Uskikset rakastavat atteja. Ainakin minä. Jeesus käskee siihen. Jos aion (aiot) olla Jeesuksen seuraaja, niin minun (sinun) on tehtävä niin kuin Jeesus käskee :) Jeesus käskee rakastaa kaikkia!
Mutta miksi atet on aina vihannut uskiksia ja monet myös juutalaisia?
http://ihmisoikeus.blogspot.com/search/label/Ateismi
Uskikset rakastaa atteja!
3
96
Vastaukset
"Uskikset rakastavat atteja. Ainakin minä. Jeesus käskee siihen. Jos aion (aiot) olla Jeesuksen seuraaja, niin minun (sinun) on tehtävä niin kuin Jeesus käskee :) Jeesus käskee rakastaa kaikkia!"
Jos sinä tietäisit tai ymmärtäisit yhtikäs mitään rakkaudesta, tietäisit ettei rakkautta tai rakastamista voi pakottaa.- uskikset tappaa
Minä rakastan omasta vapaasta tahdostani, mutta sinä rakastat vain käskystä.
Kumpikohan rakkauden muoto mahtaisi olla sitä aitoa oikeaa rakkautta?
Ja sitten heität typerän ateismi=kommunismi -linkin, vaikka ne eivät ole synonyymejä.
Katsopas nero vaikkapa sanakirjasta mitä tarkoittaa tuo teille outo ja tuntematon sana
synonyymi, kun ette näköjään koskaan kykene ymmärtämään mitä se tarkoittaa.
Ja sinun uskontoverisi tappavat tälläkin hetkellä ihmisiä joka puolella ympäri maapalloa
täysin ilman mitään omantunnontuskia. Jokaisen Irakissa ja Afganistanissa liikkuvan
USA:n sotilasosaston mukana on oma sotilaspastori, jonka tehtävänä on selittää joukoille
miksi jumala on heidän puolellaan ja miksi jumala hyväksyy täysin tämän sodan ja miten
tappaminen ei ole millään tavalla väärin eikä raamatussa kiellettyä.
Kongossa ja sen naapurimaissa on kristittyjen johtajien perustamia ja ylläpitämiä omia
sissiliikkeitä ja murhajoukkioita, hyvänä esimerkkinä vaikkapa helluntalaisen pastorin
Lauren Nkundan murhajoukot tai Joseph Konyn Herran vastarinta-armeija. Ja koko maailma
tietää mitä tapahtui koko Afrikan kaikkein kristityimmässä maassa, jossa yli 94 prosenttia
väestöstä on kristittyjä, eli tietenkin Ruandassa. Miljoonan ihmisen joukkoteurastus. "Uskikset rakastavat atteja. Ainakin minä. Jeesus käskee siihen. Jos aion (aiot) olla Jeesuksen seuraaja, niin minun (sinun) on tehtävä niin kuin Jeesus käskee :) Jeesus käskee rakastaa kaikkia!"
Niin varmaan, kukaan ei pysty rakastamaan käskystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543