Firmassamme on ollut kuusi uuden korimallin transua.
Malli on ollut mielestäni kilpailukykyinen ominaisuuksiltaan, joka seikka on katukuvasta helppo navaita.
Kallis tosin Ducato perheeseen verrattuna.
Mielestäni se on myös historian ensimmäinen kunnolla pintakäsitelty pakettiauto. Seikkä mikä on ollut lähes rikollista. Esim. vanhat vitot ja hiacet in memoriam.
Yhtä en ymmärrä. Miten volkswagen konserni ei ole oppinut tekemään 15 vuodessa alustanosia, jotka kestäisivät säällisesti?
Kaikissa kuudessa yrityksemme transporterissa kallistuksenvakaajan puslat ja raidetangon päät olivat ja ovat yhä 60 000km jälkeen jäljiä. Niin lopussa, ettei katsastus mennyt enään läpi. Kyseessä ei enään ole vika, vaan ominaisuus.
Miten valmistaja kehtaa antaa moisen jatkua? Edellisen korimallin autoissa oli jo sama rumba ja viimeisissä malleissa olivat em. osat jo kestäviä.
Luulisi että valmistaja olisi ottanut opikseen, mutta ei. Nykyisessä Transposterissa homma toistui. Tehtaalta tahallinen businessmalli? Otetaan autonostajalta kate, myymällä viiden kallistuksen vakaajat ja raidetangot auton eliniän aikana...
Transporter & nivelet
3
381
Vastaukset
Transitissa parempi kestävyys ja vaihtoarvo kuin Ducato selittää eron
- portteri
joo sama homma täällä, kahden vuoden/30tkm välein menee reilu tonni huoltoon, jotta sillä pääsee edes katsastuksesta läpi, ja suurin osa tuosta rahasta menee alustaan, nivelet. jouset... ei kestä, toki painoa autossa on lähes maksimi mitä siihen saa laittaa, mutta silti sylettää nuo huolto laskut, tyhjänä se varmaan kestää hyvin, mutta kuka ostaa pakettiauton jos sellaista ei oikeasti tarvitse?
olen niin kyllästynyt tuohon jatkuvaan huoltamiseen, että nyt kahden transportterin jälkeen kolmatta ei tule, ja katseet on käännetty sprintteriin, joka on ehkä vähän iso mutta ainakin se on tehty siihen mihin sitä markkinoidaankin, eli tavaran kuskaamiseen,
ja noihin etelä euroopan ihmeisiin, kestää hyvin ekat 100tkm, mutta sitten alkaa menee kaikki, moottori, vaihteisto, sähköt, ruostuu... eli halpoja, mutta vähän sellaisia kertakäyttö autoja - Kairankävijä
portteri kirjoitti:
joo sama homma täällä, kahden vuoden/30tkm välein menee reilu tonni huoltoon, jotta sillä pääsee edes katsastuksesta läpi, ja suurin osa tuosta rahasta menee alustaan, nivelet. jouset... ei kestä, toki painoa autossa on lähes maksimi mitä siihen saa laittaa, mutta silti sylettää nuo huolto laskut, tyhjänä se varmaan kestää hyvin, mutta kuka ostaa pakettiauton jos sellaista ei oikeasti tarvitse?
olen niin kyllästynyt tuohon jatkuvaan huoltamiseen, että nyt kahden transportterin jälkeen kolmatta ei tule, ja katseet on käännetty sprintteriin, joka on ehkä vähän iso mutta ainakin se on tehty siihen mihin sitä markkinoidaankin, eli tavaran kuskaamiseen,
ja noihin etelä euroopan ihmeisiin, kestää hyvin ekat 100tkm, mutta sitten alkaa menee kaikki, moottori, vaihteisto, sähköt, ruostuu... eli halpoja, mutta vähän sellaisia kertakäyttö autojaOmilla Transportereillamme ajetaan päasiassa kaupunkipyöritystä, mutta kuormaa on vastyaavasti todella vähän. Silti etupään nivelet jatkuvasti aina finaalissa alle 60 000Km ajon jälkeen.
Meillä muuten Ducatot ovat yllättäneet positiivisesti.
-Näissä kannattaa karttaa kokemukseni mukaan mallisarjan alkupään autoja. Kun lastentaudit on testautettu onnettomilla ostajilla, saa rahaa vastaan paljon autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643839
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.473203Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542969Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,462869SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752426Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621931Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a241925Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1321820- 891259
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681200