Niin onko sieltä ostaneil kokemuksia,vastaako liike huutoon.Eli pelaako virhevastuu,jos yllättävä vika autoon?
pispalan autokirppis?
24
5258
Vastaukset
- JB
Niin olin netin välityksellä kysellyt yhtä farkkua kun olis vähän sen tarvetta. Mulla on itsellä vähän kalliimpi auto ja olisin vaihtanu sillei että olisn saanut pikkiusen väliä tai päikseen. No sieltä tuli vastaus että mun pitäis maksaa 1500e väliä niille??? Mun auto on 7000e arvoinen ja niiden 5400e että sillein! Laittelin muutaman viestin niille siitä ja sit tuli vastausta että ne olis maksanut pari sataa väliä mulle! No meni kyllä autonvaihtohalut kun rupes vituttaa se niiden touhu!
- ÄLÄKÄ ITKE
Mitäs sitten, vapaaehtoistahan kaikki on, myy romusi käteisellä tuolla summalla välittömästi äläkä hyvä lapsi itke kuin pikkuvauva!
- se on siinä
ÄLÄKÄ ITKE kirjoitti:
Mitäs sitten, vapaaehtoistahan kaikki on, myy romusi käteisellä tuolla summalla välittömästi äläkä hyvä lapsi itke kuin pikkuvauva!
Ja sitten vielä jos sattuu olemaan loppu velkaa 8000e
- JB
ÄLÄKÄ ITKE kirjoitti:
Olet varmaan sieltä autolikkeestä!!! Ja täällähän sana kiertää. Kolme vuotta sitten soittelin yhdestä Mondeosta kyseiseen liikkeeseen ja siellä oli 170tkm ajettu ja soitin edelliselle omistajalle ja se sanoi että se oli oikeasti ajettu 300tkm kun mittari oli vaihdettu. Kerroin liikkeelle asiasta ja siellä ei muutettu sitä ilmoitukseen.
- åpoiuytghnjm,
JB kirjoitti:
Olet varmaan sieltä autolikkeestä!!! Ja täällähän sana kiertää. Kolme vuotta sitten soittelin yhdestä Mondeosta kyseiseen liikkeeseen ja siellä oli 170tkm ajettu ja soitin edelliselle omistajalle ja se sanoi että se oli oikeasti ajettu 300tkm kun mittari oli vaihdettu. Kerroin liikkeelle asiasta ja siellä ei muutettu sitä ilmoitukseen.
perusteella kirppis meininki??Kuraa kalliilla
- kysysin vaan
JB kirjoitti:
olikohan kyse pispalan autokirppiksestä vai pirkkalaan muuttaneesta firmasta
- Autokirppis Kusettaa
Topicci on aika vanha, mutta vastataan kuitenkin...
Itselleni ainakin kävi jonkin aikaa sitten niin että ostin sieltä auton, joka oli kyseisen yrityksen toimesta "huollettu" ja katsastettukin A-katsastuksella, eikä muka mitään vikoja. Myöhemmin kävi ilmi että autosta oli kansipahvi halki, vuosi öljyä jäähdytinnesteeseen. Toinen alatukivarsi ei olisi voinut mennä katsastuksesta läpi, eikä myöskään jarrut, olivat siinä kunnossa ettei mitään mahdollisuutta saada niitä läpi (epätasaisesi kuluneet jarrulevyt). Taitaa olla tuttuja/lahjottuja katsastusmiehiä autokirppiksellä!! Penkin lämmittimien johto oli poikki. Takalaakeritkin olivat todella väljät. Eli hyvät ihmiset, jos ostatte autoja autokirppikseltä, tarkistakaa kaikki mahdollinen vikojen välttämiseksi ja käykää autotohtorilla tarkastuttamassa ennen kuin teette paperit. - Älä itse huijaa
Moron ymmärtäkää hyvät toverit jos kaveri ottaa vaihdossa teiltä jonkun romun aamulla. Imuroi ja pesee sen ajaa myyntiriviin ilman satojen kilometrien koe ajoa ei se voi tietää kuinka rajusti olette häntä kusettanut. Ei se myyjä sitä autoa riko pestessään ja siivotessaan. Kuka huijaa ???
- oikein juuri
hyvä
- antero
Ostaja itseensä vain Huijaa.!!!!!koska luulee löytävänsä ajopellin halvan ja hyvän helmen .
- absabds
itse olen useamman vuoden ostanut autoni sieltä ja hyvin on toiminut huollot ongelmien satuessa, eipä ole ongelmia ollut ikinä minkään asian suhteen. Mutta enpä ole ajatellutkaan ostavani täysin uutta ja priimaa, vaan käytettyä.
- Jokke-Vartija
Olen tehnyt pari autokauppaa ko. Liikkeessä ja kun vertaan esim. Lokomonkadulla aikanaan olleeseen todelliseen huijarifirmaan, nämä ovat tosi asiallisia ja kohtuullisia kavereita, pitää aina ymmärtää että kauppiaan pitää elättää itsensä sillä kaupanteolla, he maksaa vuokrat vakuutukset ym.
- Tämmöstä kuulin
Yksi tuttu jo muistaakseni 1980-luvulla osti tuolta käytetyn menopelin, oli halpa, mutta ihan laadukas pösö-merkkinen, ei ruostetta vaikka maalivikaa.
- .....
Autokirppis ja Pispalan automyynti kaksi eri asiaa..automyynti toimii nyt Ylöjärvellä..
- .....
..... kirjoitti:
Autokirppis ja Pispalan automyynti kaksi eri asiaa..automyynti toimii nyt Ylöjärvellä..
Ei kannata mennä Ylöjärvelle...
- ftw-71
ylöjärven autokirppis ja esko törmälä
- Autoilija 77
Hei kyseinen autokirppis on huijari kaikki autot ylihintaisia ja kaikkia vikoja ei kerrota edes ja sekä matkamittarista ruuvataan aina pois kilometrjä et huomaa et ois vähän ajettu en todellakaan suosittele kennelekkään tuota on Ylöjärvellä siajitsee tarkemmin Aallon leipomon toisessa päässä ja välttäkää ihmiset tätä myyjää jos et haluu romua pihaan....
- minä vaan
Onko tämä entinen Carzet?Nykyisin Hämeen Vaihtarit?On ainakin pidetty linkissä ,Suomen huonoin autokauppa!!
kyllä eskolla on hyviäkin pelejä itse ajanut 5v.ei vikoja on amerikkalainen
- Fiksut pärjää aina
Tere taas tulemast! Ylö-lake-cityssä kaikki hyvin.
Carzet on nykyään Hämeen vaihtarit.
Autokirppis on E.Törmälä/myydään asiakkaan lukuun >>> ei autoliike.
(tiedonjanoiset googlettaa)
Kauneus on tunnetusti katsojan silmissä, tarkistetaan ostettava auto huolella ja tehdään ostopäätös sen perusteella.Halvalla ei saa hyvää ja kaikkea ei kannata uskoa. - eihuono273
Olen ostanut Esko Törmälältä useamman auton ja kaikki on ollut hyviä ja muutkin asiat ovat mennyt niinkuin os sovittu ,ei minulla ole mitään moittimista Esko Törmälästä.
- Tengström
Esko taitaa mennä sieltä missä aita on matalin? Mikäs siinä, jos toimii niinkin. Erinäisistä syistä johtuen sen tili on parempi, kuin toisten, mutta lillukan varsia poliitikkojen veroparatiisi hommiin, taulu kauppoihin, puolueiden säätiöittämiin sijoitusyhtiöihin tai lahjusten ottamisiin. Yllättävän monella kansanedustajalla on rikosrekisteri vihreitten Villekin veteli autolla, josta verot maksamatta ja säilytteli sitä ei edes hänen autoa valtion piikkiin eduskuntatalon parkkihallissa. Joku muu juottaa kavereitaan valtion rahoilla, kun toinen taas tekee lomamatkoja valtion rahoilla muutamia mainitakseni. Poliitikot ovat ahneudellaan loanneet Suomen mainetta rankasti.
- Anonyymi
Vieläkö Eskolla autokauppaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö Eskolla autokauppaa?
:
Ei vielä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751949- 1711690
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241383Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys981325Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1531021Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017- 991004
Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228846Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,55759