Saako mies itkeä?

ihmettelee_

Saako mies itkeä jos vaikka kahdestaan katsoo surullista elokuvaa? Onko se hienoa, kun uskaltaa ja voi näyttää tunteensa vai ajatteleeko naiset että on siinä vässykkä?

151

8512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +40N

      meitä ihmisiä on monenlaisia , toiset ovat herkempiä näyttämään tunteensa ja eläytyvät jopa siihen surulliseen elokuvaan.

      Jos huomaisin miehen kyyneleet, ajattelisin että siinäpä mies joka osaa eläytyä olla herkkä , tunteellinen jos uskaltaa näyttää tunteensa ja kyyneleensä.

      Itse olen herkkä tunneihminen , kyyneleet tulevat usein niin ilon kuin surun , eipä ole elämääni haitannut.

      • LAATERO

        AINAKIN MINÄ VALUTAN KYYNELEET, MUISTAN AIKOINAAN KUN SAMMY BABITZIN MENETTI HENKENSÄ KOLARISSA JA DILLOIN OLI DAA. DAA PINNALLA, SAMOIN KUIN KIRKA MENEHTYI.
        MUSIIKKI ON MULLE TÄRKEETÄ JA AINA KUNNON MIEHET LÄHTEVÄT ENSIN.
        TERO.


      • nkj

        Kyynikkona ymmärrän että vanhemmat ja vanhat ihmiset kuolee. En heitä " juurikaan " itke , mutta monta muuta kertaa tulee elämässä monia TOSI ILOISIA hetkiä , jolloin tulee " kyyn .. eleet " silmiin ja JOKAINEN ihminen " liikuttuu ". Hyväksi se vain on .. , " sielulle " .. , vaikka en todellakaan usko .... , mihinkään.
        Jumalan .. , Äidin ja Isän nimen jos joku voisi minulle kertoa , niin alkaisin uskoa mihin vain. Tieteen selitykset .. , ALKURÄJÄHDYKSESTÄ , ovat .. , VAIN .... , TEORIAA.


      • remupetteri

        En koskaan nuorempana itkenyt ,Äiti ja Isä ja Pikkusisko vietiin hautaan,enkä koskaan itkenyt ,no nyt kun on kavereita laskettu hautaan olen itkenyt monestikkin,mun kaks velipoikaa jotka kuoli peräkkäin ,olen itkenyt monestikkin heitä kaivaten


      • Majapertti
        LAATERO kirjoitti:

        AINAKIN MINÄ VALUTAN KYYNELEET, MUISTAN AIKOINAAN KUN SAMMY BABITZIN MENETTI HENKENSÄ KOLARISSA JA DILLOIN OLI DAA. DAA PINNALLA, SAMOIN KUIN KIRKA MENEHTYI.
        MUSIIKKI ON MULLE TÄRKEETÄ JA AINA KUNNON MIEHET LÄHTEVÄT ENSIN.
        TERO.

        TARVIIKO NIITÄ HELV... CAPSEJA KÄYTTÄÄ? VIE JOTENKIN USKOTTAVUUDEN KOKONAAN KUN KIRJOITETAAN CAPSEILLA, EIKÖ VIEKKI? VAI OTATKO SINÄ TOSISSANI MIELUMMIN IHMISEN JOKA KIRJOITTAA NÄIN? vai näin, ystävällisesti? Mietippä sitä seuraavan kerran kun käytät CAPS LOCKIA. YSTÄVÄLLISIN TERVEISIN
        ystävällisin terveisin. Siis tarkoituksenani ei ollut provosoida vaan antaa esimerkki siitä että kuinka ärsyttävää tuo capsien käyttö on ja jos käytät sitä sen takia että sinut huomattaisi paremmin niin sinut tosiaan huomataan mutta sinua pidetään ärsyttävänä ihmisenä koska isolla kirjoittaminen on aivan kuin HUUTAISI!


      • Damien Da'Mone
        remupetteri kirjoitti:

        En koskaan nuorempana itkenyt ,Äiti ja Isä ja Pikkusisko vietiin hautaan,enkä koskaan itkenyt ,no nyt kun on kavereita laskettu hautaan olen itkenyt monestikkin,mun kaks velipoikaa jotka kuoli peräkkäin ,olen itkenyt monestikkin heitä kaivaten

        Juu ei siitä pääse mihinkään kun veljiä lasketaan hautaan niin itku tulee väkisinkin oli sit kinka kovaa jätkää olevinaan kuka tahansa....


      • he
        LAATERO kirjoitti:

        AINAKIN MINÄ VALUTAN KYYNELEET, MUISTAN AIKOINAAN KUN SAMMY BABITZIN MENETTI HENKENSÄ KOLARISSA JA DILLOIN OLI DAA. DAA PINNALLA, SAMOIN KUIN KIRKA MENEHTYI.
        MUSIIKKI ON MULLE TÄRKEETÄ JA AINA KUNNON MIEHET LÄHTEVÄT ENSIN.
        TERO.

        minä tein samoin kun Sammy kuoli.ja aina kun joku näyttelijä tai laulaja kuolee josta tykkään kovasti se saa minut kyyneliin.on surullista menettää joku joka tuo hymyn huulille ja hyvän mielen.esim. Helge Heralan kuolema...


      • lllllllllllll
        Majapertti kirjoitti:

        TARVIIKO NIITÄ HELV... CAPSEJA KÄYTTÄÄ? VIE JOTENKIN USKOTTAVUUDEN KOKONAAN KUN KIRJOITETAAN CAPSEILLA, EIKÖ VIEKKI? VAI OTATKO SINÄ TOSISSANI MIELUMMIN IHMISEN JOKA KIRJOITTAA NÄIN? vai näin, ystävällisesti? Mietippä sitä seuraavan kerran kun käytät CAPS LOCKIA. YSTÄVÄLLISIN TERVEISIN
        ystävällisin terveisin. Siis tarkoituksenani ei ollut provosoida vaan antaa esimerkki siitä että kuinka ärsyttävää tuo capsien käyttö on ja jos käytät sitä sen takia että sinut huomattaisi paremmin niin sinut tosiaan huomataan mutta sinua pidetään ärsyttävänä ihmisenä koska isolla kirjoittaminen on aivan kuin HUUTAISI!

        Kirjoitustulvaa kannattaa myös tauottaa välimerkeillä koska myös pitkän tekstin kirjoittaminen yhteen pötköön on aika ärsyttävää ja sellaista tekstiä ei ole helppoa lukea ja se myöskin vähentää uskottavuutta koska asiaa ei esitetä selkeästi ja se hämää lukiaa ja se on ÄRSYTTÄVÄÄ! :D


      • Suren sympaattisia.
        remupetteri kirjoitti:

        En koskaan nuorempana itkenyt ,Äiti ja Isä ja Pikkusisko vietiin hautaan,enkä koskaan itkenyt ,no nyt kun on kavereita laskettu hautaan olen itkenyt monestikkin,mun kaks velipoikaa jotka kuoli peräkkäin ,olen itkenyt monestikkin heitä kaivaten

        mutta kun lemmikki pitää lopettaa tai suosikkisarjan päähenkilö kuolee ja siitä vielä otetaan kaikki irti, niin sitten tulee kohta jolloin telkkua ei tule kuin kuunneltua...


    • FrozenCorpse

      Mikä vitun ikivanha käsitys vieläki on vallalla, ettei mies saa itkeä? Tottakai saa, kun siltä tuntuu, kyllä ne tunteet pitää olla.

      • LAATERO

        OIKEESSA OLET, ETTÄ TUNTEITA TÄYTYY NÄYTTÄÄ, TERO


      • LAATERO

        EI SE MIES OLE MIKÄÄN, KEN TUNTEITA EIN NÄYTÄ, TERO.


      • ne miehelläkin

        on,TOTTAKAI mies saa itkeä sehän on itsestäänselvyys eikä mikään kumma juttu!
        Että voi olla tyhmä kysymys.


      • 1nainen
        LAATERO kirjoitti:

        OIKEESSA OLET, ETTÄ TUNTEITA TÄYTYY NÄYTTÄÄ, TERO

        Mies, joka ei itke, lie tokko ihminenkään. Robotin kanssa on vaikea jakaa ajatuksia tai tunteita...


      • Nappo ja minä
        LAATERO kirjoitti:

        EI SE MIES OLE MIKÄÄN, KEN TUNTEITA EIN NÄYTÄ, TERO.

        Niin mutta omaa kokemusta.... ...."naiset" tykkää jos ja kun näyttää tunteitaan ... ....tai siis riippuu ihan ihmisestä kun "naisetkin" ihmisiä kuulemma ovat.....


    • Sinikka69

      ihmeessä saa... Miksi hän ei sais...

    • nainen-

      Itkemisestä en tiedä..Mutta muuten saa ja on hyväkin itkeä,kun siihen on aihetta.

      • uohouh

        mieltä olen ; varmaan häkeltyisin, jos mies alkaisi niiskuttaa leffaa katsoessa, kun en itsekään niin juuri tee. Suuren onnen ja surun hetkellä kyllä.


    • olen ihastunut

      haluan pitää häntä sylissä, silittää, olla hyvänä. Hän ei halua tulla, vaikka katseleekin ja änkyttää kun tapaamme.

      • sopii naisille

        nietu elokuvista pillitellä..noloa se on


      • naisimmeinen
        sopii naisille kirjoitti:

        nietu elokuvista pillitellä..noloa se on

        Mieltä, en minäkään naisena elokuvista pillitä, enkä kyllä ymmärtäisi jos mies alkaisi pillittämään. Aiheesta voi itkeä miehetkin, muttei elokuvat ole sellainen aihe.


      • kyllikki5
        sopii naisille kirjoitti:

        nietu elokuvista pillitellä..noloa se on

        oli huomata kun oma kulta katsoi "Postia pappi Jaakobille" ja silmänurkka kostui. Ei minulle siitä mitään maininnut mutta huomasin kyllä silmien pyyhkimisen. Musta se oli aivan järjettömän hellyyttävää kun karumpikin uros tirauttaa! Riippuu siis paljon elokuvasta ja uroosta onko noloa vai ei.


      • Näin on
        kyllikki5 kirjoitti:

        oli huomata kun oma kulta katsoi "Postia pappi Jaakobille" ja silmänurkka kostui. Ei minulle siitä mitään maininnut mutta huomasin kyllä silmien pyyhkimisen. Musta se oli aivan järjettömän hellyyttävää kun karumpikin uros tirauttaa! Riippuu siis paljon elokuvasta ja uroosta onko noloa vai ei.

        Minä kyllä vaivihkaa ottaisin takkini ja juoksisin bussiin...what a looser...Ei elokuvan takia...muista syistä ymmärtäisin.


      • Tunteikas mies
        Näin on kirjoitti:

        Minä kyllä vaivihkaa ottaisin takkini ja juoksisin bussiin...what a looser...Ei elokuvan takia...muista syistä ymmärtäisin.

        Minkä takia te edes katsotte niitä elokuvia, jos ette eläydy niihin? Elokuvien tarkoitus on juuri herättää tunteita ja tuottaa elämyksiä. Minusta se on erittäin huono merkki, jos yleisesti tunteita herättäväksi koettu elokuva ei tuota mitään reaktiota.


      • ONKO NOIN
        Tunteikas mies kirjoitti:

        Minkä takia te edes katsotte niitä elokuvia, jos ette eläydy niihin? Elokuvien tarkoitus on juuri herättää tunteita ja tuottaa elämyksiä. Minusta se on erittäin huono merkki, jos yleisesti tunteita herättäväksi koettu elokuva ei tuota mitään reaktiota.

        Elokuvan tarkoitus nyky-yhteiskunnassa on tuottaa tekijöilleen rahaa. Roomassa karvaranteita syötettiin leijonien kitaan sirkushuvin vuoksi.


      • naisimmeinen
        Tunteikas mies kirjoitti:

        Minkä takia te edes katsotte niitä elokuvia, jos ette eläydy niihin? Elokuvien tarkoitus on juuri herättää tunteita ja tuottaa elämyksiä. Minusta se on erittäin huono merkki, jos yleisesti tunteita herättäväksi koettu elokuva ei tuota mitään reaktiota.

        On meitäkin jotka ei katsota tuollaisia elokuvia, eikä se ettei märiseen ala elokuvan takia meinaa ettei niihin eläityisi, minusta on aika vaarallista että aikuinen ihminen eläytyy elokuvaan liikaa. Pääseekö sinulla sitten löysät housuun kun katsot kauhuelokuvia ? Kun noin eläydyt. Ja minkälainen mies katsoo ylipäätään mitään nyyhkyleffoja ?


      • kxjnklaöh
        naisimmeinen kirjoitti:

        Mieltä, en minäkään naisena elokuvista pillitä, enkä kyllä ymmärtäisi jos mies alkaisi pillittämään. Aiheesta voi itkeä miehetkin, muttei elokuvat ole sellainen aihe.

        Kyyneleitä on kautta aikojen pidetty heikkouden merkkinä, mutta mun mielestä kyyneleet tulee kyvystä asettua hetkeksi toisen asemaan eli empatiasta. Jokin koskettaa sisällä ja siihen voi eläytyä. Mitä kummallista siinä on? Toiseksi, elokuvat voivat opettaa jotain huodyllistä. Hyödyllisellä tarkoitan jotain elämää varten tai ennalta ehkäisevässä mielessä, välttyä vääriltä valinnoilta tai tekemästä väärin.
        Nostan hattua jos mies itkee julkisesti, se on rohkeaa ja kertoo miehestä paljon.


      • kjskjfö
        naisimmeinen kirjoitti:

        On meitäkin jotka ei katsota tuollaisia elokuvia, eikä se ettei märiseen ala elokuvan takia meinaa ettei niihin eläityisi, minusta on aika vaarallista että aikuinen ihminen eläytyy elokuvaan liikaa. Pääseekö sinulla sitten löysät housuun kun katsot kauhuelokuvia ? Kun noin eläydyt. Ja minkälainen mies katsoo ylipäätään mitään nyyhkyleffoja ?

        Kauhuleffoja katsoo ne joilta ei tule löysät housuun eikä ne eläydy niihin leffoihin.
        Ihmisten mielenkiinnon kohteet on erilaiset.Elokuva, joka perustuu esim. todellisuuteen ei ole nyyhkyleffa ja silti siinä saattaa jotain sellasta mikä koskettaa tai mihin voi samaistua. Schindlerin listaa ei voi sanoa nyyhkyleffaksi niin kuin ei monta muutakaan ja silti ne saattaa nostattaa tunteita kyyneliin asti. Henkilökohtaisesti minuun vaikuttaa monet elokuvien henkilöiden kohtalot ja kuolemat. Kuolemasta nousee jostain syvältä se mitä tunsin, kun äitini kuoli syöpään. Siihen tunteeseen nousee kyyneleet, halusin tai en. Niin kipeää se on tehnyt.


      • Eestin mimmi
        sopii naisille kirjoitti:

        nietu elokuvista pillitellä..noloa se on

        Helevetin nynny,mutta mekaniikka maksaa.


      • sasadasdad
        ONKO NOIN kirjoitti:

        Elokuvan tarkoitus nyky-yhteiskunnassa on tuottaa tekijöilleen rahaa. Roomassa karvaranteita syötettiin leijonien kitaan sirkushuvin vuoksi.

        Jälleen sopivasti yleistit tämän kaikkiin elokuviin. Jotkut tekevät elokuvia myös ilmaiseksi. Kun ruvettiin viisastelemaan niin oli pakko viisastella lisää.


      • Pöh sanon minä
        naisimmeinen kirjoitti:

        On meitäkin jotka ei katsota tuollaisia elokuvia, eikä se ettei märiseen ala elokuvan takia meinaa ettei niihin eläityisi, minusta on aika vaarallista että aikuinen ihminen eläytyy elokuvaan liikaa. Pääseekö sinulla sitten löysät housuun kun katsot kauhuelokuvia ? Kun noin eläydyt. Ja minkälainen mies katsoo ylipäätään mitään nyyhkyleffoja ?

        Miten niin eläytyy elokuvaan liikaa? Jos vähän kyynel valuu silmäkulmasta, niin onko se muka liikaa? Ja miksi mies ei saisi katsoa nyyhkyleffoja? Ei se ole mikään naisten yksinoikeus.


    • itkeskelijä

      Ei ton saisi olla sukupuoleen liittyvä juttu. Jokainen on oma yksilö ja jos itkettää niin saa itseä.

    • Hemmo..

      Prkl ihmisiä ollaan kaikki, ja jos mä haluan parkua niin v*ttu vie parun sitten! Sama se mitä muut aattelee.

      Ne jotka on sitä mieltä ettei miehet saa itkeä, niin aatelkaa sitten sitä vanhaa väitettä että naiset ei saa piereksiä. Miehet itkekööt ja naiset piereskelkööt piilossa, jos joku uskaltaa väittää ettei saa julkisesti olla inhimillinen.

      • Ei itkua

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!


      • Montecolombo
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        Tunnevammainen mies, olipa mistäpäin maailmaa tahansa, ei itke kylässä eikä kotona, eikä siinä " ryssän " Suomeen rynnimisessä mitään itkettävää olekaan. Omat on tunteet jokaisella, sukupuolesta riippumatta, ja omat on silmätkin joilla itkeä mikäli siihen terveehköllä tunne-elämällä pystyy.


      • itkuton
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        Joo en mie oikein tiedä pitääkö vai ei mut jotenkin nössöltä se vain vaikuttaa. Itse en edes muista milloin olisin kai joskus pentuna ja kuitenkin ikää jo 42v. Ei asiat itkemällä parane ukkikin jo neuvoi.


      • oot lukenut
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        Etpä tainnut olla paikalla, kun ns. ryssä rynni suomeen. Sinun kaltaiaiset vouhkat olis juosseet tukka putkella parkuen länttä kohti. Taidat olla niitä miehiä jotka nousuhumalassa porisee melleviä ja laskuhumalassa itkee omaa surkeuttaan.


      • nyyyhkis
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        tai joku muu läheinen, niin etkös itke??suretko edes?!tunteeton äijänkäppänä...
        osaatko nauraa?suomalaisukot on jotku nihkeit näyttää tunteitaa...-.-


      • ....
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        Totta kai sillon itkettiin kun oli sota. Ukkinikin sen jo minulle todisti omalla elämällään. Siinä todellinen sankari. Näki painajaisia koko loppuelämänsä, ja sanoi että sota on turhuutta. Ihan oikeassa oli.

        Ja maalta minäkin olen, ja kyllä se vaan itku tulee. Se on terveen ihmisen merkki.


      • LAATERO
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        OOTKOHAN IKINÄ OTTANU KEHÄÄ KENENKÄÄN KANSSA, EPÄILEN.
        MAALAIS ELÄMÄ EI SULLE TUTTUA OLE NÄKÖJÄÄN, JA PUHEEN OLLEN NEUKKU EI RYNNINY SUOMEEN.
        LUKASE HISTORIAA PIKKUSEN ,, NIIN ALAT OPPIMAAN.
        TERO.


      • oikea DIRTY DOL
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        Hei sä surkee kanankasvattaja ! Mitä jos menisit ensin peilineteen,ennen kuin alat kunnolla pillittämään.
        Itse olen äynyt 3-vuotta Israelin armeijaa erikoisjoukoissa ja olen nähnyt,kuinka kenraalitin itkevät,
        joten sun kannattais tilata aika psykiatrille ja itkeä sitten siellä,sillä toi kotikovisen rooli on ehdottomasti
        out.

        t.Dirty Doll


      • kartsa74
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        kuules kloppi kyllä siellä on silmä kostunu rintamalla siinä vaiheessa ku kaveri on räjähtäny kappaleiksi samassa poterossa siitä ei vaan heti soitettu seiskaan!!!!!ja mitä vittua sitte suomi kuuluu suomelle siihen ei kissan kuolemat kuulu!!!!!!!!ÄLÄ SOTKE HOMO ITKU MIEHIÄ JA ITSENÄISYYTTÄ ENÄÄ IKINÄ.


      • Uskomatonta
        Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        Sinä se typerys olet ja tavallinen mamis.Et ole tainnut saada edes kunnolla turpaasi,
        kun et ole itkenyt,jos oisit noin 1/2 vuotta sairaalassa ja ensinteho-osastolla sairaalassa ettei sua tuntis ees läheisesi,niin kenties osaisit itkeäkkin,etkä paskaa jauhais.Kyllä maallakin itketään,jos perheen jäsen
        lemmikki kuolee,silloin kun sitä rakastaa tai puoliso kuoleen jne... Sinun asenteella ei kannata edes harkita puolison tai lemmikin ottamista,kannattaa hommata lolita tai tyytyä nyrkkikyllikkiin!
        Sulle ne navetan asukkaat näkyy olevan tärkeämpiä,kuin puoliso toki karjan kasvatus on tärkeää,mutta sun suhtautuminen ilmaisee,tunnevammaa,kenties joku on haavoittanut sinua syvältä ja tehnyt tunnevammaiseksi,joten kannattaisi korjata sisäiset vauriot,jolloin voisit myös tuntea!
        Kaikki miehet saavat olla olla herkkiä,haavoittuvia ja itkeä ja kertoa tunteistaan,tuskastaan jne...
        Tuskinpa olet taistellut ryssiä vastaan ja nähnyt kaikkia miehiä,että voit väittää,ettei silloin itketty.
        Ja jos sulle on ilo toisen kuolema ja se naurattaa,kannattais käydä sit psykiatrin kanssa keskustelemassa,
        koska se ei ole normaalia.Ellet itse ole vielä sitä ymmärtänyt.Se on sairasta.


      • Ei itkua kirjoitti:

        Kyllä se niin on jotta tyttöjä ja mamiksia on ne miehet jotka poraa jonkun elokuvan aikana tai jos turpiisa saa ja alkaa taas poraamaan ku pelkää kuollakseen... Ei ne sellaset miehiä ole!

        Ei täällä maalla itketä jos koira, kissa tai eukko kuolee! Samalla tavalla pitää lähteä navettaan ja aamukaffet keittää. Iloksi sitä ennemmin laitetaan kuin että aletaan vetistelemään. Suomalainen mies ei saa olla herkkä! Pitää olla ja onkin kivenkova ja kaiken kestävä. Ei itketty silloinkaan kun ryssä rynni suomeen!

        Minusta tuntuu että kyllä siellä sodassa saattoi joku mies itkeäkkin.


      • huah
        Montecolombo kirjoitti:

        Tunnevammainen mies, olipa mistäpäin maailmaa tahansa, ei itke kylässä eikä kotona, eikä siinä " ryssän " Suomeen rynnimisessä mitään itkettävää olekaan. Omat on tunteet jokaisella, sukupuolesta riippumatta, ja omat on silmätkin joilla itkeä mikäli siihen terveehköllä tunne-elämällä pystyy.

        Ei siinä paljon itketä kun pää täynnä metamfetamiinia ja muita huumausaineita, ;)

        ----Sodat aina käyty pää sekasi!


      • höökip
        huah kirjoitti:

        Ei siinä paljon itketä kun pää täynnä metamfetamiinia ja muita huumausaineita, ;)

        ----Sodat aina käyty pää sekasi!

        Höökipilsuja siis tarkoitin, nitähän oli joka jantterilal vyöllä... pahan apiak tullen ottivat..... pelot katoaa ja voi keskittyä siihen mitä tekee.....


    • syyjy

      Mutta vielä parempi on, että "saako nainen nauraa?"...

      • LAATERO

        ILMAN NAISIA MEITÄ EI OLIS, NAINEN ON AINA NAINEN JA OMA SELLANEN SAA TOISINAAN ONNENKYYNELEET VAALUMAAN, KATSON SILMIIN HÄNEN, TIEDÄN RAKKAUDEN JA KAIPUUN, KUN ERON HETKI ON .
        TERO.


      • hymy hyytynyt

        Tuskimpa ainakaan Afganistanissa.


    • HerkkäKovaMies

      Miehellä samanlaiset tunteet kuin naisilla. Ei miehen tarvii esittää jotain hiton äijää, joka nykyisin muotia. Kovin äijä on se joka on luonnollinen tunteineen päivineen. Ja uskaltaa olla erilainen/omanlainen, eikä pakene jonkin äijäroolin taa..Tosiäijä uskaltaa pukeutua vaikka mekkoon ilman että pelkää toisten äijien mielipiteitä.Eiks jeh babet.

    • ThePing1

      Kyyneleet on merkki tunteista joten mitä pahaa siinä voisi olla?
      Olisiko tunteeton jätkä parempi vaihtoehto?
      Itkisin itsekin jos voisin mutta valitettavasti en pysty enää oli se sitten leffa tai hautajaiset ja maksan siitä lopun elämääni.

    • vollottajamies

      Sen kun vollottaa...

      • Ihminen tavattavissa

        empaattinen ihmisiä ja eläimiä kohtaan, niin mikä sen kauniimpaa? Silloin saa puolestani sääliä vähän itseäänkin.


      • LAATERO

        HYVÄ SE ON VÄLILLÄ PURKAA ITTEENSÄ.
        ITKU ON PARAS APU TOISINAAN, TERO.


    • ...

      kun nainen lyö miestä. Onko miehen sallittua tässä tilanteessa alkaa itkemään vai pitäisikö olla miestä laittaa nainen kuriin?

      • sdjoiqdjio

        ja sit täytyy hakata se lyöjämuija!


    • Jamppa 44

      Homojen hommaa! Heistähän sanotaan että itkevät herkemmin ja totuus on kuitenkin ettei siinä paskankäryssä pysy kyynelkanavat kiinni kai millään konstilla, jotta se siitä itkemisestä.
      Asiasta sopii äijänkin silmä kostua, mutta elokuvasta???? Vaikuttaa säälipimpan vonkuulle aloitus. Itkeköön ken voi.

    • rinik

      Mistähän tuollainen ajatus on alunperin lähtöisin, ettei mies saisi näyttää tunteitaan? Ei ole kumma vaikka miesten patoutuneet tunteet räjähtävät silloin tällöin, jos tällainen opetus on saatu kotona jo lapsena.

    • On sattunu usiampiki mies joka on kyyneleen tai pari pudottanu. Ite otan sen vaa hyvänä asiana jos mies pystyy tuntemaan olonsa mun seurassa nii turvalliseksi että rohkenee tunteensa näyttää. Nii ilon ku surunki.
      Ja toki jos tämmönen herkempi sälli kohalle sattuu nii koitan sitä parhaani mukkaan lohuttaa ja kuunnella.

      Elokuvissa yhtä kaikki mun mielestä on vaa hyvä asia jos mies osaa eläytyä ja myötäelää tapahtumia nii että se iha sydämmessä asti tuntuu, tietääpähän sitten että miehellä on sydän joka välittää :)

      Ja nämä jantterit jotka väittää että mies ei saa itkeä ja että "turpaan tulee" jos semmoseen erehtyy, eikö tuomonen uhoaminen kerro jo paljon?

      Ite ainaki haluan tunteellisen miehen joka voi kyyneleen tai pari pudottaa (ja ehkä muutaman enemmänki) jos siltä tuntuu,ennemmin ku sisäistä pahaa oloaan raivoamalla ja riehumalla purkavan jätkäntekeleen jota ei kehtaa mihinkää viiä ku saa ihme kilareita..

      Totta on että tunteet on jotenki purettava, ennemmin itkemällä ku sakkoja maksellen ja tavaroita hajotellen.

      • make93939393939

        Sieltä uhoavan kaverin sisimmästä löytyykin sellainen herkkä pikkupoika.Mielestäni uhoaminen on heikon itsetunnon omaavan henkilön tunnusmerkki.Itsekin saatan muutaman kyyneleen tirauttaa joskus tv:täkin katsellessa.


      • make93939393939 kirjoitti:

        Sieltä uhoavan kaverin sisimmästä löytyykin sellainen herkkä pikkupoika.Mielestäni uhoaminen on heikon itsetunnon omaavan henkilön tunnusmerkki.Itsekin saatan muutaman kyyneleen tirauttaa joskus tv:täkin katsellessa.

        Juu kyllä hyvät elokuvat on tarkoitettu elämyksien hankkimista varten. Tunnevammainen on, jos ei saa mitään reaktiota aikaan.

        Olen 36 vuotias ja minulla on usein vaikeuksia katsoa jotain surullista tai romanttista elokuvaa. Silmät kostuu, niin paljon että en näe kunnolla eteeni.

        Edellisen kerran tapahtui musikaalia seuratessa livenä.


      • Nykäsen kaima
        make93939393939 kirjoitti:

        Sieltä uhoavan kaverin sisimmästä löytyykin sellainen herkkä pikkupoika.Mielestäni uhoaminen on heikon itsetunnon omaavan henkilön tunnusmerkki.Itsekin saatan muutaman kyyneleen tirauttaa joskus tv:täkin katsellessa.

        Jumankauta, sulla ei ole edes töpseli seinässä ja jo itkeä tirautat. Itse en ole ihan noin herkkä. Täytys koittaa, maksaa tv-lupa, vai mediamaksuko oli, kytkeä laite päälle ja katsoa kuinka käy. Mutta että ihan ja vaan pimeen tv:n tuijottelu saa sut herkistyyn, ai ja voi. Kannattasko hankkia nainen iloa tuottamaan tai mies jos sinnepäin oot kallellas?


      • make93939393939
        Nykäsen kaima kirjoitti:

        Jumankauta, sulla ei ole edes töpseli seinässä ja jo itkeä tirautat. Itse en ole ihan noin herkkä. Täytys koittaa, maksaa tv-lupa, vai mediamaksuko oli, kytkeä laite päälle ja katsoa kuinka käy. Mutta että ihan ja vaan pimeen tv:n tuijottelu saa sut herkistyyn, ai ja voi. Kannattasko hankkia nainen iloa tuottamaan tai mies jos sinnepäin oot kallellas?

        täytyisi koittaa joskus tv päällä.Tv lupatarkastajat saa minut myös itkemään säälistä.Olen erittäin vahvasti kallellani jos en suorastaan vinossa naisten suuntaan.


      • make93939393939 kirjoitti:

        Sieltä uhoavan kaverin sisimmästä löytyykin sellainen herkkä pikkupoika.Mielestäni uhoaminen on heikon itsetunnon omaavan henkilön tunnusmerkki.Itsekin saatan muutaman kyyneleen tirauttaa joskus tv:täkin katsellessa.

        huonoa itsetuntoa tai suoranaista itsensä tuntemattomuutta on jos pitää riehua ja rellestää..


    • 190cm 100kg

      No saa tai ei..Itse olen mies ja en voi katsoa mitään tunteellisia juttuja itkemättä.Joskus pikkulapsi reppuineen suojatiellä saa kyyneleet silmiini.Silti en pidä itseäni nössönä.Eikä muuten ole naisetkaan pitäneet.Joskus jopa liiankin karski.Mut näyttäkää miehet tunteenne.Ei siitä maailma pelastu, mut ei varmaan mee huonommaksikaan.Itken jatkossakin..

    • jenn_:)

      tietysti saa..

    • 3+6=?

      Useimmat miehet ovat sellaista sorttia, etteivät kehtaa kavereittensa nähden/muutenkaan itkeä. Näin ollen jos he esim naisystävän seurassa uskaltavat itkeä, se on minun mielestäni hieno osoitus luottamuksesta. Elokuvaakin katsoessa saa itkeä, siinä ei ole mitään "vässykkämäistä". Minun mielestäni miehet, jotka räyhäävät ja riehuvat paikkoja rikkoen ovat paljon säälittävämpiä kuin itkevät miehet. Yletön räyhääminen on myös merkki siitä, ettei ole oppinut käsittelemään tunteitaan. Tällaiset miehet eivät myöskään yleensä keskustele asioita halki, ja naisethan tunnetusti haluavat jutella aina kaikesta.

    • NuoriNainen19

      Minusta on kaunista ja rohkeaa jos kykenee näyttämään ne herkimmät tunteensa. Kun tulee tilanne, että kyyneleet vain auttavat, ja kykenee näyttämään tunteensa toiselle niin se on todella hienoa ja rohkeaa. Itselle itkeminen on vaikeaa toisiaan (olen nainen),mutta varsinkin jos mies kykenee siihen niin se on sitäkin hienompaa. Miehiltä yleensäkkin tunteiden näyttäminen on vaikeampaa kuin naiselle... Mutta jos on ihminen, joka pillittää ihan joka asiasta "ilman aihetta", niin semmoset mua ainakin ärsyttää. Omakohtainen näkemykseni asiaan, turha ottaa nokkiinsa. Itse itken vain "aiheesta" (läheinen kuollut yms).

      • nöff,nöff

        Kyllähän se miestä hävettää, jos kyyneleet tulevat olipa syy mikä tahansa. . . Ja jos ne tulee, niin ne tulee silloin kun kukaan muu ei niitä näe!


      • Viivi K.

        en niin tiedä mitään asiasta mutta minusta miehet ei saa itkeä elokuvissa . En itke itsekkään koskaan elokuvissa. Ainoat paikat jossa itken on hautajaiset ja synnytys. Mutta niihin pääsee niin harvoin mukaan.


      • nöff,nöff
        Viivi K. kirjoitti:

        en niin tiedä mitään asiasta mutta minusta miehet ei saa itkeä elokuvissa . En itke itsekkään koskaan elokuvissa. Ainoat paikat jossa itken on hautajaiset ja synnytys. Mutta niihin pääsee niin harvoin mukaan.

        Kyllä, jos elämä oikein tosissan koettelee ja kolhii, niin löytyy niitä muitakin paikkoja ja tilanteita joissa kyyneleet tippuvat! . . . Ellei ole täysin tunteeton!


    • LAATERO

      EI MITÄÄN HÄTÄÄ OLE, SIMMUT VUOTAA , JOS ON VUOTAAKSEEN, TUNNE HERKKÄ MINÄKIN OLEN JA OLEN SIITÄ YLPEÄ, TERO.

    • HEVIPETO

      Itkee jos itkettää ja nauraa jos naurattaa, ei se sen kummempaa.

    • Se oo mikään mies jos ei kehtaa yleisesti kaikkien nähden itkua vääntää jos siltä tuntuu.. Olkoot vaikka sitten elokuvaa katsoessa! Mie pillitin viimeks ku katoin scarfacen ja kaverit nauro.. =D
      Ja se oo mikään nainen jos ei tollasta ymmärrä ja pitää nössönä PISTE.

    • zoroma

      On se kyllä vähän hintahtavaa ainakin elokuvissa.

      • zoronoo!

        Mulla kolme homoystävää ja niistä ei kukaan ikinä itkis julkisesti saatikka elokuvissa,
        taidat itkeä ite siellä ku sulla kuitenkin oli faktaa esittää? ;)


      • zoroma...
        zoronoo! kirjoitti:

        Mulla kolme homoystävää ja niistä ei kukaan ikinä itkis julkisesti saatikka elokuvissa,
        taidat itkeä ite siellä ku sulla kuitenkin oli faktaa esittää? ;)

        No esitin vaan mielipiteeni, että en sitä kovin miehekkäänä pidä jos elokuvissa itketään. Meitä on moneks joten jokainen menee tyylillään ja se joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven. Hautajaiset sun muut surutapahtumat in erikseen.


    • Mua ei ainakaan haittaisi,vaikka mies tirauttaisi siinä muutaman kyyneleen elokuvan surullisessa kohdassa,onhan se joka tapauksessa luonnollista itkeä tihruustaa,olipa sitten mies vai nainen (vaikka asia ei varsinaisesti liity aiheeseen,niin aloinhan minäkin itkeä,kun katottiin luokan kanssa tuo Marley & Me-elokuva,koska se alko olla sen verran surullinen n. puolesta kohdasta eteenpäin,kun elokuvan päähenkilöiden labradorin noutaja alko olla sen verran vanha).Jos mies itkee,niin miksei,itkeköön jos siltä tuntuu. :3

    • Itkevä äijä

      Ei miehen kuulu kysyä lupaa itkemiseen naiselta.

      • vekkuli vaan

        mäkin olin ennen aika kovajätkä kun en itkenyt mutta kun saatoin hautaan tunnin eläneen tyttöni niin en enää sen jälkeen oo ollu enää niin kova! siitä aikaa yli 10v ja nyt tosi herkkä äijä!


      • itkeä saa
        vekkuli vaan kirjoitti:

        mäkin olin ennen aika kovajätkä kun en itkenyt mutta kun saatoin hautaan tunnin eläneen tyttöni niin en enää sen jälkeen oo ollu enää niin kova! siitä aikaa yli 10v ja nyt tosi herkkä äijä!

        Herrajestas, tottakai. Tunteet ne on miehilläkin ja niitä saa ja pitää näyttää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • human beeing

      Elikkä vastaus: saa itkeä.

    • Resv.kapteeni 98v

      Ei!Ei!Mies ei saa itkä.Heikkouden henki ei saa mennä häneen niin että alkaisi vetistelemään.Ajatelkaa nyt esim.talvisodan ja jatkosodan yms aikana jos olis alettu itkeskelemään pää turpeessa niin vainolainen vaan olisi kävellyt yli ja nauranut että ompa herkkä tuo suomi-poika.Ryhdistäytykää miehet!Vetistely on homojen hommaa !

      • Tiedätkö että vietnamin sodassa oli keskimääräinen elin ikä 16 minuuttia.Taistelussa


      • kapteeni98v
        baele66 kirjoitti:

        Tiedätkö että vietnamin sodassa oli keskimääräinen elin ikä 16 minuuttia.Taistelussa

        Sitä suuremmalla syyllä koska elin aika on niin lyhyt miehen ei pidä viime hetlillään nättää tunteitaan vaan muistaa vanhempien viisas opetus että pojat ei pillitä.Tytöt kyllä saa vetistellä mutta ei miehet.Niin on maailama rakennettu.


    • Jade64

      Tottahan se mies tai nainen itkeä saa, ainakin itse itken jopa kirjaa lukiessani saati sitten koskettavaa elokuvaa katsellessani. Taidat olla empaattinen ja herkkä ihminen niin kuin itsekin eli itketään pois kun siltä tuntuu :)

      • mies...

        Ei itke ainakaan leffan takia,eikä oikeastaan minkään muunkaan takia.


      • minävain..
        mies... kirjoitti:

        Ei itke ainakaan leffan takia,eikä oikeastaan minkään muunkaan takia.

        Tottakai mies saa itkeä esim. elokuvan aikana. En itse ajattele hänen olevan mikään vässykkä tms. Tietenkin tunteensa saa näyttää. Jokainen näyttää tunteensa eri tavalla, toiset eivät niinkään selvästi, toiset sen sijaan itkevät kaikkien nähdessä.

        Elokuvissa itkeminen on mielestäni hyväksyttävää. Kyllä itsekin elokuvia katsellessani itken, joten miksei mies saisi niin tehdä? On väärin ajatella, ettei mies saisi itkeä toisten nähdessä ym. Itselleni ei tule mitään pahaa ajatusta nähdessäni miehen itkevän. Jos tuleva oma mieheni esimerkiksi itkisi, haluaisin pitää häntä sylissä ja lohdutella. Miesten itkeminen ei ole väärin !


      • minävain..
        minävain.. kirjoitti:

        Tottakai mies saa itkeä esim. elokuvan aikana. En itse ajattele hänen olevan mikään vässykkä tms. Tietenkin tunteensa saa näyttää. Jokainen näyttää tunteensa eri tavalla, toiset eivät niinkään selvästi, toiset sen sijaan itkevät kaikkien nähdessä.

        Elokuvissa itkeminen on mielestäni hyväksyttävää. Kyllä itsekin elokuvia katsellessani itken, joten miksei mies saisi niin tehdä? On väärin ajatella, ettei mies saisi itkeä toisten nähdessä ym. Itselleni ei tule mitään pahaa ajatusta nähdessäni miehen itkevän. Jos tuleva oma mieheni esimerkiksi itkisi, haluaisin pitää häntä sylissä ja lohdutella. Miesten itkeminen ei ole väärin !

        on hienoa, kun mies osaa/pystyy näyttämään tunteensa !! Moni vain luulee nykyään, että miehen itkeminen saa hänet näyttämään raukalta, mikä ei tosiaankaan ole totta. Tunteellinen mies on IHANA!


      • 53 v mallia naien
        mies... kirjoitti:

        Ei itke ainakaan leffan takia,eikä oikeastaan minkään muunkaan takia.

        mies voi itkee


    • Nallen oma

      Katottiin just miesystävän kanssa ekaa kertaa Titanic ja se oli kyllä mieheni, jonka silmiin ensimmäiset kyyneleet kohosivat. Mielestäni miehen paras piirre on kyky itkeä ja kyky osata hyväksyä omat ja muiden kyyneleet. Miksi omia tunteita pitäisi peittää? Itse ainakin otan mieluummin herkän miehen rinnalleni kuin machon "tosiäijän"!

    • Misket 1

      Tottakai mies saa itkeä ja näyttää tunteensa. Mikä yksin oikeus se naisilla on.
      Se on ihana piirre miehessä, jos osaa näyttää myös sen herkän puolen.
      Mä olen aina ollut varma, että miehillä on myös hellät ja herkät tunteet.
      Mutta suurin osa miehistä ei ikävä kyllä jostain syystä näytä sitä.

      • delafonte

        se meistä tekee inhimillisiä ,eroten eläimistä.joten emme ole petoja
        yleensä ihmisten kokemuspohja näyttää miten olet elänyt kirjoitankin ihmisenä kovia kokenut kovajätkä ei tarvii kuin pieni onnen hetki elokuvan lopussa niin tippa linssissä
        eihän nörtti kansa itke kun ei ole todellisuudesta mitään tajua ,tappamispelit jokapäiväistä kauraa


    • Ihminen

      Itkeminen on ihmisen normaali tunnetila.

      • jos.

        Ihminen tämän tästä pilahtaa itkemään,ei se oikein normaalilta vaikuta. Tottakai ihminen voi itkeä,jos elämässä tulee eteen vaikkapa rakkaan ihmisen kuolema tai jokin muu vastaava,mutta jos leffa tai ero tms. saa kyyneleet silmiin,niin hohhoijaa.


      • Kauno Kananen muiste
        jos. kirjoitti:

        Ihminen tämän tästä pilahtaa itkemään,ei se oikein normaalilta vaikuta. Tottakai ihminen voi itkeä,jos elämässä tulee eteen vaikkapa rakkaan ihmisen kuolema tai jokin muu vastaava,mutta jos leffa tai ero tms. saa kyyneleet silmiin,niin hohhoijaa.

        Ennen oli sanonta että räkänokastakin mies tulee mutt ei turhan naurajasta . Itkemisestä ei mainittu mitään . Ennen kai miehet ei itkenyt.


      • 7 kaljaa

        Miehen on syytä pidätellä itkuaan ja vetää mielummin lärvit!


      • Se 14:sta oluttuoppi
        7 kaljaa kirjoitti:

        Miehen on syytä pidätellä itkuaan ja vetää mielummin lärvit!

        sammumis pisteessä antaa hanojen avautua vai? Eipä itse taida sitten sitä hetkeä muistaa...


    • äijäääääääääääääääää

      omat tunteet saa ja pitää näytää. se ei ihmistä eikä miestä todellakaan huonommaksi tee. Elä :)

    • Mielestäni ei ole mitään hävettävää, jos mies itkee elokuvan tai jonkun muun aikana. Itsekin olen monesti itkenyt. En voi asialle mitään kun tunteet nousee pintaan. Ja jokainen ihminen on erilainen. Ja kyll on miehiä joilla on tunteet

      • Rakastavasydän

        Olen sitä mieltä,että kyllä miehet saa ja voi itkeä.Ja että,miehen kuuluukin itkeä ja siten ilmaista aidot tunteensa avoimesti,se herättää halun lohduttaa,helliä ja tukea sekä auttaa ja helpottaa toisen oloa.
        Herkät,tunteelliset ja rohkeat miehet uskaltavat itkeä ja ilmaista tunteensa.
        Se auttaa saamaan tuskan sisältä ulos ja kestämään taas elämän paineet.
        Arvostan miehiä,jotka itkevät avoimesti.Vain heikot eivät uskalla itkeä ja ilmaista tunteitaan tai tunnevammaiset.Mies voi itkeä,siinä kuin nainenkin,on yse elokuvasta,kirjasta,surusta,ilosta tai mistä tahansa!
        Ne jotka pystyy ja uskaltaa itkeä,eivät yleensä päädy itsemurhaan.He myös osaavat keskustella avoimesti asioista,toisin kuin kovisten esittäjät,joista ei mihinkään ole tosipaikan tullen.Empaattiset ja sympaattiset
        ihmiset osaavat itkeä.Myös raamattu sanoo,itkekää itkevien kanssa ja naurakaa nauravien kanssa.
        Itku on aivan luonnollinen asia ja hyvin suotavaa kaikille.Se auttaa kestämään paljon.


    • Jassutin

      Olin eilen poikaystäväni kanssa leffateatterissa ja rakkaani itki ihan valtoimenaan. Myös joitain romanttisia elokuvia katsoessa (esim. P.S. rakastan sinua) hän on itkenyt minun seurassani. Ja mikä onkaan sen suloisempaa! Ennemmin tunnelman pilaa se, jos mies örähtää jotain muka-nokkelaa ja hakee jääkaapista kaljan raapien samalla muniaan elokuvan päätteeksi.

    • armahdus

      saa

    • Dariussss

      ole mikään vässykkä vaan tunteva, inhimillinen olento. Eli ihminen.

      Leffassa kyyneleen tai pari pyyhkivä mies, SULOISUUTTA! :)

    • MiehetKIN kunniaan

      Voi että ootte alkukantaisia! Kuka kieltää itkemästä?? Haistakaa iso home jonninjoutavie kysymyksinenne! Jos nuijamiehen nainen tai lapsi kuolee: totta kait mies itkee.... jne.... paska teidän tyhmiä juttujqnne. Antakaa miesten olla miehiä, hittojako siihen puuttumaan. Perkele opetelkaa elämän ääkkösiä!

    • 47

      riippuu täysin siitä, minkä takia itket?

    • Kylmä Kalkkuna

      Riippuu aina tilanteesta ja miehen olemuksesta ja käytöksestä muuten. Pelkkä itkeminen ei tee vielä miehestä vässykkää, sillä itkemiselle on aina lähtökohtaisesti hyvä syy. Jos leffa itkettää, niin saahan sitä vähän kyynelehtiä. Siinäkin mittakaava on vain aika tärkeä, liian herkkä ei kannata olla. Saa siis itkeä, mutta ei kannata vollottaa valtoimenaankaan.

      Vässykäksi saa itsensä leimattua paljon todennäköisemmin olemalla ihan oikea aikaansaamaton vässykkä, mutta ei sillä mitään tekemistä tunteiden kanssa ole. Se liittyy jo enemmän yleiseen olemukseen, työhön suhtautumiseen sekä itsenäiseen päätöksentekoon ja aloitteellisuuteen. Mutta ei siitä tässä yhteydessä sen enempää, nyt puhuttiin itkemisestä.

      Toisaalta kertoo kai aika paljon siitäkin vastapuolesta, jos yksittäinen elokuvan parissa nyyhkiminen tekee niin negatiivisen vaikutuksen, että koko suhde on pilalla. Sellaisen ihmisen kanssa tunteellisen tyypin olisi varmasti hankalaa seurustella ja elää yhdessä muissakin tilanteissa.

    • -Lahtinen:

      Kännipäissään Tuntemattoman sotilaan lopputekstejä katsoessa on sallittua itkeä, muuten se ei oikein sovi.

      • jebulis.

        Säälittävää jos ei muulloin osaa itkeä ku kännissä.
        Ne muuten säälittäviä onkin jotka aina kännissä märisee ties mitä onkkelmia,niin miehet kuin naisetkin,ja joka kerta sama juttu.


    • näino

      saa itkeä. tunteet saa näyttää oli mies tai nainen. eiköhän se vässykkä paremminkin ole se tyyppi joka muuta väittää.

    • kkkkrr

      Tälleen surullisissa elokuvissa herkistyvänä ja erotilanteissa itkevänä miehenä voin sanoa, ettei sillä mitenkään naisia vakuuteta... Pakko vain esittää että pelkkää actionia voin telkkarista katsella ja toivoa, että tulevaisuuden erojenkin itkut on jo ennakkoon itketty =)

    • Totta kai saa,Itkeehän se pieni poikavauvakin.Itkuhan on tunnegaala,jota ilmaisemme,niin surun kuin muideenkin herkkien tunteiden yhteydessä!!

      • khopkunkaa

        miehen saa itkeä, jos siltä tuntuu. Minusta se on hienoa ja ainakin itselle tulee tunne, että mies on aito ja oikea ihminen eikä mikään teeskentelijä, joita Suomikin on täynnä. Ja osa elokuvistakin pohjautuu ihan tosi tarinoihin. Tollasten aiemmin tässä ketjussa esiintyneiden haista paska-leuhottajamiesten kanssa ei jaksais oikea naisihminen elää hetkeäkään.


      • 01097
        khopkunkaa kirjoitti:

        miehen saa itkeä, jos siltä tuntuu. Minusta se on hienoa ja ainakin itselle tulee tunne, että mies on aito ja oikea ihminen eikä mikään teeskentelijä, joita Suomikin on täynnä. Ja osa elokuvistakin pohjautuu ihan tosi tarinoihin. Tollasten aiemmin tässä ketjussa esiintyneiden haista paska-leuhottajamiesten kanssa ei jaksais oikea naisihminen elää hetkeäkään.

        on luonut kyynelkanavat miehille ja naisille... Miehen itkemättömyydestä on tehnyt puhuttelevan runon Tapio Nousiainen,runon nimi on: Mies,joka ei itkenyt.Se löytyy kirjasta Leipää ja suolaa.


    • nipsinapsi

      Mä en henk koht pidä itkevistä miehistä, sillä en itsekään ole sellaista itkevää sorttia. Ensimmäinen poikaystäväni itki, kun päätimme, ettemme enää tapaa ja minusta tuntui oudolta. En yleisesti ottaen osaa suhtautua itkeviin ihmisiin ja he saavat minut todella vaivaantuneiksi. Mies saa itkeä läheisensä hautajaisissa; minäkin luultavasti olen silmät punaisena jos/kun omaiseni kuolee. Ihmisiähän me kaikki ollaan ja yleisesti ottaen meillä kaikilla on tunteita, jos sosiopaatteja ei oteta lukuun. Mutta elokuvaa katsoessa... pari huomaamatonta kyyneltä saa tipahtaa mutta jos mies ryhtyy vuolaasti itkemään, kun Bambin äiti tapetaan, minusta tuntuu aivan ensimmäisenä, että hänellä on ongelmia, vaikkei asia niin olisikaan. Tunteitaan näyttävä ja niistä puhuva mies on tottakai jees monen mielestä, mutta minä en haluaisi miestä, joka on paljon empaattisempi kuin itse olen.

    • itse olen naisena sitä mieltä että tänä päivänä kun kaikkien pitää näyttää niin coolilta"...oma näkemykseni on että kaikilla on oikeus itkeä näyttää tunteensa jos mies itkee se kertoo että hän uskaltaa näyttää tunteensa ja se on minusta vaan plussaa:)
      kyllä ne vässykät huomaa muuten tai pitäskö sanoa uus avuttomat"

      tsemppiä miehet näyttäkää tunteenne ainakin itse pidä miehestä joka sen uskaltaa /haluaa niin tehdä:)

    • nainen11111

      mies joka ei itkisi olisi mielestäni outo.. tulee mieleen joku tunteeton möykky.. perheessäni josta olen on miehetkin itkenyt, siis isä ja veljet. Minusta isäni on maailman miehisin mies!

    • Yhdessä itketty

      Niin kauan kuin ihmisessä on herkkyyttä hän osaa näyttää tunteitaan ja se on hieno asia. Tunnen koviakin ihmisiä joilla ei ole minkäälaisia tunteita ja se tuntuu hirveältä. Jokainen jolla on tunteensa esittävä läheinen saa olla onnellinen, sillä ihmisellä on tunteita myös läheisiään kohtaan.Tunne ihminen

    • oon niin

      gay.. että itken niinku aina elokuvissa. fiktiota!

    • __kyynikko__

      No ei sellainen mies ainakaan minulle sopisi. Ei miehen kuulu mielestäni itkeä, kuin vain äärimmäisissä tilanteissa. Eikä mikään nyyhkyleffan katsominen todellakaan ole sellainen. Joka ikiselle pikkuasialle pillittäviä naisiakin pidän säälittävinä.

      • lollerosad

        Taidat olla narsisti


    • kihkj

      Jos naiset haluaa heitä kohdeltavan tasa-arvoisina miesten kanssa, niin silloin meidän on myös kohdeltava miehiä tasa-arvoisesti. KUmmatkin sukupuolet ovat ihmisiä, ja itkeminen on ihmisen luontainen tapa purkaa surua, stressiä, joskus iloakin. Suuria tunteita niin sanotusti.

      Miehellä on siis täysi "oikeus" itkeä siinä missä naisellakin, eikä itkeminen tee miehestä vässykkää.

    • Kyyneleet puhdistaa

      Kun olin seurustellut erään miehen kanssa puolisen vuotta, katsoimme eräänä iltana Gladiaattorin DVD:ltä. Siinä lopussa kun sankarimiestä kannettiin areenalta ja hän pääsi vihdoin rakkaan vaimonsa ja lapsensa luokse, kyyneleet valuivat minulta runsaasti. Mies selvitti kurkkuaan ja mutisi jotain että pitääkin käydä vessassa. Kyllähän minulle selvisi että hänhän oli liikuttunut kohtauksesta eikä ollut varma miten reagoisin, joten meni pikaisesti pois "toipumaan". :-) Minusta tuo, että hän liikuttui, oli vain ja pelkästään erittäin positiivista. Nyt olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta, naimisissakin jo vuosikausia. Ja kyllä hän edelleen silloin tällöin liikuttuu kyyneliin asti kun on jokin koskettava kohtaus. Tätä tapahtuu sekä elokuvateatterissa että kotona. Usien nuo liikuttumiset tapahtuvat kohtauksissa jotka itkettävät minuakin, mutta joskus eivät.

      Ihmettelen aika paljon niitä monia vastaajia tässä ketjussa jotka sanovat että "no ei nyt jollekin leffalle voi itkeä". Ettekö te tajua että eihän kukaan sille LEFFALLE itke, eikä niiden kuvitteellisten henkilöiden kohtaloille??? Vaan ihminen itkee sitä, että joku asia (elokuva, musiikki, tv-ohjelma) vetoaa hänessä oleviin tunteisiin ja saa hänet herkistymään. Esim. kun katsoimme Titanic-leffaa, meitä molempia liikutti kyyneliin asti kohtaus jossa vanha pariskunta menee sylikkäin sängylle odottamaan veden ja kuoleman tuloa. Emme me itkeneet sille että nyt tuo vanha pariskunta joka ei ole edes todellinen, kuolee! Vaan me herkistyimme siitä että mekin jonain päivänä olemme vanha pariskunta ja edelleen yhdessä ja toivottavasti saamme kuolla yhdessä. Sille rakkaudelle me itkimme.

    • Real Woman

      Suurin osa naisista haluaa tunteensa näyttävän, herkän miehen eikä ajattele sen syövän miehisyyttä millään lailla vaikka koskettavaa elokuvaa katsoessa mieskin pyyhkii silmäkulmiaan.

      Eli kyllä, mies saa itkeä ja on vain hienoa kun mies uskaltaa näyttää herkänkin puolensa. Itse katson että ne naiset ja miehet jotka eivät moista hyväksy, ovat jollain lailla estyneitä ja tunnevammaisia.

    • hannibal the canniba

      Uskaltaa ja pitää näyttää tunteensa, mutta ei nynnyillä. Elokuvan jälkeen voi kertoa, miten tunsi, mutta
      itkeskely tehoaa ainoastaan vihreitä äänestäviin naisiin. Ja mikä on vihreiden kannatus ? 8-10 %. Ja siinä
      luvussa vetistelevät miehet mukana.
      Ok, jos nainen ehdottaa vegaaniraflan jälkeen elokuvia... kebabpaikan jälkeen ei kannata elokuvissa
      liiemmin kyyneleitä vuodatella.
      Ok, mulla psykopaatin paperit ja siksi tiedän, koska voin itkeä päästäkseni haluamaani päämäärään.

    • Jonskutiini

      Ei siin oo mitään hävettävää jos näyttää tunteensa ja ne pitääkin näyttää. Jos poika-/tyttöystävä itkee nii se pitää vaan ymmärtää ja lohduttaa. Ei hänen kuulu olla yksin ja surra...

    • justiinat

      Moikka siis henkoht ajattelisin että mies on myös ihminen joten kyllähän mieskin saa tunteensa näyttää oli tilanne mun mielestä mikä tahansa.

    • tunteet tallessa

      Tuntuu aika oudolta koko kysymýksen asettelu.Mielestäni on outoa ajatellakaan,ettei miés saisi näyttää tunteitaan.Kyllä tippa tulee linssiin kun katselee koskettavia elokuvia,kuin myös lukiessaan koskettavia tarinoita.Puhumattakaan arkipäivän tapahtumista,joita aina ei voi eikä osaa ymmärtää.On mielestäni oikein kun näyttää tunteensa,silloin tietää,että kyseesä on ihminen jolla on kykyä välittää muista ihmisistä ja sitä todella tarvitaan tänä päivänä.

    • tämä nainen

      Tottakai mies saa, ja miehen pitää itkeä... mies on ihminen ja ihminen ilmaisee tunteitaan myös itkemällä, ei se ole mikään naisen etuoikeus.... tätä mieltä tämä nainen =D

    • rakale

      suomalainen mies ottaa kossua jos meinaa itkeä ei vaan ei ole heikkouden merkki vaan toisin päin riippuu onko tunteita olemassa.

    • Kirkas kyynel

      Luonnollisin asia elämässä on myös itkeminen. sillä tutneita ilmaistaaan jokainen monin tavoin, niiden peittämiseen vieläkin enemään oikkuja. Itku on sama kuin hymykin sillä silmä nakee ja kokee.

      Ainut mikä siinä on eroa naisen itkuun on se että mies itkee rehellisesti , nainen myös tarveitkua eli vaikutusvalta oireita. Siihen ei mies yleensä pysty.

    • 1111111111111111

      Jos mies pystyy itkeä se osoittaa että mieskin osaa olla herkkä

    • Totuus jota et...

      Kyllä ajattelee että kyseessä on vässykkä.

      Siis jos katselee ulkopuolisena tai vasta tapailuvaiheessa.

      Sitten kun ollaan parisuhteessa niin nainen voi hyväksyä miehen myös herkemmät puolet sekä tunteen näyttämiset.

      Muulloin se on miehessä heikkoutta joka ei naista sytytä ellei mies ole sitten erityisen karskin näköinen jamppa ja tosi mahtisonnin oloinen. Sitten nainen voi hyväksyä kyyneleenkin.

      Tietysti mies joka vetää ensin naista turpaan ja sitten itkee kun on vetänyt niin saa naisen sympatiat puolelleen. Siinähän mies suree suurta rakkauttaan ja naiselle tulee oikein hyvä mieli kun saa lohduttaa äidin pientä pojua joka teki taas pahaa. Seksikin maittaa sitten paremmin kuin jonkun muuten itkevän vässykän kanssa.

      • 3+19

        ...Vähänkö oot urpo! :D


    • virmelilv

      Mies on mies. Raukat taas jotain muuta. Mua ainakin oksettaa, kundit jotka poraa.

      • buahhhhhh

        "mies on mies" ja evoluution tuotoksena omistaa samat tunteet kuin nainen, nää nykyhippi pullamössönaiset vaan hakee itselle tunteenkohotusta niin kivikovista miehistä rinnalla,,,,, herätkää ja tuntekaa elämä paremmin!


    • goldfisu

      Totta kai mies saa itkeä. En edes viitsi katsoa muita vastauksia, on niin tyhmää jos joku väittää toisin.

    • PIA33

      Miksi ei saisi näyttää tunteitaan?? Minusta on sanoinkuvaamattoman loistavaa, kun mies näyttää tunteensa!! Tämä on juuri yksi syy, miksi avomieheni on minulle sanoinkuvaamattoman tärkeä, kaikkeni!! Jos tunteita pitää sisällä ne patoutuu. Suru on yksi useista tunteista ja vahva tunne. On hieman vaikea selittää. Elokuvat on usein niin koskettavia, että ei todellakaan ole ihme, jos silloinkin tulee kyyneleitä! Ihmettelen, miksi yhtä luonnollisinta asiaa ihmetellään. Minulle on aivan itsestäänselvää, että mies näyttää tunteensa. Ennemmin laittaisin kysymyksen: Miksi mies ei itke? Ja kokemuksesta tiedän senkin ns. entisestä elämästä, että on todella vaarallista, jos mies ei sure.. Hän osoittaa olevansa lopullisesti mysteeri, joka ei koskaan selviä, ei edes yli kymmessä vuodessa, vaan jää täysin tuntemattomaksi, mistä kaikki negatiivisuus on saanut lähtönsä.

    • minäääääääää

      monesti naiset sanoo että tottakai mieskin saa itkeä,mutta kun kysyt asiaa eri yhteydessä pidetään itkevää miestä kummajaisena. eli jos sinua mies itkettää älä missään tapauksessa tirauttele naisesi nähden sillä sinusta tulee se vässykkä hänen silmissään. yllättävän useaan naiset sanoo toista ja ajattelee toista.

    • p

      kun mieleesi juolahtaa tälläisiä ajatuksia ja haluaisit tietää vastauksen ajattele, onko siihen mitään tieteellistä tai vaikka terveellistä syytä, jonka seurauksena mies ei saisi itkeä. Jos mies ei saisi itkeä, hän ei siihen pystyisi. Tälläiset arvot ovat opittuja, kun telkkari ja ympäristö väittää että "EI MIEHET ITKE".. Näin asia ei kuitenkaan ole. Miehet ovat yleensä vähemmän emotionaalisia ja siitä johtuu, että he itkevät vähemmän. Ei siitä mitään sääntöä kannata itelleen ottaa..

    • Drazir

      Olen tehnyt jotain mitä saan katua ja se se vasta kaduttaakin.

    • M-

      No joo ei nyt varmaan leffassa ihan kunnolla vollottamaan mutta kai saa sitä silmät kostua. Itsellä ainakin silmät kostuu joskus sen takia että harmittaa niin pirusti. Ennen itkin.. jonkun verran, tarkoitan siis teininä mutta nyttemmin ne on jäänyt vähän taakse.. Pari vuotta takaperin enoni kuoli enkä häntä liiemmin nähnyt mitä nyt siinä noin 10-20 kertaa elämässä. Kuvittelin että ei se ole nyt niin paha olla sielä hautajaisissa mutta kyllä siellä alkoi itkemään, ei nyt ääneen mutta kuitenkin, olihan se todella surullista seremonioineen ja kun kuoli vielä sairauteen.

    • doha

      Minä ajattelen,että mies on mies vasta sitten kun uskaltaa itkeä...

    • ...

      Mies saa itkeä esim. silloin, jos ei pääse keihäänheiton finaaliin..Joo, ja oikeasti kyllä mies saa itkeä. Itkeminen helpottaa, tosin kyllä nolostuttaakin jos väärässä paikassa tirauttaa. Mulla itellä on itku aikas herkässä välillä eikä sitä pysty peittelemään.

    • Mies ja kyynel..;)

      Näitä viestejä lukiessa on saanut nauraa / ihmetellä teitä. Onhan paljon erimielistä porukkaa.. Saako vai eikö saa, mies itkeä..:) Itse olen kovia kokenut nykyisin onnellinen perheen isi. Takana itkuttomia vuosia monia (elämä kovettaa). Mut ah, nykyään vaimon kanssa joku hyvä leffa ja itseään koskettava kohtaus ja kyyneleet silmänurkkaan tirahtaa, se tekee hyvää...:) Ja te kaupungin kovimmat kundit, jos joskus sattuu nenille saamaan niin siitä ei pidä alkaa vollottamaan.. Se on vain kipua ei tunnetta...;) Tunteet on ne mitkä määrää..
      Ja en, minä en itke leffa kohtauksia kuin ja vain ainoastaan kotona vaimon vieressä..:) Ja ne omien lasten murheet ja huolet, ne tuppaa kanssa usein saamaan tunnetilan aika korkeaksi..

      Kaikille koville miehille pirun hyvää loppukesän jatkoa ja tirautetaan ne parit kyyneleet siinä leffan parissa edelleen ihan rauhallisin mielin....:)

    • Masentaa jo

      hautajaisissa ja kannattamansa urheilujoukkueen voittaessa mestaruuden. Kaikissa muissa tilanteissa itkevä mies on keskivertonaisen mielestä säälittävä nössö.

    • mulle tulis ainaki tosi vaivautunu olo.. mutta onhan täälä noita joita ei haittaa!

    • i

      Mietitääs hetki ystäväiseni :)

      Mies on ihminen, ihmiset itkee, itkeminen on luonnollinen reaktio, eikä kukaan ei kiellä sitä (paitsi ehkä anoppi :(

      Joten...*napsautus, ahaa Risto takarivistä taisikin jo arvata oikein. Mies SAA itkeä ;)

    • Voi kyynel..

      Ei saa itkeä.

      • kyllävain

        Voi sun... sanonko mikä?...näitä kysymyksiä.

        Tottakai mies saa itkeä! Luulen että ihmisen jopa pitää välillä kyetä välillä itkemään ollakseen psyykkisesti terve.

        Seurustelin vuosia sitten miehen kanssa joka ei kyennyt itkemään vaikka hänen oli paha olla. oli kai sitten niin kovettunut? kun yksi perheen jäseneni joutui sairaalaan ja itkin tuntikausia järkytyksestä, hän alkoi raivota ja riehua! "Lopeta saatana se itkeminen! Tajuatko, että muitakin itkettää, mutta eivät voi itkeä!!!!" Ja paiskoi tavaroita yms. Se oli viimein pisara siltä mieheltä.


      • Edelliseen.
        kyllävain kirjoitti:

        Voi sun... sanonko mikä?...näitä kysymyksiä.

        Tottakai mies saa itkeä! Luulen että ihmisen jopa pitää välillä kyetä välillä itkemään ollakseen psyykkisesti terve.

        Seurustelin vuosia sitten miehen kanssa joka ei kyennyt itkemään vaikka hänen oli paha olla. oli kai sitten niin kovettunut? kun yksi perheen jäseneni joutui sairaalaan ja itkin tuntikausia järkytyksestä, hän alkoi raivota ja riehua! "Lopeta saatana se itkeminen! Tajuatko, että muitakin itkettää, mutta eivät voi itkeä!!!!" Ja paiskoi tavaroita yms. Se oli viimein pisara siltä mieheltä.

        Tai ensimmäinen pisara, koska ei ole aiemmin pisaraakaan vuodattanut.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe