Vihdoinkin alkaa päänsärkyni otsalla ja poskionteloissa hellittää.
Menin tammikuun alussa työkokeiluun, mutta yllätys yllätys, sekin paikka sattui olemaan hometalo. Viikon sinnittelin siellä, mikä oli aivan liian kauan, ja sen jälkeen olen ollut huonossa kunnossa. Poskiontelot turvonneet ja kamala jumputus otsalla ja poskionteloissa ja silmien takana, silmäluomissa elohiiri, lisäksi henkeä ahdistanut, ja hirveä väsymys koko ajan.
Vuosien hometyöpaikka-altistuksen ja erinäisten epäonnistuneiden työkokeilujen seurauksena olen alkanut tutkia noita noita sieni- ja hiivajuttuja. Taitaa melkein kaikilla homealtistuksesta sairastuneilla olla liikaa hiivaa elimistössä, ja voi jopa homesienet kasvaa sisuksissa.
Koska hiiva tarvitsee myös sokeria kasvaakseen, niin jos jättää sokerit pois ja noudattaa vähähiilihydraattista ruokavalioa, niin voi saada apua. Lisäksi pahimmassa vaiheessa kannattaa käyttää
luonnollisia sienenhäätöaineita.
Rupesin taas tekemään sienenhäätökuuria tosissaan ja olen ottanut mm. oliivinlehtiuutetta, greipinsiemenuutetta, oreganoöljyä ja paria muutakin eteeristä öljyä, Antiviriä, b-, c-, d-vitamiineja, Pau Dárco-teetä, valkosipulia, chiliä, antioksidantteja, tyrninsiemenöljykapseleita, viherjuomaa ja satunnaisesti monia muitakin aineita. Ja olen laittanut silloin tällöin nenään itse valmistamaani nenäsuihketta: keitettyä vettä, johon olen lisännyt muutaman tipan oliivinlehtiuutetta ja greipinsiemenuutetta ja ehkä muutaman rakeen ruususuolaa. Olen syönyt paljon kotoisia marjoja pakasteesta, yrittänyt tehdä aamuisin terveyspirtelön, josta saa virtaa pitkäksi aikaa. Nyt olen käynyt myös akupunktiossa kiinalaisella lääkärillä 3 kertaa. Homeopatiaakin olen käyttänyt. Ja olen yrittänyt ulkoilla paljon, koska ulkoilmassa on hyvä olla.
Nyt on päänsärky vihdoin alkanut helpottaa, muutaman päivän on ollut aivan ihana olo, kun pää ei ole ollut kipeänä, otsassa on vain lievä painostava tuntemus, silmäluomissa ei ole nykimistä. Olen taas toiveikas, että oloni paranee. Tosin hometaloihin ei ole edelleenkään asiaa.
Nyt laitoin mung-pavut itämään ja vehnänoraat kasvamaan. Ajattelin laittaa vehnänorasta vaikkapa pirtelöön, kun minulla ei ole orasmyllyä.
Hiivasyndroomasta hyvää asiaa myös suomalaisen lääkärin sivuilla.
http://www.violetlight.fi/Ravinto ja terveys/hiivasyndrooma.htm
Tsemppiä kaikille homeiden kanssa kamppaileville !
Sienihoitoa
33
7944
Vastaukset
- Hieno juttu, Oliivi :)
Muistaakseni sain juuri Sinulta idean oreganoöljystä, jota olen käyttänyt jo muutaman päivän ajan.
Teen niin, että laitan Candimin-oreganoöljyä mukiin neuvotun määrän, kaksi tippaa, sillä vaikuttava aine karvakroli on todella vahvaa. Tuon päälle kaadan puolilleen kuumaa vettä mukiin.
- Kuuma vesi höyrystää eteerisen öljyn tehokkaasti ja vaikuttavaa ainetta voi hengittää sisuksiin painamalla sieraimet alas muin suulle. Teen myös niin, että hengitän höyryä kummallakin sieraimella vuorotellen sulkien toisen aina välillä ja hengitän höyryä keuhkoihinikin suun kautta.
Vaikka oreganoöljy onkin tosi ytyistä ja höyry kirvelee hengitysteissä, imen höyryn hengitysteitteni perimmäisiin sopukoihin saakka.
Vasta kun enin höyry on laantunut, nautin juoman sisäisesti.
Jk. Täytyypä tutustua noihin muihinkin mainitsemiisi aineisiin...
Olen viime päivät ollut todella sairas enkä olisi selvinnyt ilman näitä luontaistuotteita.- Oliivi.
on todella vahvaa. Samaa Candimin-valmistetta olen itsekin käyttänyt. Olen laittanut öljytipat maustamattoman A-jogurtin sekaan ja lusikoinut siitä, niin ei polta suuta.
Sitähän voi tosiaan myös höyryhengittää, täytyypä kokeilla myös sitä :) - SAlli.,
Oliivi. kirjoitti:
on todella vahvaa. Samaa Candimin-valmistetta olen itsekin käyttänyt. Olen laittanut öljytipat maustamattoman A-jogurtin sekaan ja lusikoinut siitä, niin ei polta suuta.
Sitähän voi tosiaan myös höyryhengittää, täytyypä kokeilla myös sitä :)Hiivakierteessä minäkin. Olen varma että se hiivasieni kasvaa minussa jo hyvin, koska olen kärsinyt siitä 15 vuotta. Jostain luin että sillä on monta elinkiertoa, rihmasto, itiönti, leviäminen ja myrkyntuotto. Joten minulla se on todennäköisesti pyörimässä veressä, lihaksissa, aivoissa? Aivoihin se on jollain huono-onnisella levinnyt. Nyt alkaa olla mitta täynnä ja eroon tarttis päästä. Jotkut gurut sanovat että enään ei pääse jos se on liian levinnyt, mutta toivoa täytyy olla!
- Salli..,
SAlli., kirjoitti:
Hiivakierteessä minäkin. Olen varma että se hiivasieni kasvaa minussa jo hyvin, koska olen kärsinyt siitä 15 vuotta. Jostain luin että sillä on monta elinkiertoa, rihmasto, itiönti, leviäminen ja myrkyntuotto. Joten minulla se on todennäköisesti pyörimässä veressä, lihaksissa, aivoissa? Aivoihin se on jollain huono-onnisella levinnyt. Nyt alkaa olla mitta täynnä ja eroon tarttis päästä. Jotkut gurut sanovat että enään ei pääse jos se on liian levinnyt, mutta toivoa täytyy olla!
Tämmösen löysin kun surffailin. Juu ei meillä ole korruptiota. Vain tutkijat saavat tutkia / julkaista mitään ja muut sensuroidaan. 2010-luku.
INFO
Suomen valtion viranomainen (EVIRA) on kieltänyt Bio-Vitaa raportoimasta D-vitamiinia koskevista tieteellisistä tutkimuksista näillä sivuilla. Siitä syystä tämä alkaa olla viimeisiä uusisia tästä aiheesta.
Uutisivusto jouduttaneen sulkemaan tämän viikon torstaina. - ?
Salli.., kirjoitti:
Tämmösen löysin kun surffailin. Juu ei meillä ole korruptiota. Vain tutkijat saavat tutkia / julkaista mitään ja muut sensuroidaan. 2010-luku.
INFO
Suomen valtion viranomainen (EVIRA) on kieltänyt Bio-Vitaa raportoimasta D-vitamiinia koskevista tieteellisistä tutkimuksista näillä sivuilla. Siitä syystä tämä alkaa olla viimeisiä uusisia tästä aiheesta.
Uutisivusto jouduttaneen sulkemaan tämän viikon torstaina.Olet siis ilmeisesti käynyt asiasta perusteellisempaakin keskustelua Eviran kanssa ja tiedät tarkalleen asian taustat. Ethän sinä muuten tekisi mitään johtopäätöksiä. Ethän?
Salli.., kirjoitti:
INFO
Uutisivusto jouduttaneen sulkemaan tämän viikon torstaina.Kiinnnostaisi tietää, mistä peistasit tuon pätkän.
- Salli.,,.
sanasinko kirjoitti:
Kiinnnostaisi tietää, mistä peistasit tuon pätkän.
Täällä osui silmään. En tiedä missä se virallinen lähde on, mutta ainakin voisi tarkkailla häviääkö se sivu netistä...
http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=165&kom=1#kom Salli.., kirjoitti:
INFO
Uutisivusto jouduttaneen sulkemaan tämän viikon torstaina."Tämmösen löysin kun surffailin. Juu ei meillä ole korruptiota. Vain tutkijat saavat tutkia / julkaista mitään ja muut sensuroidaan. 2010-luku."
