Sinä ihana vaalea Nainen(n.45,lyhyehköt hiukset,silmälasit,ihana hymy) taidan olla jo vallassasi...
Täällä on se tumma 40 öljykuski joka sulle on yrittänyt välillä vähän flirttailla...
Otahan yhteyttä tänne tai [email protected]
Nesteoil Autolastaus Ruokala !
8
729
Vastaukset 8
- odotan....
Hän on siis töissä siellä(lisäys)
- Jepo
Siis onko kyseessä Kilpilahden autolähettämö?
- odotan....
Jepo kirjoitti:
Siis onko kyseessä Kilpilahden autolähettämö?
Kyllä,ja taidat olla emäntänä siellä ruokalassa.Tänäänkin näimme aamulla n.5.45-
Jos kiinnostuit jo niin ota pian yhteyttä... - Jepo
odotan.... kirjoitti:
Kyllä,ja taidat olla emäntänä siellä ruokalassa.Tänäänkin näimme aamulla n.5.45-
Jos kiinnostuit jo niin ota pian yhteyttä...En valitettavasti ole etsimäsi henkilö, mutta jos tapaan siellä ruokalassa kuvauksiisi sopivan naisen niin voin kehottaa häntä käymään suomi24.fi:ssä. Jos sopii?
- odotan....
Jepo kirjoitti:
En valitettavasti ole etsimäsi henkilö, mutta jos tapaan siellä ruokalassa kuvauksiisi sopivan naisen niin voin kehottaa häntä käymään suomi24.fi:ssä. Jos sopii?
Jos vaan viitsit,olisi tosi ihanasti tehty!
- Helu 43
tuu tumma kuski torstain iltana vastaan minua kun pääsen töistä käydään kahvilla ja jutellaan, sulla on kaunis katse t: Helu
- odotan....
Torstai vähän paha päivä tulla siihen aikaan,mutta miten olis joku aamu jos tulisit vähän etuajassa töihin ja tavattais jossain miten sovitaan.Ihan vaan varmistaisin ensin että sä olet varmasti oikea henkilö,ettei joku pilaile,nähtiinkö tänä aamuna ja miten? Ja tiedätkö jo kuka olen?
Jos viitsisit vastata tänne [email protected] niin ei kaikki tietäisi missä tavataan.
Tarkkasilmäisenä olen huomannut että sormus sulla on mutta niinhän se on mullakin,että kumpikin tietää mitä tekee,vai mitä?
Ja koruja sulla oli muutenkin,sopii sun tyyliisi hienosti... - odotan....
En nyt sitten valitettavasti päässyt siihen aikaan,ja en oikein tiennyt oletko 16 asti vai miten...
Ajatko muuten sillä fiatilla vai fordilla?
Voisit viedä mut ihan pian ajelulle,jonnekin rauhallisempaan paikkaan kuin kilpilahti.
Ota nyt yhteyttä sinne mun sähköpostiin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721116
- 651070
- 61862
- 93827
- 43687
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois235686- 50608
- 68602
- 40580
- 21574