mihin pystyt, muutenhan tämä kaikki on vain turhaa tulonsiirtoa USA:lle ja ehkä briteille (Nato-teollisuus) sekä jonkinasteista ajantuhlausta kun resurssit voisi keskittää hyvinvointia edistäviin toimiin. Siinä myös selviää mitä oikeasti olet valmis panostamaan oman rauhasi puolesta.
Hoh, hoijaa kunnon sota kummasti piristäis meitä niinku balttejakin.
Tulispa kunnon Nato-SOTA
7
250
Vastaukset
- asdfasdfasdfadsf
vain hullu toivoo sotaa.
- joka varustautuu
sotaan. Miksi muuten niitä pirun Henetteja ostetaan ja päivitetään? Kerro ku tunnut olevan asiantuntija. Minusta jokainen järkevä ihminen ostaa tarpeeseensa, ei muille näyttääkseen. Ne Volvo-miehet Ruotsista kuuluvat kylmän sodan aikaiseen pullisteluun Suomen maitolavojen katveessa.
- panohulluus
joka varustautuu kirjoitti:
sotaan. Miksi muuten niitä pirun Henetteja ostetaan ja päivitetään? Kerro ku tunnut olevan asiantuntija. Minusta jokainen järkevä ihminen ostaa tarpeeseensa, ei muille näyttääkseen. Ne Volvo-miehet Ruotsista kuuluvat kylmän sodan aikaiseen pullisteluun Suomen maitolavojen katveessa.
''vain hullu toivoo sotaa.''
Tuota noin. Nyt haluaisin muistuttaa että vain hullut ja varsinkin sotahullut käyvät liikuskelevat näillä maanpuolustukseen liittyvillä keskustelupalstoilla.
Joten hullu olet itsekin.
Pitäisi tässä kysyä viestin aloittajalta, että kenen kanssa sodittaisiin. Venäjänkö?
Toivotko ideologista sotaa, kylmääsotaa, lumisotaa, öljysotaa, maailmansotaa, ydinsotaa, käpysotaa, tyynysotaa, värikuulasotaa vai sanasotaa???
Jos otetaan huomioon molempien osapuolien asekapasiteetit, niin voidaankin todeta että sota olisi jo valmiiksi täysin turha. Sotaa käydään ja on aina käyty lähinnä taloudellisista syistä ja tässä tapauksessa kumpikaan osapuoli ei hyötyisi yhtään mitään. Venäjälle on huomattavasti enemmän etua hyvistä kauppasuhteista länsimaihin, kuin sotimisesta länsimaiden kanssa. Vaikka Venäjä onnistuisikin valloittamaan jonkin kääpiövaltion esim. Suomen, niin tällöin venäjän talous heikkenisi. - J.Mikkola
panohulluus kirjoitti:
''vain hullu toivoo sotaa.''
Tuota noin. Nyt haluaisin muistuttaa että vain hullut ja varsinkin sotahullut käyvät liikuskelevat näillä maanpuolustukseen liittyvillä keskustelupalstoilla.
Joten hullu olet itsekin.
Pitäisi tässä kysyä viestin aloittajalta, että kenen kanssa sodittaisiin. Venäjänkö?
Toivotko ideologista sotaa, kylmääsotaa, lumisotaa, öljysotaa, maailmansotaa, ydinsotaa, käpysotaa, tyynysotaa, värikuulasotaa vai sanasotaa???
Jos otetaan huomioon molempien osapuolien asekapasiteetit, niin voidaankin todeta että sota olisi jo valmiiksi täysin turha. Sotaa käydään ja on aina käyty lähinnä taloudellisista syistä ja tässä tapauksessa kumpikaan osapuoli ei hyötyisi yhtään mitään. Venäjälle on huomattavasti enemmän etua hyvistä kauppasuhteista länsimaihin, kuin sotimisesta länsimaiden kanssa. Vaikka Venäjä onnistuisikin valloittamaan jonkin kääpiövaltion esim. Suomen, niin tällöin venäjän talous heikkenisi...ja paskaa paketillinen:)
Applause! Applause!
Hyvin sanottu, mutta sanottakoon! - Yksvaankaks
joka varustautuu kirjoitti:
sotaan. Miksi muuten niitä pirun Henetteja ostetaan ja päivitetään? Kerro ku tunnut olevan asiantuntija. Minusta jokainen järkevä ihminen ostaa tarpeeseensa, ei muille näyttääkseen. Ne Volvo-miehet Ruotsista kuuluvat kylmän sodan aikaiseen pullisteluun Suomen maitolavojen katveessa.
Si vis pacem, para bellum.
Tehokas varustautuminen on Suomena asemassa olevalle maalle paras rauhan tae. NATO:oon liittyminen vielä parempi! - Pitääkö testata vai
Yksvaankaks kirjoitti:
Si vis pacem, para bellum.
Tehokas varustautuminen on Suomena asemassa olevalle maalle paras rauhan tae. NATO:oon liittyminen vielä parempi!vain uskoa peloitteeseen. Suomen asemassa ei koskaan voi tarpeeksi varustautua sotaan ja kuvitella sen syttyessä selvityvänsä voittajana Venäjää vastaan. Asevarustautuminen on provosointia ja uhkailua eikä se toimi ydinasevaltiota vastaan. Ainoa keino on hoitaa politiikkaa siten että tarvetta sotaan ei synny.
Kuten sanottua, vanha jäärä ei Natolla tee mitään, tulevaisuus on nuorten. Miksi pilata heiltä mahdollisuus hyödylliseen kanssakaymiseen esimerkiksi Venäjän ja Kiinan kanssa jne. - tavataan!
Yksvaankaks kirjoitti:
Si vis pacem, para bellum.
Tehokas varustautuminen on Suomena asemassa olevalle maalle paras rauhan tae. NATO:oon liittyminen vielä parempi!siis tuolla sinun tavallasi toimien pian tavataan Israelin rintamalla Nato-joukoissa Venäjää, Intiaa, Kiinaa ja arbeja vastaan. Lycka till. Silloin kun Israelin toimista relevanti maat saavat tarpeeksi ja Israel Natotettu niin pannaan kunnolla haisemaan, siinähän meillä paljon kaivattu Nato-sota.
En vain tiedä kummalla puolella rintamaa silloin ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592