Utelen taas...;)

Tuli töissä tää mieleen,ku sielläkin on jos minkälaista hiipparia,että mikä piirre naisessa/miehessä ottaa sinua eniten paddiin?
Miehet voi nyt avata sanaisen arkkunsa täällä..samoin naiset...Minä sitten kiistän kaiken ainaski miehille..;))))

29

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meriläinen

      Yks työkaveri joka joutui nyt samaan vuoroon mun kanssa mietityttää. Onko lintu vai kala, ei ota selvää.
      En ainakaan asioitani ala hänelle puhumaan, kellot soi päässä enkä edes osaa sanoa miksi.
      Paddiin ei vielä ole päässyt hän ottamaan mutta, kenties, ehkä vielä.

      Noin yleisesti, joku ottaa joku ei, ja aikas montaa otan minä. (Hih).

      • sitä joskus heti huomaa jostain ihmisestä,että kannattaako luottaa...Minulla oli eräs ystävä,jolle en olisi koskaan puhunut tärkeinpiä asioitani.Jos ystävä juoruaa jo muiden asioista,niin silloin voi kellot soida...

        Toisaalta ei aina kannata heti tyrmätä toista,sillä saattaahan siinä olla ihminen,josta voi tulla maailman paras kamu..:)

        En usko kuules,että sä otat paddiin ketään..:))


      • Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

        sitä joskus heti huomaa jostain ihmisestä,että kannattaako luottaa...Minulla oli eräs ystävä,jolle en olisi koskaan puhunut tärkeinpiä asioitani.Jos ystävä juoruaa jo muiden asioista,niin silloin voi kellot soida...

        Toisaalta ei aina kannata heti tyrmätä toista,sillä saattaahan siinä olla ihminen,josta voi tulla maailman paras kamu..:)

        En usko kuules,että sä otat paddiin ketään..:))

        Otan mie :) Ihan aikuisen oikeesti, ja joskus jopa kiusaan henkilöitä joita tiedän paddiin ottavani.
        Ja tänään sen ihmisen ääni jo kaukaa otti paddiin, eli se vissiin alkaa joku inhotus. Nooh katellaan ja kuunnellaan, ehkä siinä on kärsivällisyyden opin paikka. Kaikilla on oikeus olla ja elää.


      • Meriläinen kirjoitti:

        Otan mie :) Ihan aikuisen oikeesti, ja joskus jopa kiusaan henkilöitä joita tiedän paddiin ottavani.
        Ja tänään sen ihmisen ääni jo kaukaa otti paddiin, eli se vissiin alkaa joku inhotus. Nooh katellaan ja kuunnellaan, ehkä siinä on kärsivällisyyden opin paikka. Kaikilla on oikeus olla ja elää.

        sää härnäät? :D

        Onhan se niinkin,että joskus tulee eteen sellaisia ihmisiä,ettei heidän kanssaan vain kemiat pelaa olleskaan..


      • Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

        sää härnäät? :D

        Onhan se niinkin,että joskus tulee eteen sellaisia ihmisiä,ettei heidän kanssaan vain kemiat pelaa olleskaan..

        Joo :))
        Varsinkin tosikot saa multa nenilleen.
        Moni ei edes huomaa kun vienosti heittelen kaikkea. Ympärillä oleva väki sitten katselee pitkin seiniä ja hymyilee sisään päin.
        Yleensä kyllä vältän tilanteita, missä joutuu näiden kus`päitten kanssa vastakkain, vaan aina ei ole mahdollista.


      • Meriläinen kirjoitti:

        Joo :))
        Varsinkin tosikot saa multa nenilleen.
        Moni ei edes huomaa kun vienosti heittelen kaikkea. Ympärillä oleva väki sitten katselee pitkin seiniä ja hymyilee sisään päin.
        Yleensä kyllä vältän tilanteita, missä joutuu näiden kus`päitten kanssa vastakkain, vaan aina ei ole mahdollista.

        sä osaat siis taitavasti piilohattuilla..;))))) Minäkin oon aikas hyvä siinä...Makeeta kattella,ku toinen ei enää oikeen tiiä mis mennään..:DD


    • Adria

      No yleensä se, että mikäli kommentti ei satu olemaan mieleen, niin haetaan vastaukseen kanta, joka edustaa aivan vastakkaista käsitystä ja mieluummin vielä sen ääripäätä. Näin menetellen saavutetaan ikäänkuin enemmän pelivaraa.

      Viikonloppuja mii-sulle ja kaikille muillekin.

      • on tuttua..Se saattaa ärsyttää ihan suunnattomasti...

        Vikonloppuja sullekkin Adria..:)


    • pitkävihaisuus. Ihmiset jotka jaksavat mököttää vuosikausia jostakin ovat kertakaikkisen rasittavia, itse kun olen tuli ja leimaus, tupsahdan ja lepyn. Pitkävihaisuutta esiintyy niin miehillä kuin naisilla, mutta onneksi noita pitkävihaisia ei lähipiirissäni ole....Jos on joskus ollut niin saattavat jatkaa mököttämistään hamaan hautaansa saakka :)

      • Adria

        Hyvä Taikis. Ei kauaakaan kun yritin jotain uutta rakentaa tiettyjen tahojen kanssa, mutta se yritys ammuttiin välittömästi ja kovaa alas. Muistatko?


      • Heh, no sitten emme varmaan tule toimeen ollenkaan. En unohda enkä varsinkaan anna anteeksi koskaan sellaiselle joka on joskus nähnyt vaivan saadakseen minut suuttumaan. Mun suututtamiseni ei ole helppoa mutta lopullista se on.

        Kyllä ne jotka minua ärsyttävät ovat sellaisia jotka tekevät parhaansa ärsyttääkseen jokaista muutakin.


      • Adria kirjoitti:

        Hyvä Taikis. Ei kauaakaan kun yritin jotain uutta rakentaa tiettyjen tahojen kanssa, mutta se yritys ammuttiin välittömästi ja kovaa alas. Muistatko?

        nyt saa päähäni mistä olisi kyse, mä oon määrätyissä asioissa erittäin lyhytmuistinen. :)


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        Heh, no sitten emme varmaan tule toimeen ollenkaan. En unohda enkä varsinkaan anna anteeksi koskaan sellaiselle joka on joskus nähnyt vaivan saadakseen minut suuttumaan. Mun suututtamiseni ei ole helppoa mutta lopullista se on.

        Kyllä ne jotka minua ärsyttävät ovat sellaisia jotka tekevät parhaansa ärsyttääkseen jokaista muutakin.

        tuollaiseen ikimökötykseen tarviikin varmaan tosi hyvän muistin.

        Miten mun mielestä me ainakin palstalla tullaan toimeen vallan mainiosti, en tieten sitten oo vahingossa mennyt suututtamaan sinua. :) Tuntemattomista ihmisistähän ei aina osaa aavistaa missä heidän kipukynnyksensä on. Se mikä joillekin on silkkaa leikinlaskua tai harmitonta jutustelua, saattaakin saada joissakin suuttumuksen syttymään.


      • lähipiirissäni on niitä monta ja just tällä hetkellä joudun käyttämään kaikki puhetaitoni,että se pitkävihaisuus saisi loppumaan..(Tässä ei ole kummiskaan kyse minuun kohdistuvasta...)
        Kummasti jotku ihmiset saattaa muistaa toisesta ne kaikki negatiiviset asiat,vaikka olisi niitä myönteisiäkin..Mihin ihmeessä ne myönteiset asiat katoaakin vai eikä niiden edes anneta tulla pintaan..

        Vai on Taikku pikasalama...Sehän onkin parempi kerran rätkästä ja sitten unohtaa...:)


      • TaikisN kirjoitti:

        tuollaiseen ikimökötykseen tarviikin varmaan tosi hyvän muistin.

        Miten mun mielestä me ainakin palstalla tullaan toimeen vallan mainiosti, en tieten sitten oo vahingossa mennyt suututtamaan sinua. :) Tuntemattomista ihmisistähän ei aina osaa aavistaa missä heidän kipukynnyksensä on. Se mikä joillekin on silkkaa leikinlaskua tai harmitonta jutustelua, saattaakin saada joissakin suuttumuksen syttymään.

        Juu, on mulla aika hyvä muisti, mutta onneksi dementia on joka päivä päivän lähempänä.

        Enkä mä asiallisesta väittelystä suutu, asiat riitelevät, eivät ihmiset. Mutta sitten kun tarpeeksi kauan joku kalvaa mun henkilöäni, se saa mitä haluaakin.


    • kun niiden lähtövalmisteluihin kuluu puoli iäisyytä ja kun ne lopulta on pääseet ulos ovesta, niin pakko palata takaisin, kun yks tärkee juttu pääsi unohtumaan! :))

      • Eikös se ole hienoa,että se tummu laittelee ihteään sua varten niin kauan..;)


    • oikeastaan metsästät tällä kysymyksellä? Työpaikoilla voivat määrätyt piirteet ihmisissä ärsyttää, mutta vapaa-aikana ne eivät välttämättä ole niin tähdellisiä :)
      No yksi hyppäsi ylitse muiden kun aikani mietin, tungettelevaisuus...se voi olla sellaista hidasta tappotahtista tai ylitse räiskyvää. Varpaille noin henkisesti tallomista en voi sietää tai jos siedänkin sen varpaille tallomisen, niin silloin katse silmiin nätisti kuittaa tallomisen ;D

      Miehissä vois olla *viheltelee* piirre mikä ärsyttää : uhoaminen
      Naisissa taas vastaavanlainen käytös: komentelua korkokenkien kopinalla säestettynä.

      No annanhan minä kaikkien kukkien kukkia ja annan itsenikin :))

      • tarkemmin tarkotat tuolla miesten uhoamisella? :)


      • mii-su kirjoitti:

        tarkemmin tarkotat tuolla miesten uhoamisella? :)

        sellaista miestä joka pullistelee enemmän kuin on ja puhuu suuta suuremmalla eikä ota huomioon että on jonkun seurassa. Vähäks olis kiva nähdä kuin se tehdään yksin;)


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        sellaista miestä joka pullistelee enemmän kuin on ja puhuu suuta suuremmalla eikä ota huomioon että on jonkun seurassa. Vähäks olis kiva nähdä kuin se tehdään yksin;)

        kirjotit ihan mun pikkusysterin ukosta..:)) Täys URPO! :P


    • virheettömät ihmiset ovat erityisen pitkästyttäviä.

      • Tuosta olen erittäin samaa mieltä!!!Mikään ei ole tuota ärsyttävämpää..:/

        Voi pasta,ku jotki ihmiset eivät näe itsessään mitään vikaa..:/


    • pirpzuzeiccu

      Mies, joka narisee akkamaisesti kaikesta. Valittaa, vinkuu, eikä käyttäydy muutenkaan miehekkään ryhdikkäästi. Veltto asenne ja saamattomuus kaikkeen. :P

      Ainiin.. Luonnollisestihan minä itse olen täydellinen kaikinpuolin. :)

      • muuten ällöön tollasia miehiä.Tollaset miehet sais mennä takasin äitinsä helman viereen..:/

        Me naiset ollaan kaikki täydellisiä..;)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe