Mainioita tekstareita:

TaikisN

Hei kerätäänpä tähän ketjuun hauskoja tai puhuttelevia tekstareita.

Tällaisen sain näin naistenpäivän kunniaksi:

Luomiskertomukseen tarkennusta: Aatami ja Eeva olivat miltei valmiita, kun jumala kaiveli luomislaatikkoa; Täällä on vielä pari asiaa jäljellä..ensimmäinen on kikkeli. "minulle, minulle" huusi Aatami ! Ja saatuaan vehkeen hän heilutteli sitä, juoksi nauttien ilmavirrasta ja liikkeestä, pissasi kuvioita hiekkaan ja nauroi ilosta.
Eeva katseli touhua ja kysyi "Mitä minulle jäi, oi luojani ?"
Jumala katsoi Eevaa lempeästi ja sanoi: aivot, Eeva, aivot.
Hyvää Naistenpäivää !!

12

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meriläinen

Tässä yks:
      Tänään on kansainvälinen Erittäin Hyvännäköisten ja Pirun Viehättävien naisten päivä, joten lähetä tämä viesti niille jotka mielestäsi sopivat kuvaukseen.
      Ole ystävällinen äläkä lähetä tätä minulle takaisin, sillä olen jo saanut jo yli kolmesataa viestiä ja postilaatikko on ihan jumissa.

• Meriläinen

Tässä sitten puhutteleva:
      Muista, että tämä päivä tulee vain kerran, eikä koskaan palaa. Tämä hetki on olemassa nyt, jaa sen ainutlaatuisuus ystävien kesken.
      Kaikki eivät näe huomista auringon nousua. Kuvittelemme, että aina on aikaa, mutta niin ei ole kaikilla. Jokaiset sekunnit ja sanat ovat tärkeitä.
      Lähetä tämä viesti ystävillesi muistuttamaan ettet ole unohtanut heitä. Ja että he ovet ajatuksissasi, vaikkei kädet aina riitä ottamaan heistä kiinni ja halaamaan

• saapunut

Sinä olet varmaankin ihan poikki,
      kun olet juossut minun ajatuksissani koko päivän.

Hyvää naistenpäivän iltaa,
      rakkaudella ........ :)

• Masse-setä

Asijanajajana sanoisin, että syytetty on syyntakeeton, jotenka sovitteluratkaisu voisi olla hyvä.
      Ai niin se tekstiviesti... Ehkä parhaita on: Mitäs jos mentäisiin Tarjoustaloon tänään. Tosin sitä ei ole vielä tullut, mutta toivossa eletään.

• ihanaa tekstaria aikoinaan tallensin,mut ku känny meni rikki,niin siinä menivät nekin..Olis pitäny kirjoittaa ne paperille...:(

Kirjoitan yhden,mikä mul on,mut tänään en ehdi..

Toi Aatami ja Eeva-juttu on nii hauska,että oon sitä nauranu koko eilisillan ja tän päivän..:DD

• maa-hemmo

Tekstari: Heip kyl tadaa, vaikkua, mut ei ladaa. 2246.

• Voiko tuon todempi enää olla))))

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      133
      4707
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      75
      2696
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      84
      1715
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      47
      905
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      873
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      863
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      72
      855
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe