Auton saisi 2500 euroon, manuaalivaihteinen ja melkein täydellinen huoltokirja, ilmastointi toimii ja leimattu pari kuukautta sitten, vuosimalli 2001 se vanhempi korimalli, mutta autolla ajettu jo 300000 km, kannattaako ostaa, auto on ikäisekseen siisti puolinahkaverhoilulla, lehdessä myynnissä.
Volvo v70
astridll
1
203
Vastaukset
viel volvolla on kilometrejä toinen 300000,vois sanoa et halpa on.itellä on saman ikäinen ja olen erittäin tyytyväinen ollut,ei ole ongelmia ollut volvoissa kun on jo 3 ollut 850-95,v70-99 ja nyt v70 2001 200hp turbo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431379
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa323998- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147656- 33641
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508