Tangolla penkatessa ranteisiin sattuu luvattoman paljon. Pidän tankoa väärin? Siis pitääkö tangon olla enemmän kämmenien päällä kuin noiden maastaveto känsien tms? Jotain tässä nyt mättää kun ranteet ei tunnu kestävän tankopenkkiä olleskaan edes siteillä? Kiitos asiallisesti vastanneille!
Terv. Aloittelija
Tangon paikka penkatessa HELP!!!!
3
385
Vastaukset
- Pikku-A
Ajatteles nyt järjellä: jos ranteisiin ottaa, kun tanko lepää sormiesi päällä, niin eikö se järki sano, että
oikea paikka on siellä kämmenen puolella? Haloo, nyt herätys.
Muita vinkkejä: takuuvarmasti otat tangon sellasilta telineiltä, mitkä on sulle LIIAN MATALALLA, eli kätesi jää jo lähdössä sellaseen "koukku"-asentoon, EI NIIN...tanko pitää olla sellaisella korkeudella, että sun ei
oikeastaan tarvitse itse niitä paljon nostaa telineiltä...oteleveyteen en ota muuten kantaa, koska et ole
kokenut nostaja..
...toisekseen, ranteita voi/kannattaa vahvistaa ihan perinteisillä grippereillä/rannerullauksella.- alkuperäinen kirj.
No kun näkee mitä erilaisempia tekniikoita tohonkin. Itse tällanen risuranne muutenkin. Noh pitää kokeilla eri juttuja jos ei onnistu niin palataan takasin keräilemään postimerkkejä. Hih hah hei!
- make it right
alkuperäinen kirj. kirjoitti:
No kun näkee mitä erilaisempia tekniikoita tohonkin. Itse tällanen risuranne muutenkin. Noh pitää kokeilla eri juttuja jos ei onnistu niin palataan takasin keräilemään postimerkkejä. Hih hah hei!
tanko pitää penkissä olla mahollisimman lähellä kämmenen tyveä,pikkaisen voi jopa kääntää pikkurilliä
eteen jollei kauhian kapea ote.Kannattaa muistaa ranteen asento jos pielessä siirtyy ongelma(noston
voimattomuus) ojentajaan,siitä olkapäähän.siitä rintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3795209Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841805Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3531788- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658