Onko kenelläkään ollut tällaista silmävaivaa:
Minulla on ollut jo monta vuotta oikeassa silmässäni ikävää oireilua: Ajoittain se kutisee sietämättömästi ja kutina lakkaa vain, jos hieron sitä. Seurauksena tietenkin silmäni on sitten sen ja vielä seuraavankin päivän aivan punainen ja tulehtuneen näköinen samea ja tuntuu kuin siinä olisi roska.
Olen opetellut hankaamaan kutinassa silmääni hellävaroen vain sen sisänurkasta, mutta silti punoitus ilmaantuu ja läheltä katsuttuani havaitsin, että sidekalvo oli irronnut alustastaan ja sen alle oli kertynyt paksulti nestettä silmän sisänurkkaan, Iiriksen alle myös rajautuen itse Iirikseen, siitä kohtaa siis kalvo ei ollut alustastaan irti.
Olen käynyt silmälääkärissä asian vuoksi ja hän sanoi minulla olevan kuivat silmät ei allergiaa. Kuitenkin tämä vaiva ilmaantuu aina siivotessani paperipinojani ja ajoittain muutenkin, nykyään aina vain useammin. En juurikaan ole saanut helpotusta kuiville silmille tarkoitetuista tipoista enkä myöskään allergiaan annetuille. Nekään eivät poista tai lievitä kutinaa. Se lähtee pois hankauksella, jolloin saan kivun tilalle.
Mikä tämä voi olla, onko kenelläkään vastaavaa ja oletteko saaneet mitään apua tähän. Tämä on oikealla puolella kasvojani ja myös minulla ajoittain oleva huuliherpes on oikealla puolella... Silmissä ei kuitenkaan näy mitään visvaisia herpesnäppyjä (finnintapaisen näpyn olin kerran silmän sisänurkassa näkevinäni).
Ketokaa pyydän, jos jollain jotain tietoa.
Vain toisen silmän sietämätön ajoittainen kutina
Kurja olo
2
2625
Vastaukset 2
- 13-vuotias tyttö
Mulla tässä kutisee molemmat silmät :( Oon kaverilla yökylässä ja täällä on kolme kissaa. Kutisee! Sietämätöntä!!! Kerran olin toisen kaverin luona ja siellä oli myös kissoja. Tuli paha olo, nenä vuoti ja oli kuumettakin. Sitten kun se kaveri tuli mun luokse yöks, niin tuli taas sama olo. Oliskohan kissa-allergia?
- 1231456
Eiköhän oo just jotain että olisit kissoille allerginen. Kaveriskin kanto niitä kissankarvoja nyt teillekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398