Keno,veikkaus!

huijaus,keno

keno boikottiin,lopettakaa pelaaminen kaikki!!.keno on huijausta,noi saatanan 0,50-1 € -voitot on ihan perseestä,sikäli toi lotto plus mainostetaan että nyt saatte rahaa,ja paskat.mulla on aina samat numerot 7 tasossa,ja kun saatana jättää tai unohtuu tekemättä sillon tärähtää se 7 oikein,kun pelaa niin aina vierestä numerot.mikä helvetin arpoja se kone oikein on,olen kuullut monelta että siinä kuulema ei ole kaikkia palljojakaan,,

4

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina on toivoa

ei se keno ja lotto humpuukia ole.joka pvä joku voittaa isompiakin summia ja lotossa plussat kannattaa ottaa,viikko sitten lotossa 6 oikein tuloksella sai vähän yli2000euroa,mutta jos siihen oli ottanut plussat ja jos plusnumero vielä osui samaan riviin tuon 6 oikein kanssa,niin 25000euroa oli potti,lottoan itsekin ,enkä ikinä voita mutta tiedän että joka päivä kenossa maksetaan isoja voittoja kuin myös lotossa ja muissa peleissä viikottain.työni puolesta hoidan kaupassamme veikkauspistettä,joten olen kyllä maksanut tai ohjannut pankkitileille isoja summia.mut omalle kohdalle ei myös ole sattunut kuin pikkuvoittoja.

• paska tuuri.....

jos peli käännettäisiin siten että ne joilla ei ole yhtään oikein kupogisssa voittavat jättipotin. Arvaa olisiko aina 6 tai 7 oikein, joilla ei saisi siten yhtikäs mitään, no ehkä sen 1 euron.

• 5

muuten cacino,ja pf antavat syntymäpäivä rahaa mutta veikkaus eui mitään kaikki pois vaan,,,
        sain syyntymäpäivä 520€ ja pelasin kaikki pois ja voitin 3165€
        en pelaa kun paf,cacinoa.

• veikkaus
        5 kirjoitti:

muuten cacino,ja pf antavat syntymäpäivä rahaa mutta veikkaus eui mitään kaikki pois vaan,,,
        sain syyntymäpäivä 520€ ja pelasin kaikki pois ja voitin 3165€
        en pelaa kun paf,cacinoa.

ja minähän kuule tiedän tämän kenon olen pelannut alusta asti että sata varma peliä manipuloidaan kyllä hän ne veikkaus pisteissä kehutaan eihän ne muuta voi kyllä täällä pienellä paikka kunnalla on 6-7 toimi pistettä ja todella siellä ei jaeta kuin pieniä voittoja hallitus han se on tästäkin vastuussa että meitä pieniä ja tyhmiä jymäytetään oikein isän kädestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      270
      3354
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1517
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      82
      1379
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      64
      839
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      766
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      697
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      676
    Aihe