Nyt kun kevätaurinko on sulattanut näkyviin talven jäljiltä noita läjäkasoja,niin on aika aloittaa keskustelu
Koiranpaskoista. Siis ..Onko hyväksyttävää että koirat saavat paskantaa sinne missä ihmiset kulkevat? Kommennteja!
Koiranpaskakeslustelun aika!
12
235
Vastaukset
- mht2000
Ei ole! Koiranomistajat sais kerätä paskat pois! ISO koiravero koirille!
- ex-hiihtäjä
Niinhän nämä aiheet kulkevat sesongeittain...
Eikös koiranomistajan tulisi korjata ne jätökset pussiin ja toimittaa pois, ellei elukka tee tarpeitaan jossain metsäalueella. Kieltämättä talven jäljet alkavat pian paljastua, eikä se ole kovin kaunista katsottavaa.
Muistutan kuitenkin, että kulkuväylien varrella on myös epälukuinen määrä rikottuja pulloja, uudenvuoden rakettien jäänteitä sunmuuta roinaa. Että entisenä koiran omistajana en yksioikoisesti syyttäisi pelkästään koiraperheitä.
Seuraava sesonkikeskustelun aihe liittyykin sitten luultavasti puutarhajätteisiin. Sitten on vuorossa grillien haitat naapurustolle, ruohonleikkureiden äänet, naapurin autonpesuvimma. Syksymmällä päästäänkin sitten lehtipuhaltimiin tai vähintään siihen, että naapurin lehtipuu varistaa lehtensä meidän tontille. Ja kuka per... ne haravoi? Ympäri vuoden riittää urputettavaa. - ikkar avoksaP
ex-hiihtäjä kirjoitti:
Niinhän nämä aiheet kulkevat sesongeittain...
Eikös koiranomistajan tulisi korjata ne jätökset pussiin ja toimittaa pois, ellei elukka tee tarpeitaan jossain metsäalueella. Kieltämättä talven jäljet alkavat pian paljastua, eikä se ole kovin kaunista katsottavaa.
Muistutan kuitenkin, että kulkuväylien varrella on myös epälukuinen määrä rikottuja pulloja, uudenvuoden rakettien jäänteitä sunmuuta roinaa. Että entisenä koiran omistajana en yksioikoisesti syyttäisi pelkästään koiraperheitä.
Seuraava sesonkikeskustelun aihe liittyykin sitten luultavasti puutarhajätteisiin. Sitten on vuorossa grillien haitat naapurustolle, ruohonleikkureiden äänet, naapurin autonpesuvimma. Syksymmällä päästäänkin sitten lehtipuhaltimiin tai vähintään siihen, että naapurin lehtipuu varistaa lehtensä meidän tontille. Ja kuka per... ne haravoi? Ympäri vuoden riittää urputettavaa." Että entisenä koiran omistajana en yksioikoisesti syyttäisi pelkästään koiraperheitä."
No, mistä se koiran paska tulee ellei koirista ?
Muistutan kuitenkin että puhe on nimenomaan koiran paskoista, yleinen sotkeminen on aivan eri asia, ei verrattavissa kotielukan tuotteisiin, - KoiranKökkö
Sitten kerään koirani paskat pois kun en enään näe paskottuja pulloja, röökin stumppeja, raketin jämiä, yms skeidaa katujen varrella
- ex-hiihtäjä
ikkar avoksaP kirjoitti:
" Että entisenä koiran omistajana en yksioikoisesti syyttäisi pelkästään koiraperheitä."
No, mistä se koiran paska tulee ellei koirista ?
Muistutan kuitenkin että puhe on nimenomaan koiran paskoista, yleinen sotkeminen on aivan eri asia, ei verrattavissa kotielukan tuotteisiin,Totta, aloitus liittyi koiranjätöksiin. Mutta aina asioita voi tarkastella vähän isommalla luupilla. Siksi heitin ne kaljapullojen ja rakettien jätökset kehiin. Koiranskeida on vain yksi osa yleistä sotkemista, eikä siitä pidä tehdä yksittäisenä ilmiönä elämää suurempaa juttua. En puolustele niitä, jotka jättävät koiransa skeidat keskelle jalkakäytävää. Mutta en hyväksy myöskään sitä, että joudun siivoamaan pihaltani ties mistä lennätettyjä raketinjäänteitä ja fillarini kumi puhkeaa kauden alettua pyöräteillä olevien lasinsirujen takia. Sitten on vielä yleinen roskaaminen. Pitkin kaupunkia on mäkkärin pahvibokseja pitkin ketoa, jakamattomia ilmaislehtiä ja mainoksia vinot pinot. Ynnämuuta. Että semmmoista on yleinen sotkeminen.
- onhanse
Valtio vois pistää yhdyskuntapalvelun suorittajat näin keväisin ämpärin ja lapion kanssa tonne tienvarsiin keräämään :) HYVÄ IDEA EIKÖ??
- Kauheata!!
Siis onhan se aivan kauheaa kun näkee koiranpaskaa jossakin, voi että!
Elämä menee heti pilalle,ei pysty enään edes normaaleja arkirutiineja suorittamaan saati käydä töissä kun hangista alkaa kakka pilkottamaan.
Minun mielestä täysin normaalia että sitä on,eriasia on se jos koira on tehnyt keskelle kulkuväylää tai jonkun kotipihalle. Sitä en suvaitse jos jätöstä ei korjata.Ja tietenkin myös keskustan aluella olisi järkevää ne korjata pois.
Kyllä ihmisillä on taas suuret ongelmat tässä pienessä Suomessa. Ja varsinkin Hyvinkäällä kun joka pikkuasiasta pitää vääntää ja itkeä.Ja siisteys ei silti paljoa muuttuisi vaikka paskaa ei enään löytyisikään,silti joka kadunnurkasta löytyy vaikka millaista roskaa minkä paikka siellä ei ole.
Ihmisten pitäisi vaan hyväksyä tämän päivän maailma ja keskittyä oikeasti isoihin ongelmiin ja elämiseen.
Itse en ainakaan ala itkemään täällä roskista ja jätöksistä sen enempää vaan jatkan elämääni ihan samanlailla kun tähänkin päivään asti.Eli en välitä noin pieneistä asioista, vaikka joillekin ne tuntuvat olevan niin SUURIA ongelmia.Tässä threadissa sekin vielä koetaan moneen kertaan. :D - et sillee
Kauheata!! kirjoitti:
Siis onhan se aivan kauheaa kun näkee koiranpaskaa jossakin, voi että!
Elämä menee heti pilalle,ei pysty enään edes normaaleja arkirutiineja suorittamaan saati käydä töissä kun hangista alkaa kakka pilkottamaan.
Minun mielestä täysin normaalia että sitä on,eriasia on se jos koira on tehnyt keskelle kulkuväylää tai jonkun kotipihalle. Sitä en suvaitse jos jätöstä ei korjata.Ja tietenkin myös keskustan aluella olisi järkevää ne korjata pois.
Kyllä ihmisillä on taas suuret ongelmat tässä pienessä Suomessa. Ja varsinkin Hyvinkäällä kun joka pikkuasiasta pitää vääntää ja itkeä.Ja siisteys ei silti paljoa muuttuisi vaikka paskaa ei enään löytyisikään,silti joka kadunnurkasta löytyy vaikka millaista roskaa minkä paikka siellä ei ole.
Ihmisten pitäisi vaan hyväksyä tämän päivän maailma ja keskittyä oikeasti isoihin ongelmiin ja elämiseen.
Itse en ainakaan ala itkemään täällä roskista ja jätöksistä sen enempää vaan jatkan elämääni ihan samanlailla kun tähänkin päivään asti.Eli en välitä noin pieneistä asioista, vaikka joillekin ne tuntuvat olevan niin SUURIA ongelmia.Tässä threadissa sekin vielä koetaan moneen kertaan. :DPianhan paskat katoaa kun vettätulee. kyllä luonto omansa korjaa. mutta pussissa lymyävä paska näkyykin pidempään, kun ne heitellään tienposkiin ja puiden oksille. ja entäs noi uudenvuoden jättämät jäljet...
- kissat on kivoja
et sillee kirjoitti:
Pianhan paskat katoaa kun vettätulee. kyllä luonto omansa korjaa. mutta pussissa lymyävä paska näkyykin pidempään, kun ne heitellään tienposkiin ja puiden oksille. ja entäs noi uudenvuoden jättämät jäljet...
...jumaleissön kun kiehahtaa jo valmiiksi. prrrrkle.
pistäkää nyt stana ne piskinpaskanne pusseihin ja roskiksiin - onhan se yks helevetti kun ei niin yksinkertaista asiaa pysty ymmärtämään.
talvikin meni piloille niitä shvidun kusimerkkauksia varoessa. joka jumalan kulmauksessa jotain töhnää.
saattanna ku mä en sitte saa fiboja noista piskeistä. - 350e./kpl
Kauheata!! kirjoitti:
Siis onhan se aivan kauheaa kun näkee koiranpaskaa jossakin, voi että!
Elämä menee heti pilalle,ei pysty enään edes normaaleja arkirutiineja suorittamaan saati käydä töissä kun hangista alkaa kakka pilkottamaan.
Minun mielestä täysin normaalia että sitä on,eriasia on se jos koira on tehnyt keskelle kulkuväylää tai jonkun kotipihalle. Sitä en suvaitse jos jätöstä ei korjata.Ja tietenkin myös keskustan aluella olisi järkevää ne korjata pois.
Kyllä ihmisillä on taas suuret ongelmat tässä pienessä Suomessa. Ja varsinkin Hyvinkäällä kun joka pikkuasiasta pitää vääntää ja itkeä.Ja siisteys ei silti paljoa muuttuisi vaikka paskaa ei enään löytyisikään,silti joka kadunnurkasta löytyy vaikka millaista roskaa minkä paikka siellä ei ole.
Ihmisten pitäisi vaan hyväksyä tämän päivän maailma ja keskittyä oikeasti isoihin ongelmiin ja elämiseen.
Itse en ainakaan ala itkemään täällä roskista ja jätöksistä sen enempää vaan jatkan elämääni ihan samanlailla kun tähänkin päivään asti.Eli en välitä noin pieneistä asioista, vaikka joillekin ne tuntuvat olevan niin SUURIA ongelmia.Tässä threadissa sekin vielä koetaan moneen kertaan. :D"Minun mielestä täysin normaalia että sitä on,eriasia on se jos koira on tehnyt keskelle kulkuväylää tai jonkun kotipihalle. Sitä en suvaitse jos jätöstä ei korjata.Ja tietenkin myös keskustan aluella olisi järkevää ne korjata pois."
On tainnut kirjoittelija syödä niitä puudelinsa nappuloita liikaa, meinaan niin sekavaa höpötystä tuli.
"Eli en välitä noin pieneistä asioista"
Jaa et välitä vai, jaksat silti kirjoitella asiasta....
Muista kuitenkin vähän seurata sitä kenenkä portin pieleen se sinun puudelisi seuraavaksi paskoo ja kusee. - hel####i
Kauheata!! kirjoitti:
Siis onhan se aivan kauheaa kun näkee koiranpaskaa jossakin, voi että!
Elämä menee heti pilalle,ei pysty enään edes normaaleja arkirutiineja suorittamaan saati käydä töissä kun hangista alkaa kakka pilkottamaan.
Minun mielestä täysin normaalia että sitä on,eriasia on se jos koira on tehnyt keskelle kulkuväylää tai jonkun kotipihalle. Sitä en suvaitse jos jätöstä ei korjata.Ja tietenkin myös keskustan aluella olisi järkevää ne korjata pois.
Kyllä ihmisillä on taas suuret ongelmat tässä pienessä Suomessa. Ja varsinkin Hyvinkäällä kun joka pikkuasiasta pitää vääntää ja itkeä.Ja siisteys ei silti paljoa muuttuisi vaikka paskaa ei enään löytyisikään,silti joka kadunnurkasta löytyy vaikka millaista roskaa minkä paikka siellä ei ole.
Ihmisten pitäisi vaan hyväksyä tämän päivän maailma ja keskittyä oikeasti isoihin ongelmiin ja elämiseen.
Itse en ainakaan ala itkemään täällä roskista ja jätöksistä sen enempää vaan jatkan elämääni ihan samanlailla kun tähänkin päivään asti.Eli en välitä noin pieneistä asioista, vaikka joillekin ne tuntuvat olevan niin SUURIA ongelmia.Tässä threadissa sekin vielä koetaan moneen kertaan. :Dsentään, kun ne paskakasat on iljettäviä tuolla katujen varsilla, yritä nyt sinäkin ymmärtää. Kun rakkien omistajat eivät korjaa niitä kasoja. Asia olisi aivan toinen jos korjaisivat kasat pois. Naapurin portin pieleen vaan. Omistajalla omahyvänen, tyhmä ilme naamalla.
- Voi kyynel!
hel####i kirjoitti:
sentään, kun ne paskakasat on iljettäviä tuolla katujen varsilla, yritä nyt sinäkin ymmärtää. Kun rakkien omistajat eivät korjaa niitä kasoja. Asia olisi aivan toinen jos korjaisivat kasat pois. Naapurin portin pieleen vaan. Omistajalla omahyvänen, tyhmä ilme naamalla.
"Jaa et välitä vai, jaksat silti kirjoitella asiasta....
Muista kuitenkin vähän seurata sitä kenenkä portin pieleen se sinun puudelisi seuraavaksi paskoo ja kusee. "
Kirjoitan juuri sen takia että muillekin menisi jakeluun kuinka mitättömästä asiasta saadaan kauhea hulabaloo. Kyllä itse myönnän että seuraan erittäinki tarkasti mihin annan koirani asiansa tehdä.
Siitä sinun on turha tulla mussuttamaan.Ja jos koirani sattuu tekemään "taajamaalueelle" niin korjaan jätökset pois. Eri asia kun olen metsässä tai lenkkipoluilla.
Esim. kyllä meidänkin etupihalta on paskaa löytynyt eikä ole meidän koirien,tätä en siis ymmärrä miten omistaja kehtaa jättää jätökset kulkuväylälle josta pitäisi kotipihalle mennä.
Ja kerroppas nyt samalla mitä tekstissäni oli niin sekavaa ettei mennyt sinun kaaliin?
Vai oletko niin yksinkertainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402