Tulispa kunnon Nato-SOTA

saat näyttää

mihin pystyt, muutenhan tämä kaikki on vain turhaa tulonsiirtoa USA:lle ja ehkä briteille (Nato-teollisuus) sekä jonkinasteista ajantuhlausta kun resurssit voisi keskittää hyvinvointia edistäviin toimiin. Siinä myös selviää mitä oikeasti olet valmis panostamaan oman rauhasi puolesta.

Hoh, hoijaa kunnon sota kummasti piristäis meitä niinku balttejakin.

7

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfasdfadsf

      vain hullu toivoo sotaa.

      • joka varustautuu

        sotaan. Miksi muuten niitä pirun Henetteja ostetaan ja päivitetään? Kerro ku tunnut olevan asiantuntija. Minusta jokainen järkevä ihminen ostaa tarpeeseensa, ei muille näyttääkseen. Ne Volvo-miehet Ruotsista kuuluvat kylmän sodan aikaiseen pullisteluun Suomen maitolavojen katveessa.


      • panohulluus
        joka varustautuu kirjoitti:

        sotaan. Miksi muuten niitä pirun Henetteja ostetaan ja päivitetään? Kerro ku tunnut olevan asiantuntija. Minusta jokainen järkevä ihminen ostaa tarpeeseensa, ei muille näyttääkseen. Ne Volvo-miehet Ruotsista kuuluvat kylmän sodan aikaiseen pullisteluun Suomen maitolavojen katveessa.

        ''vain hullu toivoo sotaa.''
        Tuota noin. Nyt haluaisin muistuttaa että vain hullut ja varsinkin sotahullut käyvät liikuskelevat näillä maanpuolustukseen liittyvillä keskustelupalstoilla.
        Joten hullu olet itsekin.

        Pitäisi tässä kysyä viestin aloittajalta, että kenen kanssa sodittaisiin. Venäjänkö?
        Toivotko ideologista sotaa, kylmääsotaa, lumisotaa, öljysotaa, maailmansotaa, ydinsotaa, käpysotaa, tyynysotaa, värikuulasotaa vai sanasotaa???
        Jos otetaan huomioon molempien osapuolien asekapasiteetit, niin voidaankin todeta että sota olisi jo valmiiksi täysin turha. Sotaa käydään ja on aina käyty lähinnä taloudellisista syistä ja tässä tapauksessa kumpikaan osapuoli ei hyötyisi yhtään mitään. Venäjälle on huomattavasti enemmän etua hyvistä kauppasuhteista länsimaihin, kuin sotimisesta länsimaiden kanssa. Vaikka Venäjä onnistuisikin valloittamaan jonkin kääpiövaltion esim. Suomen, niin tällöin venäjän talous heikkenisi.


      • J.Mikkola
        panohulluus kirjoitti:

        ''vain hullu toivoo sotaa.''
        Tuota noin. Nyt haluaisin muistuttaa että vain hullut ja varsinkin sotahullut käyvät liikuskelevat näillä maanpuolustukseen liittyvillä keskustelupalstoilla.
        Joten hullu olet itsekin.

        Pitäisi tässä kysyä viestin aloittajalta, että kenen kanssa sodittaisiin. Venäjänkö?
        Toivotko ideologista sotaa, kylmääsotaa, lumisotaa, öljysotaa, maailmansotaa, ydinsotaa, käpysotaa, tyynysotaa, värikuulasotaa vai sanasotaa???
        Jos otetaan huomioon molempien osapuolien asekapasiteetit, niin voidaankin todeta että sota olisi jo valmiiksi täysin turha. Sotaa käydään ja on aina käyty lähinnä taloudellisista syistä ja tässä tapauksessa kumpikaan osapuoli ei hyötyisi yhtään mitään. Venäjälle on huomattavasti enemmän etua hyvistä kauppasuhteista länsimaihin, kuin sotimisesta länsimaiden kanssa. Vaikka Venäjä onnistuisikin valloittamaan jonkin kääpiövaltion esim. Suomen, niin tällöin venäjän talous heikkenisi.

        ..ja paskaa paketillinen:)

        Applause! Applause!

        Hyvin sanottu, mutta sanottakoon!


      • Yksvaankaks
        joka varustautuu kirjoitti:

        sotaan. Miksi muuten niitä pirun Henetteja ostetaan ja päivitetään? Kerro ku tunnut olevan asiantuntija. Minusta jokainen järkevä ihminen ostaa tarpeeseensa, ei muille näyttääkseen. Ne Volvo-miehet Ruotsista kuuluvat kylmän sodan aikaiseen pullisteluun Suomen maitolavojen katveessa.

        Si vis pacem, para bellum.

        Tehokas varustautuminen on Suomena asemassa olevalle maalle paras rauhan tae. NATO:oon liittyminen vielä parempi!


      • Pitääkö testata vai
        Yksvaankaks kirjoitti:

        Si vis pacem, para bellum.

        Tehokas varustautuminen on Suomena asemassa olevalle maalle paras rauhan tae. NATO:oon liittyminen vielä parempi!

        vain uskoa peloitteeseen. Suomen asemassa ei koskaan voi tarpeeksi varustautua sotaan ja kuvitella sen syttyessä selvityvänsä voittajana Venäjää vastaan. Asevarustautuminen on provosointia ja uhkailua eikä se toimi ydinasevaltiota vastaan. Ainoa keino on hoitaa politiikkaa siten että tarvetta sotaan ei synny.
        Kuten sanottua, vanha jäärä ei Natolla tee mitään, tulevaisuus on nuorten. Miksi pilata heiltä mahdollisuus hyödylliseen kanssakaymiseen esimerkiksi Venäjän ja Kiinan kanssa jne.


      • tavataan!
        Yksvaankaks kirjoitti:

        Si vis pacem, para bellum.

        Tehokas varustautuminen on Suomena asemassa olevalle maalle paras rauhan tae. NATO:oon liittyminen vielä parempi!

        siis tuolla sinun tavallasi toimien pian tavataan Israelin rintamalla Nato-joukoissa Venäjää, Intiaa, Kiinaa ja arbeja vastaan. Lycka till. Silloin kun Israelin toimista relevanti maat saavat tarpeeksi ja Israel Natotettu niin pannaan kunnolla haisemaan, siinähän meillä paljon kaivattu Nato-sota.

        En vain tiedä kummalla puolella rintamaa silloin ollaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe