Kevät

on hyvin inspiroiva vuodenaika ja voisin kirjoittaa sen kunniaksi jotain positiivista, mutta tämän palstan luonteeseen ei sovi sellaiset aloitukset, joten negatiivista sitten.

Itseäni ärsyttää erityisesti-märän lumen lisäksi- lintubongarit, yli-innokkaat puutarhansuunnittelijat ja koirantaluttajat :)

http://www.youtube.com/watch?v=7G7ge6_O0eA


"Suurin osa heikäläisistäkin on kuitenkin varmasti ihan ok"


MarttyyriMallari-TTt

10

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sait kosketuksen sieluusi lauhan lounatuulen mukana, eikä siitä syntynyt kuin vähän mäkätystä nettiin :-)

      • niin, tämä aloitus on todellisuudessa hyvin positiivinen, mutta en vain voi sanoa sitä.

        "Harmi"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, tämä aloitus on todellisuudessa hyvin positiivinen, mutta en vain voi sanoa sitä.

        "Harmi"

        MarttyyriMallari-TTt

        sisältä silkkaa kultaa...


    • maniamania

      lintubongareissa ärsyttää?? En ole semmoista ikinä edes nähny..

      • en ole itsekään koskaan nähnyt sen alan harrastajia, mutta joku siinä vaan ärsyttää.

        "Ei lintuja saisi häiritä :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • maniamania
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en ole itsekään koskaan nähnyt sen alan harrastajia, mutta joku siinä vaan ärsyttää.

        "Ei lintuja saisi häiritä :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        tollota lintuja kumminkin kiikarin avulla? Ei kait "kevättä koneessa"-tiput semmoista toimintoa edes huomaa.

        No koiranpaska keskellä kulkuväylää haittaa enemmän. Itselläkin on ihan pian koira ja mietin parhaillaan fiksuinta tapaa kadottaa jätökset. (en helvetissä aio ostaa mitään kakkapusseja)

        Märkään lumeen on pahempi vaikuttaa:) Siihen auttaa asenne. Aikansa kutakin.. Tai paksu lompakko ja aikaa. Maailma on puolillaan paikkoja, missä ei ole lunta ei räntää, eikä katoilta tippuvia vainajia.


      • rahrah
        maniamania kirjoitti:

        tollota lintuja kumminkin kiikarin avulla? Ei kait "kevättä koneessa"-tiput semmoista toimintoa edes huomaa.

        No koiranpaska keskellä kulkuväylää haittaa enemmän. Itselläkin on ihan pian koira ja mietin parhaillaan fiksuinta tapaa kadottaa jätökset. (en helvetissä aio ostaa mitään kakkapusseja)

        Märkään lumeen on pahempi vaikuttaa:) Siihen auttaa asenne. Aikansa kutakin.. Tai paksu lompakko ja aikaa. Maailma on puolillaan paikkoja, missä ei ole lunta ei räntää, eikä katoilta tippuvia vainajia.

        Kyllä ne tietävät, jos niitä töllätään.


      • maniamania
        rahrah kirjoitti:

        Kyllä ne tietävät, jos niitä töllätään.

        täällä korvessa laavulla syödä evääsi ilman kuukkelin töllistelyä!

        Menen moikkaamaan saunatonttua. Moro.


    • Marilie

      Onko nyt jo kevät?

      Negatiivisista seikoista voisi mainita ne töhryt mitä hankien alta paljastuu ja mopoilijat.

      Hyviä puolia ovat lämpenevä sää ja hohtavan kirkas kevätaurinko.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe