Onko jollain Advanti erikoisvanteita ja/tai kokemuksia niistä? Myyjä sanoi niiden olevan Kiinalaista alkuperää ja epäili niiden maalauksen laatua. Mutta hinta niissä ainakin olisi kohdallaan.
Linkki maahantuojan sivulle: http://www.kraatz.fi/erikois2004/erikoiswww/pkvsivu.htm
Advanti vanteiden laatu?
5
13802
Vastaukset
- VTS
Ostin tossa pari viikkoo sitten tollaset advantin S270 vanteet mun Xsaraan ja ei niiden maalipinnassa mitään vikaa ainakaan vielä ole ilmennyt.Liikkeessä ainakin sanottiin et pitäs olla iha laadukkaat vanteet.Toho kiinalaista alkuperää en osaa kyl sanoo mitää.Liikkeessä vaa sanottii et niitä tehdään ympäri maailmaa.
- räpeltäjä
itsellä on 326 malliset advatit lakkaus on hyvä ( en muuten olisi ostanutkan) kun vertaa moneen aluvanteeseen ja niissä ei ole mielestäni lakkaa ollenkaa vaan väri on samaa koska pinnan lakkamaisuus puuttuu kokonaan ja tämä on tärkein asia vanteen puhdistuksessa....
itse olen maalannut aluvanteita ja jos hyvän pinnan haluaa niis siihen on vedettävä 2 kierrosta kunnolla lakkaa maalimassa päälle myös sisäpuolet jotta saa hyvin pestyä kertynee hiekan pois ihan paine vedellä...
ikävä kyllä aluvanteissa on näissä hlvoisso huonot lakkaukset ja ne pitäisi ennen renkaan laittoa lakata jotta olis mieleinen ...
mutta jos ottaa vaikka OZ:n vannetta niin alkaa olla lakkaa pinnassa ihan kiitettävästi olkoo kiillotettu tai massalakattu pinta...
mutta oz:in hinalla saa sitten 2 settiä advanteja- Vannetietäjä
Asia on kyllä niin, että Advanti-merkki on YHI-konsernin valmistama. Kyseinen konserni omistaa 35%:a OZ:sta (ja 10% Enkeistä), joten eiköhän se osaaminen siellä yhtiön sisällä kulje. Lisäksi on syytä mainita että F1 kaudella 2008 Advanti toimittaa Scuderia Toro Rossolle vanteita kilpakäyttöön. Ei ne nyt ihan paskoja voi siis olla. Kokemukseni perusteella Advanti-vanteet ovat laadultaan ihan ok.
- Peinu
Voisi kokeilla googlata hakusanoilla:
manufacturing Advanti S326
no oli miten oli, mulle tulee maanantaina advantit alle. Jos ne suorana pysyy, niin hyvä. - negis
kyseisen merkin maahantuojalla kun työskentelen,sanoisin että hintaansa nähden ihan ok kamaa.ei todellakaan mikään bbs,mutta ei kalliskaan.jokainen päättää itse mitä rahoillaan tekee.advanti on tusinakamaa joten ilmeisen mieluinen merkki suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197