Törkeä nettimainos!

Törkeyden huippu!

Oletteko naiset huomanneet tuon nettimainoksen monissa eri sivustoilla, jossa mainostetaan jotain säärikarvahöylää, ja jossa on täysin alaston nainen!
Uskomatonta, se kuva kun tulee kaikkialla eteen. Otin yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon sen kieltämiseksi, vaan ei johtanut mihinkään. En naisena siedä tällaista nuoren mallitytön kunnian riistoa, ja haluaisin kieltää sen.

7

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent naturisti

      se olis pilkkihaalareissa niin millä hiton ilveellä se pystyisi itseään ajelemaan.Sitäpaitsi se että se on alasti on vain sun omaa päätelmääs kun sillä ei ole vaattet näkyvissä

      • Törkeyden huippu!

        On kyse tuosta intuition plus -tuotteesta, joka vilkkuu tässäkin sivulla.
        Naiset, ottakaa yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon!


      • entnaturisti
        Törkeyden huippu! kirjoitti:

        On kyse tuosta intuition plus -tuotteesta, joka vilkkuu tässäkin sivulla.
        Naiset, ottakaa yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon!

        intuition plus tuote Kyllä mun käsittääkseni peseytyminen tapahtuu vähissä vaatteissa.Musta ainakin tuntuisi hassulta peseytyä pilkkihaalareissa


      • melkein tilasin
        Törkeyden huippu! kirjoitti:

        On kyse tuosta intuition plus -tuotteesta, joka vilkkuu tässäkin sivulla.
        Naiset, ottakaa yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon!

        Tosi hyvää mainontaa sinulla! Olin nähnyt "sivusilmällä" mainoksen monesti, mutten kertaakaan kiinnittänyt huomiota. Nyt kun sanoit, niin tuli mieleen, että pitääköhän klikata ja tilata se ilmaisnäyte. Kokeilinkin klikata, mutta siinä menisi kumminkin postikulut, joten jäi sikseen. Oletko firman työntekijä vai myyntitykki? Ja tuon pilkkihaalarityypin kanssa olen samaa mieltä, vaikea on sheivata, jos kauheasti on vaatetta niskassa.


      • cwire81
        melkein tilasin kirjoitti:

        Tosi hyvää mainontaa sinulla! Olin nähnyt "sivusilmällä" mainoksen monesti, mutten kertaakaan kiinnittänyt huomiota. Nyt kun sanoit, niin tuli mieleen, että pitääköhän klikata ja tilata se ilmaisnäyte. Kokeilinkin klikata, mutta siinä menisi kumminkin postikulut, joten jäi sikseen. Oletko firman työntekijä vai myyntitykki? Ja tuon pilkkihaalarityypin kanssa olen samaa mieltä, vaikea on sheivata, jos kauheasti on vaatetta niskassa.

        voi ei nainen alasti - nyt me kaikki kuollaan


      • Törkeyden huippu!
        cwire81 kirjoitti:

        voi ei nainen alasti - nyt me kaikki kuollaan

        On kyse siitä, että mainoksissa ei tarvitse TURHAAN alastomilla naisilla saada jotain tuotetta myytyä, laki kieltää esim. automainoksissa vähäpukeiset naiset. Se olisi toisen sukupuolen alistamista ja esineellistämistä, ja halveksumista.
        Kun ajelen säärikarvat, nostan vain housunlahjetta, ja se on siinä, ei tarvita alastomuutta.
        Eihän esim vartalovoidetta myydä alastomilla ihmisillä, vaikka olemme usein alasti voidellessamme itseämme.
        Ärsyttää vain kuin esim. lapset voi käyttää suomi24:n sähköpostia, ja tuo kuva tunkee sinnekin sivuille.


      • poikkeus......
        Törkeyden huippu! kirjoitti:

        On kyse siitä, että mainoksissa ei tarvitse TURHAAN alastomilla naisilla saada jotain tuotetta myytyä, laki kieltää esim. automainoksissa vähäpukeiset naiset. Se olisi toisen sukupuolen alistamista ja esineellistämistä, ja halveksumista.
        Kun ajelen säärikarvat, nostan vain housunlahjetta, ja se on siinä, ei tarvita alastomuutta.
        Eihän esim vartalovoidetta myydä alastomilla ihmisillä, vaikka olemme usein alasti voidellessamme itseämme.
        Ärsyttää vain kuin esim. lapset voi käyttää suomi24:n sähköpostia, ja tuo kuva tunkee sinnekin sivuille.

        laki että pestessä ei saa olla alasti.Sehän on tarpeetonta. Letkulla vettä vaan niskasta sisään niin siitähän se hoituu ja siveys säilyy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe