KC Clinic

vaihtoehtoja

Onko kokemuksia Tampereella olevasta KC Clinic:sta ja siellä leikkaavasta plastiikkakirurgista Heikki Kupi?

150

19095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femme1971

      Ei ole kokemuksia, mutta minäkin haluaisin kuulla niitä. Olen ajatellut rintojen suurennusta Tampereella. Sopivaa paikkaa täytyy tarkkaan miettiä.

    • Hintavahti !

      www sivustojen hinta taitaa heittelehtiä aina sitä mukaa kun on jostain toimenpiteestä kiinnostunut. Itselle näin kävi ensin hinta oli pienempi ...sitten kun kävin sen jälkeen 2000e suurempi ja nyt taas jonkun ajan päästä hinta tippunut aiemmalle tasolle!.

    • hintavahti ko?

      olisin kiinnostunut tietään missä toimenpiteessä voi vaihtua hinta 2000eurolla? Sehän on huikee summa!!! ootko ny ihan varma??

      • OLEN IHAN VARMA

        Kasvojen alueen kohotuksessa...hinta olii 3500e ennenkuin kävin..sen jälkeen sivuille ilmestyi hinnaksi 5500e jonka myös sain itse hinnaksi....ja nyt taas hinta on laskettuu 2500-3000e....

        Olisin mennyt varmasti heille toimenpiteeseen JOS ei olisi tullut tollaista "vedätystä" hinnassa!


      • Mi
        OLEN IHAN VARMA kirjoitti:

        Kasvojen alueen kohotuksessa...hinta olii 3500e ennenkuin kävin..sen jälkeen sivuille ilmestyi hinnaksi 5500e jonka myös sain itse hinnaksi....ja nyt taas hinta on laskettuu 2500-3000e....

        Olisin mennyt varmasti heille toimenpiteeseen JOS ei olisi tullut tollaista "vedätystä" hinnassa!

        Ihmettelen hinnoittelua minäkin ja jäi vaivaamaan laskutettiinko minulta ylimääräistä.


      • Selvitä...
        Mi kirjoitti:

        Ihmettelen hinnoittelua minäkin ja jäi vaivaamaan laskutettiinko minulta ylimääräistä.

        Hei pyydä ihmeessä selvitys mistä oot maksanu. sen verran näiden hoitojen kanssa tekemisissä että käyn tai pyydän parista paikkaa arvion etukäteen. Tosin mitään ruuvin tarkkuudella olevaa tietoo ei saa kuten autoliikkeestä (tosin jälkikäteen sekin). Näyttää kuitenkin siltä että saman hoidon hinta (tai ainakin nimenä) sisältää ihan eri asioita eri paikoissa...


      • ykskaksykskaks
        Mi kirjoitti:

        Ihmettelen hinnoittelua minäkin ja jäi vaivaamaan laskutettiinko minulta ylimääräistä.

        Kyseisen paikan hintapolitiikka ei pelaa. Itselle tapahtui myös vedätys. Tietävät sen itsekin. Rouva hinnoittelee.
        Alunperin sovittiin muusta , hinnoittelu sen mukainen. Tehtiin kuitenkin ns. edullisempi toimenpide. Rahastus oli kuitenkin alkuperäisen mukainen.
        Ketuttaa, mutta minkä näille tekee. Jospa ne rahat lämmittävät hyvin.
        Olkaa tarkkoja !!


      • Salla77eb

        Sama tapahtui itselleni 4 vuotta sitten. Erittäin asiallinen ja miellyttävä Kupi antoi kirjallisen tarjouksen rintojen kohotuksesta& implanteista. Sovimme ajan. Seuraavana päivänä kirurgin vaimo soittaa ja sanoo hinnan olevan 550€ korkeampi koska kirurgille oli tapahtunut laskuvirhe. (?!?!?!?) perään lisäsi että eihän 550€ heitto hinnalle voi kenenkään taloutta kaataa. Implantit ovat paikallaan mutta kohotusta ei tapahtunut sovittua lopputulosta vastaamaan joten 3000€ arvoinen korjausleikkaus olisi maksettava seuraavaksi jos haluan mitä lähdin ostamaan.
        Sanoisin että ensimmäinen ryhtiliike rouva Kupi pois yrityksestä. Uskon että kirurgi on kuitenkin ammattitaitoinen.


      • Anonyymi

        200 e


    • hintavahti ko?

      Niiden sivuilla näyttäs olevan eriteltynä noi kasvojenkohotus hinnat.
      Kasvotoimenpiteet, kohotukset:
      Otsan kohotus
      3 500 €
      Kulmakarvatason nosto
      1 500 €
      Keskikasvojen kohotus
      2 500 €
      Alakasvojen kohotus
      3 900 €

      oliks menos sit tohon otsan kohotukseen???

    • Hintavahti2

      Huomasin tän hinnaston alussa...

      Toimenpidehinnat ovat alkaen -hintoja ja lopullinen kokonaishinta muodostuu lähtötilanteen, käsitellyn alueen laajuuden mukaan sekä anestesiamuodon perusteella.

      Näin näkyy olevan kaikkien sairaaloiden hinnastoissa.

    • titityyy-

      Eikös Heikki Kupi ollut ennen Kirurgipalvelussa ?

    • sussukkamussukka

      Joo oli kirurgipalvelussa ja Suomen terveystalossa. Sielä kävin hänen asiakkaana. Sellanen rauhallinen ja miellytävän oloinen. EI juro niin kuin monet lääkärit!

      • -mikko-

        Onko kukaan käynyt Heikillä toimenpiteessä esimerkiksi luomenpoistossa niin että käytetään tota radiofrekvenssikirurgiaa? Jos jollain kokemuksia RF-ablaatiosta/RF-veitsellä tehdystä luomen poistosta, olisin kiitollinen jos jaksaisit vastata. Myös kaikki palaute Heikin työstä olisi mukavaa saada. -Kiitos-


      • pojalta luomet
        -mikko- kirjoitti:

        Onko kukaan käynyt Heikillä toimenpiteessä esimerkiksi luomenpoistossa niin että käytetään tota radiofrekvenssikirurgiaa? Jos jollain kokemuksia RF-ablaatiosta/RF-veitsellä tehdystä luomen poistosta, olisin kiitollinen jos jaksaisit vastata. Myös kaikki palaute Heikin työstä olisi mukavaa saada. -Kiitos-

        Pojaltani Kupi poisti kolme luomea naamasta. Katoin vähän matkan päästä. Näytti siltä kuin luomet hävisivät vähitellen savuna ilmaan. Eikä se ollu mikään veitsi vaan ohut renkaana oleva metallilanka siis se millä poistettiin. Nyt 3 viikkoa aikaa, hyvin parantunut, tosin vähän vielä punoittaa. tosin näin sanottiinkin että punoittaa muutaman viikon ajan.


      • Leuan rasvaimu
        -mikko- kirjoitti:

        Onko kukaan käynyt Heikillä toimenpiteessä esimerkiksi luomenpoistossa niin että käytetään tota radiofrekvenssikirurgiaa? Jos jollain kokemuksia RF-ablaatiosta/RF-veitsellä tehdystä luomen poistosta, olisin kiitollinen jos jaksaisit vastata. Myös kaikki palaute Heikin työstä olisi mukavaa saada. -Kiitos-

        Hei, kävin leuan rasvaimussa KC klinikilla jossa Heikki Kupi leikkasi. Toinen puoli on kuopalla ja toinen puoli on "koholla" eli ei ole tasaisesti poistettu rasvaa.


      • Arpia
        -mikko- kirjoitti:

        Onko kukaan käynyt Heikillä toimenpiteessä esimerkiksi luomenpoistossa niin että käytetään tota radiofrekvenssikirurgiaa? Jos jollain kokemuksia RF-ablaatiosta/RF-veitsellä tehdystä luomen poistosta, olisin kiitollinen jos jaksaisit vastata. Myös kaikki palaute Heikin työstä olisi mukavaa saada. -Kiitos-

        Kävin poistattamassa luomia kasvoista ja decoltelta.
        Kasvoihin luomet tulleet takaisin samoihin paikkoihin ja decoltella karmeet arvet vaikka sanottiin, ettei jää arpia


      • diana

        Mina tehnyt Venus Viva hoito kc klinikalla. iho oli hyva en ymmarran nyt miksi Heikki Kuppila ehdotti. vain rahan takia .se on todela varaline . hoito jalken sairastun ,oli todella varalinen hoito. meni vuasi mutta ei parantunut. onko kelle kokemus venus viva .jos olette sairastunut miten paranette 0407330877


    • mariannaaaaaa

      Minä kävin viikko sitten perjantaina KC-Clinicillä poistamassa luomen (1 x 1,5 cm) RF-ablaatiolla ja olen todella tyytyväinen. Heikki Kupi poisti luomen. Palvelu klinikalla oli ystävällistä sekä erittäin asiantuntevaa ja jo vastaanottotilat olivat tällaisen lääkärikammoisen nuoren naisen mieleen, sillä tunnelma oli pikemminkin rentouttava kuin pakokauhua aiheuttava :D

      Toimenpide sujui nopeasti ja kivuttomasti: ensin Kupi tutki luomen ja päätti poistotavaksi ablaation leikkaamisen sijaan, sen jälkeen puudutukset (ja huolehdettiin todella kunnollisesta puudutuksesta kun kerroin kipuherkkyydestäni) ja itse toimenpide. Jollei minulle oltaisi toimenpiteen alkamisesta kerrottu, en varmastikaan olisi mitään huomannut, sillä toimenpide ei tuntunut lainkaan. Toimenpiteen jälkeen poistokohtaa painettiin muutaman minuutin ajan, sillä Kupi ei halunnut käyttää jotakin työkalua, jolla verenvuoto olisi saatu pikaisemmin tyrehdettyä, sillä se olisi saattanut aiheuttaa suuremman arpeutumisriskin. Tämän jälkeen kohta peitettiin ihoteipillä ja päälle laitettiin vielä sidetaitosta mahdollisen kudosnesteen ja veren takia.

      Ohjeistukseksi sain pitää tämän teipin noin viikon ajan paikallaan ja sen jälkeen vielä viikon verran vaihdellen teippiä. Suihkuun sain mennä heti seuraavana päivänä ja ainoastaan saunaa/uimahallia yms. täytyisi vältellä viikon verran.

      Tänään irrotin ihoteipin ja alue näyttää hyvältä. Reunat ovat parantuneet jo lähes huomaamattomiksi (tietysti pientä punotusta) ja poistoalueen keskellä on pieni kohoalue, johon on muodostunut hieman verihyytymää alle. Tämän kuitenkin mainittiin olevan aivan normaalia. Kohollaan oleva alue on kuitenkin vain alle puolet poistetun luomen koosta, joten jo nyt näyttää hyvältä. Innolla odotan lopullista tulosta, mutta olen erittäin positiivisella mielellä asian suhteen. Voin lämpimästi suositella! :)

      • -mikko-

        Kiitos kovasti vastauksista! Jos satutte tänne paikalle vielä uudelleen niin olisin kovin kiinnostunut siitä millaiseksi jälki muodostuu?Teillä molemmilla vastanneilla oli niin vähän aikaa kulunut itse operaatiosta. Se mikä minua ihmetyttää on se että radiofrekvenssikirurgiaa ei monessakaan paikassa Suomessa käytetä, miksi? Eli suurin osa plastiikkakirurgeista vannoo edelleen kirurgin veitsen olevan paras/turvallisin vaihtoehto ja siitähän tunnetusti jää aina jälki. Paljon perustellaan sillä että halutaan tutkia kyseinen luomi...mutta mutta. Missään ei varsinaisesti vertailla eri luomenpoistotekniikoiden jättämiä jälkiä (veitsi, laser, radiofrekvenssiveitsi ja RF-ablaatio)
        Kiitos vielä!

        Ja muidenkin kokemukset ovat tervetulleita!


      • HInta

        Paljonko maksoit siitä? Toimistomaksuineen? =)


      • Puhelin käteen
        HInta kirjoitti:

        Paljonko maksoit siitä? Toimistomaksuineen? =)

        Kannattaa kysellä hintaa klinikalta. Eiköhän hinnat ole muuttuneet kolmessa vuodessa.


      • Anonyymi

        No johan oli mainio mainos. Not.


    • Monessa keitetty

      Minullle Heikki teki alakasvojen kohotuksen ja jälki on hyvää mutta tulos ei välttämättä ole mitä hain ,koska edelleen kasvot roikkuu...eli se siitä sitten ja enää en samaa rumpaa halua kokea ...
      Täytyy vaan kestää vanheneminen

      • mikä hoito

        Hei

        Minkälainen kohotus sinulle tehtiin? Itse mahdollisesti menossa, mutta ymmärsin että on monia eri vaihtoehtoja siis toimenpiteen suhteen. ja sitten on vielä lisähoitoja jne


      • monessa keitetty
        mikä hoito kirjoitti:

        Hei

        Minkälainen kohotus sinulle tehtiin? Itse mahdollisesti menossa, mutta ymmärsin että on monia eri vaihtoehtoja siis toimenpiteen suhteen. ja sitten on vielä lisähoitoja jne

        Korvanavauksella tehtävä Minilift tehtiin kesti 3½ tuntia puudutuksella ...jos kiinnostaa tietää lisää kirjoita sähköpostiini
        [email protected]


      • leila k

        Minulla sama juttu,suuri pettymys!


    • piuiu

      millaisia tuloksia mahtaa Kupilla olla rintojen suurennuksissa? hän tekee ilmeisesti vaikka minkälaisia toimenpiteitä. valitsisinko mielummin enemmän rintakirurgiaan perehtyneen lääkärin? en tosin ole vielä lukenut Kupin CV:tä.

      • rintojen suurennus

        Hei. Itse kävin Kupin vastaanotolla nyt elokuussa tuttavan suosituksesta. Ymmärtääkseni tekee paljon rintojen suurennuksia. Itselle suunniteltiin lihaksen päälle joko pyöreällä tai sitten hieman tippamallisella implantilla suurennus. Lihaksen päälle vaikka kuulemma hieman niukka rasva mutta kun harrastan yläkropan käyttöä paljon (kuntonyrkkeily ja sali) ja lihas oli melko paksu ultratutkimuksessa niin sitten päädyttiin päälle laittoon. Koko oli oman toivomuksen ja lääkärin tutkimusten (mitattiin, ultrattiin ja sovitettiin jollakin sovitus implanteilla) mukaan välillä 300-350. Harrastusten vuoksi ajattelin vasta ennen joulua toimenpidettä kun sanottiin että treenaamisen yläkropan kanssa tulis melko pitkä tauko (4-6 viikkoa), mutta sekin sitten arvioitaisiin vielä toimeenpiteen jälkeen. Lopullinen koko ja muoto vielä jäi minun mietittäväksi mutta taidan päätyä kookkaampaan ja ehkä tuohon heiman tippamalliseen ettei toi yläreuna sitten tuntus.

        Kiinnostaa miten kauan oikeesti menee, jotta voi rintojen suurennuksen jälkeen treenata ylävartaloa. siis onko jollakin kokemusta.


    • mdkjfpo

      "hieman tippamaisiin". onko niissäkin eroja että kuinka tippamainen profiili on?

    • rintojen suurennoss

      Hei. Hieman viiveellä. Eli tippamalliset ovat sellaiset että ovat yläosastaan litteämmät tai siis ohenee ylöspäin ja ovat alaosastaan pulleammat. Siis anatomiset on kai sama. Niitä näytti olevan monenlaisia - kirurgin vastaanotolla näin ainakin 10 eri mallia. Itselläni päädyttiin sellaiseen, joka on aika lähellä pyöreätä. Ja lääkäri sanoi että lihaksen alla (siis yläosa) näyttää pyöreä aika samalta kuin tippamallinen minun kohdalla. Mutta siis tän harrastuksen ja lihaksen paksuuden takia päädyttiin että laitetaan lihaksen päälle.

    • kodfkl

      okei, kiitos vastauksesta. minkä merkkiset ne on jos on noin paljon eri malleja? vai olikohan kirurgilla valikoima eri merkkejä peräti.

      • suurennusta

        Joo samasta tippamallisesti oli monta eri mallia ja sitten tietenkin eri koot. pyöreästä löyty eri kokojen lisäksi matala ja sitten korkeempi ja vielä korkeempi (profiili?) malli. ja pyöreässä oli myös pehmeämpi malli. Eli valikoimaa on. merkkiä en viitsisi mainita kun tuntuu että joka merkki nostaa näillä sivuilla äläkän, mutta siis mentoriin päädyttiin. Oli kolme tai neljäkin muuta merkkiä vaihtoehtona. Kirurgi sano ettei näissä nyt niin suurta ero ole. tosin itse olin jo mentoria miettinyt eli se taisi olla lopuksi pääsyy merkin valintaan.


      • pain in the ass
        suurennusta kirjoitti:

        Joo samasta tippamallisesti oli monta eri mallia ja sitten tietenkin eri koot. pyöreästä löyty eri kokojen lisäksi matala ja sitten korkeempi ja vielä korkeempi (profiili?) malli. ja pyöreässä oli myös pehmeämpi malli. Eli valikoimaa on. merkkiä en viitsisi mainita kun tuntuu että joka merkki nostaa näillä sivuilla äläkän, mutta siis mentoriin päädyttiin. Oli kolme tai neljäkin muuta merkkiä vaihtoehtona. Kirurgi sano ettei näissä nyt niin suurta ero ole. tosin itse olin jo mentoria miettinyt eli se taisi olla lopuksi pääsyy merkin valintaan.

        Implanttimerkistä ei nosta äläkkää kuin yksi tyyppi, jota ei nyt ole näkynyt pariin päivään.Kiva kun palstalla on ollut järkevää kokemustenvaihtoa.Sääli että kohta se sama mainostajataho taas ryömii jonkun kiven alta..


    • Miraakkeli

      Haluaisin tietää, onko kenelläkään kokemuksia Heikki Kupin tekemistä yläluomen korjausleikkauksista sillä radiofrekvenssiveitsellä.

    • Kommentoitu

      Tehty jo yli vuosi sitten. Päädyin tähän kun luin sekä laserista että tästä radiotaajuustekniikasta. Toimenpide meni nopeasti ohi, oikeastaan siitä en muista kuin savun hajun. Tuli siitä leikkauslaitteesta. Mustelmat oli parissa viikossa pois, tosin töihin menin jo reilun viikon kuluttua. Nyt ei arpia huomaa enää ollenkaan. Eipä tainnu tututkaan paljon huomata, kommentteja vaan, että tainnut lomailla kunnolla, kun virkeämpi ilme. Kirurgi rauhallinen ja tuntu,että osaa hommansa. Nämä siis miehen kommentteja.

    • Huonosti leikattuN

      leila k voistiko kirjoittaa minulle jos sinullekin tehtiin alakasvojenkohotus ja miten se sulle oli pettymys. Musta hoitaja oli epäasia allinen oli vihainen kun kupi leikkas liian kauan ja mun piti mennä vessaan ja sitten mun leikkaus maksoi 2500€ ja sitten se hoitaja sanoi että nyt se nousee 3900€ tän jälkeen kun kesti niin kauan ja tulos on että hamsteripussit ovat edelleen jäljellä eli miksi sinne menin oli niiden poisto. Kävin sitten näyttämässä muualla ja sanoi ,että ei huomaa mitään että leikattu ja että kupi on vaan huono leikkaaja. Suututtaa ,että meni sekin raha kankkulan kaivoon ja hoitajien käytös ala arvoista...
      vastaa
      [email protected]

      • shit,shit taas

        Tuo on kyllä taas törkeä kusetus! En ihmettele jos tuota hinnoittelijaa kutsutaan noita-akaksi.
        Eikö näitä kuppin pariskuntia saada aisoihin!?


      • Anonyymi
        shit,shit taas kirjoitti:

        Tuo on kyllä taas törkeä kusetus! En ihmettele jos tuota hinnoittelijaa kutsutaan noita-akaksi.
        Eikö näitä kuppin pariskuntia saada aisoihin!?

        Siis pariskunta ? Nämä on niitä julkisella olleita,joille EI OIKEA TYÖ MAISTUNUT. Kts. Kupin kasvoja,Hyi kuin leikattu. Ei sama mies kuin ennen...RAHAA,RAHAA SUURTA KUSETUSTA!


    • kasvotkuosiin2

      Siis eivätkö heidän tarjouksensa pidä? Miten hinta voi nousta noin paljon? Saitko mitään selitystä asiaan (kuin tuo aika, josta sitä en voinut tietää, että kauanko vie)? OLen myös suunnittelemassa käyntiä ja nyt vähän alkoi pelottamaan..

      • kuosiin

        Lue silikonitinfofi-ketju ja mieti kahteen kertaan.


    • Liftattu

      Siellä laskutetaan kyllä etukäteen eli ei hinta mihinkään muutu vaikka venyisi.
      Tuo sama henkilö on kirjoitellut milloin mitäkin lähes kolme vuotta. Tyytymätön tulokseen ym...
      Ei edes Virossa saa 2500 eurolla kasvojenkohotusta. Joku minilift aiempien kirjoitusten mukaan kai tehty ja odotukset ollu epärealistiset. Alakasvojenkohotuksen hinta 5800 e.

      • Keski-ikäinenLady

        Niin olen menossa otsankohotukseen. Sovittu ja maksettu jo. Saas nähdä


    • rahat kankkulaan

      se kupin vaimo kyllä aikamoinen kun naputti vierellä kun mies leikkaa liian kauan ja kun kehui kasvoja niin vaimon naama nyrpeenä ja tuli sieltä muutakin kummaa jälkeenpäin joten ei sinne kyllä enää koskaan ja naama on taas samanlainen kuin ennen leikkausta...koska hamsteripussit oli se leikkauksen syy ja ne oli aivan samat kuin ennen leikkausta eli ei mitään muutosta tullut ...joten kandee välttää tätä klinikkaa jos haluaa alakasvojen kohotusta missä tulokset näkyy kans...että ottaa päähän ja ei voi ees valittaa kun tulee liirun laarua kommentiksi...että kyllähän se ennen hasmteripusseja silisi ne posket vaikka ne hamsteripussit sitten jäikin

      • Anonyymi

        Ekö noissa alakasvojen kohotuksissa nukuteta yleensä :)


    • Hamsteri10

      Yksi ja sama valittaja jaksaa jatkaa hamptereistaan......

    • vaihda levyä

      jep, aina sama laulu.

    • Annatuuli

      Oma kokemukseni perustuu lähes kolmen vuoden takaiseen käyntiin, jolloin hakeuduin ilmaiseen konsultaatioon saadakseni hieman vinkkiä miten saada raikkautta mielestäni väsähtäneisiin kasvoihini ( ikä tuolloin 58v). Minulle suositteli naispuolinen hoitaja sekä alaluomien että nasolabiaalisen alueen täyttöä, budjetti molemmista n. 1000€. Viikon miettimisen jälkeen palasin luottavaisena vastaanotolle, jolloin molemmat toimenpiteet suoritettiin. Tuloksena silmapussit silmien alle, (vasemmalla selvemmin näkyvä ) eikä mitään näkyvää tulosta nasolabiaalisella alueella. Palasin vastaanotolle valittaakseni hämmentävästä tuloksesta, jolloin sain vain neuvon hakeutua lymfahoitoihin (jotka tietenkin sarjahoitona olisivat maksaneet taas useita satoja euroja) Kokemukseni perusteella kehoitan miettimään tarkasti kyseiseen paikkaan hakeutumista, omalla kohdallani tulos oli masentava ja koen tulleeni rahastetuksi.

    • Kalkkunaforever

      Ihan syvältä. En suosittele kenellekään. Maksoin 2500 laajennetusta neck titesta (kaksoisleuan poisto piti olla tulos). Mitään muutosta ei tapahtunut. Valitin, mutta mitään hyvitystä en saanut. Kuulemmma jos tehtäisiin perusteellinen kasvojen kohotus saisn hyvitystä tonnin 10 000 euron leikkauksesta. Siis ihan paskaa.

    • AkiraM75

      Hei, minulle on tehty kavitaatiohoitoja siellä ja myös rasvaimu nilkkoihin. Olen aina saanut heiltä erittäin hyvää ja henkilökohtaista palvelua. Kaikkiin kysymyksiini on vastattu ja kun tehtiin tuo rasvaimu, niin minusta pidettiin erittäin hyvää huolta. Kärsin todella kovasta neula yms kammosta ja jos minun pitäisi tehdä jokin toimenpide itselleni, niin KC Clinic olisi ehdottomasti minun paikka.

    • MMMmmt

      Minä kävin KC Clincissä 26-vuotiaana leikkauttamassa raskaat silmäluomeni (sukuvika). Lopputulokseen olen ollut tyytyväinen vaikka itselläni arpien haalistuminen onkin kestänyt paljon kauemmin kuin mitä normaalisti muilla potilailla.

    • jeminakorte

      Miksei KC clinicin nettisivut oo toiminu kuukausiin???

      • hfgfjyfj

        Rahat loppu?


    • joannanna

      Kertokaa nyt joku ystävällisesti kokemuksia paikasta. Kuka olisi viimeksi käynyt.

      • Anonyymi

        Minä kävin kc klinikassa nyt olen niin ruma koko elämä pilalla((( Heikki Kupilla kiinosta vain raha,ei potilan ulko näkö. Myös hänen kosmetologi palvelu ihan epätervelinen. Ei ole testattuja suomessa kieletty laitetta.


    • Tyytyväinentampereelta

      Olen käynyt Heikillä sekä luomen poistossa, neck titessa että rintojen pienennyksessä. Tyytyväinen!

    • mariel00

      KC CLINIC eihän sitä ole ees enää siinä Terveystalon alakerrassa, kaikki mainokset pois ikkunoista. Oli monta vuotta siinä Rautatieaseman vieres.

    • RoikkuvaNaama

      Itse olen käynyt ylä- ja alaluomileikkauksessa ja botox- ja täyteaine hoidoissa. Minulla kaikki mennyt tosi hyvin. Olen tosi tyytyväinen silmiini (54-vuotias) ja täytehoidotkin onnistuivat, pitäisi vain käydä taas uudelleen. Minusta Heikki on hyvä lääkäri, ainakin omalla kohdallani ollut ja Susanna on ollut asiallinen ja ystävällinen. Ehkä en itse ole kuvitellutkaan tulevani 20-vuotiaan näköiseksi, olen saanut vain piristystä roikkuvaan naamaani. Minusta tuntuu ettei kaikkien odotukset ole ihan kohdallaan ja silloin pettyy pahasti.

    • merkiton

      on kokemusta ja pelkästään huonoja kokemuksia.

    • Halootaaaa

      En ymmärtänyt sanaakaan uusimmasta mainoksesta? Mistä ne niitä repii?

    • merkiton

      on kokemusta ja en ole tyytyväinen lääkäriin enkä rouvaan joka hinnoittelee miten sattuu.

      • Kerrolisaa

        Kerrotko lisää mihin et ollut tyytyväinen? Olen harkinnut paikkaa ja ollut ihan vakuuttunut että toimenpiteeni tehtäisiin siellä, mutta haluaisin tietää lisää mikä meni pieleen?


    • Vierailijaaaaa

      Kuullut vähän vastaavaa...

      • Lotta_Liisa

        Samat on kokemukset!


      • Annukka7

        Miksi tuo sama Mies on jokaisessa mainoksessa, videossa, kuvassa?


      • Vähänonvähän

        Asiakkaat vähissä?


      • Hihihi

        Koska sille laitetaan implantit


    • Positiivinenkokemus

      Olen käynyt heillä leikkauksessa (implantit ja muutama luomen poisto) ja olen aina saanut hyvää palvelua kaikilta siellä ja olen lopputulokseen tyytyväinen. Sain sitä mitä luvattiin! Kävin konsultaatiossa myös cityklinikalla ja kc on kyllä selkeästi parempi, ammattitaitoisempi ja herätti enemmän luottamusta lääkäriin

    • Expl

      Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen.

      • olkoonvaan

        Olkoon vaan, mutta se ei hänestä vielä vertailussa hyvää tee, eikä todellakaan asiakaspalvelu altista! Kokemusta on...


    • Expl

      Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen.

    • lääkärikö

      Lääkärin itsenkö pitää tänne kirjoittaa mainosta itsestään... Ei hyvin mee!! Tekisit työsi paremmin niin ei tarvis tänne tulla todisteleen että jotain osaat(paperitko jotain todistaa että osaat) vai osaakohan kukaan muukaan puheenjohtaja oikeasti yhtään mitään millään alalla...

    • johtajia

      Kun on oikein kirjoiteltu tuplana ettei jää epäselvää niin eiköhän siellä kirjoittele itse vaimo joka yrittää saada huonon näyttään hyvältä! Ja edellinen kun kirjoitteli titteleistä niin onhan hänkin "toimitusjohtaja" että siittä työnhakuun fortumille tai nokialle toimitusjohtajaksi.

    • Expl

      Kun on oikein kirjoiteltu tuplana ettei jää epäselvää niin eiköhän siellä kirjoittele itse vaimo joka yrittää saada huonon näyttään hyvältä! Ja edellinen kun kirjoitteli titteleistä niin onhan hänkin "toimitusjohtaja" että siittä työnhakuun fortumille tai nokialle toimitusjohtajaksi.

      Kyllähän tämä keskustelu on täällä aika asiatonta, etten sanoisi vihapuhetta ilman todellista tietoa. Anteeksi tottumattomuuteni tähän kulttuuriin. Tulee vastattua kaksittain kun säikähtää miten ihmiset käyttäytyvät.

      Olen ollut Heikki Kupin kilpaileva plastiikkakirurgi ja tunnen hänen niinkuin suurimman osan esteettistä kirurgiaa tekevien kädenjäljen. Lausunnonantajana komplikaatioista olen myös nähnyt ketkä ovat vastuullisia potilaidensa hoidossa kiertämättä vastuutaan omasta työstä, vaikkei aina menisi hyvin.
      Kunnioittaen perusteltuja mielipiteitä
      Matti Pakkanen

    • pettyneelle

      Joskus on lääkärinkin vaikea havaita, mitä potilas on hakemassa. Kun luulee, että henkilö tulee kysymään asiantuntijan suoraa mielipidettä, voi olla, että suora mielipide tuntuukin potilaasta töykeältä. Olen itsekin kompastunut tähän väärinymmärrykseen. Välilä on ollut pakko sanoa, että tuo ulkonäköhaitta, johon haet korjausta ei sivullisen mielestä ole niin haittaava että kannattaa ottaa korjaamisen riskit. Parempi olisi ehkä mennä asioihin kyllä... mutta periaatteella ja kuunnella potilasta pidempään. Pieneltäkin näyttävä asia voi henkilön omalta kannalta olla koko elämän ratkaisevan suuri. Kyllä potilaan ja lääkärin "kemiatkin" ovat tärkeä osa ihan leikkauksista paranemista myöten. Sen vuoksi olen omille potilailleni sanonut, että tärkein asia leikkauspäätökseen on että tiedät lääkärisi ymmärtävän mitä haet. Jos tuntuu epävarmalta ota aikalisä tai vaihda lääkäriä. Sen vuoksi minusta tuntuu pahalta, kun rehellisenä tuntemmaani kollegaa arvioidaan vihapuhein ja henkilökohtaisiin ja perheen asioihin viittaavin solvauksin.
      Meillä Suomessa on ainutlaatuinen järjestelmä, potilasvakuutus, joka toistaiseksi toimii vielä ulkonäkökirurgiankin komplikaatioiden selvittelyssä. Kaikki terveydenhoitolaitokset maksavat sitä. Sinne asian vieminen ei vaadi kenenkään syyllistämistä. Se korvaa odottamattomat komplikaatiot.
      Useimmiten kuitenkin suora reklamointi hoitavalle plastiikkakirurgille on lyhin ja paras tie saada kompensaatio, korjaus tilanteeseen. Jos hän on rinnallasi komplikaation hoidossa, kaikki on yksinkertaisempaa.

      • Käytäntömuuta

        Siinäpä se kun näin menisi. Mutku vastauksena saa että esteettinen ei kuulu potilasvakuutuksen piiriin ja sitten on omillaan eli ei hoideta loppuun.


      • Tiukat_kriteerit

        Potilasvakuutuksesta korvausten saaminen edellyttää että lääkäri on tehnyt jotain ratkaisevan väärin. Jos leikkaus on mennyt hyvin ja vasta myöhemmin tulee jokin komplikaatio (voi johtua potilaankin toiminnasta), se ei oikeuta vahingonkorvauksiin potilasvakuutuksesta.


    • potilasvakuutus

      Esteettinen plastiikkakirurgia eli ulkonäkökirurgia on edelleen potilasvakuutuksen piirissä ja kaikki suomalaiset plastiikkakirurgit laitostensa kautta maksavat sinne vakuutusmaksua. Yksityissairaalassa tai lääkärikeskuksessa on yleensä henkilö, joka käsittelee reklamaatiot. Normaalisti hoitava lääkäri antaa potilasvakuutuslomakkeet asian käsittelyn aloittamista varten. Käy hakemassa Heikiltä. Hän auttaa myös niiden täyttämisessä.
      Väärinkäsitys johtuu varmaan siitä, että esteettisen kirurgian kustannuksia ei Kela korvaa. Se ei kuulu sairausvakuutuksen piiriin.

      • Kommenttia

        Hei, esteetinen plastikkakirurgia on myös kuluttajasuojan piirissä: jos ei saa sitä, mistä on maksanut, voi saada hyvitystä . Kannattaa ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jos ei lääkärin kanssa pääse sopimukseen. Itse sain aikanaan 2/3 maksusta palautuksena, kun leikkaus epäonnistui.


    • Matilleluettavaa

      Matille vinkiksi että tämä on suomi24 ja täällä tulee aika asiatonta tekstiä välillä ja kun näitä palstoja selailee niin oppii suodattaan turhan pois eikä ota turhista pään vaivaa. Jos jotain henkilöä turhauttaa saamansa huono palvelu ja purkaa sen tänne niin se hänelle suotakoon. Sinun teksteistä saa vähän vähättelevän kuvan kommentoijia kohtaan mikä on mielestäni paha virhe. Ja ketjun perusteella tämä Heikin vaimohan on siellä myös töissä niin silloin asiakaspalvelu koskee myös häntä ja eihän sitä kautta voi vetää johtopäätöstä siitä että heidän perhettään solvattaisiin. Mikäli hän ei työskentelisi siellä tai heidän lapsia(mikäli heillä on) solvattaisiin niin ymmärtäisin kommenttisi. Sen verran olen kanssasi samaa mieltä että aina ei varmasti potilaan ja lääkärin näkemykset lopputuloksesta käy yhteen. Ja silloin jos yhteistä säveltä löydy(syystä tai toisesta) niin jäähän se potilasta harmittaan ja varmasti pettynyt asiakas on lopputulos. Lääkäri kun ei tälläisestä yöuniaan menetä. Ja tämän ketjun nyt lukeneena voin sanoa että eihän täällä vielä edes vittuilla. Rupeeppas selaileen vähän tämän suomi24:n sisältöä niin huomaat kuinka pahasti täällä voidaan sanoa ja kuinka henkilökohtaisesti vittuilla. ( ja selaamisella tarkoitan kaikkia aihealueita, en pelkästään terveyttä mihin plastiikka täällä kuuluu)

    • Expl

      Juuri tuon takia mielestäni asiat kannattaa reklamoida suoraan ko toimijalle, joka on käyttäytynyt typerästi. Silloin on odotettavissa parannus asiaan. Suurimmalle osalle meistä plastiikkakirurgeista tämä työ on muutakin kuin työtä, se on intohimo saada jotain hyvää asiakkaillemme. Reklamaatio ei ole meille sodanjulistus vaan apu toimintatapojen korjaamiseen. Toivomme että se tehdään meille suoraan. Sen käsittely kuuluu klinikan laatutyön piiriin. Syntyneen tilanteen analyysi myös tiedotetaan potilaalle ja kerrotaan miten toimintaa on korjattu. Mielellämme myös korjaamme tulosta itse, jos se on jäänyt vajaaksi.

      • Eikorjattu

        Varsinkin rva Kupille reklamaatio ON sodanjulistus eikä H.Kupi ota reklamaatiota vastaan juurikaan paremmin. Rahat pois vaan ja työn tulos on surkeaa. Suosittelen muualle menemistä.


      • Eikorjattutäälläkään
        Eikorjattu kirjoitti:

        Varsinkin rva Kupille reklamaatio ON sodanjulistus eikä H.Kupi ota reklamaatiota vastaan juurikaan paremmin. Rahat pois vaan ja työn tulos on surkeaa. Suosittelen muualle menemistä.

        Mikä leikkaus? Millainen korjaus piti tehdä?


      • Anonyymi
        Eikorjattutäälläkään kirjoitti:

        Mikä leikkaus? Millainen korjaus piti tehdä?

        Minulla on tästä kokemusta parin vuoden takaa. En ollut tyytyväinen rouva Kupin tekemään botox-hoitoon. Muissa yrityksissä on normaalia, että jälkitarkastuksessa lisätään botoxia, jos varsinaisesta hoitokerrasta jää korjattavaa. Sen sijaan minä jouduin Kupin pariskunnan inkvisitioon, jossa minulle molempien suulla kerrottiin, että minä olen väärässä. Jäi sellainen kuva, ettei rouvan työjälkeä saa arvostella lainkaan. Tampereella on huomattavasti asiallisempia paikkoja, jonne kannattaa mennä.


    • kissankarvahäntä

      Olen ollut yläluomien korjausleikkauksessa -14 Kc-klinikalla. Heikki Kupi leikkasi. Olen tyytyväinen tulokseen ja palveluun. Heikkki ja koko henkilökuna oli erittäin ammattitaitoista ja empaatista. Ennen leikkausta käytin parin viikon ajan mustelmavoidetta sekä arpivoidetta, joka ostin klinikalta, se kannatti! Kahden viikon jälkeen pystyin kulkemaan ihmisen ilmoilla ilman aurinkolaseja. Suositelen KC-klinikkaa!

    • Expl

      Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!

    • Ex-asiakas

      En suosittele. Syynä tyly ja ahne rouva Kupi. Kirurgilla itsessään olisi edellytykset olla Suomen työllistetyin plastiikkakirurgi. Hän on miellyttävä ja osaava.

    • Rahastettu55

      Kupi on hyvä kirurgi ja rouvakin mukava. Mutta se rahastus.. ennen leikkausta myydään kalliit arnica mustelmavoiteet pakolla. Samat saat esim. I herbistä tilaamalla paljon halvemmalla. Leikkauksen jälkitarkastus on ilmainen, mutta siellä on pakko ostaa tukiliivit firmalta joissa rouva konsulttina. Liiveistä pyydettiin 120e, vaikka niissä roikkui vielä 60e hintalappu. Sain myös vääränkokoiset liivit kun ei kuulemma ollut isompia. Rouva väitti niiden olevan oikeankokoiset mutta olivat ihan väärää kokoa. Ympärys oli 80 kun yleensä käytän ympärystä 65. Ja kuppikoko liian pieni eli ei ne tukeneet yhtään. Lisäksi niistä irtoili olkaimet koko ajan. Ostin itse urheilukaupasta paremmat.

      • Pienetliivit

        Ja tämän kokemuksen jälkeen olet tyytyväinen? Toiset näköjään tyytyy vähään, heh.


    • yksisinnemenijä

      itse olin siellä eilen konsussa. kupi oli asiallinen eikä vaimostakaan tullut huonoa kuvaa, no en edes tiennyt kuka niistä naisista oli se vaimo... ostin sen kalliin voiteenkin eikä sitä todellakaan väkisin tyrkytetty,asiallisesti kysyttiin haluanko ostaa. ens kuussa silikoni-implanttien laitto edessä.. mä sain tarkat hinnat paperilla eikä sen pitäisi siitä yhtään muuttua enää. saas nähdä sitten..

      • A-kuppi

        Yksisinnemenijä: Oletko jo käynyt leikkauksessa? itse harkitsen KC:lle menoa, ja kovasti kaipaan tietoa kanssa naisten kokemuksista rintojen suurennuksesta.

        T. A-kuppi


      • yksisinnemeinjä
        A-kuppi kirjoitti:

        Yksisinnemenijä: Oletko jo käynyt leikkauksessa? itse harkitsen KC:lle menoa, ja kovasti kaipaan tietoa kanssa naisten kokemuksista rintojen suurennuksesta.

        T. A-kuppi

        kävin 11 päivä eli toissapäiväna. tehtiin paikallispuudutuksessa ja laitettii lihaksen päälle 370cc sebbinit. anatominen minkä yläosa ei mene kovin ylös. olin klinikalla kaikenkaikkiaan 2t ja heti pääsin lähtee operaation jälkeen. kaikenkaikkiaan hyvä kokemus ja kaikki meni hyvin. ei valitettavaa.


      • Yksin_Virossa_käynyt
        yksisinnemeinjä kirjoitti:

        kävin 11 päivä eli toissapäiväna. tehtiin paikallispuudutuksessa ja laitettii lihaksen päälle 370cc sebbinit. anatominen minkä yläosa ei mene kovin ylös. olin klinikalla kaikenkaikkiaan 2t ja heti pääsin lähtee operaation jälkeen. kaikenkaikkiaan hyvä kokemus ja kaikki meni hyvin. ei valitettavaa.

        Juuri tämän vuoksi Kupi pystyy kilpailemaan hinnassa muihin klinikoihin nähden kun tekee rintojen suurennuksia paikallispuudutuksessa ja kotiuttaa heti. Ei tarvita anestesialääkäriä eikä jälkivalvontaa.

        Tuollainen on aika riskialtista touhua. Jos tuleekin vakava komplikaatio (verenvuoto tms.) kotimatkalla tai kotona, uhkana voi olla jopa kuolema varsinkin jos kotona ei ole toista henkilöä valvomassa potilaan kuntoa. Kevyemmässäkin sedaatiossa pitää olla kotimatkalle aikuinen saattaja ja valvoja kotiin vuorokaudeksi. Komplikaatioiden tullessa jälkihoito jää kotipaikkakunnan sairaalan ensiavun varaan.

        Koin että Virossa tehtävä rintojen suurennus on turvallisempaa kun leikkaus tehdään nukutuksessa ja ollaan valvonnassa siellä yön yli sairaalassa/klinikalla. Lääkäri tarkastaa vielä seuraavana päivänä ennen kuin pääsee lähtemään kotiin.


    • KariaF
    • Rinnat

      Varmasti hyvä kirurgi selvittele kuitenkin hintoja, turha maksaa liikaa. Virossa myös hyviä kirurgeja ja hinta paljon edullisempi

    • Asiakass

      Täällä myös yksi Heikki Kupin asiakas. Neljä vuotta sitten kävin rintojen suurennuksessa eikä itselläni ole kuin positiivista sanottavaa. Lopputulos erittäin hyvä vaikka alkutilanne oli haastava (rinnat selkeästi erikokoiset). Paranemisessa ei ongelmia ja aina kun joku asia mietitytti eli esim. oliko joku tuntemus rinnoissa toipumisen aikana normaali vai ei, soitin klinikalle ja sain selkeän vastauksen. Toki Kupin vaimo oli oma persoonansa mutta en itse kokenut häiritsevänä. Eikä maksuasioissakaan muutoksia tullut, se hinta minkä ennen leikkausta sain oli juurikin se hinta minkä loppupeleissä maksoinkin.

