Nautimme ateistisen kasvatuksen tuloksia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010022711211646_uu.shtml
Herää kysymys, miksi?
Kaikkea se ateismi
27
293
Vastaukset
- khylla
"Herää kysymys, miksi? "
Niin, miksi mustamaalaat ateismia tuolla vaikka tuo ei liity ateismiin?- ...
Mistä tiedät ettei liity ateismiin?
Mikä muu motiivi kirkon polttamisyritykselle voisi olla kuin ateismi?
Vai onko totuus epämiellyttävä? - karisma
... kirjoitti:
Mistä tiedät ettei liity ateismiin?
Mikä muu motiivi kirkon polttamisyritykselle voisi olla kuin ateismi?
Vai onko totuus epämiellyttävä?"Mikä muu motiivi kirkon polttamisyritykselle voisi olla kuin ateismi?"
Monikin syy. Esim. "huvittelun"halu, Pyromania, Saatananpalvonta, Jännityksen hakeminen. Syitä on on aivan helvetin paljon ja mitkään niistä eivät liity millään tavalla ateismiin.
Sulla taitaa oikeesti vähän päässä isoratas heittää kun kuvottelet olemattomia. ... kirjoitti:
Mistä tiedät ettei liity ateismiin?
Mikä muu motiivi kirkon polttamisyritykselle voisi olla kuin ateismi?
Vai onko totuus epämiellyttävä?...kääntöpuoli, saatanahihut lienee olleet asialla.
oikeita ateisteja.
- teettää
Luin tarkemmin, olivatki uskovaisia.
- ???
Oikea ateisti olisi polttanut, eikä vain yrittänyt?
- teettää
"Herää kysymys, miksi? "
MIKSI Jumala salli tuollaisen tapahtua!
Voimme sanoa myös:
"Nautimme Jumalan hyväksymän kasvatuksen tuloksia."
Jumala, voisitko tuoda leukasi nyrkkieni lähelle, saisit ilmaisen sakinhivutuksen, ja papatin perseeseesi.- Hate.
""Herää kysymys, miksi? "
MIKSI Jumala salli tuollaisen tapahtua!"
Jos ei sallisi, olisiko Jumala tyranni? - teettää
Hate. kirjoitti:
""Herää kysymys, miksi? "
MIKSI Jumala salli tuollaisen tapahtua!"
Jos ei sallisi, olisiko Jumala tyranni?Raamatun Jumala on, Kaiken AIkaa, amen!
- Jestas sentään !
teettää kirjoitti:
Raamatun Jumala on, Kaiken AIkaa, amen!
Miksi jälleen tälläinen aloitus ja uskovalta - vai oletko uskova ?
Kyllä jumalattomia ihmisiä on muitakin, kuin vain ateistit
ja se sinunkin pitäisi tietää.
Tälläiset tahalliset aloitukset..jne..
- Kössönöm
miten nuo lapset on kasvatettu? Ties vaikka olisi raamatulla päähän mäiskitty, vai onko sinulla parempaa tietoa?
- tiedän?
Hedelmistään puu tunnetaan, sanoi maailman kuuluisin opettajakin aikoinaan.
Parempaa tietoa ei ole, kuten ei sinullakaan. - Kössönöm
tiedän? kirjoitti:
Hedelmistään puu tunnetaan, sanoi maailman kuuluisin opettajakin aikoinaan.
Parempaa tietoa ei ole, kuten ei sinullakaan.esittänytkään väitettä kuten sinä. Sanoit että kaikkea se ateismi teettää. Jos noin väität, niin esitä todisteet.
- että yksikään
Kössönöm kirjoitti:
esittänytkään väitettä kuten sinä. Sanoit että kaikkea se ateismi teettää. Jos noin väität, niin esitä todisteet.
uskova tulisi tällä palstalla perustelemaan väitteitään: Todella epätodennäköistä.
Perustelisi siten että niissä olisi edes vähan järkeä tai logiikkaa: Mahdotonta.
- +++++++++++
Ateistista kasvatusta ei ole oikeasti olemassa. Miten voisi olla?
"Herää kysymys, miksi?"
Ehkä siksi, koska heille ei ole opetettu suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksyntää.
Eli tässä tapauksessa ei olisi kyse ateisteista.- asiaa?
Milloin ateistien lapsille on alettu opettamaan suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksyntää?
Aina sitä oppii jotain uutta;) - .-m,.m
asiaa? kirjoitti:
Milloin ateistien lapsille on alettu opettamaan suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksyntää?
Aina sitä oppii jotain uutta;)meillä kaikille kolmelle lapsellemme siitä lähtien, kun alkavat asioista jotain ymmärtää ja kysellä. Ikävää jos sinut on kasvatettu jotenkin toisin. Muista kuitenkin se ettei syy ole sinussa.
- Giordano Bruno
asiaa? kirjoitti:
Milloin ateistien lapsille on alettu opettamaan suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksyntää?
Aina sitä oppii jotain uutta;)Kristinuskoa on opetettu nyt jo 2000 vuotta.
Koskas kristinuskossa aletaan opettamaan suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksyntää?
Toistaiseksihan siitä ei 2000:n vuoden aikana ole näkynyt merkkiäkään, vaan aina vaan yhä
edelleenkin kristityt tunnistaa siitä kaikenkattavasta ahdasmielisestä suvaitsemattomuudesta,
joka on heidän uskontonsa ja raamattunsa perussanoma. Pyhää Vihaa, Syntiä ja Tuomiota.
Ugandassa kristityt uskontoverisi ajavat parhaillaan lakialoitetta kuolemantuomiosta homoudesta.
Oiva esimerkki tästä kristittyjen kuuluisasta suvaitsevaisuudesta ja erilaisuuden hyväksynnästä. - asiaa?
asiaa? kirjoitti:
Milloin ateistien lapsille on alettu opettamaan suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksyntää?
Aina sitä oppii jotain uutta;)Uskovaisten lapsille ei opeteta mitään käytöstapoja!
tietäen - Asiaa?
- .........
Eli kuten tuossa joku jo aiemmin arveli, kristinuskon jumalaan ja saatanaan uskovia hörhöjä oli asialla;
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ahvenmaan kirkonpolttoyrityksen motiivina saatananpalvonta/1135253351021Oli vain erään kristinuskon lahkon, saatananpalvojien, tekosia.
Kaikkea se raamatunluku teettää.
- Gagarin
Mikä syy ateistilla olisi syytä polttaa kirkko? Yleensä nämä kirkonpolttajat ovat saatananpalvojia, jotka taas ovat yhtä hihhuleita, kuin uskovaisetkin. Saatanaan, Piruun, Luciferiin tms. uskova, ei ole ateisti. Ateistilta puuttuu jumalusko, ja sen myötä myös usko sarvipäihin. Minulle vihtahousu on tasan yhtä olematon, kuin Zeus, mielikuvituksen tuotetta ja typerää taikauskoa.
- ihan terve
Eiväthän nuo tekijät olleet ateisteja, vaan sinun aatetovereitasi eli jumalaan ja saatanaan
uskovia ihmisiä. Siis sinun hengenheimolaisiasi, mutta vain aidan toiselta puolelta.
Vaikka kaiken loogisen ja kriittisen ajattelun kieltävän uskonnon harjoittajien onkin sitä usein
mahdotonta tajuta, niin kerrataan nyt vielä että saatananpalvojat eivät ole koskaan ateisteja.
Eivät voi olla, koska saatana on yksi raamatun jumalallisista henkiolennoista, joihin ateistit
eivät usko. Ihminen joka uskoo jumalaan, enkeleihin, saatanaan tai demoneihin ei ole ateisti.
Oliko muuta kysyttävää. Poliisi seuraa nyt jutun satanistikytkentöjä, joten hajaantukaa! Täällä ei ole mitään nähtävää, pientä eri seurojen jäsentenvälistä kahinointia vaan...
- Gagarin
Ahvenanmaalla Hammarlandin kirkon polttamista yrittäneet 16-17-vuotiaat tytöt ovat perustelleet tekoaan saatananpalvonnalla, kertoo Nya Åland -lehti.
- He ovat kertoneet, että teko oli etukäteen suunniteltu ja että he ovat vakuuttuneita tekonsa oikeellisuudesta, jutun tutkinnanjohtaja Olof Lindqvist kertoo lehdelle.
Eli, mitä tekemistä tällä on ateismin kanssa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481