Firmassamme on ollut kuusi uuden korimallin transua.
Malli on ollut mielestäni kilpailukykyinen ominaisuuksiltaan, joka seikka on katukuvasta helppo navaita.
Kallis tosin Ducato perheeseen verrattuna.
Mielestäni se on myös historian ensimmäinen kunnolla pintakäsitelty pakettiauto. Seikkä mikä on ollut lähes rikollista. Esim. vanhat vitot ja hiacet in memoriam.
Yhtä en ymmärrä. Miten volkswagen konserni ei ole oppinut tekemään 15 vuodessa alustanosia, jotka kestäisivät säällisesti?
Kaikissa kuudessa yrityksemme transporterissa kallistuksenvakaajan puslat ja raidetangon päät olivat ja ovat yhä 60 000km jälkeen jäljiä. Niin lopussa, ettei katsastus mennyt enään läpi. Kyseessä ei enään ole vika, vaan ominaisuus.
Miten valmistaja kehtaa antaa moisen jatkua? Edellisen korimallin autoissa oli jo sama rumba ja viimeisissä malleissa olivat em. osat jo kestäviä.
Luulisi että valmistaja olisi ottanut opikseen, mutta ei. Nykyisessä Transposterissa homma toistui. Tehtaalta tahallinen businessmalli? Otetaan autonostajalta kate, myymällä viiden kallistuksen vakaajat ja raidetangot auton eliniän aikana...
Transporter & nivelet
3
369
Vastaukset
Transitissa parempi kestävyys ja vaihtoarvo kuin Ducato selittää eron
- portteri
joo sama homma täällä, kahden vuoden/30tkm välein menee reilu tonni huoltoon, jotta sillä pääsee edes katsastuksesta läpi, ja suurin osa tuosta rahasta menee alustaan, nivelet. jouset... ei kestä, toki painoa autossa on lähes maksimi mitä siihen saa laittaa, mutta silti sylettää nuo huolto laskut, tyhjänä se varmaan kestää hyvin, mutta kuka ostaa pakettiauton jos sellaista ei oikeasti tarvitse?
olen niin kyllästynyt tuohon jatkuvaan huoltamiseen, että nyt kahden transportterin jälkeen kolmatta ei tule, ja katseet on käännetty sprintteriin, joka on ehkä vähän iso mutta ainakin se on tehty siihen mihin sitä markkinoidaankin, eli tavaran kuskaamiseen,
ja noihin etelä euroopan ihmeisiin, kestää hyvin ekat 100tkm, mutta sitten alkaa menee kaikki, moottori, vaihteisto, sähköt, ruostuu... eli halpoja, mutta vähän sellaisia kertakäyttö autoja - Kairankävijä
portteri kirjoitti:
joo sama homma täällä, kahden vuoden/30tkm välein menee reilu tonni huoltoon, jotta sillä pääsee edes katsastuksesta läpi, ja suurin osa tuosta rahasta menee alustaan, nivelet. jouset... ei kestä, toki painoa autossa on lähes maksimi mitä siihen saa laittaa, mutta silti sylettää nuo huolto laskut, tyhjänä se varmaan kestää hyvin, mutta kuka ostaa pakettiauton jos sellaista ei oikeasti tarvitse?
olen niin kyllästynyt tuohon jatkuvaan huoltamiseen, että nyt kahden transportterin jälkeen kolmatta ei tule, ja katseet on käännetty sprintteriin, joka on ehkä vähän iso mutta ainakin se on tehty siihen mihin sitä markkinoidaankin, eli tavaran kuskaamiseen,
ja noihin etelä euroopan ihmeisiin, kestää hyvin ekat 100tkm, mutta sitten alkaa menee kaikki, moottori, vaihteisto, sähköt, ruostuu... eli halpoja, mutta vähän sellaisia kertakäyttö autojaOmilla Transportereillamme ajetaan päasiassa kaupunkipyöritystä, mutta kuormaa on vastyaavasti todella vähän. Silti etupään nivelet jatkuvasti aina finaalissa alle 60 000Km ajon jälkeen.
Meillä muuten Ducatot ovat yllättäneet positiivisesti.
-Näissä kannattaa karttaa kokemukseni mukaan mallisarjan alkupään autoja. Kun lastentaudit on testautettu onnettomilla ostajilla, saa rahaa vastaan paljon autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158