unessa 6.2.2010

unenluomaa

Katsoin tilannehuoneen Suomen karttaa. JKL: n ympäristö kaikkiin suuntiin oli kellertävänpunainen. Kartalla oli vain yksi muu merkintä ja se sijaitsi itään päin JKL: stä. Poliiseja oli paljon paikalla. Pelkään, että jonkinlainen katastrofi kohtaa Keski-Suomea lähiaikoina. Edellisestä enneunestani on aikaa liki 10 vuotta, joten en tämäntapaisia kovin usein näe. Toivon, että uni ei tarkoita mitään, vaikka outo olo siitä jäi.

7

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+7=8

      Minkälainen oli aikaisempi enneunesi ? Toteutuiko se ?

      Kerro lisää.


      Kiitos.

      • 12=15

        Niin, kerro. Toteutuiko ja mitä näit, aiemmin. Ja milloinka näit tämän uuden unen?


      • ?--?
        12=15 kirjoitti:

        Niin, kerro. Toteutuiko ja mitä näit, aiemmin. Ja milloinka näit tämän uuden unen?

        Mitä se tarkoittaa?


      • Merkkien seuraaja
        ?--? kirjoitti:

        Mitä se tarkoittaa?

        JKL lienee siis Jyväskylä. Tuo muitten kysymys eli tapahtuiko silloin 10 v sitten mitä aloittaja näki ja jos tapahtui niin mitä näki unessa ja mitä tapahtui.

        Sen verran vakavasti otan unet, että pari näkemääni unta on tapahtunut. Ei mitään järisyttävää muttakin todennäköisyys toisessa alle 1/milj. ja toisessa ehkä 1/100.000 luokkaa. Kaiken lisäksi tuossa jälkimmäisessä kahdelle yhdellä toisella ihmiselle tapahtui erikoinen sattuma liittyen samaan asiayhteyteen.


      • Huhahhhei
        Merkkien seuraaja kirjoitti:

        JKL lienee siis Jyväskylä. Tuo muitten kysymys eli tapahtuiko silloin 10 v sitten mitä aloittaja näki ja jos tapahtui niin mitä näki unessa ja mitä tapahtui.

        Sen verran vakavasti otan unet, että pari näkemääni unta on tapahtunut. Ei mitään järisyttävää muttakin todennäköisyys toisessa alle 1/milj. ja toisessa ehkä 1/100.000 luokkaa. Kaiken lisäksi tuossa jälkimmäisessä kahdelle yhdellä toisella ihmiselle tapahtui erikoinen sattuma liittyen samaan asiayhteyteen.

        viikko joku voittaa lotossa 7 oikein, vaikka todennäköisyys siihen on noin yksi viidestätoistamiljoonasta.

        Case closed.


      • unenluomaa

        Vuotta en tarkasti enää muista, mutta näin unen lentokentällä tapahtuvasta isosta onnettomuudesta. Unessa olin Italiassa, jossa en ole koskaan käynyt. Lentokoneesta näin vain osan ja valkoisen ja punaisen värin. Lentokenttä pimeni ja kuulin huudon, että siellä on suomalaisia. Pari päivää uneni jälkeen Milanon lentokentällä tapahtui törmäys, jossa paloi myös suomalaisia matkustajia.


    • eräässä...

      ..kokouksessa, hengellisessä sellaisessa, ehkä noin 4-7 v sitten, muuan poliisimies kertoi nähneensä etukäteen näyn/ilmestyksen siitä, että Jyväskylässä tulee tapahtumaan joku huumejengien taistelu tai jotain vastaava ja paikalle jouduttiin kutsumaan apuun jopa armeijan voimat! Sydämestäni toivon, että mitään tällaista pahaa ei kuitenkaan koskaan tapahtuisi...

      HERRA ARMAHDA MEITÄ!
      ANNA TÄMÄN KANSAN TULLA AJOISSA
      PARANNUKSEN TEON PAIKALLE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe