Unicef ja saariluoma

Nalle

En tiedä kuuluuko tää mun arvostelu tänne mutta kuitenkin....mielestäni on tietenkin ihan ok että autetaan lapsia kaukaisissa maissa mutta mikä on se todellisuus....... organisaatio vie lahjoituksista suurimman osan... tosin pitäähän heidänkin "tullatoimeen"... ok...ennenkuin osa hermostuu niin mun mielestä meidän omassa maassa on niin paljon köyhyyttä ja surkeutta yksinhuoltajaperheissä ja pahoinvointia on myös kaikenlaisissa perheissä... :( itsellä on asiat ihan ok ... maksan elatusmaksut ja lapset voi hyvin,se on pääasia,MUTTA,miksi vitussa ei kerätä rahaa suomen yksinhuoltajien tai vähävaraisten perheiden vuoksi........MIKSI?? toivottavasti joku kertoo.... Varmasti soittaisin puheimeen joka maksais vaik 20egee jos se menis joskus kotimaan vähävaraisille!!!!!...... Mut toivon joskus jonkun ottavan asian julkisestikkin keräyskohteeksi ja saatas konkreettisia Tuloksia! Autetaan joskus omiamme :( toistan viel että en ole unisefia vastaan vaan huolissani tulevaisuuden perheistä :(

7

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musta tulevaisuus

Tarkoitus on estää lapsikuolleisuutta 24000 taaperon verran päivässä. Näistä tulee ankkurilapsia, jotka tuodaan Suomeen ja sitten sukulaiset perässä. Maailma pelastuu, mutta sosiaalitoimiston luukulle tulee pitkä jono.

• UNICEF vastaa

Musta tulevaisuus: UNICEFin työn tavoitteena on auttaa lapsia ja perheitä heidän omalla kotiseudullaan. Eloonjäänti, terveys ja koulutus ovat jokaisen lapsen oikeuksia. Lasten eloonjäämisellä on suuri merkitys yhteiskunnan kehitykselle. Kun lapset jäävät henkiin, jää tilaa kehitykselle, joka myös hillitsee väestönkasvua.

Monessa Afrikan, Aasian ja Latinalaisen Amerikan maassa on otettu valtavia kehitysharppauksia. Lapsikuolleisuus on laskenut dramaattisesti, väestönkasvu on hidastunut ja taloudet ovat kasvaneet. Kehityksen nopeudessa esimerkiksi Brasilia ja Vietnam jopa päihittävät mennen tullen läntiset maat. Lapsikuolleisuus on vähentynyt suhteellisen helpoin ja tehokkain keinoin, kuten rokotuksilla ja paremmalla vesi- ja sanitaatiohuollolla.

Veera Videnius
        Suomen UNICEF

• sukka123

Minäkin katsoin sen ohjelman viikonloppuna ja mietin, että jos alkaisi lahjoittajaksi eli joka kuukausi puhelinlaskuun lisättäisi se 12 €, niin ei olis paha. Olin jo näpyttelemässä tekstaria, kun mieheni sattui kysäisemään, että mitäs jos ei vaikka ens vuonna enää haluakkaan? Missään ei kerrota miten tämän kk-lahjoitus-sopimuksen saa purettua? Aika outoo...

• UNICEF vastaa

Sukka123: UNICEFin kuukausilahjoittajana lahjoitat rahaa suoraveloituksella. Tämä tarkoittaa, että valtuutat Suomen UNICEFin ja pankkisi veloittamaan haluamasi summan suoraan tililtäsi kerran kuussa. Lahjoituksen käynnistämiseksi UNICEF pyytää sinua täyttämään ja allekirjoittamaan suoraveloitusvaltakirjan, joka tulee kotiin postitse. Veloitus ei siis tapahdu puhelinlaskussa.

Suoraveloituksen voi lopettaa milloin vain omalla ilmoituksella UNICEFin toimistolle joko puhelimitse, sähköpostitse, netissä tai kirjeitse.

http://www.unicef.fi/kysymyksia_vastauksia

Veera Videnius
        Suomen UNICEF

• UNICEF vastaa

Nalle: Suomen UNICEF tilitti 75 prosenttia keräämistään varoista eli 11 miljoonaa euroa maailman lasten auttamiseen vuonna 2008. Tarkempaa tietoa löytyy osoitteesta: http://www.unicef.fi/tietoa_taloudesta

Veera Videnius
      Suomen UNICEF

• tätätätäräääää

spr auttaa kyllä kotimaassakin.Jouluna on se joku joululahja-kampanja.
      Spr on muuten sellainen taho jossa menee kaikista eniten avusta perille.Jossain näin ihan tutkitun taulukon tästä asiasta.
      Unicef oli muistaakseni aika alamaissa tässä taulukossa.
      On totta,että suomalaisia pitäisi auttaa enemmän.Ja kyllä olisi paljon jos useampi suomalainen tekisi itse itsensä eteen joitain....viinat pois,tupakat pois,kotiruokaa jne.

• Melkein lahjoitin

Mielestäni koko 24 000 kampanja on kyseenalainen. Käykääpä katsomassa nettisivuilta miten lasketaan se, että montako lasta pelastat.

Esim 20 lapsen pelastuspakkaus:
        Pelastuspakkaus sisältää yhden käsitellyn hyttysverkon, 11 tuhkarokkorokotetta ja 8 lapselle suola-sokeriseosta ripulin hoitoon.
        Yhdellä pakkauksella pelastetaan 20 lapsen henki.

Onpa erikoista. Eihän tässä 20 lapsen henkeä pelasteta. Yksi saa hyttysverkon, mutta voi kuolla ripuliin. JOku ei kuole tuhkarokotteeseen mutta voi kuolla ripuliin?
        Ärsyttävää matemaattista leikkimistä mikä ei ole todellista!

Mielummin 20 rokotetta, 20 hyttysverkkoa jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2512
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1196
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1147
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe