JUMALASSA ON LUONNETTA, ON VILLI LUONTO JEESUKSELLA !
Kun ukko Jumala huokaisee että nyt on tullut maailman tuomion aika, niin villi Poika huomauttaa terävästi, että vain Minun ruumiini yli! Ja tapahtui niin. Hän joutui kärsimään,
vastaamaan huutoonsa.
Hepr. 9:8
Pyhä Henki osoittaa, että kaikkeinpyhimpään ei avata pääsyä niin kauan kuin teltan etumainen huone on vielä paikallaan.
Punaisella verellä merkitty Pelastustie ...
Hepr. 10:10
Tämän tahdon mukaisesti meidät on pyhitetty ainutkertaisella uhrilla, kun Jeesus Kristus uhrasi oman ruumiinsa.
Hepr. 10:20
ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta.
Hepr.10:22
Astukaamme sen tähden Jumalan eteen vilpittömin sydämin ja varmoina uskossamme, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä.
Halleluja Herralle!
Antti
Jumalassa On Luonnetta !
2
88
Vastaukset
- uteljas
Tai olisiko Jumala sittenkin lepäilijä, sapattimies?
Matt. 11:29
Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta,
sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä;
niin te löydätte levon sielullenne.
Sak. 9:9
Iloitse suuresti, tytär Siion, riemuitse, tytär Jerusalem, sillä sinun kuninkaasi tulee sinulle!
Vanhurskas ja auttaja hän on, on nöyrä ja ratsastaa aasilla, aasintamman varsalla.
Lainvaatijat luulevat herroina hallitsevansa, eivätkä huomaa että Herra
ratsastaa heillä, ikeenalaisilla aaseilla! Adventistit piiskaavat meitä yhä
lähemmäs Kristuksen syliä ja yhä lujemmin pitämään vain Isän kädestä."Lainvaatijat luulevat herroina hallitsevansa, eivätkä huomaa että Herra
ratsastaa heillä, ikeenalaisilla aaseilla! Adventistit piiskaavat meitä yhä
lähemmäs Kristuksen syliä ja yhä lujemmin pitämään vain Isän kädestä."
Tuo oli mainio huomio. laki on Jumalan rakkikoira kuten myös perkele.
Lainnoudattamiseensa uskova tulee kadotetuksi, mutta lahjavanhurskaudessa riippuvainen pelastuu.
Mooses ei päässy luvattuun maahan. Sai vain kaukaa katsella sitä ja
sitten kuolla "tällä vuorella". Niistä joille alunperin luvattiin,
vain Josoua ja Kaaleb pääsivät. Heistä kumpaisestakin sanotaan, että
heissä oli "erinomainen uskon henki".
Elia oli tiukkasanainen lakiprofeetta. Johannes Kastaja tuli hänen
hengessään ja Jeesus sanoo Johanneksesta että pienin taivasten
valtakunnassa on suurempi kuin Johannes Kastaja.
Mooses ja Elia luopuivat auktoriteetistaan ja luovuttivat sen Jeesukselle.
Ja Jeesus kirkastettiin niin että varjoon ja pilveen jäivät niin Mooses
kuin Eliakin.
Mark.9:2
Kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin, Jaakobin ja Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle yksinäisyyteen, pois toisten luota. Siellä hänen ulkomuotonsa muuttui heidän nähtensä
[9:2-13: Matt. 17:1-13; Luuk. 9:28-36; 2. Piet. 1:16-18 : Mark. 5:37 | Mark. 3:13]
3 ja hänen vaatteensa alkoivat hohtaa niin kirkkaan valkoisina, ettei kukaan vaatteenvalkaisija maan päällä voi sellaista saada aikaan.
[2. Moos. 34:29; Ilm. 1:14]
4 Sitten heille ilmestyi Elia ja hänen kanssaan Mooses, ja nämä keskustelivat Jeesuksen kanssa.
5 Pietari puuttui puheeseen ja sanoi Jeesukselle: "Rabbi, on hyvä, että me olemme täällä. Me teemme kolme majaa: sinulle ja Moosekselle ja Elialle."
6 Hän ei näet tiennyt mitä sanoa, sillä he olivat kovin peloissaan.
7 Samassa tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, kuulkaa häntä!"
[2. Moos. 19:9 | 5. Moos. 18:18,19; Mark. 1:11 ]
Kunnioittakaa lakia ja profeettoja. Pitäkää arvossa Moosesta ja Eliaa.
MUTTA KUULKAA JEESUSTA KRISTUSTA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431071No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall194921Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14680
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21670Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29663- 37663
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603