Varovasti kurkkaan

Cynthia1

oven raosta ... Aamupäivää kaikille palstalaisille. :-)

Selailin historiaa taakseppäin ja huomasin että tännehän on paljon uusia rekattuja nimimerkkejä ilmestynyt sitten viime käynnistäni. Kiva juttu, ainahan uusia tuoreita tuulia kaivataan. :-)

Joko olette kyllästyneet lumeen ? Mä myönnän, että mä olen. Kevättä kovasti täällä ootellaan, aurinko nyt on ihanasti muutamia päiviä käynyt pidemmänkin aikaa lämmittämässä. Toisaalta hiihtäminen on kivaa, siis tuo perinteinen murtomaahiihto, kun lunta riittää ja aurinko paistaa ja pakkasasteita muutama. Mikäs silloin on metsän siimeksessä suksilla kuljeskella.
Tuosta tuli mieleen se tuuletus mainos ; " hiihdä, hiihdä, vihdo, vihdo..." Voi kökkö...Toisia tuo mainos ärsyttää, toisten mielestä se on niin hauska. Mä kyllä kuulun tuohon ensin mainittuun :-/

Mä edelleen oon musiikin ystävä... jälleen tykästyny johonkin uuteen, tai ei nyt uuteen mutta ....
Ihan vain siksi kun aikoihin en ole kirjoittanut täällä, niin linkitän seuraavan ...

http://www.youtube.com/watch?v=21d0935Wp7U&feature=related

Chisu - kaunis ääni ja kaunis nainen. Mielipide vain :-)

No jaa ... kunhan nyt kävin täällä. Jatkoja kaikille ihanille hörhöläisille :-) *hali*

34

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.

sanoit ettet palaa enään huuhaalle.

• Cynthia1*

että ehdin jo kirjautua ulos, siksi kommentoin " puskasta " , mutta ...

Kiitos!!! Sait mut hymyilemään, sillä tuo oli niin se lause, jonka olin 100 varma että saan luettavakseni, jos tänne jotain kirjoitan :-))))

Olen otettu, sillä tuo merkitsee, että muistat minut, vaikka on kai siitä jo hmm... olisiko 8 kk.tta ainakin, kun täällä enempikin viihdyin. Wauuu , mut muistetaan... :-)

Ja vielä pahoittelen, jos kuitenkin sinusta nyt tuntuu, että vein sinulta palsta tilaa... Voi ANTEEKSI!

:-D

• Riehupetteri
        Cynthia1* kirjoitti:

Kiitos!!! Sait mut hymyilemään, sillä tuo oli niin se lause, jonka olin 100 varma että saan luettavakseni, jos tänne jotain kirjoitan :-))))

Olen otettu, sillä tuo merkitsee, että muistat minut, vaikka on kai siitä jo hmm... olisiko 8 kk.tta ainakin, kun täällä enempikin viihdyin. Wauuu , mut muistetaan... :-)

Ja vielä pahoittelen, jos kuitenkin sinusta nyt tuntuu, että vein sinulta palsta tilaa... Voi ANTEEKSI!

tere tere aina tänne yks "uusi" hörhö mahtuu.
        tuuraa mua oon paripäivää poissa.

• huh
        Cynthia1* kirjoitti:

..
        munan kaipuu keväisin
        kanalassa on

• Cynthia1*
        Riehupetteri kirjoitti:

tere tere aina tänne yks "uusi" hörhö mahtuu.
        tuuraa mua oon paripäivää poissa.

Valitan ... En tuuraile ketään. Kunhan kävin täällä ja voin vain todeta, että " Jee,täällä on niiiin ihanan lämmin ilmapiiri " :-/

Työt kutsuu, heippa :-)

• Cynthia1*
        huh kirjoitti:

..
        munan kaipuu keväisin
        kanalassa on

munankaipuu, niin suosittelen vakiintumista. Silloin saat sitä munaa aina kun haluat... tai noh.... riippuu kai puolisostasi. :-D

• retkeilemässä

Oon kaksi viikkoa pois ensi maanantaista lähtien :D

• TheEagles

Tervetuloa takas vain, vaikka ei meillä ole kyllä näyttää mitään siistiä palstaa. No, elämä on ja sitä rataa....
      Älä oo milläskään noiden Buskien kanssa, nehän aukoo päätää vaikka ei mitään asia olisikaan.

• Cynthia1*

Empä tiedä voisko sanoa että takaisin tulin, ainakaan jäädäkseni. Täällä on näköjään niin kuuma, että "tahtoo pois" hyvin äkkiä. :-/
        Kunhan tosiaan käväsin, ehkä joskus toistekkin, saas nähä. Jospa taas kattelis reilu puoli vuotta eteenpäin ja sitten tulis kurkkimaan josko silloinkaan olisi palsta muuttunut...

Terkkuja vain kaikille " tutuille ja tuntemattomille " ....

Moiiiii :-)

• Cynthia1* kirjoitti:

Empä tiedä voisko sanoa että takaisin tulin, ainakaan jäädäkseni. Täällä on näköjään niin kuuma, että "tahtoo pois" hyvin äkkiä. :-/
        Kunhan tosiaan käväsin, ehkä joskus toistekkin, saas nähä. Jospa taas kattelis reilu puoli vuotta eteenpäin ja sitten tulis kurkkimaan josko silloinkaan olisi palsta muuttunut...

Terkkuja vain kaikille " tutuille ja tuntemattomille " ....

Moiiiii :-)

Kiva kuulla piiitkästä aikaa ,aurinkoinen ja ihana kavala kevät alkaa

Musalinkin laitan

http://www.youtube.com/watch?v=DXl9UhDC9lY&feature=related

• Cynthia1*

• .
        Cynthia1* kirjoitti:

Kiva kuulla sinustakin. Kivan musankin laitoit. :-)
        Teen tässä kotona hommia, suljen nyt koneen, muutoin jää työt tekemättä ;-)

Kiva kun moikkasit .....

Musaa takas ... Heipsan!

http://www.youtube.com/watch?v=hK3UXV4wQZw&feature=related

- Kun eletään ei pelätä -

Haukuit Janin aika törkeästi.Kaikki sen muistaa.

• se on tosi
        . kirjoitti:

Haukuit Janin aika törkeästi.Kaikki sen muistaa.

nyt akka hauku muuten tulet syödyksi sonta möykky :(

• pois pois

pois palstalta ja heti haiset tänne asti
      löyhkäät sonnalle hyiiiip

• Putkimies.

Hae apua tuohon ripuliisi. Pitkittyneenä, kuten sinulla, se voi aiheuttaa patoutumia päähän ja se onkin vakavampi juttu sitten. SUKSI HELVETTIIN AINA RUIKUTTAVA PASKAPUSKA!.... heh heh....eli ota rauhallisesti ja työnnä pääsi WC-pönttöön, hörppää vähän sitä lientä sekin on puhtaampaa kuin pääsi sisältö vaikka olisi paskat juuri väännetty pyttyyn ja jätetty vetämättä. :DD

• mulukku.
        Putkimies. kirjoitti:

Hae apua tuohon ripuliisi. Pitkittyneenä, kuten sinulla, se voi aiheuttaa patoutumia päähän ja se onkin vakavampi juttu sitten. SUKSI HELVETTIIN AINA RUIKUTTAVA PASKAPUSKA!.... heh heh....eli ota rauhallisesti ja työnnä pääsi WC-pönttöön, hörppää vähän sitä lientä sekin on puhtaampaa kuin pääsi sisältö vaikka olisi paskat juuri väännetty pyttyyn ja jätetty vetämättä. :DD

no ei saata tämä akka moiti jania paskasutti munahaukka laita mullekin sun kuvas nii teen tarpeet siihen
        laita tämän hetkinen hirviö älä sitä vanhaa

• pöliä
        Putkimies. kirjoitti:

kyläs niin tiedät mitä puhutaan

• ..
        mulukku. kirjoitti:

no ei saata tämä akka moiti jania paskasutti munahaukka laita mullekin sun kuvas nii teen tarpeet siihen
        laita tämän hetkinen hirviö älä sitä vanhaa

kuka olet..voi sua reppanaa

• 5+1

kuka tänne saa kirjoittaa tai kuka ei ? Mene itse pois sekopää !!!!!!!!!!!
        Cyntterin aloitus oli asiallinen , miten on tuo sun teksti ?
        Mee hoitoon , sä tarviit apua ! ( jos mitään enää on edes tehtävissä ) BUAHHHAAAAAAA

• ..........
        5+1 kirjoitti:

Mee hoitoon , sä tarviit apua ! ( jos mitään enää on edes tehtävissä ) BUAHHHAAAAAAA

Janin kanssa täällä. Voi kuinka hellää. He olivat niin rakastuneita kunnes.....................((

• 5+1 kirjoitti:

kerro kerro kuvastin kuka on maassa sikaisin hehehee

9 11
        http://www.youtube.com/watch?v=MhLElfePcUY&feature=related

• huiii
        .......... kirjoitti:

Janin kanssa täällä. Voi kuinka hellää. He olivat niin rakastuneita kunnes.....................((

likainen vanha ja kulunut paskaan hukkuva nainen

• utelias puska
        .......... kirjoitti:

jos tiedät faktoja. :-)))))))))))))))

.... kunnes ..... ???? Mitä sitten tapahtui ????????

• utelias puska
        huiii kirjoitti:

likainen vanha ja kulunut paskaan hukkuva nainen

se sitten on ????
        Millä lailla on likainen ?????
        Mistä kulunut ??????
        Kenen paskaa ???????

Pitää aina kertoa KAIKKI!!!!!!

Kerro!

• ,.ketään Cynthiaa ,., vaikka olen ollut täällä ikuisuuden ,.,.,

• Cynthia1

Saanen sitten esittäytyä .... Sano Cynthia vaan tai tuttavallisemmin Cyntteri :-)

Hyviin tapoihinhan kuuluu tervehtiä :-)

Illanjatkoja sulle!

• Cynthia1 kirjoitti:

Saanen sitten esittäytyä .... Sano Cynthia vaan tai tuttavallisemmin Cyntteri :-)

Hyviin tapoihinhan kuuluu tervehtiä :-)

Illanjatkoja sulle!

..mää oon Huuko, suur-ajattelija, ja mää tykkään halimisesta.

• Kurkkaa vaan ihan reilusti, älä välitä noista vinkujista puskissa.;)
      Mukavaa keväänjatkoa sinulle ja kirjoitan kun kerkiän, kuten lupasin.:)

Kohta hohtaa keväthanget ja onneksi pahimmista pakkasista on selvitty, uskon niin.:)
      Oli täälläkin se -37 kylmin aamu....jos sitten kesällä olisi se 37 lämpimin päivä....aikas kuuma kyllä, ei sekään hyvä.;)

http://www.youtube.com/watch?v=gbdRKMRivaw

• Cynthia1

Tuossa itekseni ajattelin, kun noita ihania kommentteja luin, että hertsileijaa ... mähän olen kohta yhtä " kuuluisa " kuin sä .. Wauuu .. Vähäks tuli upee olo ;-)))
        Mitäs mä sanoinkaan sulle niistä silmistä, heh heh ... ja nyt sitte noita kehujakin tulee mielin määrin HaHaaaa...

Tänään oli ihanaa olla ulkona. Plussassa keli. Kevät tulee, Jihuuuuu :-)

• Cynthia1 kirjoitti:

Tuossa itekseni ajattelin, kun noita ihania kommentteja luin, että hertsileijaa ... mähän olen kohta yhtä " kuuluisa " kuin sä .. Wauuu .. Vähäks tuli upee olo ;-)))
        Mitäs mä sanoinkaan sulle niistä silmistä, heh heh ... ja nyt sitte noita kehujakin tulee mielin määrin HaHaaaa...

Tänään oli ihanaa olla ulkona. Plussassa keli. Kevät tulee, Jihuuuuu :-)

suorastaan satelee.;)
        Mä otan ne vastaan ihan tottuneesti jo.;-P

• sun_kanssa

miten ois "keinu keinu pompi pompi"?... ;)

jos tuossa illemmalla siis.. kunhan lapset nukahtaa..

• Cynthia1

kunhan lapset nukahtaa ? ;-) Keinoja on monenlaisia, onhan meillä niistä kokemuksia ;-D
        Sitäpaitsi se on SUN VUORO pomppia :-DDDDD

• Anonyymi
      UUSI

Moi Marja mitä kuuluu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      490
      4418
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3216
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1566
    4. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      22
      1387
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1322
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1314
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1038
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1009
    9. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      71
      927
    10. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      924
    Aihe