    • diana

      mina kavin kc klinikalla olen tehnyt viva venus valohoidot. heikki kuppilla ehdotti. se oli todella varalinen hoito. nyt yli vuosi olen kipea. onko kelle tapahtunut samalaista ? miten olette parantunut? voisitekko otta yhteytta 0407330877. Ei kannatta kayda kc klinikassa ne kiinostanut vain rahasta . neille ihan sama mita potilalle tapahtu sen jalkeen kui ottanut raha. todella varalinen klinikka. mielummi menna Helsinki asti.

    • Lerppaluomi

      Kävin vähän aikaa sitten yläluomileiukkauksessa kyseisellä klinikalla. Ensikonsultaatiohinta ei pitänyt paikkaansa netissä olevan hinnan kanssa. Leikkaukseen valmistautuminen hoidettiin kohteliaasti (Kupin vaimo ei ollut paikalla) ja itse leikkaus sujui mielestäni ihan hyvin, Heikki Kupi oli erittäin asiallinen, kohtelias ja rauhallinen. Leikkauksen jälkeen rva Kupi hoiti minut toipumaan hetkeksi kylmäside silmillä ja antoi potilasohjeet. Näitä ohjeita ei käyty läpi ennen leikkausta sanallisesti. Näin olisi pitänyt ehdottomasti tehdä. Rva Kupi käyttäytyi erittäin epäkunnioittavasti minua kohtaan kumartuessani ottamaan kengät lattialta. Lukeehan potilasohjeessa ettei niin saa tehdä. No, mistäs minä sen olisin voinut tietää koska makasin sängyssä kylmäside silmillä enkä pystynyt ohjeita lukemaan! Leikkauksen jälkeen kolmen tunnin kuluttua toinen leikkaushaava alkoi pahasti vuotamaan. Soitin klinikalle ja rva Kupi ei kokenut tarpeelliseksi että minun olisi pitänyt mennä käymään klinikalla ”koska he ovat juuri lähdössä kotiin”. Kerroin kuitenkin että minun on pakko tulla koska vuoto ei lakkaa millään. Paikalle saavuttuani sain rva Kupilta asiattomat moitteet etten ollut muka noudattanut potilasohjetta ja hoitanut haava-aluetta kylmällä. Hän väitti että ”kyllä se kylmällä tyrehtyy”. Rva Kupin poistuttua huoneesta sai Heikki tutkia alueen rauhassa ja päätyi lisäämään haavaan kaksi tikkiä että vuoto saatiin lakkaamaan. Nyt sitten alkaa toipuminen, pvä leikkauksen jälkeen näytän monsterilta😆mutta toivottavasti tästä hyvä tulee. Itse kirurgista ja muusta henkilökunnasta jäi hyvä mieli, ikävää että tuollaisen muutenkin ikävän (siis leikkaus) kokemuksen tekee vieläkin ikävämmäksi yhden ihmisen epäkohteliaisuus ja -kunnioitus.

      • Neveragain

        Tässä paikassa jatkuu siiis sama ala-arvoinen kohtelu edelleen? Kävin kerran, toiste en mene. Onneksi on vaihtoehtoja.


    • klarap

      Minun mielipiteeni: Rouvasta saattaa saada nyrpeän kuvan,mutta aina on kuitenkin käyttäytynyt asiallisesti ja kohteliaasti. Aivan mahtava paikka yleisesti ottaen, Heikki Kupi on pelastanut sen mitä muualla on tehty päin mäntyä, enkä mene enää muualle.

    • Ihmisoikeuslokko

      Tyyppi leikkeli aiemmin hampaita, muttei päässyt riippuvuudestaan. Leikkaavasta sähköstä on. Tampereella kun pitää näytellään omistavan kaikki virrat.

      • Anonyymi

        Ei nyt pidä kyllä ollenkaan paikkaansa


    • idioottiko

      Kävin Kc clinicissä aikeena mennä rintaleikkaukseen. Kirurgi Kupi oli asiallinen ja miellyttävä. Hän näytti kuvia leikkauksistaan, joiden tulos oli onnistunut ja jälki näissä näytti ihan hyvältä.
      Sairaanhoitajatoimitusjohtaja Kupin käytös oli kuitenkin niin epäammattimaista, tunkeilevaa ja hänen hatusta vetämänsä hinnoittelu niin törkeää, että U-käännös oli helppo päätös. Ikävää Heikki Kupin kannalta, varsinkin jos hän oikeasti on hyvä leikkaamaan.

      • Samirah

        Itse olen käynyt KC:lla ihan vaan Azzaluressa (botox) Kupilla. Nyt olen harkinnut muita toimenpiteitä, mutta näitä lukiessa muistuu taas mieleen samat kokemukset, eli lääkäri itse on hyvin luottamusta herättävä, ammattimaisen ja rauhallisen oloinen kun taas hoitaja S. tulee ja menee kesken toimenpiteen huoneessa, keskeyttää lääkärin ja potilaan keskustelua ja luo kiireen tunnelmaa. Asiakaspalvelu hänellä on myös teennäisen ja jopa ”kovan” tuntuista. Asiakas kuitenkin maksaa näistä jutuista aika paljon ja rauhallinen ja mukava tunnelma hälventää pelkotiloja ja ei kyllä ole sattumaa eikä turhaa panettelua jos näin monilla sama kokemus KCn asiakaspalvelusta.


      • Anonyymi

        Itselleni ei jäänyt rouvasta mitään huonoa kuvaa! Puhui kohteliaasti ja vastasi maileihin asiallisesti. Mulla kyllä kävi niin että mustelmavoide tuli loppusummaan (omasta mielestäni en kuullut sen myyntipuhetta)😆no sentään menin heille operaatioon niin ei se mua lopulta haitannut.


    • se.oli.joskus

      Heikki Kupi teki minulle sutta ja sekundaa.

      • Annaleenas

        No kerropa tarkemmin millaista? Itse olen ollut tyytyväinen Heikin tekemiin toimenpiteisiin. Ainoa kirurgi kenen tekemisiin olen aina ollut tyytyväinen,


    • Anonyymi

      Kävin toimenpiteessä. Lääkäri itse on hyvin luottamusta herättävä, ammattimaisen ja rauhallisen oloinen. Hoitaja oli kopea, epäystävällinen ja loi todella ikävän ilmapiirin. Alkoi puhua lisäkustannuksista ennenkuin oli edes aloitettu. Olin todella hämmentynyt. Ihomuutosten hoito kyseessä. Mielestäni kaikkia sovittuja toimenpiteitä ei tehty. Tai sitten ymmärsin väärin. Toimenpiteen lopputuloksesta en vielä tiedä. Monelle käynti on ainutkertainen kokemus. Ikävää, että hoitaja luo huonon ilmapiirin.

    • Anonyymi

      Kävin KC Clinicillä asioimassa pariin otteeseen kuluneiden muutamien kuukausien aikana. Kirurgi Heikki Kupilta sain erittäin hyvää, rauhallista ja asiantuntevaa palvelua. Susana Kupi puolestaa suhtautui asiakkaaseen alenkatsovasti, arvostelevasti ja alentavasti. Kommentoi epäasiallisesti ja henkilökohtaisuuksiin mennen asioita. Luulot omasta erinomaisuudestaan ja räikeän epäasiallinen käytös asiakasta kohtaan ei kyllä enää saa asioimaan KC Clinicillä . Kyllä asiakas äänestää jaloillaan ja tällä alalla vaihtoehtoja riittää. Susanna Kupi ei taida ymmärtää kuinka hänen asiakkaita kohtaan halventava, epäasiallinen ja tyly käytös saa asiakkaat valitsemaan kilpailevan vaihtoehdon. Harmi sinänsä, että yrityksen tarjoama ammattitaito ja osaaminen jäävät toimitusjotajan moukkamaisen käytöksen ja ilkeämielisen asenteen jalkoihin. En suosittele kenellekään.

    • Anonyymi

      Luulempa että jokaisella plastiikkakirurgilla on sekä onnistumisia että niitä fiaskoja johon minäkin kuulun, tekijä ei ollu tää kyseinen kirurgi. Ei kannata itseään leikellä jos ei todellista tarvetta ole niin säästyy monelta tuholta

    • Anonyymi

      Paljonko teillä on nukutus maksanut?
      Rintojen leikkauksessa mulle sanottiin, että tonni. Onko se ihan nornaali?

      • Anonyymi

        On ihan normaali hinta.


    • Anonyymi

      Moi. Kävin torstaina Heikillä!!! Erittäin hyvä kokemus. Paikallispuudutuksessa tehtiin lihaksen alle osittain
      2,5h ja jo kotimatkalla

      • Anonyymi

        Paljon kokonaisuudessa kustansi? Saako sieltä tukiliivejä mukaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon kokonaisuudessa kustansi? Saako sieltä tukiliivejä mukaan?

        Moi. Kun konsultaatio ja mammografia ynnätään mukaan niin melki jämpti 6000€ . Siihen kuului 2 tukiliivit.
        Nyt 9pvää leikkauksesta. Rinnat vieläkin ihan piukeet turvotuksesta. Toivon vain et arvet ois hyvät kun välillä tuntuu et liivit hinkkaa arpea🙄 no 23.10 jäkitarkastus ja 24.10 jatkuu työt


      • Anonyymi
        285cc kirjoitti:

        Moi. Kun konsultaatio ja mammografia ynnätään mukaan niin melki jämpti 6000€ . Siihen kuului 2 tukiliivit.
        Nyt 9pvää leikkauksesta. Rinnat vieläkin ihan piukeet turvotuksesta. Toivon vain et arvet ois hyvät kun välillä tuntuu et liivit hinkkaa arpea🙄 no 23.10 jäkitarkastus ja 24.10 jatkuu työt

        Miten paraneminen sujunut? Ootko tyytyväinen kokoon? 🙂


    • Anonyymi

      Kosmetologit ilman koulutusta ,lääkäri ostanut todistus Venäjällä,en osa yhtä mitä. Voidet ja laittet Kiinasta. Ihan paska paikka. Valehtelevat hinnat.

      • Anonyymi

        Tainnut nyt osua kommentti ihan väärään ketjuun. Kupi on ihan suomalainen plastiikkakirurgi, alan kattojärjestön puheenjohtaja.Puhut varmaan cityklinikasta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut nyt osua kommentti ihan väärään ketjuun. Kupi on ihan suomalainen plastiikkakirurgi, alan kattojärjestön puheenjohtaja.Puhut varmaan cityklinikasta? :D

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Nyt kirjoitat puuta heinää. Kosmetologit ovat suomalaisia hyvän kosmetologikoulutuksen saaneita nuoria naisia. Heillä on oikeus myös yleensä joku lähihoitaja koulutus tms. Sekä heille annetaan erikoislaitteille hyvä koulutus.


      • Anonyymi

        Kyseinen kommentoija on trolli joka käy kommentoimassa samaa valhetta myös muiden yrittäjien someprofiileissä. T. Itsekin kosmetologi-yrittäjä


    • Anonyymi

      Kupista kuullut vain hyvää, osaava kirurgi on.

    • Anonyymi

      Pelkkää rahastusta. Yläluomet leikattiin kahteen kertaan. Ei onnistunut. Miten lääkäri ei osaa leikata luomia. Ei toista kertaa kiitos.

      • Anonyymi

        Mikä meni pieleen tai miksi leikattiin uudelleen ja mitä silloin tehtiin? Mitä uusi leikkaus sitten maksoi?... Kerran itseltä leikattu tosin muualla ja kohta uusi leikkaus tulossa.


    • Anonyymi

      Paljon luvataan. Mutta toteutus aivan erilainen. Kun puukkoa aletaan iskemään, silloin vasta kerrotaan, ettei konsultoinnissa kerrottua voida toteuttaa. Jatketaanko..?

      • Anonyymi

        Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää?

        Kun varaan konsultaatioajan lääkäriltä niin miksi aina rouva keskeyttää vastaanoton tulemalla huoneeseen. Maksan varaamastani ajasta ja haluan keskustella rauhassaan lääkärin kanssa. Monet kysymykset jäävät vaille vastaustausta tämän keskeytyksen takia. Tulee mieleen väistämättä että potilas on sivuseikka ja laskutus on tärkeintä.
        Onko tavoite saada asiakas ulos klinikalta mahdollisimman pian? Olen sitten kotona monien kysymyksien kanssa joihin ei vastausta ole saatu, mutta toimenpiteen hinta on on annettu kyllä. Kun maksan lääkärin konsultaation niin se aika on minun ja lääkärin välinen. Ja tämä aika tulee olla myös täysimääräinen minuutilleen. Ei yhtään vähempi. Minä maksan ajasta sen minun täytyy myös se saada!


    • Anonyymi

      Kyllä on kokemusta. Rahastavat ja työn jälki on vähintään arveluttavaa. Susanna Kupi päsmäröi joka paikassa ja suhtautuu epäasiallisesti sekä tylysti asiakkaisiin. Klinikan ilmapiiri on kireä, asiakaslähtöisyys on lasten kengissä. Suurin syy tähän varmastikin Susanna Kupi, joka töykeydellään pöyristyttää ja loukkaa tahallisesti asiakkaita. Kannattaa sijoittaa rahat toisaalle, tätä klinikkaa ei voi suositella.

      • Anonyymi

        No ei ole mitään arveluttavaa, normaalia hyvää jälkeä tekevät. Susanna Kupin asiakaspalvelutaidoista olen kyllä samaa mieltä, mutta muu henkilökunta on ystävällistä.
        Jos arveluttavasta halutaan keskustella, niin miten olisi on messuilla huonolla hygienialla itseään mainostanut Nordic med spa (ent. Finnestetiikka)? Löytyy samasta kaupungista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole mitään arveluttavaa, normaalia hyvää jälkeä tekevät. Susanna Kupin asiakaspalvelutaidoista olen kyllä samaa mieltä, mutta muu henkilökunta on ystävällistä.
        Jos arveluttavasta halutaan keskustella, niin miten olisi on messuilla huonolla hygienialla itseään mainostanut Nordic med spa (ent. Finnestetiikka)? Löytyy samasta kaupungista.

        Minä en myöskään uskalla mennä Nordic Med Spahan sen messusekoilun jälkeen. Toimitusjohtaja sen jälkeen siinä puolusteli omiaan, asia olisi pitänyt myöntää että heillä oli tälläinen amatööri töissä mutta ei ole enää. Sen sijaan asia yritettiin hoitaa siten että kiellettiin kaikki mitä ihmiset omilla silmillään videoilla näkivät. Törkeää Asiakkaiden aliarviointia.

        Toinen keskus täälläpäin missä ainoastaan yksi iso kirjain nimessä on myös epäilyttävässä maineessa siellä olevan lääkärin ansiosta joka on saanut lähtöpassit useammasta sairaalasta.

        Heikki Kupi on asiantuntevin ja mukavin tapaamistani kirurgeista, mutta olen samaa mieltä hänen vaimostaan kuin moni muukin täällä, hänen vaimonsa ei tunnu arvostavan asiakkaita vaan nimenomaan tuo kiireen tuntua palvelutilanteisiin. Se on todella iso harmi. Aina välillä tulee mitta täyteen Rouvan käytöstä ja käyn hetken aikaa Helsingissä tai jollain uudella tekijällä Pirkanmaalla mutta palaan taas vuoden parin päästä Heikin luo ja käyn siihen asti kunnes taas keittää yli rouva Toimitusjohtaja.

        Kai se on niin ettei täydellistä palvelua saa mistään vaan aina on joku vika jossain.


    • Anonyymi

      Hinnat on ihan hatusta temmattuja. Rouva tekee "businessta" ja vedättää asiakkaita. Itsekin tämän kokenut ja hinnat ovat täynnä ilmaa.

    • Anonyymi

      Pakko tulla kirjoittamaan tähän ketjuun koska tajusin, että lähinnä sellaiset ihmiset jakavat kokemuksiaan, joilla ne ovat negatiivisia.

      Itselläni on pelkkää hyvää sanottavaa KC Clinicistä ja Heikki Kupista. Hän leikkasi yläluomeni ja ne onnistuivat todella hyvin. Kokonaisuudessaan kaikki sujui mukavasti, myös hinnoittelu. Kupi oli todella miellyttävä ja olen erittäin tyytyväinen hänen työnsä jälkeen. Myös siskollani on hyvät kokemukset Kupista.

      • Anonyymi

        Kyllä minunkin tåytyy sanoa,että olen erittäin tyytyväinen Susanna ja Heikki Kupiin. Susanna on tehnyt minulle kaikki täyteainehoidot ja olen ollut tuloksiin hyvin tyytyväinen. Koskaan ei ole ylitäytetty, vaan sopivasti. Huuletkin (ei koskaan liikaa täytetty) on aina mahtavasti onnistuneet, että sieltä tullessa yksikin mies pysäytti ja kehui huuliani (kun sanoin että tehtiin huulet) . Saan aina hinta-arvion tai sanon paljonko rahaa on käytettävissä. Ja heillä on aina välillä hinta kampanjoita. En ymmärrä sitä vihaa jota eräät täällä lietsoo. Kaikkiin toimenpiteisiin aina on konsultaatio. Kosmetologitkin ovat aina olleet hyvin koulutettuja ja mukavia. Susanna Kupi aina valitsee täyteaineet minulle ja luotan häneen täysin niissä asioissa.


    • Anonyymi

      Kupi on rauhallinen miellyttävä selkeä ulosanti...vaimo taasen joka tj firmassa sairaanhoitajana vastakohta.

    • Anonyymi

      Mä kävin Kupilla leuan kärjen täytössä ja olen todella tyytyväinen. :) Heikki Kupi oli todella ammattimainen ja ystävällinen. Osasi myös suositella toista kirurgia eri firmasta, kun kyselin yhdestä toimenpiteestä, jota hän ei tee. Tämäkin kertoo luotettavuudesta ja hyvästä ammattitaidosta. Heikki Kupille annan arvosanaksi täyden kympin! Pieni miinus yhden asiakaspalvelijan hivenen tylystä käytöksestä (Susanna Kupi?), mutta kokonaisuutena olen todella tyytyväinen kaikkeen!

    • Anonyymi

      Kevät 2021: Facelift, yläluomien leikkaus ja leuan rasvaimu Heikki Kupin toimesta onnistuivat hyvin. Heikki Kupi on erittäin hyvä työssään. En uskoisi kasvojani kenenkään muun käsiin jatkossakaan, Toki aina on huomioitava riskit jotka eivät ole leikkaavasta lääkäristäkään riippuvaisia. Voin kyllä täydestä sydämestä suositella kyseistä klinikkaa :)

    • Anonyymi

      Kokemuksestani on aikaa mutta...
      Heikki Kupi asiallinen ja hyvä kirurgi. Samoin häntä leikkauksessa avustanut nuori hoitaja. Läppä lensi ja tunnelma oli mukava heillä. Susanna Kupi sen sijaan itse ilmoittelee vääriä aikoja ja syyttää asiakasta. Tunkee huoneeseen kertomaan kuinka näillä ja näillä laitteilla ei kyseistä toimenpidettä tulisi tehdä (siis toimenpide johon olen juuri tullut ja kuullut että juuri näin tullaan kyseinen toimenpide toteuttamaan). Voin kertoa että tämä alkoi todella pelottamaan siinä vaiheessa. Ensin luotiin hyvä tunnelma ja Sussu tulee vetämään kaiken vessasta alas. Kävi myös välillä huoneessa ilmoittemassa että toimenpiteen kuuluisikin maksaa enemmän ja että "halvalla lähtee". Ai jaa ok kiitos tiedosta? Miehesi tämän arvion itse kuitenkin heitti sekä itse toimenpiteen teki niin mitä hittoa se kesken toimenpiteen enää auttaa vinkua?
      Yrpeä tekovirne kasvoilla katselee asiakkaita päästä varpaisiin. Kaikki muut mukavia ja lämpimiä mutta tämä rva Kupi. Hui kauhistus! 😐
      Rouvan takia tuskin menen toisten. Harmi sinällään muille henkilöille. Varmaan melkoinen tunnelman pilaaja vaikka omistaisikin lafkan.

    • Anonyymi

      Kävin noin 15v. sitten Kupien klinikalla kavitaatiohoidossa (sarjahoito), josta en saanut lainkaan vastetta. Mainostensa perusteella kavitaatiota verrattiin tuolloin reteesti rasvaimuun, ja odotin tuloksia ns. ratsupaikkojen ja banana rollsien lientymiseksi (vahvasti päärynävartalo, ehkä lipedeemaa). Viimeisellä käynnillä, kun mittanauha ei näyttänyt muutosta, hoitaja Kupi syyllisti minua siitä, etten ollut syönyt oikein ja juonut riittävästi vettä jadadidaa.. Lisäksi mieleeni on syöpynyt kommentti: "Nythän muodokas lantio on trendikäs". Ehkä oli lohdutusyritys, mutta minusta tuntui vedätykseltä, esteettinen ongelma kun oli selkeä ja noudatin vähähiilihydraattista dieettiä ja kävin salilla 3-5x/vkossa. Tonnin lasku oli kova hinta nuorelle tyhjästä, en kehdannut koskaan kertoa kenellekään.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä monen muun kanssa, eli Susanna Kupi luo kiireen tuntua klinikalla. Menin konsultaatioon injektiohoitoa varten. Odotusaulassa minulle annettiin luettavaksi infopaketti täyteaine- ja botuliinihoidoista. Infopakettiin tuli laittaa minun allekirjoitukseni siitä, että olen saanut riittävästi tietoa hoitajalta em asioista. Ihmettelin, miksi minua vaadittiin allekirjoittamaan tämä ennen konsultaatiota. Enhän ollut vielä saanut mitään tietoa, kuin sen mitä paperista luin.

      Konsultaatiossa mentiin suoraan asiaan eli suunnitelmaan siitä, mitä injektiohoitoja tehdään. Olin hämmentynyt, koska olin kuvitellut, että konsultaatiossa käytäisiin ensikertalaiselle läpi riskejä, mistä aineet tulevat ja kuinka turvallisia ne ovat, miten koko homma etenee jne. Susanna käski n. 5 min jälkeen minun poistua aulaan odottamaan kustannusarviota. Kyselin sitten aulassa vielä häneltä huolenaiheistani ja hän kyllä ystävällisesti vastaili. Ihmetellen kuitenkin, miten tuo vastaanottotilanne oli niin epäorganisoitu, ja sekava, ja loi koko klinikasta epäammattimaisen kuvan. Päädyin kaikesta huolimatta varaamaan ajan Susannalle ja olen lopputulokseen tyytyväinen, mutta klinikasta jäi hyvin erikoinen fiilis ja aionkin seuraavan kerran viedä rahani muualle.

      • Anonyymi

        Minun käsittääkseni konsultaatiossa on juuri kyse siitä, mitä toimenpiteellä voidaan tehdä juuri sinulle ja mitä toivot. Ei se ole info, jossa lähdetään fillerien historiasta. Monessa paikassa kerrotaan vain ehkä jälkihoito suullisesti, jos sitäkään.


    • Anonyymi

      Minun leikkaukseni sujui hienosti ja jälkihoidossakin olivat todella huolehtivaisia.

    • Anonyymi

      Tää on ihan tosi mielenkiintoinen ketju: Herra Kupi saa epäilemättä ansaittua suitsutusta, MUTTA lähes poikkeuksetta Rouva Kupi vetää näissä kommenteissa asiakkaan hyvän kokemuksen pöntöstä alas vuodesta toiseen. Jäin pohtimaan, että miten tämä on mahdollista? Eikö asiakkaiden tyytymättömyys saa Kupin pariskuntaa tekemään ”johtopäätöksiä” siitä, että ehkä bisneksen kannalta voisi olla järkevää pienentää Rouvan roolia asiakaspalvelussa ja tehdä KC:sta Suomen paras alallaan? Nähdäkseni siihen olisi kaikki edellytykset.

      • Anonyymi

        Täydennys aikaisempaan: keskustelu on viimeaikoina ollut hiljaista, joten sen perusteella ei ole pääteltävissä, onko asiakaskokemus lähtenyt jo parempaan suuntaan. Jään seuraamaan 😋🍿


    • Anonyymi

      Täällä ei laiteta ihmisten nimiä mitenkään esille, et voi käynnistää mitään keskustelua palstalla mainitsemalla nimet, puhu asiasta etkä kenenkään nimiä täällä sepustele
      Mainostaminenkin on kielletty sinänsä , joten tämä ihminen tekee työtänsä eikä hänestä juoruilla netissä se on sääntöjen vastaista. Itse asiasta voi keskustella mutta ei ihmisestä joka ei voi ottaa itse keskusteluun osaa. Silloin sitä sanotaan juoruiluksi.netti etiketti hoi

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti. Aikaisempi kommentti ei tosin tuonut mitään uutta aikaisemmin jo käytyyn keskusteluun. Avataan keskustelu siis aikaisempaa korjaten KC:ssa tunnistetuista haasteista. Onko tilanne parantunut? 😋🍿


    • Anonyymi

      Mä olen lakannut käymästä KCClinicillä rva Kupin vuoksi. Liian monta ikävää kokemusta hänestä. Heikki Kupi on sen sijaan asiantunteva ja osaava.

      Luulen että KC clinic on saanut kovan kilpailijan BB estheticsistä Tampereella. Siellä on hinnoittelu kohdillaan ja nuoret sairaanhoitajat osaavat ystävällisen asiakaspalvelun. Tai lähes kaikki, yksi poikkeus löytyy heiltäkin mutta ei mitään rva Kupiin verrattavaa kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Oo, upea tulos mulle 360 rasvaimu. En koskaan lle ollut näin onnellinen. Huom. Kaupallinen yhteistyö


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe