Hyökkäys kristittyjä vastaan Intiassa
Kolmensadan hinduradikaalin joukko murtautui kristittyjen koteihin Mysoren kaupungin slummielueella 17. helmikuuta. Intian kristittyjen neuvoston mukaan hyökkäys tapahtui noin kello 19 kun äärioikeistolaiseen Bajrang Dal -ryhmittymään kuuluvat hyökkääjät hakeutuivat kristittyjen asuttamalle slummialueelle. Hyökkäys oli täysin sattumanvarainen, ja hyökkääjät hakkasivat miehiä, naisia ja lapsia, iskulauseita huutaen. Useita naisia kerrotaan ’kohdellun huonosti’ ja heitä on hakattu kepeillä ja kivillä.
Lähteiden mukaan hyökkääjät pakottivat joitakin kristityistä allekirjoittamaan paperin, jonka mukaan heidät oli ”pakotettu” kristinuskoon. Useimpien kristittyjen voimakas kieltäytyminen kuitenkin lietsoi hyökkääjien vihaa ja Gopal niminen kristitty pahoinpideltiin, niin että hänet jouduttiin toimittamaan sairaalahoitoon. Poliisi saapui paikalle kymmenen aikaan illalla ja vei kristityt uhrit poliisiasemalle, uhkaillen heitä useita kertoja ”hirveistä seurauksista mikäli he jatkossakin pitäisivät kiinni uskostaan Kristukseen”. Kaiken lisäksi kerrotaan että loukkaantuneiden hakeuduttua sairaalahoitoon sairaala kieltäytyi hoitamasta heitä.
http://ihmisoikeus.blogspot.com/2010/02/hyokkays-kristittyja-vastaan-intiassa.html
Miksi ihmisten ei anneta uskoa rauhassa?
ihmisoikeus
1
427
Vastaukset
- lidhv
kirkkoherrat on maksaneet rahaa käŧtettŧä hinduja christiksi .. silla lailla he ovat hindut murhasevat toista hinduja .. muistakseni indiasssa apinoitakiin voi olla jumala ..ihaan kuin täällä on jumala .. silla lailla uskon juurii siitä mistä tappouhkausiat alkais muhataa toista hinduja annapalaa vaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222