Ihan mielenkiinnosta kysyn; onko kukaan ikinä nähnyt/kohdannut, tai kuullut kenenkään muun kohdanneen karhun luonnossa?
Mitä teitte?
Vain aitoja vastauksia, kiitos!
Karhun kohtaaminen
10
398
Vastaukset
- kotilokurki
vihellellyt lähistöllä, mutta päin ei tullut. Ilmeisesti vaistosi mut ja lähti livohkaan...
- Aito vastaus.
Viime kesälomalla savusaunani edessä kohtasin kokonaista 24 korpisavulta tuoksahtavaa karhua. Kamppailtuani aikani niiden kanssa sain kukistettua niistä 18, kunnes piti luovuttaa.
- petomies
hakusanaksi.karhuvideo,niin löytyy karhun kohtaamisia.
- 9
Käykö hirvi? Olen nähnyt muutamia metsässä.
- asdddff
on karhun kohtaamiset...ei se taida se Latekaan olla kuin eteläsuomalainen punaniskajuntti...kun ei ole ilmoittautunut karhun kohtaajaksi
- käällu
Siinä oli mökin pihalla karhu kun aamulla heräs ja katsoin ikkunasta. lähti luikkimaan nopeasti siitä sitten
- Nollåtta
jälkiä olen nähnyt paljonkin ihan kodin lähistöllä mutta karhua en ikinä.
karhu on pirun arka eläin ja me pidetään aika meteliä aina joten tuskin ikinä näkeekään muualla kuin eläinpuistossa. - 6915
näin kerran karhun ja se söi multa pään. onneks sain proteesin nopeasti hommattua imatran essolta
- 14
olen mesikämmenen kohdannut metsässä, ensimmäisen 20 vuotta sitten kun vielä metsästin.. istuin kannon nokkaan huilailemaan kun koira haisteli ilmaa ja alkoi yhtä-äkkiä pelkäämään, eipä mennyt paria minuuttia kauempaa kun noin 50 metrin päästä meni karhu, ei pelottanut missään vaiheessa ja kun mesikämmen sai minusta vainun kirmaisi se metsä rytisten karkuun, ei ollut minusta karhulle uhkaa eikä karhusta minulle.
Se on aina ihmisen oma vika jos karhu hyökkää, aina pitää muistaa että jos lähtee marjametsään vaikkapa, varustatuu vaikka pienellä helistimellä niin karhu kuulee eikä tule yllätetyksi.. tokihan karhun saa hyökkäämään jos menee häiritsemään sen poikasia tai talviunta, taikka yllättää tuulen yläpuolella olevan karhun.. mutta sekin on tosi saavutus jos sellaisen karhu saa hyökkäämään.
Terve järki metsässä ei ole paljoa vaadittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883