On se rentouttavaa mennä raskaan duunipäivän jälkeen kunnon thaihierontaan, jossa sexy thaityttö ottaa vielä lopuks suihin ilman kortsua. Sen jälkeen on hyvä mennä kotiin, eikä pahemmin kiinnosta kuunnella vaimon nalkutuksia: olut käteen ja TV auki - antaa ämmien valittaa.
Thaipaikkaan duunin jälkeen
19
1842
Vastaukset
- Haijaa
suakin kattelee?
- Hobin
Et sä mikään sovinisti ole, sä olet narsisti.
- Näinhän se menee
käynyt sillä välin hoitelemassa naapurin karvakätinen isäntä tai muut hoito...joten sopiva pari taatusti olette :)
- MachoMies
itsekin olen duunin jälkeen palkinnut itseni kaljalla mitä eukko ei tietenkään tajua/hyväksy, mutta aion kokeilla tota thaihierontaa,, tekee varmaan ihan hyvän äjäyksen ja rentouttaa. toisin kuin akan nalkutus ja pihtaus.
- hyvähyvä
olet varmasti hieno mies.
- hyvä äijät!
oikea asenne! itsekin käytän näitä thaityttöjä seksuaalisiin tarpeisiini, ihan normaalia valkoisen miehen touhua se on tuollainen. Kuka edes viitsii mennä naimisiin jonkun valittavan akan kanssa kun suihinotonkin saa näin halvalla nykyään. Joskus saa ilmaistakin naista, jos oikein hyvä flaksi käy:-)
Itseäni on useampi ämmä yrittänyt vietellä naimisiin menolla, mutta enpä ole mennyt, mun rahoja ne vain haluaa. olen vasta tosin 26v mutta en ole ajatellut kyllä koskaan mennäkään naimisiin, naisia tulee ja menee ei niistä kannata sen enempää välittää!
- Diannah
Kyllä minäkin male gigololta ostan palveluja. :D Ihana, jaksaa sit aviovuoteessakin vielä. ;) Mies ei tiedä mitään!
- trhtrhtrhtrh
oletko löysäpimppi? eli ns. "löysähtänyt"
- Aina oikea hoito
Niin, oikea homma.
Jos on tukkaa liian pitkä niin parturiin, jos niska tai selkä jäykkänä niin hierojalle, jos on penis jäykkänä niin thaikkulaan tai jonkun muun naisen tykö joka hoitaa vaivan pois. Onneksi "hoitsuja" löytyy ilmaiSEKSIkin.
Ei pitäs olla ämmillä valittamista, normi homma pitäs olla.
Ps. Vaimokin saa hoitaa jos haluaa tai kerkee ;-) - Kuinka monelta on
ottanut suihin ennen sua?
Taksikuski Masalta
Dösäkuski Ahmedilta
Raksamies Reinolta
Linnakundi Pasilta
Laske vain kuinka monen miehen kulli on
käynyt hänen suussaan,
siinä sulle rentoutusta
ilman kumia.- Rojut torveen
Mitä käytetympi niin sitä parempi!
Jälkiliukkaat on Ok! - h jj
Rojut torveen kirjoitti:
Mitä käytetympi niin sitä parempi!
Jälkiliukkaat on Ok!Viina suojelee sydäntaudeilta.
Alhainen älykkyysosamäärä ei suojele seksitaudeilta.
Moni seksitauti ei parane lääkkeillä vaan jää pysyväksi.
Vitutukseen ei kuole vaikka joskus niin toivoisikin.
Herpes ja kondylooma vituttavat aika pitkään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kondylooma
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herpes_simplex
Pösilönkin kannattaa käyttää kumia.
- terrru
mä käyn panemassa salaa mieheltäni hottiksen naisen kanssa, viikottaista lesboilua, tyydytyn 100 kertaa paremmin kun miehen kanssa.
- pua farang & mia lao
Mä naimisissa thai-naisen kanssa joka heittää välillä keikkaa hieromossa, hän ottaa suihin asiakkailta vain kortsun kanssa ja runkkaa heitä kumihanska kädessä, oon jopa nähnyt, oli siinä naurussa pitelemistä:) eikä kestänyt muuten kauan..
Melkoista miesten(asiakkaiden) hyväksikäyttöä mutta ei voi valittaa, hyvää lisätienistiä meidän thaimaan matkoihin. suosittelen thai-naista kaikille paitsi sovinisteille. Happy ending! - runksrunk
pua farang & mia lao kirjoitti:
Mä naimisissa thai-naisen kanssa joka heittää välillä keikkaa hieromossa, hän ottaa suihin asiakkailta vain kortsun kanssa ja runkkaa heitä kumihanska kädessä, oon jopa nähnyt, oli siinä naurussa pitelemistä:) eikä kestänyt muuten kauan..
Melkoista miesten(asiakkaiden) hyväksikäyttöä mutta ei voi valittaa, hyvää lisätienistiä meidän thaimaan matkoihin. suosittelen thai-naista kaikille paitsi sovinisteille. Happy ending!Thai-hieronta missä mä kävin niin hoiti runkkauksen kirurginhanska kädessä ja silti piti olla kortsukin vielä:) Turvaseksiä parhaimmillaan
- taistotammi
runksrunk kirjoitti:
Thai-hieronta missä mä kävin niin hoiti runkkauksen kirurginhanska kädessä ja silti piti olla kortsukin vielä:) Turvaseksiä parhaimmillaan
kyllä jotkut ottaa satsit suuhunkin, sylkee tosin pois:(
- penteletär
taistotammi kirjoitti:
kyllä jotkut ottaa satsit suuhunkin, sylkee tosin pois:(
minä poka sain nuolla yhtä thaihierojaa samalla kun hän imutti mua, kortsun kanssa tosin..
- Anonyymi
Ihailen sua, Jute!
- Anonyymi
Muista vaihtaa puhtaat kalsarit ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982