Pari kysymystä silikoneista

masokisti69

Olen menossa leikkauttamaan Viroon rintani heti kun olen saanut rahat kasaan. Todennäköisesti The Lookille tai toisena vaihtoehtona on Laatikirurgia. Haluisinkin kysyä nyt että te joilla lähtökohtana on ollut todella pienet rinnat AA-A niin tuntuvatko leikkauksenne jälkeen (kun rinnat parantuneet, turvotus laskenut yms.) rintanne "aidoilta" siis pehmeiltä ja joustavilta käteen? vai onko niistä jäänyt sellaiset kovat pallot? Tiedän että silikonitissit ovat aina vähän kiinteämmät kuin normaalit, mutta minua on alkanut mietityttää se kun itselläni pieni A eli rasvakudosta ei paljoo ole ja olen suunnitellut ottavani ison Btai C kupin rinnat että tuleeko niistä nyt sitten hirveän luonnottoman tuntuiset... ja vielä sellainen asia että kuinka moni on joutunut käymään uudestaan leikkauksessa heti rintojen parantumisen jälkeen? siis tarkoitan nyt alle vuoden sisällä ensimmäisestä leikkauksesta? ja minkälaisesta syystä, onko ollut joku hienoinen esteettinen virhe vai mennyt leikkaus niin pieleen että ihan pakko uusia ja missä silloin olitte käyneet ekassa leikkauksessa ja missä uusinnassa?:)
Ja lopuksi asiasta vähän poiketen kuinka helposti silikonit puhkeavat?:D Siis luin jotain palstaa jossa joku muija oli sanonut miesystävälleen jonka kanssa oli harrastanut seksiä että rintoja pitää varoa, koska ne ovat silikoonit. Että ei voi ottaa liian rajusti kiinni ettei puhkea. Pitääkö oikeesti paikkaansa eikö silikooneja voi rajummin puristella ilman että vaarana on puhkeaminen?
Kiitos vastanneille!

12

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjkjkjdk

      Minulla oli lähtötilanne sama ja lopputulos tuo mitä haet. Rinnat ovat luonnollisen näköiset ja tuntuiset. Koska implantit on rintalihaksen alla (rinnoissa omaa rasvaa ei käytännössä lainkaan) ne eivät ole niin löysät ja riippuvat kuin luomurinnat. Uusimista en ole harkinnutkaan (ainakaan vielä) olen tyytyväinen näihin. Implantin tyypin ja koon jätin lääkärin valittavaksi, heillä on siihen paremmin silmää. Kävin Laatukirurgialla. Leikkauksen jälkeen kävin puolen vuoden kuluttua jälkitarkastuksessa (pakollinen että takuu pysyy voimassa) ja sen jälkeen ei ole ollut mitään tarvetta (rinnat parani hyvin ja nopeasti).

      Nykyiset implantit eivät puhkea edes paljaana käsivoimin (pitää olla kovanäppinen mies jos saa ne rikkoutumaan puristamalla). Kun implantti on rinnan sisällä, nainen kyllä kiljuu kuin sikaa pistettäisi ennen kuin implantti rikkoutuu. Teräase on eri asia eikä silloinkaan täyte valu helposti ulos. Mammografiassa silikonirintoja puristetaan enemmän kuin sallisit miehen tekevän ja ne kestää senkin. Yleensä rikkoutuminen tapahtuu jos lääkäri implanttia paikalleen laittaessa käyttää huolimattomasti työvälineitään.

      • pedantti-neiti

        "Rinnat ovat luonnollisen näköiset ja tuntuiset. Koska implantit on rintalihaksen alla (rinnoissa omaa rasvaa ei käytännössä lainkaan) ne eivät ole niin löysät ja riippuvat kuin luomurinnat."
        Eikö toi ole vähän ristiriitaista? Siis jos implantti on luonnollisen näköinen ja tuntuinen eli kuten luomurinta, niin silloinhan se on myös yhtä löysä ja riippuva kuin aito (mitä ne ei ole).


      • kuu ukko
        pedantti-neiti kirjoitti:

        "Rinnat ovat luonnollisen näköiset ja tuntuiset. Koska implantit on rintalihaksen alla (rinnoissa omaa rasvaa ei käytännössä lainkaan) ne eivät ole niin löysät ja riippuvat kuin luomurinnat."
        Eikö toi ole vähän ristiriitaista? Siis jos implantti on luonnollisen näköinen ja tuntuinen eli kuten luomurinta, niin silloinhan se on myös yhtä löysä ja riippuva kuin aito (mitä ne ei ole).

        sori,mutta ei voi olla aidon näköiset,saatikka tuntuiset..Kumitissit erottaa valitettavasti.-(Vaikka miten itsellensä uskottelisi muuta,mun mielestä narsistien touhua,ellei sairaus ole vienyt rintaa..Sen ymmärtää jos halu saada vaikka silikonirinnat/rinta,mutta jos henkilö elänyt aikuisikänsä omilla luomuillansa,miksi selittää muille"oman itseni takia otan silikonit"pöh,sanon minä!Näyttelyyn ne menee:-)Jollekkin kolahti nyt ja se haluaa taatusti vastata tähän puolustavan kannanoton!Niin en ole kateellinen silikoni/kumirinnoista,jos haluan olla turhamainen menisin ottamaan:-)


      • ei roiku
        pedantti-neiti kirjoitti:

        "Rinnat ovat luonnollisen näköiset ja tuntuiset. Koska implantit on rintalihaksen alla (rinnoissa omaa rasvaa ei käytännössä lainkaan) ne eivät ole niin löysät ja riippuvat kuin luomurinnat."
        Eikö toi ole vähän ristiriitaista? Siis jos implantti on luonnollisen näköinen ja tuntuinen eli kuten luomurinta, niin silloinhan se on myös yhtä löysä ja riippuva kuin aito (mitä ne ei ole).

        Et ilmeisesti ole nähnyt kovin monia naisten rintoja. Kaikki eivät ole roikkuvia enemmän tai vähemmän tyhjiä pusseja. Kyllä naisilla on paljon ryhdikkäitä luomurintojakin (joskus jopa isoja). Eivätkö ne sitten ole luonnollisen näköisiä.

        Joka tapauksessa normaalin ryhdikkään näköiset silikonirinnat ovat sentään paremman näköiset kuin aikuisella naisella olemattoman pienet tai tyhjiin imetyt nahkarukkaset. Ehkä jotkut ovat vain kateellisia kun itse eivät ole uskaltaneet lähteä leikkaukseen ja joka aamu surkuttelee riippuvia tyhjiä rintojaan peilin ääressä.

        Jos minulla olisi ollut luonnostaan tällaiset pienen C kupin kokoiset rinnat, en olisi ajatellutkaan implanttien laittoa. Nyt näihin rintoihin tarvittiin tuo täyte että olen normaalin naisen näköinen.


      • mutta..
        kuu ukko kirjoitti:

        sori,mutta ei voi olla aidon näköiset,saatikka tuntuiset..Kumitissit erottaa valitettavasti.-(Vaikka miten itsellensä uskottelisi muuta,mun mielestä narsistien touhua,ellei sairaus ole vienyt rintaa..Sen ymmärtää jos halu saada vaikka silikonirinnat/rinta,mutta jos henkilö elänyt aikuisikänsä omilla luomuillansa,miksi selittää muille"oman itseni takia otan silikonit"pöh,sanon minä!Näyttelyyn ne menee:-)Jollekkin kolahti nyt ja se haluaa taatusti vastata tähän puolustavan kannanoton!Niin en ole kateellinen silikoni/kumirinnoista,jos haluan olla turhamainen menisin ottamaan:-)

        vastaan silti. Kaikilla ei ole sellaisia rintoja luonnostaan kuten sinulla ilmeisesti on. Jotkut tarvitsevat ne silkkarit ollakseen normaalin näköisiä. Voin sanoa varmuudella etten ottanut silkkareita turhamaisuuttani vaan todelliseen tarpeeseen. No jotkut kyllä suurentavat turhamaisuuttaan rintansa ylikokoisiksi kumipalloiksi.


      • normaali A-kuppi
        ei roiku kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole nähnyt kovin monia naisten rintoja. Kaikki eivät ole roikkuvia enemmän tai vähemmän tyhjiä pusseja. Kyllä naisilla on paljon ryhdikkäitä luomurintojakin (joskus jopa isoja). Eivätkö ne sitten ole luonnollisen näköisiä.

        Joka tapauksessa normaalin ryhdikkään näköiset silikonirinnat ovat sentään paremman näköiset kuin aikuisella naisella olemattoman pienet tai tyhjiin imetyt nahkarukkaset. Ehkä jotkut ovat vain kateellisia kun itse eivät ole uskaltaneet lähteä leikkaukseen ja joka aamu surkuttelee riippuvia tyhjiä rintojaan peilin ääressä.

        Jos minulla olisi ollut luonnostaan tällaiset pienen C kupin kokoiset rinnat, en olisi ajatellutkaan implanttien laittoa. Nyt näihin rintoihin tarvittiin tuo täyte että olen normaalin naisen näköinen.

        Jos olemattoman suurentaa C:ksi, sen erottaa kyllä. Jos lähtökohtaisen B:n suurentaa C:ksi, voi lopputulos ollakin ovelan hyvä, kun oma rinta verhoaa imlantin. Jos lähtötilanne on olematon, on harvoin lopputulos koskaan aidon näköinen, mutta lähimmäksi sitä päästään ihan pienellä implantilla. Iso osa sitä, kuinka luonnollinen lopputulos on, riippuu siitä, kuinka suuri osa lopputuloksessa on aitoa vs. implanttia.
        Btw, ei tarvita C-kuppia ollakseen normaalin naisen näköinen. Aikas paljon muuten olisi liikenteessä epänormaaleja naisia. Kamalaa, millaisia käsityksiä joillakin on!


      • Ihmetyttää
        mutta.. kirjoitti:

        vastaan silti. Kaikilla ei ole sellaisia rintoja luonnostaan kuten sinulla ilmeisesti on. Jotkut tarvitsevat ne silkkarit ollakseen normaalin näköisiä. Voin sanoa varmuudella etten ottanut silkkareita turhamaisuuttani vaan todelliseen tarpeeseen. No jotkut kyllä suurentavat turhamaisuuttaan rintansa ylikokoisiksi kumipalloiksi.

        Siis minkä takia sulla (tai muilla pienirintaisilla) ois yhtään ns. hyväksyttävämpää ottaa silikonit, kuin sellaisilla joilla rintaa löytyy jo luonnostaan. Syitä silikonien laittoon on monia joten turha jeesustella, että sun kaltaisille ne tulee tarpeeseen ja isompirintaisilla vain turhamaisuutta. Mikä on normaalin näköistä ja kuka sen määrittelee???


      • silarit mullakin
        normaali A-kuppi kirjoitti:

        Jos olemattoman suurentaa C:ksi, sen erottaa kyllä. Jos lähtökohtaisen B:n suurentaa C:ksi, voi lopputulos ollakin ovelan hyvä, kun oma rinta verhoaa imlantin. Jos lähtötilanne on olematon, on harvoin lopputulos koskaan aidon näköinen, mutta lähimmäksi sitä päästään ihan pienellä implantilla. Iso osa sitä, kuinka luonnollinen lopputulos on, riippuu siitä, kuinka suuri osa lopputuloksessa on aitoa vs. implanttia.
        Btw, ei tarvita C-kuppia ollakseen normaalin naisen näköinen. Aikas paljon muuten olisi liikenteessä epänormaaleja naisia. Kamalaa, millaisia käsityksiä joillakin on!

        En ole ikinä tajunnut sitä, että kaikki silikonit ottaneet puhuvat, että ovat kuin luomurinnat. Itsellä on tilanne: roikkuva, tyhjä pieni b-kuppi "ripustettiin" ja laitettii PIENI implantti (200 cc). Totuus on, että rinnan muoto ja ulkonäkö on tosi luonnollinen (nyt koko pieni c/ iso b), mutta en kyllä ikinä voisi valehdella, että rinta tuntuu samalta, kuin luomu.


      • vaan nätit on!
        silarit mullakin kirjoitti:

        En ole ikinä tajunnut sitä, että kaikki silikonit ottaneet puhuvat, että ovat kuin luomurinnat. Itsellä on tilanne: roikkuva, tyhjä pieni b-kuppi "ripustettiin" ja laitettii PIENI implantti (200 cc). Totuus on, että rinnan muoto ja ulkonäkö on tosi luonnollinen (nyt koko pieni c/ iso b), mutta en kyllä ikinä voisi valehdella, että rinta tuntuu samalta, kuin luomu.

        Mä olen ihmetellyt aina samaa. Itselä oli aiemmin ceet mutta laihdutuksen myötä jäi jäljelle tyjhää nahkaa, jonka sulloin b-kuppiin. Laitettiin 240cc ja nyt menee samat c-kupit kuin aiemmin. On nää kuitenkin ryhdikkäämmät kuin mun aiemmat luomu-ceet, ja tuntuu kyllä erilaiselle. Vaikka kyllä nämä pehmeät on, niin erilaisen tuntuiset kuitenkin, eikä ne hylly juostessa sillai. Eikä karkaa kainaloon kun käy selälleen. Oikeesti nää on mun mielestä kyllä paremman näköiset...

        Kyllä mulle kirurgikin sanoi että silikonrinta on luomua jämäkämpi. Vaihtoehdot, miksi niin moni silikonirintainen nainen väittää niiden olevan luomusta erottamattomat: 1) Jos ei ole ollut koskaan rintoja, ei tiedä miltä ne oikeasti tuntuu (tai on ollut isommat vain raskauden aikana, jolloin ne on kiinteämmät-kokemuksella) 2) Uskoo siihen, koska haluaa uskoa niin tai 3) ihan valehtelee (tätä en itse halua uskoa).


      • cassis77
        silarit mullakin kirjoitti:

        En ole ikinä tajunnut sitä, että kaikki silikonit ottaneet puhuvat, että ovat kuin luomurinnat. Itsellä on tilanne: roikkuva, tyhjä pieni b-kuppi "ripustettiin" ja laitettii PIENI implantti (200 cc). Totuus on, että rinnan muoto ja ulkonäkö on tosi luonnollinen (nyt koko pieni c/ iso b), mutta en kyllä ikinä voisi valehdella, että rinta tuntuu samalta, kuin luomu.

        Kerro ihmeessä missä kävit ja mitä kustansi! itselläni sama lähtökohtatilanne ja tavoite. Erona ehkä se, että lähtötilanne ruma malli (tissit sijaitsevayt kaukana toisistaan ja roikkuvat vielä perkaleet todella pahasti, jo ennen lapsia),


      • Anonyymi
        mutta.. kirjoitti:

        vastaan silti. Kaikilla ei ole sellaisia rintoja luonnostaan kuten sinulla ilmeisesti on. Jotkut tarvitsevat ne silkkarit ollakseen normaalin näköisiä. Voin sanoa varmuudella etten ottanut silkkareita turhamaisuuttani vaan todelliseen tarpeeseen. No jotkut kyllä suurentavat turhamaisuuttaan rintansa ylikokoisiksi kumipalloiksi.

        Vauvaöljyllä voitelu tärkeää ettei tuu tulehdusta


    • Yksi hyvä

      MInulla myös AA rinnat ollut ja nyt kauniit C- kupit. Laitettiin minulle McGhanin FF cohesive gel implantit. Oikein luonnolisen näköiset (ei yhtään pallomaiset) vaikka onkin tosiaan kovemmat kuin aidot (ei pompi samalla tavalla). MUTTA yksi implantti ei mennytkään ihan paikalleen - jäi liian korkealle eli joudun korjausleikkaukseen. Siksi olen hyvin kiitollinen etten mennyt ulkomaille leikkauttamaan kun se olisi tullut hyvin hankalaksi mennä toisen kerran.
      Toivottavasti tästä oli apua! Onnea leikkaukseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe