Ihastuin, jopa rakastuin vaikka taistelin sitä vastaan... annoin mennä kun säkin tunnuit heittäytyvän tunteeseen... hetken sain olla ja tuntea olla rakastettu... Nyt pikku hiljaa hiivit pois elämästäni... sattuu ja jään yksin pimeään kaipaamaan hetkeä kanssasi. Se oli kaunista vaikka ohimenevää näköjään... ikuisesti sinua lämmöllä ajattelen ja käperryn aika ajoin syliisi lämpöiseen
Miehelle johon niin ihastuin
13
3895
Vastaukset
- x
Missäs päin tämmöistä tapahtu?
- ap
Päijät-Häme
- ap
ap kirjoitti:
Päijät-Häme
Tunteeni vaan voimistuu mitä enemmän yritän sinua unohtaa :( Muistot, tunteet, kosketukset, sanat ja katseet palaavat vaan vahvempina mieleeni... Halaus rakkaani... ehkä ensi elämässä
- Minäkö?
Jos laittaisit suoraan mulle viestiä.
Numeron tiedät.- txtterv
vielä sama numero niin just laitoin..:)
- Minäkö?
txtterv kirjoitti:
vielä sama numero niin just laitoin..:)
On sama numero edelleen.
Mutta en ole se mies ketä kaipaat, koska viestisiäsi ei ole tullut. - minä vain
Minäkö? kirjoitti:
On sama numero edelleen.
Mutta en ole se mies ketä kaipaat, koska viestisiäsi ei ole tullut.Jäin myös sinua kaipaamaan. Sulla on mun numero.
Laita viestiä jos tunnet samoin - minä vain
minä vain kirjoitti:
Jäin myös sinua kaipaamaan. Sulla on mun numero.
Laita viestiä jos tunnet samoinlaita viestiä . on sun vuoro kun et viimeks
vastannut .
et ole henk.koht. laittanut yhtään viestiä ,
silti vielä ototan . .
- JKLxx
odottelen sinua että ottaisit yhteyttä.Minäkin kaipaan sinua Minna : )
- ???a
Moi Minna pitkästäaikaa
Oikeen mielelläni ottaisin yhteyttä,mutta ei oo sun numeroo. :(
Mutta soita sä mulle .
Se sama numero kun ennenkin :) - JKLxx
???a kirjoitti:
Moi Minna pitkästäaikaa
Oikeen mielelläni ottaisin yhteyttä,mutta ei oo sun numeroo. :(
Mutta soita sä mulle .
Se sama numero kun ennenkin :)siis minä haen Minnaa ja on ikävä : )
- MIUZALEE
JKLxx kirjoitti:
siis minä haen Minnaa ja on ikävä : )
ONKOS
- Jarmosi
JKLxx kirjoitti:
siis minä haen Minnaa ja on ikävä : )
missä olet olis vuosien jälkeen kiva nähdä ja miettiä tulevaisuutta,(eikä vaan puh) ota yhteyttä,-laival erottiin muutama v sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26558Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492