Moikka,
Huomasin juuri ettei kuvaa näy millään kanavalla mutta ääni kulkee.
Katsoin kaapelit jotka ovat kaikki ok.
Boksi on Pace 850 jossa tuorein "121" päivitys sisällä.
Jostain syystä ei myöskään vanhoja tallenteita näe!
Onko muilla havaintoja samasta?
Laskutkin on maksettu joten sekään ei selitä moista....
Ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy Viasatilla
3
2987
Vastaukset
- käytössä?
Jos on, niin onko laitetta siirretty esim. siivouksen yhteydessä? Scart-liitin on todella surkea lukitukseltaan ja se saattaa löystyä kaapelin pienenkin liikkumisen takia, jolloin joko ääni tai kuva katkeaa. Varmista liittimen kunnollinen kiinnitys vaikka irroittamalla se (molemmista päistä) ja laittamalla sitten takaisin paikalleen. Jos sattuu olemaan käytttävissä toinen scart-johto, niin sitäkin voisit kokeilla...
- frangrobba
vaihda scarttijohto
- Viasat HD asiakas
...ihan itse (kun ei Viasat-helppariin voinut soittaa klo 18 jälkeen).
Mietiskelin mitäköhän helppari sanoisi minulle ensimmäiseksi. Vastasin itselleni "haeu uusi ohjelmaversio" ja niin tein. Korjaus olikin näin typerän helppo: Tein uuden (saman =121) ohjelmapäivityksen ja homma lähti pelittämään.
Miksiköhän näin?
- En ollut koskenut kaapeleita
- En ollut muuttanut asetuksia
Tästä oppineena neuvo toisille: TEHKÄÄ ENSIN OHJELMAVERSION PÄIVITYS JOS JOTAIN IHMEELLISÄ TAPAHTUU.
Muistelen että ihan alkuaikoina minulta katosi kanavat. Myös tähän puri tuo ohjelman uudelleenhaku.
äyttää siis siltä kuin Pace-softassa olisi ominaisuus "Tuhoa itsesi silloin tällöin ihan vaan piruilun vuoksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079