25 Minä tiedän, että lunastajani (=Jeesus) elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.
26 Ja sitten, kun minun nahkani on riekaleina ja lihani on riistetty irti, minä saan nähdä Jumalan, [19:26,27: 1. Kor. 13:12]
27 saan katsella häntä omin silmin, ja silmäni näkevät: hän ei ole minulle outo! Tätä minun sydämeni kaipaa.
(Job.19:25-27.)
Tiedän Lunastajani elävän
10
554
Vastaukset
1 Silloin Job sanoi Herralle:
2 -- Nyt minä ymmärrän, että kaikki on sinun vallassasi eikä mikään suunnitelmasi ole mahdoton sinun toteuttaa.
3 Sinä kysyit: "Kuka on tämä, joka näin peittää minun tarkoitukseni mielettömillä puheillaan?" Minä se olen. Olen puhunut mitään ymmärtämättä asioista, joita en käsitä -- ne ovat minulle liian ihmeellisiä.
4 Sinä sanoit: "Kuuntele nyt, kun minä puhun. Nyt minä kysyn sinulta, ja sinä vastaat."
5 Vain korvakuulolta sinut tunsin. Nyt ovat silmäni nähneet sinut.
10 Kun Job oli rukoillut ystäviensä puolesta, Herra käänsi hänen kohtalonsa.
17 ja Job kuoli korkeassa iässä ja elämästä kyllänsä saaneena. - elvis elää
sitten roomalaisten toimesta.Jos et ole sattunut kuulemaan.
- Maruanne*
Jeesus nousi kuolleista, kuolemalla kuoleman voitti ja haudassa oleville elämän antoi.
PÄÄSIÄISRUKOUS
Rakas Jumala,
ole minulle rakas ja pidä minut rakkaanasi
että minä alati muistaisin,
miten rakkauteen sisältyy kipu ja kärsimys
ja kuolema
ja totuuden epäily ja haudan tyhjyys,
niin kuin ne sisältyvät pääsiäiseen.
Anna että ne toteutuisivat minussa
niin kuin sinä tahdot
ja niin kuin pääsiäinen totetuu keväässä,
elämä kuolemassa ja kuolema elämässä.
Anna että Kristuksen hauta olisi minulle tyhjä
niin kuin pääsiäisen luonto on tyhjä
ja lupausta täynnä
hänelle joka näkee ja uskoo.
Anna että uskoisin ja lujasti luottaisin
Sinuun,
näkymättömään
ja pitkään pääsiäiseen.
Pääsiäisrukous Kotien rukouskirjasta - Maruan-ne
Maruanne* kirjoitti:
Jeesus nousi kuolleista, kuolemalla kuoleman voitti ja haudassa oleville elämän antoi.
PÄÄSIÄISRUKOUS
Rakas Jumala,
ole minulle rakas ja pidä minut rakkaanasi
että minä alati muistaisin,
miten rakkauteen sisältyy kipu ja kärsimys
ja kuolema
ja totuuden epäily ja haudan tyhjyys,
niin kuin ne sisältyvät pääsiäiseen.
Anna että ne toteutuisivat minussa
niin kuin sinä tahdot
ja niin kuin pääsiäinen totetuu keväässä,
elämä kuolemassa ja kuolema elämässä.
Anna että Kristuksen hauta olisi minulle tyhjä
niin kuin pääsiäisen luonto on tyhjä
ja lupausta täynnä
hänelle joka näkee ja uskoo.
Anna että uskoisin ja lujasti luottaisin
Sinuun,
näkymättömään
ja pitkään pääsiäiseen.
Pääsiäisrukous Kotien rukouskirjasta - ..........
Maruan-ne kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=7rlFOPJeQNg&feature=related
Riparimuistoja:
http://www.youtube.com/watch?v=fgUe5lEMks0&feature=related - .............
.......... kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=7rlFOPJeQNg&feature=related
Riparimuistoja:
http://www.youtube.com/watch?v=fgUe5lEMks0&feature=related - .........
............. kirjoitti:
- Elvis Elää
......... kirjoitti:
Elvis elää kaikkien meidän muistoissa ja niillä kymmenillä rockbiiseillä mitä hän teki.Useita elokuviaja konsertteja on taltioitu.Jeesuksesta ei ole mitään näyttöä,että hän olisi edes elänyt.Aikalaiskirjoittajatkaan ei tunne koko tyyppiä.Taitaa olla keksitty juttu.Kiitos Elvis että
olet vapauttanut meidät. - eduar
Elvis Elää kirjoitti:
Elvis elää kaikkien meidän muistoissa ja niillä kymmenillä rockbiiseillä mitä hän teki.Useita elokuviaja konsertteja on taltioitu.Jeesuksesta ei ole mitään näyttöä,että hän olisi edes elänyt.Aikalaiskirjoittajatkaan ei tunne koko tyyppiä.Taitaa olla keksitty juttu.Kiitos Elvis että
olet vapauttanut meidät.Jeesus, Jumalan Poika kuoli sinun ja minun syntien vuoksi. Hän kuitenkin nousi kuolleista ja
istuu Isän Jumalan oikealla puolella. Ja on kerran tuleva takaisin. Elvis on kuollut. Hänetkin Kristus herättää kerran. - 1+3
eduar kirjoitti:
Jeesus, Jumalan Poika kuoli sinun ja minun syntien vuoksi. Hän kuitenkin nousi kuolleista ja
istuu Isän Jumalan oikealla puolella. Ja on kerran tuleva takaisin. Elvis on kuollut. Hänetkin Kristus herättää kerran.jeesus on kuollut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471