http://www.youtube.com/watch?v=xLruOZ-H9X4
Eipä ole ensimmäinen kerta kun tavis jää rosvolle kakkoseksi 6-0! Hyvä opetus tuolle äijälle. Pysykää siis piilossa ja soittakaa poliisit, jos näette jonku teidän auton kimpussa.
NÄIN käy niille jotka yrittävät pysäyttää autovarkaan itse
ZenA-räppäri
3
750
Vastaukset
- Matokaali
Joo, mitä ideaa on hypätä konepellille kun joku selvästi harhahörhö varastaa auton. Ei kukaan nyt noin tee. On olemassa muitakin keinoja.
- RUNTS!!
...joka on jättänyt autonsa avaimineen kadunvarteen?
Tulipahan jätkälle kunnon opetus. Liekö autolle enää tarvettakaan moisen rutistuksen jälkeen?
- grandtheftautovantaa
Ei menny niinku elokuvissa,ei osannu roikkuu konepellillä ees 40km/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745