Oletteko naiset huomanneet tuon nettimainoksen monissa eri sivustoilla, jossa mainostetaan jotain säärikarvahöylää, ja jossa on täysin alaston nainen!
Uskomatonta, se kuva kun tulee kaikkialla eteen. Otin yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon sen kieltämiseksi, vaan ei johtanut mihinkään. En naisena siedä tällaista nuoren mallitytön kunnian riistoa, ja haluaisin kieltää sen.
Törkeä nettimainos!
7
506
Vastaukset
- ent naturisti
se olis pilkkihaalareissa niin millä hiton ilveellä se pystyisi itseään ajelemaan.Sitäpaitsi se että se on alasti on vain sun omaa päätelmääs kun sillä ei ole vaattet näkyvissä
- Törkeyden huippu!
On kyse tuosta intuition plus -tuotteesta, joka vilkkuu tässäkin sivulla.
Naiset, ottakaa yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon! - entnaturisti
Törkeyden huippu! kirjoitti:
On kyse tuosta intuition plus -tuotteesta, joka vilkkuu tässäkin sivulla.
Naiset, ottakaa yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon!intuition plus tuote Kyllä mun käsittääkseni peseytyminen tapahtuu vähissä vaatteissa.Musta ainakin tuntuisi hassulta peseytyä pilkkihaalareissa
- melkein tilasin
Törkeyden huippu! kirjoitti:
On kyse tuosta intuition plus -tuotteesta, joka vilkkuu tässäkin sivulla.
Naiset, ottakaa yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon!Tosi hyvää mainontaa sinulla! Olin nähnyt "sivusilmällä" mainoksen monesti, mutten kertaakaan kiinnittänyt huomiota. Nyt kun sanoit, niin tuli mieleen, että pitääköhän klikata ja tilata se ilmaisnäyte. Kokeilinkin klikata, mutta siinä menisi kumminkin postikulut, joten jäi sikseen. Oletko firman työntekijä vai myyntitykki? Ja tuon pilkkihaalarityypin kanssa olen samaa mieltä, vaikea on sheivata, jos kauheasti on vaatetta niskassa.
- cwire81
melkein tilasin kirjoitti:
Tosi hyvää mainontaa sinulla! Olin nähnyt "sivusilmällä" mainoksen monesti, mutten kertaakaan kiinnittänyt huomiota. Nyt kun sanoit, niin tuli mieleen, että pitääköhän klikata ja tilata se ilmaisnäyte. Kokeilinkin klikata, mutta siinä menisi kumminkin postikulut, joten jäi sikseen. Oletko firman työntekijä vai myyntitykki? Ja tuon pilkkihaalarityypin kanssa olen samaa mieltä, vaikea on sheivata, jos kauheasti on vaatetta niskassa.
voi ei nainen alasti - nyt me kaikki kuollaan
- Törkeyden huippu!
cwire81 kirjoitti:
voi ei nainen alasti - nyt me kaikki kuollaan
On kyse siitä, että mainoksissa ei tarvitse TURHAAN alastomilla naisilla saada jotain tuotetta myytyä, laki kieltää esim. automainoksissa vähäpukeiset naiset. Se olisi toisen sukupuolen alistamista ja esineellistämistä, ja halveksumista.
Kun ajelen säärikarvat, nostan vain housunlahjetta, ja se on siinä, ei tarvita alastomuutta.
Eihän esim vartalovoidetta myydä alastomilla ihmisillä, vaikka olemme usein alasti voidellessamme itseämme.
Ärsyttää vain kuin esim. lapset voi käyttää suomi24:n sähköpostia, ja tuo kuva tunkee sinnekin sivuille. - poikkeus......
Törkeyden huippu! kirjoitti:
On kyse siitä, että mainoksissa ei tarvitse TURHAAN alastomilla naisilla saada jotain tuotetta myytyä, laki kieltää esim. automainoksissa vähäpukeiset naiset. Se olisi toisen sukupuolen alistamista ja esineellistämistä, ja halveksumista.
Kun ajelen säärikarvat, nostan vain housunlahjetta, ja se on siinä, ei tarvita alastomuutta.
Eihän esim vartalovoidetta myydä alastomilla ihmisillä, vaikka olemme usein alasti voidellessamme itseämme.
Ärsyttää vain kuin esim. lapset voi käyttää suomi24:n sähköpostia, ja tuo kuva tunkee sinnekin sivuille.laki että pestessä ei saa olla alasti.Sehän on tarpeetonta. Letkulla vettä vaan niskasta sisään niin siitähän se hoituu ja siveys säilyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532