Thaipaikkaan duunin jälkeen

Jute78

On se rentouttavaa mennä raskaan duunipäivän jälkeen kunnon thaihierontaan, jossa sexy thaityttö ottaa vielä lopuks suihin ilman kortsua. Sen jälkeen on hyvä mennä kotiin, eikä pahemmin kiinnosta kuunnella vaimon nalkutuksia: olut käteen ja TV auki - antaa ämmien valittaa.

19

1687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haijaa

      suakin kattelee?

    • Hobin

      Et sä mikään sovinisti ole, sä olet narsisti.

    • Näinhän se menee

      käynyt sillä välin hoitelemassa naapurin karvakätinen isäntä tai muut hoito...joten sopiva pari taatusti olette :)

      • MachoMies

        itsekin olen duunin jälkeen palkinnut itseni kaljalla mitä eukko ei tietenkään tajua/hyväksy, mutta aion kokeilla tota thaihierontaa,, tekee varmaan ihan hyvän äjäyksen ja rentouttaa. toisin kuin akan nalkutus ja pihtaus.


    • hyvähyvä

      olet varmasti hieno mies.

      • hyvä äijät!

        oikea asenne! itsekin käytän näitä thaityttöjä seksuaalisiin tarpeisiini, ihan normaalia valkoisen miehen touhua se on tuollainen. Kuka edes viitsii mennä naimisiin jonkun valittavan akan kanssa kun suihinotonkin saa näin halvalla nykyään. Joskus saa ilmaistakin naista, jos oikein hyvä flaksi käy:-)

        Itseäni on useampi ämmä yrittänyt vietellä naimisiin menolla, mutta enpä ole mennyt, mun rahoja ne vain haluaa. olen vasta tosin 26v mutta en ole ajatellut kyllä koskaan mennäkään naimisiin, naisia tulee ja menee ei niistä kannata sen enempää välittää!


    • Diannah

      Kyllä minäkin male gigololta ostan palveluja. :D Ihana, jaksaa sit aviovuoteessakin vielä. ;) Mies ei tiedä mitään!

      • trhtrhtrhtrh

        oletko löysäpimppi? eli ns. "löysähtänyt"


    • Aina oikea hoito

      Niin, oikea homma.

      Jos on tukkaa liian pitkä niin parturiin, jos niska tai selkä jäykkänä niin hierojalle, jos on penis jäykkänä niin thaikkulaan tai jonkun muun naisen tykö joka hoitaa vaivan pois. Onneksi "hoitsuja" löytyy ilmaiSEKSIkin.

      Ei pitäs olla ämmillä valittamista, normi homma pitäs olla.

      Ps. Vaimokin saa hoitaa jos haluaa tai kerkee ;-)

    • Kuinka monelta on

      ottanut suihin ennen sua?
      Taksikuski Masalta
      Dösäkuski Ahmedilta
      Raksamies Reinolta
      Linnakundi Pasilta

      Laske vain kuinka monen miehen kulli on
      käynyt hänen suussaan,
      siinä sulle rentoutusta
      ilman kumia.

      • Rojut torveen

        Mitä käytetympi niin sitä parempi!

        Jälkiliukkaat on Ok!


      • h jj
        Rojut torveen kirjoitti:

        Mitä käytetympi niin sitä parempi!

        Jälkiliukkaat on Ok!

        Viina suojelee sydäntaudeilta.
        Alhainen älykkyysosamäärä ei suojele seksitaudeilta.
        Moni seksitauti ei parane lääkkeillä vaan jää pysyväksi.
        Vitutukseen ei kuole vaikka joskus niin toivoisikin.
        Herpes ja kondylooma vituttavat aika pitkään.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kondylooma
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herpes_simplex

        Pösilönkin kannattaa käyttää kumia.


    • terrru

      mä käyn panemassa salaa mieheltäni hottiksen naisen kanssa, viikottaista lesboilua, tyydytyn 100 kertaa paremmin kun miehen kanssa.

      • pua farang & mia lao

        Mä naimisissa thai-naisen kanssa joka heittää välillä keikkaa hieromossa, hän ottaa suihin asiakkailta vain kortsun kanssa ja runkkaa heitä kumihanska kädessä, oon jopa nähnyt, oli siinä naurussa pitelemistä:) eikä kestänyt muuten kauan..
        Melkoista miesten(asiakkaiden) hyväksikäyttöä mutta ei voi valittaa, hyvää lisätienistiä meidän thaimaan matkoihin. suosittelen thai-naista kaikille paitsi sovinisteille. Happy ending!


      • runksrunk
        pua farang & mia lao kirjoitti:

        Mä naimisissa thai-naisen kanssa joka heittää välillä keikkaa hieromossa, hän ottaa suihin asiakkailta vain kortsun kanssa ja runkkaa heitä kumihanska kädessä, oon jopa nähnyt, oli siinä naurussa pitelemistä:) eikä kestänyt muuten kauan..
        Melkoista miesten(asiakkaiden) hyväksikäyttöä mutta ei voi valittaa, hyvää lisätienistiä meidän thaimaan matkoihin. suosittelen thai-naista kaikille paitsi sovinisteille. Happy ending!

        Thai-hieronta missä mä kävin niin hoiti runkkauksen kirurginhanska kädessä ja silti piti olla kortsukin vielä:) Turvaseksiä parhaimmillaan


      • taistotammi
        runksrunk kirjoitti:

        Thai-hieronta missä mä kävin niin hoiti runkkauksen kirurginhanska kädessä ja silti piti olla kortsukin vielä:) Turvaseksiä parhaimmillaan

        kyllä jotkut ottaa satsit suuhunkin, sylkee tosin pois:(


      • penteletär
        taistotammi kirjoitti:

        kyllä jotkut ottaa satsit suuhunkin, sylkee tosin pois:(

        minä poka sain nuolla yhtä thaihierojaa samalla kun hän imutti mua, kortsun kanssa tosin..


    • Anonyymi

      Ihailen sua, Jute!

    • Anonyymi

      Muista vaihtaa puhtaat kalsarit ensin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe