Seroguelin lopetus... Kauan vieroitusoireet kestävät? Kokemuksia

Seroguelista eroon

Olen käyttänyt Seroguelia jo 5v nukkumiseen annoksilla 50mg-300mg. Viimeiset 3v on annos ollut vaan tuo 50mg. Haluan lopettaa lääkkeen kun teho huono ja raskaustesti näytti plussaa.

Lopetin lääkkeen vähitellen ja viimeisen annokset otin keskiviikkona. Sen jälkeen valvoin ensin kaksi vuorokautta putkeen ja olen noiden kahden yön jälkeen valvonut joka toisen yön kokonaan ja nukkunut joka toinen yö vain 4 tuntia. Tuntuu että pää hajoaa. Toivottavasti ei ole pysyvä vaikutus.

Onko kellään kokemusta...

34

3205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kellään kokemus

Eikö kenelläkään tosiaan kokemusta tämän lopettamisesta? Hajoan kohta....

• Se on vaihtoehtosi

On Serguel amfetamiinia ja Ketipinor?
        Vai eikö serguelin maku mielyttänyt sinua.
        Suosittelen että ostat Adderall xr:n täältä >>> http://blogdrfrm.info/search/?tag=adderall
        Koska Adderall XR, ei olekkaan mitään serguelie, eikä myöskään ketipinoria.

• Onko kellään kokemus
        Se on vaihtoehtosi kirjoitti:

On Serguel amfetamiinia ja Ketipinor?
        Vai eikö serguelin maku mielyttänyt sinua.
        Suosittelen että ostat Adderall xr:n täältä >>> http://blogdrfrm.info/search/?tag=adderall
        Koska Adderall XR, ei olekkaan mitään serguelie, eikä myöskään ketipinoria.

Olen kiinnostunut Seroguelin vieroituksesta ja kauan vieroitusoireet kestävät....

• maholehmä
        Onko kellään kokemus kirjoitti:

Olen kiinnostunut Seroguelin vieroituksesta ja kauan vieroitusoireet kestävät....

Anteeksi ... mitä!?

Seroquel ei aiheuta vieroitusoireita. Siinä ei ole sellaisia keskushermostoon vaikuttavia aineita, että sitä viekkareita tulisi.

Todennäköisesti sinulla on vaikeamman sorttinen unihäiriö, joka vaatisi tutkimuksia. Siihen viittaa nimenomaan se, että et saa nukuttua.

Jos olet raskaana, muutaman seuraavan viikon pitäisi korjata tilanne, eli raskaus alkaa väsyttämään siihen malliin, että mahdollisesti nukut tulevat ajat hyvinkin. Toisaalta, jos uni ei ala korjaantua, niin lääkäriin. Unettomuus nostaa mm. verensokereita ja tuo tullessaan kaikenlaista muutakin raskaudelle aika ikäviä oireita.

Yritäpä kysyä tästä asiasta vaikka siltä lääkäriltä, joka ap sinulle Seroquelin määräsi.

• Neuroleptit
        maholehmä kirjoitti:

Anteeksi ... mitä!?

Seroquel ei aiheuta vieroitusoireita. Siinä ei ole sellaisia keskushermostoon vaikuttavia aineita, että sitä viekkareita tulisi.

Todennäköisesti sinulla on vaikeamman sorttinen unihäiriö, joka vaatisi tutkimuksia. Siihen viittaa nimenomaan se, että et saa nukuttua.

Jos olet raskaana, muutaman seuraavan viikon pitäisi korjata tilanne, eli raskaus alkaa väsyttämään siihen malliin, että mahdollisesti nukut tulevat ajat hyvinkin. Toisaalta, jos uni ei ala korjaantua, niin lääkäriin. Unettomuus nostaa mm. verensokereita ja tuo tullessaan kaikenlaista muutakin raskaudelle aika ikäviä oireita.

Yritäpä kysyä tästä asiasta vaikka siltä lääkäriltä, joka ap sinulle Seroquelin määräsi.

voivat aiheuttaa hyvin pahoja vieroitusoireita.

• mimma771

olen itse käyttänyt seroquelia 700-800mg iltaisin jonka lisäksi 20mg stellaa ja 20mg diapamia noin 3 vuotta.enkä nuku kuin 3-4 tuntia kerrallaan,sitten hereillä pari tuntia sitten lisää diapamia ja sitten nukutaan taas pari tuntia,että sellaisia öitä,eikä lääkärit enää yksinkertaisesti keksi mitä tehdä mun kanssa.hienoa jos pääset eroon,on meinaan tosi vahvoja psyykelääkkeitä,ja onnea tulevalle raskaudelle,kirjoittele jos [email protected]

• Unettomuuteesi

voisi auttaa lääkkeiden hidas lopetus.

• psych_murders5435

Seroquel on tappolääke. PISTE. Ja lopetukseen kuolee.
        Diapam on täyttä paskaa samoin kuin muut pitkävaikutteiset benzodiazapiinit.
        Lyhytvaikutteinen stillnoct tai stella on ainoita jotenkin järkeviä lääkkeitä.
        Alkoholi voi olla myös järkevä hetkellisesti jos muita lääkkeitä ei saa. Lievään alkoholismiin kuolee hitaammin kuin psykiatriseen paskaan.
        Mutta nämä vaan peittää oireet eikä korjaa mitään, kahvi lisää GABA-reseptoreita, mutta miksi käyttää stimulantteja vaan vähentää suoraan aivojen yliaktiivisuutta, berberiini lisää serotoniini reuptake pumppuja, maslinic acid vähentää glutamiinin aktiivisuutta jne. Lääketehtaat kusettaa!

Lääkärit on oikeasti hirviöitä ja murhaavat ihmisiä joista eivät pidä. Ei ole mistään sattumasta kysymys - eikä myöskään siitä mistä/miten näissä viestiketjuissa keskustellaan. Seroquel, mirtazapine, remeron, doxepin, trazodone, atarax, zyprexa, risperdal - kaikki samaa paskaa - eivät korjaa mitään ja aiheuttavat riippuvuuden kuoleman kun ne lopettaa - ne vaan peittää ne oireet ja aiheuttaa sairauksia reseptoreita blokatessaan.

Les Miserables
        V for Vendetta

Yleensäkin lääkkeitä ei kannata käyttää koska suurin osa niistä on myrkyllisiä ja on ainoastaan suunniteltu koukuttamaan ja tappamaan potilaat (esim. insuliini). Lääkkeiden sijasta kannattaa käyttää esimerkiksi:

- psykologeja
        - neuroprogrammer 3 (brainwave entraintment) eeg (binaural beats tms. stimulaatio ei toimi hyvin ilman EEG ohjausta)
        - neurofeedback
        - stimulantteja jotka ei koukuta (SSRI on hyvä vitsi, juo vaikka kahvia ennemmin, betahistine(?) - autoreceptor antagonists..)

Muutenkin terveydenhoidossa sanonta "Orwell oli optimisti." pitää paikkaansa. Kansan terveyttä pidetään yllä tappamalla sairaat ja lääkkeet ovat lääketehtaiden rahastusvälineitä jotka vaan koukuttaa ja peittää oireet ja aiheuttaa sairauksia, ei korjaa mitään ja sairaasta otetaan maksimivoitto irti ennenkuin sivuvaikutukset tappaa - eniten rahaa lääkärille ja lääketehtaille.

Metforminkin (lisää insuliinisensitiivisyyttä) tiedettiin paljon ennen insuliinin keksimistä, mutta saatiin markkinoille vasta 70 vuotta sen jälkeen kun insuliinillä oli murhattu potilaita hengiltä. Ei ole mistään sattumasta kysymys, kalliit sairaat tapetaan, mutta kun nykyään ei enää tapetakkaan, eikä täydy olla edes erityisen sairas vaan ihmiset vaan koukutetaan seroquelin kaltaisiin myrkkyhin ilman mitään järkevää syytä ja sitten sairastetaan - lisää rahaa lääkäreille ja lääketehtaille, Sairauksilla/sairailla tehdään rahaa, eikä parantavia tai lääkkeettömiä keinoja haluta käyttää tai kehittää.

Psykiatrit ovat huumausainerikollisia ja diilereitä jotka eivät halua ratkoa ihmisten ongelmia. Injektioruisku käteen ja henki vaan pois moisilta yhteiskunnan syöpäläisiltä. Julkinen terveydenhoito ja erityisesti psykiatria pitää lakkauttaa koska sitä kautta lääkärit ja valtiovalta pitää yllä terveysterroriaan eikä halua olla asiakkaan jouksutettavissa ja niiden orjia. Vapaa pääsy lääkkeisiin niille jotka niitä haluaa ja tarvitsee (tosin suurin osa niistä on täyttä paskaa ja kusetusta joka ei korjaa mitään - on paljon kannattavampaa kehittää lääkkeitä jotka koukuttaa kuin lääkkeitä jotka korjaa ongelmia - tämän takia stimulantitkin ("huumeita" kuten kahvi) ovat paha asia - ihmisethän voisivat hyvillä stimulanteilla vaikkapa tervehtyä!).

• mimma771

meni vähän vierestä toi sun itseasiallinen kysymys,seroqueliin ei jää koukkuun mutta siihen kyllä aikaa myöten tottuu,tosiaan!unettomia öitä...varmaan tiedossa koska olet kuitenkin syönyt niitä sen verran pitkään että on vielä elimistössä jonkin aikaa,ei kuitenkaan vaarana normaalille raskaudelle.onnea!

• Onko kellään kokemus

Seroguliin kyllä jää koukkuun kun keho tottuu "maholehmä" ja vieroitusoireita tulee taatusti.... Sen sanoi suoraan lääkäri kun kysyin. Sanoi vain ettei tiedä kuinka kauan vieroitusoireet kestävä.... Ja sen takia ajattelinkin kysellä täältä onko kellään kokemusta?

Olin unitutkimuksissa Vitalmedin uniklinikalla ja mitään fyysistä syytä ei löytynyt. Sieltä neuvottiin unikoulun ohjeet ja ne toimivat jotenkuten.... Mutta nyt kun vieroitus menossa Seroguelista, sitä on mahdoton toteuttaa.....

Seroguelkaan ei auttanut uniongelmaan, jontenka olisin sen jokatapauksessa lopettanut. Toleranssi kasvaa siihenkin nopeasti. Seroguelin kanssakin unet oliva 3-5h yössä. Ja kerran 2vk aikana saatoin jopa nukkua 6h yhtenä yönä.... Mutta nyt kun Seroguelin lopetin niin valbon vuorokausia putkeen =(

Nyt olen ollut viikon ilman seroguelia. En jaksaisi tätä enää kauaa...

• Kokeile_

Seroguliin kyllä jää koukkuun kun keho tottuu "maholehmä" ja vieroitusoireita tulee taatusti.... Sen sanoi suoraan lääkäri kun kysyin. Sanoi vain ettei tiedä kuinka kauan vieroitusoireet kestävä.... Ja sen takia ajattelinkin kysellä täältä onko kellään kokemusta?

Olin unitutkimuksissa Vitalmedin uniklinikalla ja mitään fyysistä syytä ei löytynyt. Sieltä neuvottiin unikoulun ohjeet ja ne toimivat jotenkuten.... Mutta nyt kun vieroitus menossa Seroguelista, sitä on mahdoton toteuttaa.....

Seroguelkaan ei auttanut uniongelmaan, jontenka olisin sen jokatapauksessa lopettanut. Toleranssi kasvaa siihenkin nopeasti. Seroguelin kanssakin unet oliva 3-5h yössä. Ja kerran 2vk aikana saatoin jopa nukkua 6h yhtenä yönä.... Mutta nyt kun Seroguelin lopetin niin valbon vuorokausia putkeen =(

Nyt olen ollut viikon ilman seroguelia. En jaksaisi tätä enää kauaa...

zma:ta

• Onko kellään kokemus
        Kokeile_ kirjoitti:

zma:ta

Niin mitähän tuo edellinen meinaa?

• joihin

Niin mitähän tuo edellinen meinaa?

seroguel myös kuuluu aiheuttaa tosi pahoja vieroitusoireita, eikä niitä missään tapauksessa pitäisi määrätä pelkästään unettomuuteen, on vahva psykoosilääke ja näitä nuorille määrätään, missä on lääkärien moraali, tiedän kokemuksesta koska olen taistellut vuosia päästäkseni irti moisesta myrkystä, ja sain vielä vapinat ja pakkoliikkeet kaupan päälle, tosin tämä oli eri neurolepti, mutta samaa paskaa ne kaikki on.

• Onko kellään kokemus
        joihin kirjoitti:

seroguel myös kuuluu aiheuttaa tosi pahoja vieroitusoireita, eikä niitä missään tapauksessa pitäisi määrätä pelkästään unettomuuteen, on vahva psykoosilääke ja näitä nuorille määrätään, missä on lääkärien moraali, tiedän kokemuksesta koska olen taistellut vuosia päästäkseni irti moisesta myrkystä, ja sain vielä vapinat ja pakkoliikkeet kaupan päälle, tosin tämä oli eri neurolepti, mutta samaa paskaa ne kaikki on.

Minulle määrättiin suoraan 300mg kun en saanut nukuttua ja minulla oli 3kk vanha vauva. Olin ihan zombie, verenpaine meni sekaisn yms.... Nyt annos ollut muutaman vuoden 50mg.... En olisi ikinä uskonut että tästä tulee näin kamalat vieroitusoireet =( Kamala myrkky =( Kauan sinulla kesti vieroitusoireet neuroleptistä? Millaisia vieroitusoireet olivat?

Viime yönä en jälleen nukkunut lainkaan =( Aamusta onnistuin nukkumaan reilun tunnin. Tällä pitäisi nyt jaksaa kolmen lapsen kanssa. (lapset 9v, 7v ja 4v) Kaikenlisäksi olen itse raskaana ja kärsin kamalasta raskauspahoinvoinnista.

• ZMA:ta

Minulle määrättiin suoraan 300mg kun en saanut nukuttua ja minulla oli 3kk vanha vauva. Olin ihan zombie, verenpaine meni sekaisn yms.... Nyt annos ollut muutaman vuoden 50mg.... En olisi ikinä uskonut että tästä tulee näin kamalat vieroitusoireet =( Kamala myrkky =( Kauan sinulla kesti vieroitusoireet neuroleptistä? Millaisia vieroitusoireet olivat?

Viime yönä en jälleen nukkunut lainkaan =( Aamusta onnistuin nukkumaan reilun tunnin. Tällä pitäisi nyt jaksaa kolmen lapsen kanssa. (lapset 9v, 7v ja 4v) Kaikenlisäksi olen itse raskaana ja kärsin kamalasta raskauspahoinvoinnista.

voi saada luontaisuotekaupasta. Siinä on sinkkiä, mangesiumia ja b-vitamiinia. Monella se parantaa unen laatua kun sitä ottaa ennen nukkumaanmenoa ilman kalsiumia.

• lääketyttö

Söin joskus seroquelia 600mg ja sitten venäläinen sijaislääkäri vähensi multta150mg. meni muutama päivä ja rupesin heräämään aamuisin ensin klo: 6 ja sitten lopulta klo4. se oli pakko nostaa takaisin. mut nyt mulla menee 4 lääkettä ja 1 niistä on seroquel prolong, olen yrittänyt vähentää 50mg ja tulee unettomuutta herää viideltä ja sit ahdistuspaniikkioireita ja pistelyä, säpsähtelyä.....et mite pääsis irti ....? ku väsyttää ja lihottaa nää napit ja lääkäriä ei kiinnosta...... prkl!!!
      tsemppiä kaikille !

• Hikka? Ota Seroquel!

Toi Seroquel aiheutti mulle vittumaisia säpsähdyksiä kun yritti mennä nukkumaan, painajaisia, päiväkoomaa, tunteiden latistumista, erektiohäiriöitä yms. yms. Sitten ei ollutkaan muuta mahdollisuutta kuin lopettaa, kun en halunnut fyysisen terveyteni täysin rampautuvan. Sellanen 2 viikkoa meni lähes täydellisessä unettomuudessa (toki päivällä hetkittäin torkkui), mutta sitten uni rupes tulemaan luonnollisesti.

Toisin sanoen: Aivan törkeetä myrkkyä ketiapiini! Se aiheuttaa viekkareita, tosin ei ihan samanlaisia kuin bentsot. Sivuvaikutukset taas ovat huimasti vaarallisempia mitä bentsoissa.

Amen

• psych_murders4325

Psykiatrien tarkoitus on murhata ihmiset lääkkeillään. Ei ole mistään sattumasta kysymys. Raskaille näitä lääkkeitä ei pidä koskaan määrätä koska ne vaikuttavat sikiöön ja neuroleptit ovat vaan myrkyllisiä lääkkeitä. Ilmeisesti kysyjä ei tiedä Seroquelista mitään ja kärsiikin kyllä jonkinasteisesta persoonallisuushäiriöstä.

Seroquel on myrkyllinen lääke. Käytännössä kaikki psykiatrian lääkkeet ovat täyttä paskaa ja tarkoitus on murhata ihmiset, tässä sitten ne sairaudetkin (mutta ei ihmiset) paranee - "lääkärit parantaa SAIRAUKSIA - ei välttämättä ihmisiä".

Psykiatria on valtiovallan tukema järjestelmä jossa ihmisiä järjestelmällisesti murhataan.

1) Lääkkeet ei korjaa mitään ja aiheuttaa sairauksia. Uudemmat lääkkeet ovat "parempia" koska niihin kuolee helpommin, varsinkin jos lääkitystä vähennetään. Ainoat jotenkin järkevät lääkkeet ovat puhtaita lyhyt vaikutteisia nukahtamislääkkeitä (stillnoct) ja dopamiini blokkaajia (matala-annoksinen peratsin jne), lopuissa ei ole MITÄÄN järkeä. Uudemmat lääkkeet ovat helposti myrkyllisiä.

2) Lääkkeiden sairauksia aiheuttava vaikutus perustuu siihen että reseptoreita blokataan ja keho adaptoituu tähän - yleensä sensitiivisyys ko. reseptorijärjestelmässä kasvaa (vaikka varsinaisten reseptorien määrä voi kasvaa).

3) Matala-annoksista Seroquel annosta (

• Serggiiiiiiiiiiiiiis

Pakkohan tuosta Ketiapiinistä on päästävä eroon. Onko mitään toivoa päästä irti kun olen käyttänyt jo vuosia sitä. Olis mukava saada tietoa käyttäjiltä, miten onnistuu. Ja olisi mukava jos ei tulis noita hel..tin tyhjänpäiväisiä Amerikkalaistutkimuksia asiasta. KÄYTTÄJÄT/LOPETTANEET PARHAITEN TIETÄÄ MITEN ONNISTUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• serkku

Mulla tulee masennusta, sellaista kurjaa oloa ja säpsähtelyä, ja unettomuutta mutta nyt olen vähentänyt niin että vähennä prolongia mutta ketipinoria lyhytvaikutteista otan 100mg:aa. Prolongia on vielä 200mg jäljellä. 300mg:sta laskin. Tarkoitus on syödä vain vähän tuota ketipinoria, en sitä lopeta vielä vaan haluan eroon prolongista mutta pikkuhiljaa. Tässä muutaman viikon ainakin olen 200mg:lla ja sitten siirryn 100mg:aan ja sitten suoraan pois ja jäljelle jää lyhytvaikutteinen ketipinor, en vielä tiedä mikä annos. Arpapeliä ja kokeilua tämä on että mikä on paras annos. Alkoi pelottamaan sivuoireet ja ärsytti passivoituminen. Kai tämä kurja olo on kestettävä että saan elämäni takaisin ainakin osittain. Luulen että pikkuhiljaa paras lopetus ja kestettävä vaan huono olo ja vaikka tenoxia unilääkkeeksi tilapäisesti.

• Jaakko Pavunvarsi

Mulla n. 3.5 vuoden käytön jälkeen lopetus seinään kun veriarvot päin sitä kuuluisaa, painoa kertyi julmetusti, lepopulssi huiman korkealla, erektiohäiriöitä, tunteettomuutta ja hirveitä painajaisia!

Sellanen 2-3 viikkoa meni hirveissä viekkareissa; vielä pahemmat painajaiset jos unta sai ja ensimmäinen viikko lähes täydellisessä unettomuudessa. Nyt kohta 5 vuotta ollut ilman ja ei ole ollut tarvetta. Lääkäri luulee toki minun näitä käyttävän, mutta turhan helposti sitä diagnoosia pukkasi bipo II:een psykologin tutkimusten perusteella. Nekin kysymykset aikoinaan meni varsin johdattelemalla.

Tätä ennenkin jo Seroquelia tuputettiin kaikkiin vaivoihin.. Kun ei ollut rahaa, niin annettiin ensin näytepakkauksia ja sitten reseptiä käteen. Olisin varmaan kuollut sydänkohtaukseen tähän mennessä jos olisin tätä jatkanut. Psykoosipotilaille voi toisinaan olla välttämätöntä, mutta hirveän vastuuttomasti näitä tyrkytetään ihan perusterveydenhuollossa.

Kiittää terveydenhuollon alasajoa tästä!

• Serggiiiiiiiiiis

Millä annoksella söit ?

• Jaakko Pavunvarsi

Siinä 600mg.. Olisko joskus ollut 800mg myös.

• ketipinor1

elkää ihmeessä sortuko ketipinoriin, sen jälkeen elämä menee helvetiksi, koukuttaa ja pahasti, elämä pyörii sitten sen ympärillä koska saa taas ottaa tabletin että olo helpottaa ja toleranssi kasvaa tosi nopeasti ja loppujen lopuksi kun sen lopettaa ja kärsii vieroitusoireet niin unikin muuttuu paremmaksi, tietenkin sekin vaikuttaa eri lailla eri ihmisiin, ei voi yleistää sitä kaikille, mutta järkeä voi käyttää jos sen alkuperäinen tarkoitus on menettänyt merkityksensä.

• Olin tyhmä uhri

Ei voi muuta sanoa kuin vieroitusoireet ovat helvettiä.

• BPhallintaan

Mulla on ollut vuoden Sero Prolongia 400mg iltaisin. Ongelmana se että unta riittää 12 tuntia ja painoa on tullut pari vaatekokoa lisää. Nyt lääkärin kanssa vähennettiin Seroa 300 mg tasolle. Katsotaan pari viikkoa miten tämä menee ja sitten labran ja lääkärikäynnin jälkeen vähennetään taas 100mg jos kaikki menee hyvin. Toistaiseksi ei ole tullut viekkareita. Kylläisyyden tunne on alkanut jo tulla aikaisemmin vähennyksen ansiosta. Kyllä mä vielä saan elämäni takaisin, uskon niin. Seron jälkeen ainoaksi lääkkeeksi jää Lito ja se onkin aina toiminut mulla ilman sivuvaikutuksia. Ai niin lääkäri sanoi että Sero voi lisätä Liton vaikutusta. Se saattaa selittää sen miksi jotkin kilppariarvoista on ensi kertaa punaisella.

• Unilääkettä...

Onnea vain kaikille irti päässeille. Lopetin 1.5v sitten ja sinä aikana on ollut kaikenlaista. Ihme allergioita puhkesi, hirveät uniongelmat (2-4h unta/yö ja viikossa 2 täysin unetonta yötä)

Nyt alkaa jo helpottaa, kivut vähenevät ja untakin saa jo 4-6h yössä. Tosin vieläkin valvon yhden yön viikossa.

1.5 vuotta! Siihen voitte varautua. Veikkaan että vieroitusoireet kestävät vielä vuoden. 2.5v on aika pitkä aika elämästä. Kitua.

Kiitos vaan hyvästä unilääkkeestä työterveyslääkäri. Vai ei muka totu ja voi syödä huoletta.

• -----------------

Mulla on ollut tämä lääke pari vuotta ja irti pääseminen oli todella vaikeaa..Yritin ensin jättää melko nopeasti pois,mutta se ei kyllä onnistunut lainkaa. Aloin uuden yrityksen,voi sanoa että muru murulta vähensin 3 kuukauden ajan..nyt olen ollut ilman useita kuukausia ja olo on normaalisoitunut...ole kärsivällinen,älä yritäkkään lopettaa liian äkkiä,sinun kehosi täytyy ehtiä omaksua aina uusi väheneminen. Kyllä sinä eroon siitä pääset kun olet maltillinen. Onnea muuten tulevalle vauvallesi

• EI kaikille lääkkeil

Minä myös lopetin vuosi sitten.. ensimmäiset kuukaudet meni psykoottisessa höpömaailmassa ja sen jälkeen iski masennus joka olikin aivan omaa luokkaansa ja viimeisenä tuli ahdistus joka oli niin hermoja repivät, että meinasi kärsivällisyys loppua.

Ehdin syödä seroa parisen kuukautta annoksella 800mg, koska se oli ratkaisu niin pahaan mielenterveysongelmaa, jolle eräs turkulainen psykiatri ei osannut ensin antaa nimeä. Lopulta taisi pyöräyttää jotain lottopallon tapaista esinettä ja arpolla päätyi diagnoosiini bipo II.

Elämästä putosi tavallaan pohja, koska olenhan nyt virallisesti mielisairas eli hullu jota ei töihin ota kukaan. Minä kun olen kasvatettu niin, että rehellisellä työllä pitää itsensä elättää. Mutta tosiaan, minä nakkasin Serot mäkeen ja lähdin töihin, enkä ole katunut päivääkään. Tosin vaihdoin työpaikkaa, entisessä työpaikassa oli niin kauhea työilmapiiri, ettei kertomuksiani tuolta uskonut kukaan ja psykiatrikin kuvitteli minun olevan harhainen.

Siinä mielessä paska dg, että kun työnantaja saa tuosta tiedon, olen entinen työntekijä, etenkin kun en syö siihen mitään lääkkeitä. Mielummin olen ilman lääkkeitä ja järki päättelykyky tallella kuin neuroleptein huumattuna dementiksi. tuolloinhan minä vasta vaaraksi olisin asiakkaille.

Mutta koska tämä yhteiskunta on pyörähtänyt näin kummalliseksi, olen päättänyt olla töissä niin pitkään kuin mahdollista. Kun saan monoa sairauteni vuoksi, pyydän sen työkyvyttömyyseläkkeen joka minulle luvattiin jo kesäkuussa 2012.

Jos todellakin tämä yhteiskunta on halukas ja valmis siirtämään minut työkyvyttömyyseläkkeelle näin kovin, niin miksipä sitä vastustelemaan? Koska minulla ei ole velkaa ja asunto maksettu voin hyvinkin jäädä kotiin viettämään 45 vuotiana eläkepäiviäni.

Koska lääkkeet olen saanut lopetettua enkä voi parhaillaan hullummin, olisihan se kiva jäädä lasten ja koirien kanssa kotiin. Olisin kotiäiti ja jäisi aikaa harrastuksille, itsensä kehittämiselle ja kodinhoidolle.

Mutta tosiaan neurolpetihuurun katoaminen vei muutaman kuukauden ja ajatusmaailman palautiminen ennalleen vei liki vuoden.

Nyt olen tasapainossa itseni kanssa, en voi pahoin, masennus on kadonnut samoin ahdistus.

Nyt lähden istuttamaan villiviinejä takapihalle ja asennoidun eläkepäiviini, eihän se loppujen lopuksi niin kauheaa tulisikaan olemaan.

• pimpom66

Nyt ilman seroquel prolongia kokonaan noin viisi päivää. Ensin tiputin 200mg:sta 100mg:aan kahdessa viikossa, sitten otin yhden 50mg ja lopetin. Sydämentykytys on ihan hirveää ja herään aina aamuyöllä. Unilääkkeeksi otan triptyliä, ja päivällä tilalla on toinen neurolepti pienellä annoksella joka ei aiheuta juurikaan sivuoireita. Pelottaa tää sydämentykyty! Milloinkahan menee ohi..? Onneksi on rauhoittavaa ja beetasalpaajaa. Herään siis aamulla tai aamuyöllä siihen että sydän hakkaa hirveää vauhtia.

• Minä(Me)

Kuvitelkaapas tilanne jossa ainoa äänetön hetki on silloin kun nukut, paitsi että silloin suo vaivaa kauhukohtaukset ja kauhu-unet. Ei mitään pahoja unia, vaan todellista kauhua. Aina kun tapasit (juttelit) uudelle ihmiselle illalla jo sen tiesi että tämä ihminen (lapsi/aikuinen) saa kokea taas jonkun todella sadistisen väkivaltaisen kuoleman....sinun käsistäsi, tai takiasi. Kun heräät kirkuen tai itkien, ensimmäinen mitä kuulet on "kato tota ämmää, vittu se on sekasin", "*naurua* se ei tuu enää elää pitkään", "nyt mä tapan sen", 5 minuuttia kauhukohtauksen jälkeen kun taju palaa ja ymmärrät missä olet, tai edes kuka olet, alkaa kuiskailu. Tässä välissä jälleen joudut paniikissa sytyttämään kaikki valot ja toteamaan että olet yksin, kaapeissa ei ole ketään, roskiksissa ei ole kuuntelulaitteita...vai voisiko se olla tuossa kellossa sisällä? Kuiskailua ja ilkeää juoruamista ja kuoleman uhkaa sitten se loppuvuorokausi. Pihalla ihmiset seuraavat, "kaikki huomaa, kaikki nauraa ja ilkkuu" välillä piti kantaa veistä mukana ja kuvailla salaa ympäristöäni, jotta olisin saanut "todisteita", johon sitten olikin se puukko ratkaisu. Kiitän luojaani(tai jotain joka katto munperään) etten koskaan vahingoittanut ketään kun harhat kävivät sietämättömiksi.
      Tällaista on psykoosi.

Tässä tilassa 14 kk, enkä kertonut kenellekkään, todellisuus oli minulle täyttä harhaa ja se harha täyttä todellisuutta. Pelkäsin että minua pidetään hulluna jos kerron jollekkin.
      Minua seroquel prolong on auttanut, tänä päivänä kauhukohtaukset ovat pahoja tai outoja unia, en kuule ääniä, elän normaalissa parisuhteessa, enkä epäile ystäviäni ja puolisoani että heillä olisi minua vastaan joku saatanallinen suunnitelma.
      Vuosi sitten yritin laskea annosta, ei onnistunut ja tervetuloa taas kuukauden kestävä psykoosi. Vaikka olen montaa mieltä monesta (ja tästä lääkkeestä) tulen koko loppuelämäni tätä (paskaako?) syömään. Valitettavasti. Kun olen muuttanut elämäntapani ruoan ja liikunnan suhteen paino pysyy normaalina ja nälkä kaukana...ainakin päiväs aikaan :) Jääkaappi on edelleenkin vielä ystäväni öisin. Unet eivät ole palautuneet eivätkä tuskin enää palaakkaan.nukun kaksi tuntia kerrallaan, herään ja käyn juomassa ja röökillä ja nukahdan uudestaan. Tähänkin on 5 vuodessa jo tottunut.
      Nyt olen vähentänyt 100mg (jäljellä 300mg) ja nyt pari-kolmeviikkoa jälkikäteen oireena on flunssan tapaiset oireet (päänsärkyä, heikottamista, pahaa oloa) jotka alkavat päivällä ja paranevat taas yöllä kun olen ottanut lääkkeen illalla. Tylsäähän tämä on,mutta no can do. Onko sinulla tai jollain muulla tällaisia oireita?
      Ja ne jotka ovat sitä mieltä että minutkin lääkityksellä yritettiin koukuttaa ja murhata,niinmitäolisitte ollut silloin mieltä kun jollekkin sivulliselle olisi jotain tapahtunut? olisitteko vaatinut pehmustettuja seiniä ja kovaa lääkitystä?

• nuori lääkäri,

Olisit pelastunut psykoosistasi pelkällä c-vitamiinilla ja Buranalla. Älkää syökö näitä myrkkyjä.

• Hmmm...
        nuori lääkäri, kirjoitti:

Olisit pelastunut psykoosistasi pelkällä c-vitamiinilla ja Buranalla. Älkää syökö näitä myrkkyjä.

ööö...mitenhän se burana siihen auttaa? se mikä harhoihin ja ääniin lopulta 9kk päästä tepsi, niin oli se että muutin klinikalle keskelle metsää, jossa ympäristöni oli turvallinen ja pitkät terapiat ovat tehneet tehtävänsä. kauhukohtauksista olen kuitenkin kärsinyt lapsesta saakka.Meinaatko ettei äitini ole antanut tarpeeksi vitamiineja minulle?
        Kun lääkäri kerran olet niin kertoisitko ihan tarkkaan miten psykoosihäiriöön todella vitamiinit ja burana auttaa?
        Ja jos sinulla on (niin kuin selkeästi annat ymmärtää) parempi ratkaisu niin jaa se ihmeessä.

• Anonyymi

Mulla on jostain syystä niin että Seroquelin lopettaminen onnistui täysin kivuitta, mutta Zyprexasta en meinaa päästä millään eroon. Eli rohkeesti vaan kokeilemaan, koska ei voi koskaan tietää jos just sun kroppa ei koekkaan lopetusoireita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1602
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1350
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      115
      1151
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe