Hymyn valtava voima

TaikisN

Olethan taas muistanut tänä aamuna hymyillä peilikuvallesi(ellet sitten suoraastaan ääneen nauranut......hih) ja työtovereillesi, kotiväellesi, kissallesi.
Hymy saa aikaan hymyä ja hyvää mieltä, vähentää stressihormonia ja kohottaa kasvoja... Se myös tarttuu, huomasin juuri äsken kun vilkaisin yhtä täysin tuntematonta galleriakuvaa..siinä joku hymyili vallan mahrottoman leveästi. Hetken kuluttua havahduin siihen että virnistelin kuvalle takaisin. Minusta jopa näytti että kuva iski silmää :O

59

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adria

Mulla on älytön tapa katsoa peilistä kun harjaan hampaita, ja hymyä en siihen virnistykseen muistanut liittää. Nyt mä sitten meen ja nauran ittelleni päin parratonta naamaa.

Aurinkoista talvipäivää sulle!

• alkaa kiireet hellittää ja pääsee viikonlopun viettoon. JESS !
        Aurinkoista viikonloppua Sinulle, joko tänään muistit liittää hymyn hampaidenharjausvirnistykseen :)

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

alkaa kiireet hellittää ja pääsee viikonlopun viettoon. JESS !
        Aurinkoista viikonloppua Sinulle, joko tänään muistit liittää hymyn hampaidenharjausvirnistykseen :)

Siis mä meinasin tukehtua nauruun ja pepsodenttiin. Eka kerta kun yritin hymyillä hammasharja suussa. Kokeile itte!?

• Hymyyn on vaikea olla vastaamatta, mutta siltikin on ihmisiä, jotka eivät sitä tee...??? Mikäs ärripurri siellä hymyn takana oikein asuu vai liekkö ujoutta.

Tuosta hymystä mieleen. Katsoin eilen elokuvan missä pääosissa olivat kaksi poliisietsivää.
      Poliisi joka soluttautui rikollisliigaan ei hymyillyt elokuvassa kertaakaan, mutta poliisi joka oli oikeasti rikollinen ja toimi poliisin turvissa ko.liigan hyväksi, hymyili melkein koko ajan. Molemmat kuolivat lopussa! Eivät oikein olleet sisäistäneet hymyn tarkoitusta :DD

No elokuva on elokuvaa, hymyillään porukat vaikka ikenillä. :)

• hampaattoman hymyn syvyys...:) No onneksi voi tarkistaa silmistä, jos nyt ei ihan ole varma.

Itse muuten hymyilen suu kiinni :)

• ovat pienet vauvat :)

• GreenBean

tänään(kään) ketään vieraita nähnyt, kävin varmuuden vuoksi hymyilemässä kissalle :)
      Ihan oikeesti, olen innokas hymyilijä, usein ihan vieraillekin hymyilen, kun joku vastaan tulee
      vaikkapa tiellä.
      Heti, kun näkee hymyilevät kasvot, tulee sellainen olo, että tuo ihminen hyväksyy minut.
      Ellei ole kireä tekohymy toisella, niitäkin näkee.

• GreenBean

miten innokkaasti hymyilen sulle, ihan suupieliin koskee :))))
        En mä viitsi ääneen nauraa, kissakin pelästyis.

Tuommoinen nauresekeleva kissa olisikin tosi kiva, tää on vanha, sairas ja ei varmaan enää elä pitkään.
        Sitten mua ei kyllä hymyilytä, kun :((

• GreenBean kirjoitti:

miten innokkaasti hymyilen sulle, ihan suupieliin koskee :))))
        En mä viitsi ääneen nauraa, kissakin pelästyis.

Tuommoinen nauresekeleva kissa olisikin tosi kiva, tää on vanha, sairas ja ei varmaan enää elä pitkään.
        Sitten mua ei kyllä hymyilytä, kun :((

sinne "partaansa" olen ihan takuu varma tästä. Tulin kaupasta ja kissa istui keittiönpöydällä. Yhtäkkiä ampas sohvan selkämyksen kautta kirjahyllykön päälle. Tietää etten siedä sitä, kun tavarat on vaarassa pudota.No hyppäsikin samantien alas ja takaisin pöydälle ihan kuin ei koko pientä episodia olisi sattunutkaan. Kyllä sitä takuulla nauratti, mutta ihan piruilu mielessä. Minä tietenkin hölmönä palkitsin kissan täyttämällä sen ruokakupin ;D

• GreenBean

Pidän hyvänä ja yhdessä mennään loppuun saakka.

• GreenBean
        tintti.kotivintti kirjoitti:

sinne "partaansa" olen ihan takuu varma tästä. Tulin kaupasta ja kissa istui keittiönpöydällä. Yhtäkkiä ampas sohvan selkämyksen kautta kirjahyllykön päälle. Tietää etten siedä sitä, kun tavarat on vaarassa pudota.No hyppäsikin samantien alas ja takaisin pöydälle ihan kuin ei koko pientä episodia olisi sattunutkaan. Kyllä sitä takuulla nauratti, mutta ihan piruilu mielessä. Minä tietenkin hölmönä palkitsin kissan täyttämällä sen ruokakupin ;D

noista ajoista on hirveän kauan, kun tämä kissa on tuollaisia temppuja tehnyt. Tai oikeastaan ei olekaan, kun
        oli jo aikuinen meille tullessaan. Nyt kävelee muutaman metrin ruokakupille ja taas nukkumaan.
        Meillä on ollut punaruskea Matti-kissa, sillä kyllä temppuja riitti ja varmasti nauroikin niitä tehdessään :))
        Miten kissat saavat ihmiset palvomaan ja passaamaan itseään, en ymmärrä :=))

• GreenBean

on mielestäni aika hyvä mittari kissan kunnosta, jos kehräystä kuuluu ja ruoka maistuu,
        ei ole suurta hätää.
        Mutta hei, samahan se on ihmiselläkin ;O))))
        Kyllä mun mielestä kissa näyttää tunteitaan, yleensä vaan melko hillitysti. Mutta selvästi jo ilmeestä näkee, onko HÄN tyytyväinen vai pahalla tuulella.
        Mutta hei jne. =))))

• Mä parannan tapani. Hemmetti vieköön. Katsoin telkusta uutisia.Kummelit siellä kertoivat tuoreet uutiset ;)

• GreenBean kirjoitti:

noista ajoista on hirveän kauan, kun tämä kissa on tuollaisia temppuja tehnyt. Tai oikeastaan ei olekaan, kun
        oli jo aikuinen meille tullessaan. Nyt kävelee muutaman metrin ruokakupille ja taas nukkumaan.
        Meillä on ollut punaruskea Matti-kissa, sillä kyllä temppuja riitti ja varmasti nauroikin niitä tehdessään :))
        Miten kissat saavat ihmiset palvomaan ja passaamaan itseään, en ymmärrä :=))

ainakin, jos ei muuta.

• Nooh, laitoin kissan eteen kurkun. Katsoi mua kuin eilistä heilaa? :)

• hymystä sellainen olo että toinen hyväksyy, sekö se juju siinä onkin miksi hymy tuo niin hyvän mielen.

Kait kissa hymyili takaisin :) Luin tuosta että kisusi on jo vanhan ja sairas, varmaan hiukan surullistakin seurata lemmikkinsä huononemista jos ja kun ei voi asiaa auttaa. Kissahan on (samoin kuin koira) kuin perheenjäsen. Poikani pikku perheessä on ihana valkoinen mustasilmäinen kiharakarvainen pikkuinen koira, en tiedä rotua mutta koira on ainakin heille kuin lapsi, voi sitä hyysäämistä :) Voi vain kuvitella mikä suru tulee sitten joskus kun tulee hyvästien aika. Oma kissani jäi auton alle muutama kuukausi sitten, ei me kovin kauaa ehditty tuntemaan Hänen kanssaan, vajaan vuoden, mutta siinäkin ajassa ehti jo kiintyä aikalailla.

• GreenBean
        TaikisN kirjoitti:

hymystä sellainen olo että toinen hyväksyy, sekö se juju siinä onkin miksi hymy tuo niin hyvän mielen.

Kait kissa hymyili takaisin :) Luin tuosta että kisusi on jo vanhan ja sairas, varmaan hiukan surullistakin seurata lemmikkinsä huononemista jos ja kun ei voi asiaa auttaa. Kissahan on (samoin kuin koira) kuin perheenjäsen. Poikani pikku perheessä on ihana valkoinen mustasilmäinen kiharakarvainen pikkuinen koira, en tiedä rotua mutta koira on ainakin heille kuin lapsi, voi sitä hyysäämistä :) Voi vain kuvitella mikä suru tulee sitten joskus kun tulee hyvästien aika. Oma kissani jäi auton alle muutama kuukausi sitten, ei me kovin kauaa ehditty tuntemaan Hänen kanssaan, vajaan vuoden, mutta siinäkin ajassa ehti jo kiintyä aikalailla.

takaisin, ainakin luulen nähneeni pienen virneen ;)
        Meidän koira kuolemasta tulee pian 8 vuotta ja ikävä on vieläkin. Hauta on tuossa kotipihassa
        kahden ison kuusen välissä ja siellä on kukkia kasvamassa. Tärkeämpi se eläin oli kuin moni kaukainen
        sukulainen. Ja niin on tämä kissakin.
        Vaikka eläimestä tietää, ettei se elä niin kauan kuin ihminen, ehtii niihin kiintyä todella lujasti ja ero
        on vaikea ja haikea.
        Sitten hymyillään sillä lailla surumielisesti, kun niitä muistellaan.

• lueskelin viestejänne, vasta saapuneena kampaajalta. Sain ihan uuden luukin joten siitäkin syystä suu messingillä. Tänään näyttää aika olevan vähän kortilla, vielä edessä iso paperityöurakka, joten älkää pahastuko vaikken nyt vastaakaan jokaiselle erikseen.

Kampaajalta tullessani kuuntelin radiosta jotain onnellisuustutkimustuloksia, Suomalaiset tuntuvat kuitenkin olevan kohtalaisen onnellista porukkaa ainakin kun vertailussa oli EU:n maat.

Nyt sukellettava papereiden kimppuun. *HYMY*

ps. jääkiekkotilanne se vasta hymyilyttääkin tällähetkellä :)

• ainakin näin nuoret;) toisillensa tapaa sanoa. Jos on jokin asia tehtävä niin se on tehtävä.

Ps. Ok jääkiekkotilanne, mut mä kaipaan jo seesteistä arkea.

Tuossa heitin ilmaan lähipoppoolle, et nyt alkaa sitten BB- vuosineljännes tai jotain. Prkl. *sata salamaa*

• ei siellä seiskoja näkynyt, tällä kampaajalla on erilainen lehtimaku.....Luin kauneus ja terveys- lehtiä sen minkä näin lukea :/ Suurimman osan ajasta piti olla silmälasit pois päästä :))

Jaa että luukki näkyviin...jos laitan galleriasivulle takatukan :D

• tintti.kotivintti kirjoitti:

ainakin näin nuoret;) toisillensa tapaa sanoa. Jos on jokin asia tehtävä niin se on tehtävä.

Ps. Ok jääkiekkotilanne, mut mä kaipaan jo seesteistä arkea.

Tuossa heitin ilmaan lähipoppoolle, et nyt alkaa sitten BB- vuosineljännes tai jotain. Prkl. *sata salamaa*

koukuttua edes BB:stä kun se tulee liian myöhään. :)

Kiitos, uusi pää tuntuu vieläkin vähän vieraalta peiliin katsoessa,mutta jospa tähän tottuu. Annoin kampaajalle vapaat kädet, napsasi vaivalla kasvattamani hiukset hiiteen, kakskyt senttiä putosi lattialle. oli kuulemma niin lurua...Käänsi jakauksen toisinpäin ja muutti värin vallan erilaiseksi. jotta on tässä saanut hymyillä peilukuvalleen kohteliaasti tutustellessaan uuteen itseensä :)

• Meriläinen

Aamulla oli helppo hymyillä kun nousin jo ennen kellon soittoa eli en ollut niiiiin väsynyt kun yleensä aamuvuoroissa. Silloin joutuu ennen kukon laulua heräämään.
      Työkaverin kanssa naureskeltiin paljon kun sain parikseni ihmisen jonka kanssa synkkaa ja on helppo tehdä hommia.
      No kalatkin tietysti saivat omat hymynsä kun kotiin saavuin.
      Ja huomenna on helppo hymyillä kun on taas viimeinen työpäivä ja sitten vasta maanantaina yöhön. :)
      :D) :=) D) D) DEE DEE ja mitenkäs ne menee :)

• GreenBean

Niin, oikein nauratti se viestisi; yritetään pärjätä päittemme kanssa ;))
        Täällä olis karpalokiisseliä, maistuisko sulle?

• Meriläinen
        GreenBean kirjoitti:

Niin, oikein nauratti se viestisi; yritetään pärjätä päittemme kanssa ;))
        Täällä olis karpalokiisseliä, maistuisko sulle?

Joo ihan kohta, juts nyt oon täys lohikiusausta, hetken päästä vois ottaakin jälkkäriä. Kiitos.
        Se lause siihen viestiin tuli ensin huomaamattani, mutta sitten tajusin itekin kuinka hyvin sopii molemmille :)

• viikonlopun alku kyllä panee hymyilemään, muakin väsyttänyt koko päivän,mutta ansa olla kun työt sai tehtyä ja pääsi viikonlopun tunnelmiin, niin kyllä nyt on virtaa.
        Jaa kalatkin saivat hymynsä, ne eivät taida hymyillä takaisin :) Kommunikoivatko ne muuten mitenkään ihmisen kanssa, esmes jos koputtaa akvaarion seinään tai jotain?

• Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

viikonlopun alku kyllä panee hymyilemään, muakin väsyttänyt koko päivän,mutta ansa olla kun työt sai tehtyä ja pääsi viikonlopun tunnelmiin, niin kyllä nyt on virtaa.
        Jaa kalatkin saivat hymynsä, ne eivät taida hymyillä takaisin :) Kommunikoivatko ne muuten mitenkään ihmisen kanssa, esmes jos koputtaa akvaarion seinään tai jotain?

Akvaariota siivotessa ne pyörii siinä ympärillä.
        Kyllä väitän että silmistä silmiin toisiamme tuijotellaan ja taistelukala Uljas ainakin pyörii ympärillä.
        Hauskaa mulla on niiden kanssa ja ronkeleita ovat ruoan suhteen. Nyt kun olen ostanut erilsia hiutaleita kaikki ei meinaa maistua niille, tökkivät vaan nenällään ja pyörivät sen näköisenä ettei toi ruoka taas kelpaa. Ja joskus ovat taas kun eivät olisi ikinä ruokaa saaneet.
        Hyvä hommaus oli tuo akvaario.

• Meriläinen kirjoitti:

Akvaariota siivotessa ne pyörii siinä ympärillä.
        Kyllä väitän että silmistä silmiin toisiamme tuijotellaan ja taistelukala Uljas ainakin pyörii ympärillä.
        Hauskaa mulla on niiden kanssa ja ronkeleita ovat ruoan suhteen. Nyt kun olen ostanut erilsia hiutaleita kaikki ei meinaa maistua niille, tökkivät vaan nenällään ja pyörivät sen näköisenä ettei toi ruoka taas kelpaa. Ja joskus ovat taas kun eivät olisi ikinä ruokaa saaneet.
        Hyvä hommaus oli tuo akvaario.

Sinulla siinä kaikkiaan on? Akvaariota on kiva seurata, vaatiihan sen huoltaminen jonkinverran töitä, mutta toisaalta kaloja ei tarvii viedä lenkille :)

• Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

Sinulla siinä kaikkiaan on? Akvaariota on kiva seurata, vaatiihan sen huoltaminen jonkinverran töitä, mutta toisaalta kaloja ei tarvii viedä lenkille :)

Hmm aikuisia on kaikkiaan kuusi, mutta kasvavia on sitten parikymmentä.
        Kaksi erilaista Platya teki yhtä aikaa poikasia ja nyt mielenkiinnolla seuraan kasvaako ne kaikki isoiksi.
        Sitten on se Taistelukala ja Monninen.
        Kaikki eläimet vaatii työtä jollain tapaa, ei akvaariota saa koko aikaa huoltaa. Pitää antaa kaloille rauhaa oleskella. Eli ei se huolto niin kova homma ole.

• en kyllä hymyillyt,en edes kissalle,kun se vaan nautti pötkötellen sängyssä ja minä jouduin nousemaan ylös..

Mulla roikkuu eteisessä puinen enkelikoriste.Sillä enkelillä on sellainen hymy,ettei voi olla hymyilemättä kun sitä katsoo..:)

Hyvinä hymyilevinä päivinä sitä huomaa hymyilevänsä koko ajan..Toisinaan saa esim.kaupassa hymyn takaisin,mutta joskus toisen ilme kertoo,että toi nainen on kyl pimahtanu.:DD

• sä siellä hymyilet enkelille :)

Päivät on niin erilaisia, joskus muuten tietää jo melkein ylösnoustessaan että tänään menee kaikki pieleen ja joskus taas on tunne että nyt nappaa kohdilleen kaikki. Mistähän jangsui virtauksista johtunee, vai onko se kuun asennosta kiinni :)

• TaikisN kirjoitti:

sä siellä hymyilet enkelille :)

Päivät on niin erilaisia, joskus muuten tietää jo melkein ylösnoustessaan että tänään menee kaikki pieleen ja joskus taas on tunne että nyt nappaa kohdilleen kaikki. Mistähän jangsui virtauksista johtunee, vai onko se kuun asennosta kiinni :)

ei kukaan muu hymyile,niin toi enkeli ainaski..;)

Mä en tiedä mistä noi päivien vaihtelut johtuu,mut on ne kyl nii typeriä..Jos mulla on sittenkin huonekalut väärässä järjestyksessä..oliko se niitä jing ja jang-juttuja--:P

• en koskaan jostain syystä hiplaa sitä kurkkua kauaa..Katon kyl,mut koskematta.Sitten lätkäsen sen kärryyn..:DD

• apinamän

Entä kun irvistelee peilin edessä siis aivan apinamaisesti. Kuulemma rentouttaa kasvolihaksia.

• eikö se kohta ala naurattamaan...omat ilmeet :)

Naamassahan on lihaksia ihan kuin muuallakin kehossa ja jos haluaa lihashuoltoa harrastaa naamalleen niin kaikki erilaiset suun liikkeet on hyviä siihen. Poski-ja leukalihasten valahtamista ja suun ympäryksen juonteita ja voi yrittää ehkäistä hokemalla korostetuilla suun liikkeillä peräjälkeen kirjaimia X-Y-X-Y-X-Y..........vaikuttaa myös kaulan kimmoisuuteen :))

• Emmää peilikuvalle viitti hymyillä, säästän sen muille ihmisille. Ne hymyilevät sitten minulle takaisin.

• palaa antajalleen jopa korkojen kera.

Mutta kokeileppa muutaman aamuna hymyillä omalle peilikuvallesi, se oikeasti saa hyvälle tuulelle. Ainakin minulla toimii. Sanovat että pitäisi vielä tervehtiäkin peilikuvaansa aamuisin ja kehaista itseään samalla, mutta tuolle linjalle ein oo vielä lähtenyt :)))

• TaikisN kirjoitti:

palaa antajalleen jopa korkojen kera.

Mutta kokeileppa muutaman aamuna hymyillä omalle peilikuvallesi, se oikeasti saa hyvälle tuulelle. Ainakin minulla toimii. Sanovat että pitäisi vielä tervehtiäkin peilikuvaansa aamuisin ja kehaista itseään samalla, mutta tuolle linjalle ein oo vielä lähtenyt :)))

En mä anna arvoa omalle kehulle, muilta sitä pitää saada. Toistaiseksi on tullut pyytämättäkin ihan riittävästi.

• ...voima kanssasi

Ü

• Tää hymyilytti kiireen keskellä :))

• vasso-Q

Olen vissiin muistanut, koska syystä tai toisesta lähdin etsiskelemään lauluja joissa nauretaan tai edes hymyillään. Pahuksen vaikea niitä on löytää kun suurin osa musiikista on täynnä kaihoa ja surkeutta.

Kiitollisena otan vastaan kaikki ehdotukset naurusta/hymystä kertovista lauluista. Taidan kärsiä mielenhäiriöstä muutenkin, koska olen mahottoman hyvällä tuulella.

• vasso-Q

Tuo loistava kappale, mutta haeskelen ei niinkään huumori kappaleita vaan naurusta tai edes hymystä kertovia kipaleita. Vaikeata on hymyä enempää sanoittajilta löytää.

• vasso-Q
        TaikisN kirjoitti:

ainesta hymyyn :)

http://www.youtube.com/watch?v=CC9l4XcjX80

Tuo hyvä, mutta löydetty :D

Tosi vaikeaa on nauravaa esitystä löytää. Uskotko että olen yrittänyt sekä suomeksi että enklantiksi. No koitan vaikka ruotiksi, muita kieliä en osaa. Kyllä soitto on suruista tehty :D

• vasso-Q
        TaikisN kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=BTaxxP_0TM4

Hymyilee, mutta ei naura. Kaunis kuin mikä on kappale, mutta kumma kyllä naurusta ei kukaan muu kuin Jean-Pierre Kusela ei laula. Ei millään löydy. Kun ei niin ei.

• vasso-Q kirjoitti:

Hymyilee, mutta ei naura. Kaunis kuin mikä on kappale, mutta kumma kyllä naurusta ei kukaan muu kuin Jean-Pierre Kusela ei laula. Ei millään löydy. Kun ei niin ei.

kirvestä kaivoon..... etsitään ja mietitään :)

Entäs Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan.... joko sen oot löytänyt? Jos tarkkoja ollaan niin siinähän kyllä lauletaan huulista.....öh.

• vasso-Q
        TaikisN kirjoitti:

kirvestä kaivoon..... etsitään ja mietitään :)

Entäs Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan.... joko sen oot löytänyt? Jos tarkkoja ollaan niin siinähän kyllä lauletaan huulista.....öh.

Ei heitetä, vaan iloitaan hymyistä. Minä liikutuin monista Miikkeli Jakososen hymyistä joita jotkut olivat keränneet tuubiin. Tässä jokunen niistä.
        http://www.youtube.com/watch?v=iiKJmBgAfFE&feature=related

• Meriläinen
        vasso-Q kirjoitti:

Ei heitetä, vaan iloitaan hymyistä. Minä liikutuin monista Miikkeli Jakososen hymyistä joita jotkut olivat keränneet tuubiin. Tässä jokunen niistä.
        http://www.youtube.com/watch?v=iiKJmBgAfFE&feature=related

kulkenut tuolla tuubin ihmeellisessä maailmassa kauan ja etsinyt jotain hauskaa ja naurusta kertovaa.
        Luulinkin löytäneeni kunnes muistin että siinäkin lauletaan "laulan, tanssin missä ja milloinka vain.
        Katupoikien (varpusten) lauluhan se.
        Sitten tuli kappaleita joissa naurun sijaan tuli tuskaa, ei siis iloittu siinäkään.
        Tuli mies jonka ympäriltä tuolit viedään jne. Mutta periksi ei anneta, vielä se iloinen naurulaulu löytyy, jostain.

• Meriläinen

Tänään kyllä hymyilyttää kun on koko viikko vapaata mutta se vapaus kostautuu ensi viikonloppuna.
      12 tunnin yötyövuorot edessä ja normaali iltaviiko sen jälkeen, voi olla silloin hymy kateissa.
      Pitäis keksiä jotain erilaista erikoista nyt.

• miten noin pitkät yövuorot :( Harmi ettei unta voi nukkua varastoon, nythän sulla olis aikaa :)

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe