Mistä ateistin

Tähtis 98

helvetti koostuu?

61

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

mistään.

• Tähtis 98

Siis, kieltääkö ateisti koko sanan?

• Kössönöm
        Tähtis 98 kirjoitti:

Siis, kieltääkö ateisti koko sanan?

Se on uskonnollinen termi ja käsitys paikasta josta ei ole mitään todistetta. Helvetti on sinun korviesi välissä, ei minun.

• goddeloos
        Kössönöm kirjoitti:

Se on uskonnollinen termi ja käsitys paikasta josta ei ole mitään todistetta. Helvetti on sinun korviesi välissä, ei minun.

Helvetti on varattu niille jotka siihen uskoo...

• Kössönöm
        goddeloos kirjoitti:

Helvetti on varattu niille jotka siihen uskoo...

ja sitten ne yrittävät kaupata sitä meille. Tietysti sillä tavalla, että "jos tulet minun kaltaisekseni ihanneyksilöksi, et joudu kitumaan ikuisesti". Nättiä eikö vaan.

• Tähtis 98
        Kössönöm kirjoitti:

uskonnollinen termi? Eikös ateisti sitten koskaan lausu sitä tiettyä fraasia, johon tämä tietty sana kait jokseenkin helposti myös liitetään?

Eli ateisti on puhdas pulmunen, eikä koskaan eikä milloinkaan nivo sanaa 'helvetti' mihinkään lauseeseensa eikä missään tilanteessa?

• Kössönöm
        Tähtis 98 kirjoitti:

uskonnollinen termi? Eikös ateisti sitten koskaan lausu sitä tiettyä fraasia, johon tämä tietty sana kait jokseenkin helposti myös liitetään?

Eli ateisti on puhdas pulmunen, eikä koskaan eikä milloinkaan nivo sanaa 'helvetti' mihinkään lauseeseensa eikä missään tilanteessa?

Kuten sanoin, helvetti on uskonnollinen käsite, mutta sanoja voi käyttää monessa eri yhteydessä. Kyllä minäkin voin sanoa, että sinä se vasta helvetin tyhmä olet. So?

Milloinkahan sinä keksit sellaisen aloituksen, että siitä ihan oikeasti voisi syntyä keskustelu? Et taida edes haluta. Vääntelet sanoja ja teeskentelet tyhmempää kuin olet.

• Tähtis 98 kirjoitti:

tälläsitä että ateistiko ei sano koskaan sanaa helvetti
        Se voidaan rinnastaa samaa kuin esim. PERKELE
        joka ei oikeesti tarkota mitään!!

• Tähtis 98
        Kössönöm kirjoitti:

Kuten sanoin, helvetti on uskonnollinen käsite, mutta sanoja voi käyttää monessa eri yhteydessä. Kyllä minäkin voin sanoa, että sinä se vasta helvetin tyhmä olet. So?

Milloinkahan sinä keksit sellaisen aloituksen, että siitä ihan oikeasti voisi syntyä keskustelu? Et taida edes haluta. Vääntelet sanoja ja teeskentelet tyhmempää kuin olet.

Sinäkin Kössö aliarvioit minua???!

Ps. Pyrin jatkossa välttämään aloituksia, koska sekaanhan on aina helpompi heitellä. Eikä nykyinen sefukaan kait, jonkun toisen aloituksiin esitettyjä vastauksia noin vaan sivuun heittele!?

• Kössönöm
        Tähtis 98 kirjoitti:

Sinäkin Kössö aliarvioit minua???!

Ps. Pyrin jatkossa välttämään aloituksia, koska sekaanhan on aina helpompi heitellä. Eikä nykyinen sefukaan kait, jonkun toisen aloituksiin esitettyjä vastauksia noin vaan sivuun heittele!?

vaan ihmettelen että miksi et voi keskustella asioista, vaan esität jotain typerää bimboa. No, huvinsa kullakin.

• Thronos

Ateistilla ei ole helvettiä. Ei minulla ainakaan. Välillä tuntuu kyllä helvetilliseltä elää yhteiskunnassa jossa järjettömät uskomukset nauttivat täysin kyseenalaistamattomina virallisen totuuden asemaa.

• Tähtis 98

ateistilla ei ole helvettiä, mutta eläminen joskus kuitenkin tuntuu helvetilliseltä?!

Ja syy tässä helvetillisessä olotilassa kehittyy ainoastaan uskovan/uskovien olemassaolon seurauksena?! Joten ateistillehan on koko elämä pelkkää helvettiä?!!!!

• Thronos
        Tähtis 98 kirjoitti:

ateistilla ei ole helvettiä, mutta eläminen joskus kuitenkin tuntuu helvetilliseltä?!

Ja syy tässä helvetillisessä olotilassa kehittyy ainoastaan uskovan/uskovien olemassaolon seurauksena?! Joten ateistillehan on koko elämä pelkkää helvettiä?!!!!

Unohdin että proomusieluiset ihmiset eivät ilmeisestikään ymmärrä kielikuvia eivätkä sarkasmia.
        Olen pahoillani.

"Välillä tuntuu kyllä helvetilliseltä elää yhteiskunnassa jossa järjettömät uskomukset nauttivat täysin kyseenalaistamattomina virallisen totuuden asemaa."

"Joten ateistillehan on koko elämä pelkkää helvettiä?!!!!"

Voin puhua vain omasta puolestani joten älä tee johtopäätöksiä kaikista ateisteista sen perusteella mitä minä sanon. Ja jos sanon että välillä elämä tuntuu helvetilliseltä niin se ei tarkoita että koko elämäni on pelkkää helvettiä. Mahdatko huomata hienonhienon eron? Luultavasti et. Olen siitäkin pahoillani mutta en yllättynyt.

• Tähtis 98
        Thronos kirjoitti:

Unohdin että proomusieluiset ihmiset eivät ilmeisestikään ymmärrä kielikuvia eivätkä sarkasmia.
        Olen pahoillani.

"Välillä tuntuu kyllä helvetilliseltä elää yhteiskunnassa jossa järjettömät uskomukset nauttivat täysin kyseenalaistamattomina virallisen totuuden asemaa."

"Joten ateistillehan on koko elämä pelkkää helvettiä?!!!!"

Voin puhua vain omasta puolestani joten älä tee johtopäätöksiä kaikista ateisteista sen perusteella mitä minä sanon. Ja jos sanon että välillä elämä tuntuu helvetilliseltä niin se ei tarkoita että koko elämäni on pelkkää helvettiä. Mahdatko huomata hienonhienon eron? Luultavasti et. Olen siitäkin pahoillani mutta en yllättynyt.

sarkasmi, unohdin sen jo tässä välillä. Mutta hyvä kun muistutit.

Ja kyllä minä ne erot huomaan!

• Jaaha, jänkkävajakki tuli taas pilkkaamaan ihmisiä jotka hänelle vastaavat. Ja idiootit vaan kehuvat jänkkävajakkia ja pyytävät lisää.

En tiedä kumpi on tyhmempi... Jänkkävajakki vai vastaajat.

• Kössönöm

sitä.

• Kössönöm kirjoitti:

sitä.

Ei jaksa.

• Tähtis 98

päätellen, elät kriisikautta!?

• Tähtis 98 kirjoitti:

päätellen, elät kriisikautta!?

Asenteestasi päätellen sinut pitäisi ruoskia ja naulita ristiin.

• Helvetistäkö minä tiedän?

• Tähtis 98

elänyt Ruususen unta?

• Tähtis 98 kirjoitti:

elänyt Ruususen unta?

En voi sanoa että mikään, pahinkaan asia mitä minulle on tapahtunut olisi helvetillistä ollut ja ei tule olemaankaan. Ainakaan niin kuin sen on uskovaiset kuvailleet. Ei ole edes tapana sanoa jos joku asia menee päin p:tä että se olisi helvetillistä. Aivan liian voimakas sana kuvaamaan minun vastoinkäymisiä joita silloin tällöin eteen tulee.

• missxcessive kirjoitti:

En voi sanoa että mikään, pahinkaan asia mitä minulle on tapahtunut olisi helvetillistä ollut ja ei tule olemaankaan. Ainakaan niin kuin sen on uskovaiset kuvailleet. Ei ole edes tapana sanoa jos joku asia menee päin p:tä että se olisi helvetillistä. Aivan liian voimakas sana kuvaamaan minun vastoinkäymisiä joita silloin tällöin eteen tulee.

Kun tapasi on kysellä kuitenkin kysymisestä päästyäsi, niin älä kysy mitkä ovat minun vastoinkäymisiäni (helvettiäni) Internetfoorumilla minun henk. koht. asiani eivät kuulu tuntemattomalle nimimerkille "Tähtis 98" eikä muillekaan. Kerron itse mitä kerron.

• Eihän Tähtis hyvä sellaista ole olemassakaan.

Mutta jos olisi!

Luullakseni se olisi paikka, missä neliraajahalvauksen saanut uskonnoton pidettäisiin 24/7 valveilla ja hänen ympärillään hääräisi liuta teennäisen herttaisia ja kilttejä uskovaisia saarnaamassa ilosanomaa lakkaamatta ikuisesta ikuiseen.

• beenthere

Tuo kuulostaa tosi pahalta. Onneksi ei ole helvettiä.

• Tähtis 98

mikälis Raamatun helvettiä mukaelet. Mutta Hevetti sanana on kuitenkin olemassa, kaikkien muiden sanojen ohella.

Tosin olet kuitenkin mielessäsi hahmottanut kuvan siitä? Aika omituista, koska ei ainakaan minulle (uskovanakaan) ole tullut mieleenikään tuollaiset hahmotuksesi?!

Taidat kuvitella? Mutta miksi?

• Tähtis 98 kirjoitti:

mikälis Raamatun helvettiä mukaelet. Mutta Hevetti sanana on kuitenkin olemassa, kaikkien muiden sanojen ohella.

Tosin olet kuitenkin mielessäsi hahmottanut kuvan siitä? Aika omituista, koska ei ainakaan minulle (uskovanakaan) ole tullut mieleenikään tuollaiset hahmotuksesi?!

Taidat kuvitella? Mutta miksi?

Tietysti kuvittelen!

Eihän minkäänlaista helvettiä ole olemassa sen paremmin kuin taivastakaan.

>>Mutta miksi?

• Tähtis 98
        Phoebus kirjoitti:

Tietysti kuvittelen!

Eihän minkäänlaista helvettiä ole olemassa sen paremmin kuin taivastakaan.

>>Mutta miksi?

lööperiäni tarkoitat, niin toki kyllä olen tästä valmis luopumaan. Tästä kasvottomasta keskustelusta, meinaan.

Reaalimaailmassa en kuitenkaan.

Ps. Toisaalta, jos ne kylmät väreet selkäpiissäsi juoksentelevat, niin...?

• Tähtis 98 kirjoitti:

lööperiäni tarkoitat, niin toki kyllä olen tästä valmis luopumaan. Tästä kasvottomasta keskustelusta, meinaan.

Reaalimaailmassa en kuitenkaan.

Ps. Toisaalta, jos ne kylmät väreet selkäpiissäsi juoksentelevat, niin...?

Sitä jumala rakastaa juuri sinua ja haluaa kärventää juri sinut ikuisessa tulessa lööperiä tarkoitan.

Sitten niistä värinöistä: I´m afrait of wat you do in the name of your god.

• Tähtis 98
        Phoebus kirjoitti:

Sitä jumala rakastaa juuri sinua ja haluaa kärventää juri sinut ikuisessa tulessa lööperiä tarkoitan.

Sitten niistä värinöistä: I´m afrait of wat you do in the name of your god.

Sinä tahollasi uskoa noihin kärventämis -juttuihin, minä en.

I´m not frightened!

• beenthere

Imagine there's no heaven
      It's easy if you try
      No hell below us
      Above us only sky
      Imagine all the people
      Living for today...

• Tähtis 98

nyt taasen siitä, miten tuon sanan 'imaginen' haluaa suomentaa.

Kuinka itse sen suomentaisit?

• beenthere
        Tähtis 98 kirjoitti:

nyt taasen siitä, miten tuon sanan 'imaginen' haluaa suomentaa.

Kuinka itse sen suomentaisit?

Olisihan tuo pitänyt muistaa, ettei sinulla ole asiaan mitään oikeaa sanottavaa. Laitat vaan aina jonkin typerän vastakysymyksen takaisin. Eihän sinulla ole koskaan mitään sanottavaa.
        Mieti nyt vaan ihan ite, miten tuon nyt sitten mahtaisin suomentaa.

• Tähtis 98
        beenthere kirjoitti:

Olisihan tuo pitänyt muistaa, ettei sinulla ole asiaan mitään oikeaa sanottavaa. Laitat vaan aina jonkin typerän vastakysymyksen takaisin. Eihän sinulla ole koskaan mitään sanottavaa.
        Mieti nyt vaan ihan ite, miten tuon nyt sitten mahtaisin suomentaa.

tarkoitukseni ei ollut loukata, mutta kun nyt näin näillä 'äärilaidoilla' liikutaan, niin pakostakin tätä kyseenalaistaa, asian kuin asian.

Ps. Kyllä minä yleensäkin mietin, siis silloin kun on miettimisen aika tai asia.

• Tango_Delirium

Se koostuu kahdeksasta kirjaimesta, jotka muodostavat kolme tavua (hel-vet-ti). Lisää tyhmiä kysymyksiä?

• Tähtis 98

pohtiikin, että kait tässä maailmassa eläminen olisi helpointa. Tyystin tyhmänä!

• Tango_Delirium
        Tähtis 98 kirjoitti:

pohtiikin, että kait tässä maailmassa eläminen olisi helpointa. Tyystin tyhmänä!

No, typerään kysymykseen saa typerän vastauksen. Vai mitä sinä oikein odotit?

• Tähtis 98
        Tango_Delirium kirjoitti:

No, typerään kysymykseen saa typerän vastauksen. Vai mitä sinä oikein odotit?

No, ateistin viisasta (nimenomaan viisasta) vastausta!

• Tähtis 98 kirjoitti:

Sinun kysymyksiin ei kukaan koskaan osaa vastata oikein tai viisaasti tai niin kuin odotat. Lopeta nyt jo nuo kyselysi ja ala keskustelemaan asioista kuin aikuiset. Kun sinulle täällä vastataan rehellisesti, se ei riitä, teet joko lisää kysymyksiä tai naljailet (niinkuin tässä nyt) tai et muka ymmärrä. Anna ihmisten olla ja ajatella niinkuin haluavat. Kaikki eivät ajattele niinkuin sinä.

• Tango_Delirium
        Tähtis 98 kirjoitti:

Heität typerän, yksioikoisen kysymyksen toisensa perään ja kiukustut, kun kukaan ei osaa vastata haluamallasi tavalla. Missähän mahtaa olla vika? Itselleni sana helvetti on yksinomaan sana. En osaa enkä halua liittää siihen samanlaisia merkityksiä kuin kristityt. Mikäli et suostu käsittämään asiaa, se ei ole minun ongelmani.

• Gagarin

Minulle taivas ja helvetti ovat mielentiloja, ei paikkoja, minne mennään matomotellista jatkoille, kun on viskattu luut kuppiin. Kuolemanjälkeisestä helvetistä tai taivaasta ei ole todisteita.

• Tähtis 98

kysehän olikin nyt yksinomaan käsitteestä helvetti.

Toisaalta mitä todistetta Sinä sitten helvetistä oikein kaipaat?

• dfasfdsa
        Tähtis 98 kirjoitti:

niitä on sanonut kaipaavansa? Ihan yhtä lailla kaipaan todisteita vihreistä limaysköksistä, jotka hallitsevat Mars-planeettaa.

• Erlemeyer
        Tähtis 98 kirjoitti:

Katos kun ateisti ei usko kaikkea mitä joku sanoo. Tuolla logiikalla sinun pitäisi uskoa, että marsissa asuu perunamuussista koostuva ruuvimeisseli joka hallitsee ihmisten elämää lähettämällä kosmisia säteitä saarioisten einesmaksalaatikkoon, jos minä sanon niin. Asiasta pitää olla todiste, ennen kuin siihen voi uskoa.

• Tähtis 98
        Erlemeyer kirjoitti:

Katos kun ateisti ei usko kaikkea mitä joku sanoo. Tuolla logiikalla sinun pitäisi uskoa, että marsissa asuu perunamuussista koostuva ruuvimeisseli joka hallitsee ihmisten elämää lähettämällä kosmisia säteitä saarioisten einesmaksalaatikkoon, jos minä sanon niin. Asiasta pitää olla todiste, ennen kuin siihen voi uskoa.

sattuu tämä lausumasi: ..."että marsissa asuu perunamuussista koostuva ruuvimeisseli joka hallitsee ihmisten elämää lähettämällä kosmisia säteitä saarioisten einesmaksalaatikkoon, jos minä sanon niin"

Onhan ateisti kuitenkin taipuvaisempi uskomaan esittämiisi linjoihin?! Minä näin uskovana en!

• Tähtis 98 kirjoitti:

sattuu tämä lausumasi: ..."että marsissa asuu perunamuussista koostuva ruuvimeisseli joka hallitsee ihmisten elämää lähettämällä kosmisia säteitä saarioisten einesmaksalaatikkoon, jos minä sanon niin"

Onhan ateisti kuitenkin taipuvaisempi uskomaan esittämiisi linjoihin?! Minä näin uskovana en!

Minua hävettäisi olla uskovainen, jos uskonsisareni olisivat kaltaisiasi :(

• Tähtis 98
        missxcessive kirjoitti:

Minua hävettäisi olla uskovainen, jos uskonsisareni olisivat kaltaisiasi :(

myös!

• Tähtis 98 kirjoitti:

myös!

Miksi? Perustele.

• Huhahhhei

jos aloittaja ensin määrittelisi oman helvettinsä? Millainen siis on kristityn (siis jos olet sellainen) helvetti? Tuo kun saadaan alta pois ensin, voidaan palata siihen, mitä kysyit.

• Tähtis 98

aina turvautuu uskovan näkemykseen???

Mutta jos minulta henkilökohtaisesti kysyt, niin vastaukseni lienee sensuroitu alta aikayksikön. Joten ateistina, pohdi tätä kyseistä asiaa ihan itteksesi!

• Huhahhhei
        Tähtis 98 kirjoitti:

aina turvautuu uskovan näkemykseen???

Mutta jos minulta henkilökohtaisesti kysyt, niin vastaukseni lienee sensuroitu alta aikayksikön. Joten ateistina, pohdi tätä kyseistä asiaa ihan itteksesi!

kierrelty. Enpä toisaalta muuta odottanutkaan.

• Tähtis 98
        Huhahhhei kirjoitti:

kierrelty. Enpä toisaalta muuta odottanutkaan.

myös puoleltasi, vähintään kahteen potenssiin korotettuna!

Ps. Eli odotukset ovat minimissään!

• Erlemeyer
        Tähtis 98 kirjoitti:

myös puoleltasi, vähintään kahteen potenssiin korotettuna!

Ps. Eli odotukset ovat minimissään!

on loukattu. Nyt tähtis joutuu helvettiin jossa hänelle syötetään loputtamasti pizzoja hitleriksi pukeutuneiden kansanedustajien viillellessä hänen ohimoaan keltasilla vesureilla, samalla kun Kari Tapio taikoo akvaarioista koulubusseja järkyttämään epäsovinnaisesti käyttäytyviä suonikohjufetissi-ihmisiä. Pyhässä kirjassamme "Meisselisen totuuden lopullinen ilmentymä" sanotaan: "Hän kuka panadolia vääriin tarkoituksiin käyttää, tulee ikuisesti ripulia tuottavan ja eläinrasvoja pimeässä syöden". Saatana lähettää jokaiseen maailmankaikkeuden kolkkaan joka päivä maksalaatikkoa, kärsimystä ja vääräuskoisuutta. Pyhän kirjamme Pullolitkumuussisissa jakeissa sanotaan: "Voi sitä raukkaa joka väärän uskon tielle eksyy, hänen ikuisesti tulee buranapakkauksella naapurinsa peräsuolta hinkkaavan". Saatananan sana leviää kuin rutto jokaiseen kotiin ja kouluun. Moraalinen rappio tuhoaa lopulta kaiken maailman hiivateollisuuden, jolloin alkaa viimeinen taistelu, anaaldeggon. Silloin ruuvimeisseli tuhoaa lopulta saatanan ja paratiisi on ikuisesti jatkuva. Vielä on siis aikaa pelastua! Ota rakkauden tie vastaan ja päästä ruuvimeisseli sydämesi ohjaajaksi elämän tiellä! Me rukoilemme sinulle joka sekunti armoa ja pelastusta!

• Tähtis 98
        Erlemeyer kirjoitti:

on loukattu. Nyt tähtis joutuu helvettiin jossa hänelle syötetään loputtamasti pizzoja hitleriksi pukeutuneiden kansanedustajien viillellessä hänen ohimoaan keltasilla vesureilla, samalla kun Kari Tapio taikoo akvaarioista koulubusseja järkyttämään epäsovinnaisesti käyttäytyviä suonikohjufetissi-ihmisiä. Pyhässä kirjassamme "Meisselisen totuuden lopullinen ilmentymä" sanotaan: "Hän kuka panadolia vääriin tarkoituksiin käyttää, tulee ikuisesti ripulia tuottavan ja eläinrasvoja pimeässä syöden". Saatana lähettää jokaiseen maailmankaikkeuden kolkkaan joka päivä maksalaatikkoa, kärsimystä ja vääräuskoisuutta. Pyhän kirjamme Pullolitkumuussisissa jakeissa sanotaan: "Voi sitä raukkaa joka väärän uskon tielle eksyy, hänen ikuisesti tulee buranapakkauksella naapurinsa peräsuolta hinkkaavan". Saatananan sana leviää kuin rutto jokaiseen kotiin ja kouluun. Moraalinen rappio tuhoaa lopulta kaiken maailman hiivateollisuuden, jolloin alkaa viimeinen taistelu, anaaldeggon. Silloin ruuvimeisseli tuhoaa lopulta saatanan ja paratiisi on ikuisesti jatkuva. Vielä on siis aikaa pelastua! Ota rakkauden tie vastaan ja päästä ruuvimeisseli sydämesi ohjaajaksi elämän tiellä! Me rukoilemme sinulle joka sekunti armoa ja pelastusta!

väistämättä kuolee, muttei helvetin rovioissa kuitenkaan kärvenny, eikä kukaan muukaan eläväinen!

Ja tulevasta Paratiiisista ei kait kuitenkaan voi näin etukäteen kukaan mitään ennustaakaan, koska ihminen on mitä on. Ei edes tiede.

• souldaughter
        Erlemeyer kirjoitti:

I laughed. Kiitos tämän kuukauden parhaista nauruista!

• ...
        Erlemeyer kirjoitti:

Saatana lähettää jokaiseen maailmankaikkeuden kolkkaan joka päivä maksalaatikkoa

mutta kun maksalaatikossa ei oo mitään vikaa vaan se on helvetin hyvää

• ... kirjoitti:

Saatana lähettää jokaiseen maailmankaikkeuden kolkkaan joka päivä maksalaatikkoa

mutta kun maksalaatikossa ei oo mitään vikaa vaan se on helvetin hyvää

Maksalaatikko on pahaa, koiranruokaa :(

• ...

=suviseurat , oliko muuta kysyttävää

• +++++++++

Koska ateistin helvettiä ei ole olemassa. Ateisti ei usko helvettiin.

• Erlemeyer

"mutta kun maksalaatikossa ei oo mitään vikaa vaan se on helvetin hyvää"

Pyydän anteeksi, hyvä uskonveljeni, tavallinen maksalaatikko on tietenkin itsensä kaikkivaltiaan Ruuvimeisselin pyhä rakkaudenosoitus. Mutta, se mitä tarkoitan on saatanan salajuoni, nimittäin RUSINATON MAKSALAATIKKO. Sillä Saatana hallitsee maailmaa. Saatanan alaisuudessa oleva irstas ja moraaliton käärme nimeltä Saarioinen levittää sitä kaupoissa ympäri maailmaa. Kun kaikkivaltias rakastava Ruuvimeisseli aikojen alussa loi ihmisen ja litiumioniakun, houkutteli Saarioinen ihmisen syömään mangon hyvän ja tarpeellisuudeltaan kiistellyn tiedon puusta. Silloin Ruuvimeisseli loi vitsaukset ihmiselle tämän tottelemattomuuden takia. Varokaa siis, rusinaton maksalaatikko on saatanan eksytystä. Pyhässä kirjassa sanotaan: "Hän, jonka saatana eksyttää ja rusinatonta maksalaatikkoa syö, ei pidä eloon jäädä. Hänelle on hirveimmät vitsaukset saatettava ja hänet kaikkivaltiaalle on alttarilla viidentoista lampaan kanssa uhrattava".

• Jetro

Kirjaimista ja neuroneista.
      Jos ei rehellinen vastaus kelpaa,
      olet epärehellinen itsellesikin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      36
      7184
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      83
      3666
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      82
      3255
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      335
      2999
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      46
      2413
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      56
      2261
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      25
      1560
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      56
      1485
    9. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1464
    10. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      22
      1436
    Aihe