- Hyvä yritys, mutta ei tukahduttaminen onnistu, ei ole koskaan onnistunut. Bensaa sillä lyödään vain liekkeihin ja liekit nousevat entistä korkeampina.
Edesmennyt naapurini kertoi joskus, kun kauppoihin tuli ainekset kotiviinin- ja kotioluen tekemistä varten, että sokerin ja hiivan piti olla eri hyllyillä. Samalla hyllyllä ei saanut olla, että ihmisten piti osata itse hakea ja yhdistää...
Viranomaiset yrittävät nyt samaa, mutta yhtä tuhoontuomittua on tämäkin. Englanninkielentaitajia on paljon ja puuttuvan tiedon saa maamme rajojen ulkopuolelta. Ja voihan laittaa vaikka Googlen kääntäjän hommiin, jos oma kielitaito ei riitä. Jotain avitusta saa siitäkin, vaikka käännökset ovat aika hassuja välillä.
Ei onnistunut Kiinakaan sananvapauden nujertamisessa Googlen laitettua pillit pussiin: http://www.digitoday.fi/bisnes/2010/03/05/kiina-ja-google-tapaavat-neuvottelupoydassa/20103380/66?rss=6
- Hyvä yritys, mutta ei tukahduttaminen onnistu, ei ole koskaan onnistunut. Bensaa sillä lyödään vain liekkeihin ja liekit nousevat entistä korkeampina.
Edesmennyt naapurini kertoi joskus, kun kauppoihin tuli ainekset kotiviinin- ja kotioluen tekemistä varten, että sokerin ja hiivan piti olla eri hyllyillä. Samalla hyllyllä ei saanut olla, että ihmisten piti osata itse hakea ja yhdistää...
Viranomaiset yrittävät nyt samaa, mutta yhtä tuhoontuomittua on tämäkin. Englanninkielentaitajia on paljon ja puuttuvan tiedon saa maamme rajojen ulkopuolelta. Ja voihan laittaa vaikka Googlen kääntäjän hommiin, jos oma kielitaito ei riitä. Jotain avitusta saa siitäkin, vaikka käännökset ovat aika hassuja välillä.
Ei onnistunut Kiinakaan sananvapauden nujertamisessa Googlen laitettua pillit pussiin: http://www.digitoday.fi/bisnes/2010/03/05/kiina-ja-google-tapaavat-neuvottelupoydassa/20103380/66?rss=6
http://translate.google.fi/- Salli.,,.
sanasinko kirjoitti:
Linkki uusiksi, toimisiko tämä.
Google-kääntäjä:
http://translate.google.fi/Kiitoksia!
Kohta muuten joku tulee kommentoimaan. Vai kommentti palstalta tieto. Evira on tutkinut ettei niihin voi luottaa. Tulee katsoa vain EVIRA- virallisia tutkimuksia. ;o))) - ei...
Salli.., kirjoitti:
INFO
Uutisivusto jouduttaneen sulkemaan tämän viikon torstaina.Keksitkö yhtään mitään muuta selitykselle kuin salaliitto? Se on tietenkin mielestäsi mahdotonta, että sillä yritetään suojella sinun kaltaisiasi tietämättömiä ihmisiä, jotka innostuvat päätä pahkaa kaikesta googlaamastaan ymmärtämättä kokonaisuuksia.
Kyseisellä sivulla annettiin ymmärtää, että suositeltava D-vitamiiniannos olisi 1250 mikrogrammaa kerran viikossa, mikä tekee päivää kohti laskettuna 175 mikrogrammaa. Suomessa saantisuositus on 7,5 mikrogrammaa/vuorokaudessa.
Oletko huomioinut, että etenkin homesairaiden tulee olla tarkkoja D-vitamiinin käytön suhteen. Kuten mahdollisesti tiedät, niin homealtistuminen aiheuttaa autoimmuunisairauksia. Kilpirauhasten toimintahäiriöit ovat autoimmuunisairauksia ja yleisiä homealtistuneilla. Kilpirauhasen vajaatoiminnassa käytetään lääkkeenä D-vitamiinia. Jos ihmisellä sattuukin olemaan kilpirauhasen liikatoimintaa, niin suuret D-vitamiiniannokset voivat olla hengenvaarallisia.
Suuret D-vitamiiniannokset lisäävät luun hajoamista ja suurentavat liiaksi veren kalsiumpitoisuutta ja voivat siten aiheuttaa kalsiumsuolojen saostumista kudoksiin sekä sydän- ja hermostoperäisiä oireita. Vaikeimmissa muodoissa voi kehittyä munuaisten vajaatoiminta ja pahimmillaan myrkytys voi johtaa kuolemaan. D-vitamiinia ei ruoasta voi saada liian suuria annoksia, vaan ongelmat liittyvät vitamiinivalmisteisiin. - Salli.,,.
ei... kirjoitti:
Keksitkö yhtään mitään muuta selitykselle kuin salaliitto? Se on tietenkin mielestäsi mahdotonta, että sillä yritetään suojella sinun kaltaisiasi tietämättömiä ihmisiä, jotka innostuvat päätä pahkaa kaikesta googlaamastaan ymmärtämättä kokonaisuuksia.
Kyseisellä sivulla annettiin ymmärtää, että suositeltava D-vitamiiniannos olisi 1250 mikrogrammaa kerran viikossa, mikä tekee päivää kohti laskettuna 175 mikrogrammaa. Suomessa saantisuositus on 7,5 mikrogrammaa/vuorokaudessa.
Oletko huomioinut, että etenkin homesairaiden tulee olla tarkkoja D-vitamiinin käytön suhteen. Kuten mahdollisesti tiedät, niin homealtistuminen aiheuttaa autoimmuunisairauksia. Kilpirauhasten toimintahäiriöit ovat autoimmuunisairauksia ja yleisiä homealtistuneilla. Kilpirauhasen vajaatoiminnassa käytetään lääkkeenä D-vitamiinia. Jos ihmisellä sattuukin olemaan kilpirauhasen liikatoimintaa, niin suuret D-vitamiiniannokset voivat olla hengenvaarallisia.
Suuret D-vitamiiniannokset lisäävät luun hajoamista ja suurentavat liiaksi veren kalsiumpitoisuutta ja voivat siten aiheuttaa kalsiumsuolojen saostumista kudoksiin sekä sydän- ja hermostoperäisiä oireita. Vaikeimmissa muodoissa voi kehittyä munuaisten vajaatoiminta ja pahimmillaan myrkytys voi johtaa kuolemaan. D-vitamiinia ei ruoasta voi saada liian suuria annoksia, vaan ongelmat liittyvät vitamiinivalmisteisiin.Kesti 36 minuuttia...
:o))) Salli.,,. kirjoitti:
Kiitoksia!
Kohta muuten joku tulee kommentoimaan. Vai kommentti palstalta tieto. Evira on tutkinut ettei niihin voi luottaa. Tulee katsoa vain EVIRA- virallisia tutkimuksia. ;o)))Jep...
Yrittävät ressukat ajatellakin toisten puolesta:
"Se on tietenkin mielestäsi mahdotonta, että sillä yritetään suojella sinun kaltaisiasi tietämättömiä ihmisiä, jotka innostuvat päätä pahkaa kaikesta googlaamastaan ymmärtämättä kokonaisuuksia."
- Ihan hellan lettusta sentään ;)Salli.., kirjoitti:
INFO
Uutisivusto jouduttaneen sulkemaan tämän viikon torstaina.Pitääpä vinkata Bio-Vitaan nämä sivut:
http://www.fsai.ie/uploadedFiles/Cor_Reg1924_2006(1).pdf
- Ei ole ensimmäinen kerta, kun Suomessa rikotaan lakia ja EU:ssa sitä joudutaan oikaisemaan.
Evira lässyttää kyllä mitä lässyttää, mutta meneekö tämä oikein, se on jo toinen juttu:
http://www.evira.fi/attachments/elintarvikkeet/valvonta_ja_yrittajat/eviran_valvontaohje_art28_siirtymasaadoksista_211209.pdf- homehemmo
ei... kirjoitti:
Keksitkö yhtään mitään muuta selitykselle kuin salaliitto? Se on tietenkin mielestäsi mahdotonta, että sillä yritetään suojella sinun kaltaisiasi tietämättömiä ihmisiä, jotka innostuvat päätä pahkaa kaikesta googlaamastaan ymmärtämättä kokonaisuuksia.
Suuret D-vitamiiniannokset lisäävät luun hajoamista ja suurentavat liiaksi veren kalsiumpitoisuutta ja voivat siten aiheuttaa kalsiumsuolojen saostumista kudoksiin sekä sydän- ja hermostoperäisiä oireita. Vaikeimmissa muodoissa voi kehittyä munuaisten vajaatoiminta ja pahimmillaan myrkytys voi johtaa kuolemaan. D-vitamiinia ei ruoasta voi saada liian suuria annoksia, vaan ongelmat liittyvät vitamiinivalmisteisiin.On hyvä, että joku jaksaa tuoda tänne faktaakin. Olen itse mennyt kerran ansaan täällä kun eräs henkilö väitti maitohappobakteereiden parantavan kaikki homesairaudet. Tulin kuitenkin vain sairaammaksi niistä ja hän vain väitti että käytän väärää lajia tai väärää laatua. Onneksi sitten täällä joku kertoi ettei autoimmuunisairauksia potevien tulisi olleenkaan käyttää sellaisia tuotteita koska ne vain pahentavat sairautta.
- ...~...
homehemmo kirjoitti:
On hyvä, että joku jaksaa tuoda tänne faktaakin. Olen itse mennyt kerran ansaan täällä kun eräs henkilö väitti maitohappobakteereiden parantavan kaikki homesairaudet. Tulin kuitenkin vain sairaammaksi niistä ja hän vain väitti että käytän väärää lajia tai väärää laatua. Onneksi sitten täällä joku kertoi ettei autoimmuunisairauksia potevien tulisi olleenkaan käyttää sellaisia tuotteita koska ne vain pahentavat sairautta.
Kyllä maitohappobakteereita suositellaan esim. reumaliiton sivuilla nivelreumaan, joka on autoimmuunitauti. Samaa mieltä on reumapolin ylilääkäri, jolla käyn säännöllisesti. Samoin reumahoitola Apilan ravitsemusexpertti: "Sairaus tai terveys on lähtöisin suolistosta".
- vaihtelua on
...~... kirjoitti:
Kyllä maitohappobakteereita suositellaan esim. reumaliiton sivuilla nivelreumaan, joka on autoimmuunitauti. Samaa mieltä on reumapolin ylilääkäri, jolla käyn säännöllisesti. Samoin reumahoitola Apilan ravitsemusexpertti: "Sairaus tai terveys on lähtöisin suolistosta".
on monelaisia ja niitä hoidetaan monella eri tavalla. Kaikki ei sovi kaikille. Jos oireet pahenevat, ei varmaan näitä kannata käyttää. Tunnen monta reumaatikkoa joiden mielestä punainen liha ja maitotuotteet pahentavat oireita. Joillakin taas ei.
- DEEtä
lueskelin ketjua ja vastaan:
itselläni muutamia autoimmuunisairauksia homealtistumisen seurauksena.
D-vitamiinia voi ottaa rauhassa 100y /päivä ja olo kohentuu eikä autoimmuunisairaudet suinkaan pahene, vaan helpottaa. Tuo vanha propaganda D-vitamiinin yliannostuksesta on tiukassa täälläkin.
Tuo määrä ei ole yliannostusta ja jopa meidän virallinen lääketieteemme on herännyt että D-vitamiinista
on hyötyä ja annostussuosituksia tullaan varmasti nostamaan sillä jos otat vain 25y /päivä,'
niin veriarvot jää alle nykyisten suositusten.- ..
Oletko sitä mieltä, että suuret annokset D-vitamiinia eivät haittaa esim. kilpirauhasen liikatoiminnasta kärsiviä? Väitätkö, ettei D-vitamiini vaikuta veren kalsium-pitoisuuteen?
Suuret vitamiiniannokset ovat lääkkeitä. Sama lääke voi auttaa jossakin sairaudessa ja jossakin se voi haitata. Ennen lääkkeiden käyttöä olisi hyvä tietää, mitä sairastaa ja selvittää, mikä lääke siihen sopii ja mikä ei.
Mainitset "Pau Dárco"-teen... Mitä se on ja mistä sitä saa?
- Alan nyt toden teolla turvautua näihin vaihtoehtoisiin pöperöihin, kun ei tonttu-torveloillakaan (lääkäreillä) ole tarjota mitään.
Kertoisitko myös käyttämistäsi homeopaattisista valmisteista?- Oliivi.
teetä Ruotsin puolelta Haaparannasta luontaistuotekaupasta, kun kesällä reissulla kävin siellä ja satuin huomaamaan, että siellä oli sitä. Kyllä sitä saa kapseleina myös jostain suomalaisista nettikaupoista.
Tee on kyllä paljon halvempaa. Se Haaparannan luont.tuotekauppa toimittaa tuotteita myös postitse. Olen ostanut sieltä myös oikeita ruotsintippayrttejä, joita ei Suomesta saa, ja tehnyt niistä tipat itse.
Lääkäreiltä en ole itsekään saanut juuri mitään apua, kortisonisuihkeita ja antihistamiineja vain, mutta eivät ole auttaneet minun tapauksessani.
Homeopaattisia valmisteita olen käyttänyt oireiden mukaan. Vähän vaikea sanoa, sopivatko minun käyttämäni sinulle. Olen käyttänyt poskiontelo-/otsasärkyyn mm. Kalium bichromicum, Luffa, myös Cinnabaris.
- luomumamma
Kiitos valaisevasta kirjoituksestasi. Olen nyt muutaman päivän testannut oliivinlehtiuutetta ja koko ajan paranee. Jo ensimmäisen annoksen jälkeen tuntui kuin ilma nenässä kulkisi paremmin. Samalla kun tätä kokeilen huuhdon poskionteloitani suolavedellä. Pelkkä suolavesi ei ole ainaista vihreää eritettä ja nenän tukkoisuutta poistanut, joten olen aika iloinen tämän hetkisistä tuntemuksista nenässä ja poskionteloissa. Sen huomasin, että uute kannattaa ehdottomasti sekoittaa nesteeseeen ja ottaa se siten, niin välttyy mahanpuruilta.
Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja suomalaisia D-vit. suosituksia suuremmat annokset ovat kyllä selvästi parantaneet olotilaani. Lähipiirissäni on jopa tutkittu verestä D-tasoja, kun on syöty jatkuvasti D:tä kahdeksan kertaa suuremmalla annostuksella kuin virallinen suositus ja flunssa-aikoina jopa nostettu annosta ja yllätys oli suuri, että ei edes hyvä tavoitetaso ylittynyt. Joten kyllä suomalainen virallinen suositus niin D-vitamiinista kuin ruokavaliosta yleensäkin on päin mäntyä, on oikeastaan ihme, että ihmiset eivät ole sairaampia.- öä,.
Autoimmuunitaudeissa on nimenomaan D-vitamiini vaje!
Oletteko muuten huomanneet, että täällä on hyvä hakutoiminto tuossa oikealla ylhäällä?
Muistin Oliivi juttusi sienihoidosta ja löysin sen tuolla haulla. Kirjoitit:
"Ja olen laittanut silloin tällöin nenään itse valmistamaani nenäsuihketta: keitettyä vettä, johon olen lisännyt muutaman tipan oliivinlehtiuutetta ja greipinsiemenuutetta ja ehkä muutaman rakeen ruususuolaa."
Minuakin tuo itse tehty nenäsuihke kiinnostaa, mutta lisättynä chilillä. Kylmäpuristettuna chili olisi varmaan tehokkainta... Habaneroa on jääkaapissa.
Muuten olen balanssissa taas. Ennen ylösnousua otin Seagaten Nasal & Throat Spray'tä ja hörpin lasillisen vettä, jossa oli teelusikallinen ruokasoodaa. Olen ottanut tänään myös jo kolme Seagaten oleuropeiinikapselia ja yhden Solgarin Pau d'Arco -kapselin tyhjään vatsaan. Myöhemmin leivän kanssa otin yhden Dida-kapselin, yhden Biosorin Kromi2 -chilikapselin ja toisen Pau d'Arcon. Tuon jälkeen olen tehnyt vielä nenähuuhtelun ruokasoodavedellä ja ottanut kasvosaunalla höyryhengitystä, johon olen laittanut kuuman veden joukkoon vakioni: Sinus Doctorin timjami-, kaneli- ja neilikkaöljyä lisättynä pelargonia- eli geraniumöljyllä.
Minulla on nyt kasvosaunalaite pysyvästi keittiönpöydän päällä ja aina esillä. Laitan siihen vain lisää vettä ja öljyjä ja laite on koko ajan käyttövalmis. Höyryhengitys edellä mainituilla öljyillä on tosi tehokasta, mutta sitä pitäisi tehdä tarpeeksi usein oireiden hellittämiseen asti. Useamman kertaa päivässä otan sitä nyt.
Kyllä tässä on nyt pudotuspelit käynnissä. Kaikki ruokakaan ei ole sopivaa. Alkoholi, sokeri ja hiilihydraatit ovat sienelle polttoainetta.
Vappupäivänä sain hirveän päänsäryn sen jälkeen, kun olin syönyt Lidlin minisuklaasuukkoja kahvin kanssa. Niissä on tosi paljon sokeria eikä kestänyt kuin hetken saada koko päivän kestänyt päänsärky.
Myös leipä on ongelmallista, koska siinä on hiilihydraatteja. Poskionteloissa alkaa tuntua viiveellä leivän syömisen jälkeen.
Olenkin päättänyt ottaa ruoan nauttimisen yhteydessä aina noita kapseleita sisäisesti. Tosin etenkin chilikapseli on vahvaa eikä sitä kannata ottaa yötä vasten, ellei halua vatsanpolttelua.
Mutta koska en ole pystynyt syömään täydellisesti ja noudattamaan oikeaa ruokavaliota, olen vähentänyt radikaalisti syömistäni, joka on helpompaa toteuttaa. Ollessani osapaastolla eipä saa sienikään ruokaa ja laihdun. Viimeksi vaaka näytti 54,1 kiloa ja pudotuspeli jatkuu vaan.
Taisteluhalu on herännyt - ja tätä kuuria jatkan niin kauan kuin on tarvis.Sorry uudelleenpostaukset, mutta kun ei ole mahdollista muokata kirjoituksiaan muulla lailla kuin poistamalla ne ja postaamalla uudestaan :(
- uskomatonta touhua
että mainostaminen on näillä sivuilla kielletty! Ja oletteko huomanneet, että eräät henkilöt katsovan voivansa uhmata näitä sääntöjä toistuvasti ilman että siihen puututaan.
- Oliivi.
Olen käyttänyt chilinenäsuihkettakin jossain vaiheessa, kun oloni oli tosi kauhea.
Silloin kokeilin kaikenlaista. Ja sain apuakin.
Tein sitäkin itse niin, että ostin kaupasta chilin, otin siitä pienen palan ja kiehautin pienessä vesimäärässä.
Siitä sitten laimensin sopivaksi ja laitoin nenäsuihkepulloon.
Muistaakseni laitoin muutaman suolarakeen mukaan.
Säilytin pulloa jääkaapissa ja suihkautin siitä muutaman kerran päivässä nenään.
Se on melko tujua ainetta, sillä kyllä aukeaa tukkoinen nenä ja pää kirkastuu.
Ei kannata tehdä liian voimakasta.
Hyviä aineita kaikki nuo, joita käytät.
Tsemppiä vain ja parempia päiviä ! uskomatonta touhua kirjoitti:
että mainostaminen on näillä sivuilla kielletty! Ja oletteko huomanneet, että eräät henkilöt katsovan voivansa uhmata näitä sääntöjä toistuvasti ilman että siihen puututaan.
"Oletteko muuten huomanneet
uskomatonta touhua"
että vaikka homesairaat eivät saa apua lääkäreiltä ja ainoa apu on luontaisrohdot, jotkut kätyrit täällä katsovat asiakseen höykyttää sitä ainoaakin apua!
Häpeä törkimys ja painu niin pitkälle kuin pippuri kasvaa homesairaita kiusaamasta!
Jos jollain konstilla selviän, niin juuri näiden konstien avulla - ja sama voi koskea monia muitakin.Oliivi. kirjoitti:
Olen käyttänyt chilinenäsuihkettakin jossain vaiheessa, kun oloni oli tosi kauhea.
Silloin kokeilin kaikenlaista. Ja sain apuakin.
Tein sitäkin itse niin, että ostin kaupasta chilin, otin siitä pienen palan ja kiehautin pienessä vesimäärässä.
Siitä sitten laimensin sopivaksi ja laitoin nenäsuihkepulloon.
Muistaakseni laitoin muutaman suolarakeen mukaan.
Säilytin pulloa jääkaapissa ja suihkautin siitä muutaman kerran päivässä nenään.
Se on melko tujua ainetta, sillä kyllä aukeaa tukkoinen nenä ja pää kirkastuu.
Ei kannata tehdä liian voimakasta.
Hyviä aineita kaikki nuo, joita käytät.
Tsemppiä vain ja parempia päiviä !Täytyy kokeilla, kiitos vinkeistä :)
uskomatonta touhua kirjoitti:
Tuon kätyrin mielestä olisi parempi, että ihmiset kuolisivat kuin saisivat jostain apua.
Ettei kerrottaisi mistään ja kuoltaisiin vaan pois. Uskomatonta narskuilua.Oi voi, miten muisti pätkii.
Edellisestä unohtui yksi uusi juttu: timjamitee!
Kerroinkin jo aiemmin ostaneeni kaupasta timjamia mausteena. Mauste-Salliselta sain ison tölkin ja toisen jo varalle ja luomunakin on pikku pussi.
Nyt olen sitten viime päivät keitellyt tuota timjamiteetä, jota voi hauduttaa näppärästi T-Sac'in läpi. T-Sac on kuin paperinen kahvinsuodatin, mutta suunniteltu teetä varten, joka tekee irtoteen valmistamisesta helppoa. Ks. kuva: http://www.culinaryteas.com/Tea_Accessories/112-48.html . Ruohonjuuresta löysin noita.
*
Tässä timjamin tehosta vielä jotain:
http://jjm.ajums.ac.ir/_jjm/documents/Mahdavi.pdf
Sivun 56 kuvista ilmenee, että timjami on jopa tehokkaampaa kuin amfoterisiini B ja flukonatsoli, joista ainakin amfoterisiini on myrkyllinen munuaisille, mutta voi aiheuttaa vaurioita myös maksassa, suolistossa ja keskushermostossa. - Timjamia löytyy taas kaupan maustehyllystä ja luontaistuotekaupasta eteerisenä öljynä.
Ks.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Amfoterisiini_B
http://fi.wikipedia.org/wiki/Flukonatsoli
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/tunnus/nak04743sanasinko kirjoitti:
Oi voi, miten muisti pätkii.
Edellisestä unohtui yksi uusi juttu: timjamitee!
Kerroinkin jo aiemmin ostaneeni kaupasta timjamia mausteena. Mauste-Salliselta sain ison tölkin ja toisen jo varalle ja luomunakin on pikku pussi.
Nyt olen sitten viime päivät keitellyt tuota timjamiteetä, jota voi hauduttaa näppärästi T-Sac'in läpi. T-Sac on kuin paperinen kahvinsuodatin, mutta suunniteltu teetä varten, joka tekee irtoteen valmistamisesta helppoa. Ks. kuva: http://www.culinaryteas.com/Tea_Accessories/112-48.html . Ruohonjuuresta löysin noita.
*
Tässä timjamin tehosta vielä jotain:
http://jjm.ajums.ac.ir/_jjm/documents/Mahdavi.pdf
Sivun 56 kuvista ilmenee, että timjami on jopa tehokkaampaa kuin amfoterisiini B ja flukonatsoli, joista ainakin amfoterisiini on myrkyllinen munuaisille, mutta voi aiheuttaa vaurioita myös maksassa, suolistossa ja keskushermostossa. - Timjamia löytyy taas kaupan maustehyllystä ja luontaistuotekaupasta eteerisenä öljynä.
Ks.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Amfoterisiini_B
http://fi.wikipedia.org/wiki/Flukonatsoli
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/tunnus/nak04743Tuossa oli ikävä virhe ja piti postata öinen juttu uudestaan. Tsau!
- Anonyymi
Onko muita ohjeita kenelläkään? itse ostin Ruohonjuuresta Living Nutritionin Fermentoidun yrttisekoituksen suolistolle (Sibo-Go), joka siis sisältää fermentoitua valkosipulia. Toivon tästä ja maitohappobakteereista (Puhdistamo Maitohappobakteeri Lactospore & Boulardii ja Lacto Seven Strong) apua minun vatsaoireisiin. Käytän myös Psylliumkuitua (Vi-Siblin).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904453
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603291Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232416Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki982323- 412053
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91647- 291628