Esteettine hammashoito TAMPERE

epätoivoa mansessa

Onko kokemuksia esteettisestä hammashoidosta Tampereelta? Löytyykö täältä hyvää paikkaa? Vaihtoehtona hampailleni lienee laminaatit, hionta tai muovipaikat.

Olisin hyvin kiinnostunut Helsingin Siluetista ja Hymyklinikasta, jossa on innovatiivista ja vain esteettiseen hammashoitoon keskittynyttä. Olisi kiva jos tämän tyyppisiä hammaslääkäriasemia olisi Tampereellakin. Kokemuksia kenelläkään??!

22

2567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkjfmcfm

up

• toinen epätoivoinen

Ihan pelkästään esteettiseen hammashoitoon erikoistunutta hammaslääkäriä en ole Tampereelta löytänyt. Orthokeskuksesta löytää hampaiden oikomiseen erikoistuneita henkilöitä, mutta omaa kokemusta ei paikasta ole. Koskensuun sivuilla mainostetaan myös esteettistä puolta, tosin tästäkään ei kokemusta.

Vaaka alkaa kallistua Helsingin suuntaan ja Itselläni on kaksi hammasta pois rivistä, muuten purenta on kunnossa. Rautoja en voi ottaa bruksismin vuoksi (on hoidettu kuntoon isolla vaivalla eikä takahampaita saisi nyt liikuttaa).

Pääkaupunkiseudun alueelta kannattaa tsekata myös Itä-pasilan Hammaslääkärit.

• epätoivoa mansessa

Kiitos vastauksesta. Näin se taitaa olla... Harmin paikka, tulee lisähintaa hoidolle kun pitää helsinkiin lähteä.

• tämä nyt ainakin
        epätoivoa mansessa kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Näin se taitaa olla... Harmin paikka, tulee lisähintaa hoidolle kun pitää helsinkiin lähteä.

http://www.hammasklinikkakruunu.fi/

• fhsds

• enpä tiedä...
        tämä nyt ainakin kirjoitti:

http://www.hammasklinikkakruunu.fi/

Ei ole kokemusta ko. paikasta, mutta kävin sivuilla katsomassa ja itselleni ainakin heräsi pieni epäilys paikkaa kohtaan. mm. tavallinen hll tekee implanttihoitoja?!? Onhan se toki laillista, mutta hiukan epäilyttävää. Itse en antaisi tehdä, vaan ehdottomasti hammaskirurgin työtä. Samaten nuo kaikki all-in4 ja hampaat tunnissa implanttiratkaisut!! Olishan se tietysti kiva jos se olisi noin helppoa.

Tämäkin on siinä kärähtäneessä talossa, eli ei ole auki toistaiseksi.

• 5474

citysokosta vastapäätä kuulema joku hyvä

• hammasklinikka?

Tarkoitat varmaan Tammerkosken hammasklinikkaa?

Voin suositella, mutta ikävä kyllä klinikka sijaitsee palaneessa Commercen talossa ja on nyt suljettuna, eikä minulla ainakaan ole tietoa milloin saavat tilat kuntoon. Voi olla että siihen menee koko kesä?

Ovat erikoistuneet esteettiseen hoitoon, mutta myös tekevät kaikkea paikkauksista lähtien, eli ei ole mikään hymyklinikka tyylinen kuitenkaan, jos sellaista paikkaa hakee.

• fbjsdfbvjdbf
        hammasklinikka? kirjoitti:

Tarkoitat varmaan Tammerkosken hammasklinikkaa?

Voin suositella, mutta ikävä kyllä klinikka sijaitsee palaneessa Commercen talossa ja on nyt suljettuna, eikä minulla ainakaan ole tietoa milloin saavat tilat kuntoon. Voi olla että siihen menee koko kesä?

Ovat erikoistuneet esteettiseen hoitoon, mutta myös tekevät kaikkea paikkauksista lähtien, eli ei ole mikään hymyklinikka tyylinen kuitenkaan, jos sellaista paikkaa hakee.

...laitetaan nyt kuntoon hymyklinikalla. Eli hampaat aika sikinsokin ylhäällä ainakin, jossa nyt "raudat". Myöhemmin tulee alaskin ja sitten kun on hampit saatu ruotuun, niin pientä hiomista vielä pitää tehdä, että saadaan rivistöt tasaiseksi.

Ikää on jo yli 40v, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Hilloa tulee palamaan n. 4000 euron verran eikä harmita tippakaan, jos lopputulos on mitä on luvattu.

• mää ja sää
        fbjsdfbvjdbf kirjoitti:

...laitetaan nyt kuntoon hymyklinikalla. Eli hampaat aika sikinsokin ylhäällä ainakin, jossa nyt "raudat". Myöhemmin tulee alaskin ja sitten kun on hampit saatu ruotuun, niin pientä hiomista vielä pitää tehdä, että saadaan rivistöt tasaiseksi.

Ikää on jo yli 40v, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Hilloa tulee palamaan n. 4000 euron verran eikä harmita tippakaan, jos lopputulos on mitä on luvattu.

Molemmat vastaanotot ovat Commercen talossa Hämeenkadulla samassa portaassa mutta eri kerroksessa. Tammerkosken Hammasklinikka on viidennessä ja Hammasklinikka Kruunu muistaakseni kolmannessa kerroksessa. Tammerkosken Hammasklinikalla implantoi erikoishammaslääkäri ja ilmeisesti Kruunussa hammaslääketieteen lisensiaatti.

• commercen talo
        mää ja sää kirjoitti:

Molemmat vastaanotot ovat Commercen talossa Hämeenkadulla samassa portaassa mutta eri kerroksessa. Tammerkosken Hammasklinikka on viidennessä ja Hammasklinikka Kruunu muistaakseni kolmannessa kerroksessa. Tammerkosken Hammasklinikalla implantoi erikoishammaslääkäri ja ilmeisesti Kruunussa hammaslääketieteen lisensiaatti.

Juu, tiedän, että on eri paikat! Itselläni kokemusta vain Tammerkosken hammasklinikasta, mutta käväisin katsastamassa tuon mainitun hammasklinikka kruunun sivut ja siitä epäilykseni. Ei siis omaa kokemusta ole klinikka kruunun toiminnasta.

• näin vain on.

joku jo suositteli - kannattaa hakeutua Helsinkiin.

Esim. Tampereella hintaluokan kalleimmasta päästä oleva hammaslääkäri jättää muovipaikat hiomatta ja väittää niiden kiillottuvan sitten hampaita harjatessa. Kun noita muovipaikkoja on useampaankin kertaa laitettu ja uusittu, niin tietää milloin muovipaikka on yksinkertaisesti vain jätetty hiomatta.

Tampereelta ei löydy kunnollista hammaslääkäriä esteettiseen hammashoitoon. Hampaat saa kyllä hoidettua Tampereellakin, mutta lopputulos on huippukallis ja laatu vähän sinnepäin.

Mikäli aikoo hoidattaa hampaat Tampereella kannattaa ainakin kysyä kuinka kauan hammaslääkärin mielestä saatu lopputulos kestää. On hyvin mahdollista, että hampaat ovat esteettiset vain seuraavat pari vuorokautta....

• Implantti kuin oma

Kävin Tammerkosken Hammasklinikalla implanttihoidossa, tutkimukset ja hoito ensiluokkaista. Hoitotiimiin kuuluu kirurgi, protetiikan erikoishammaslääkäri ja hammasteknikko, joiden työn jälkeen olen varsin tyytyväinen. Ikinä lähtisi hampaat tunnissa -systeemiin, ainakin minulle purukalustoni on niin arvokas asia, etten antaisi kenenkään yleishammaslääkärin (ovat hienolta titteliltään hammaslääketieteen lisensiaatteja) tehdä näin vaativia juttuja.

Jos joku haluaa käydä kokeilemassa, Tammerkoskosken hammasklinikka ei ole tulipalosta huolimatta suljettu, vaan toimii kesän ajan toisessa osoitteessa rempan valmistumista odottamassa, muistaakseni Hämeenpuistossa. Nettisivuiltansa löytyy yhteystiedot. Ei siis kannata lähteä mihinkään Helsinkiin hoitoa hakeen, kun omastakin kaupungista löytyy tällaista osaamista!

• Hyvää hoitoa
        Implantti kuin oma kirjoitti:

Kävin Tammerkosken Hammasklinikalla implanttihoidossa, tutkimukset ja hoito ensiluokkaista. Hoitotiimiin kuuluu kirurgi, protetiikan erikoishammaslääkäri ja hammasteknikko, joiden työn jälkeen olen varsin tyytyväinen. Ikinä lähtisi hampaat tunnissa -systeemiin, ainakin minulle purukalustoni on niin arvokas asia, etten antaisi kenenkään yleishammaslääkärin (ovat hienolta titteliltään hammaslääketieteen lisensiaatteja) tehdä näin vaativia juttuja.

Jos joku haluaa käydä kokeilemassa, Tammerkoskosken hammasklinikka ei ole tulipalosta huolimatta suljettu, vaan toimii kesän ajan toisessa osoitteessa rempan valmistumista odottamassa, muistaakseni Hämeenpuistossa. Nettisivuiltansa löytyy yhteystiedot. Ei siis kannata lähteä mihinkään Helsinkiin hoitoa hakeen, kun omastakin kaupungista löytyy tällaista osaamista!

Myös minä sain upean hammasrivistön Tammerkosken hammasklinikalla, mainostaa itseään esteettisen hammashoidon yksikkönä ja sitä vastaanotto totisesti onkin. Nopea ja asiantunteva hoito, tunsin olevani ammattilaisen käsittelyssä. Tarkistin varmuuden vuoksi myös saman rapun hammasklinikka kruunun palvelut, eipä vakuuttanut -rahastuksen makua.

• hammasklinikka
        Implantti kuin oma kirjoitti:

Juu, tosiaan ei ollut vielä tietoa (edes heillä itsellään jos oikein muistan) tästä tilapäisratkaisusta , eli "evakosta" Hämeenpuiston hml asemalla silloin kun tuon viesti kirjoitin.

• äyskö

Mahtaakohan Tampereella kukaan tehdä cerec-paikkoja? Tarvetta kun olisi saada purukalustoon sekä posliinia että laminaattia, ja tuo cerec vaikuttaisi helpommalta menetelmältä.

• Ei täällä jaksa

Ei tampereella ole mitään esteettistä - ei edes esteettistä hammashoitoa. Täysi junttikaupunki - ja olen itse tamperelainen

• helmihampaat

Junttia Tampereella ei ole kuin satunnaiset kirjoittajajuntit, mutta hammashoitoa Tampereella kyllä osataan. Joku muukin oli näköjään käyttänyt Tammerkosken hammasklinikan palveluja ja täytyy kyllä sanoa, että homma sielä oli kyllä jokaisen euron väärti -eikä ollut edes kallis.

• Kepa -76

TAMMERKOSKEN HAMMASKLINIKALTA UUSI HYMY

Tällä sivulla on näköjään kehuttu Tammerkosken hammasklinikkaa. Kävin minäkin hakemassa sieltä laminaatit, olipa asiantuntevaa palvelua. Suosittelen!!
      Koko rahalle vastinetta.

http://www.tammerkoskenhammasklinikka.fi

• Pääkaupunki on aika lähellä.
      Suosittelen Medidentiä.
      www.medident.com

• yhtä hymyä

Tammerkosken Hammasklinikkaa suosittelen..

• Uusi hymy

Itse sain avun Medidentissä, Helsingissä.
      Vaativa etuhampaiden oikominen ja laminaattien teko onnistui hienosti ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1060
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1036
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      965
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      779
    Aihe