Pyramidia ei tule Suomeen

Faarao Pekka Siitoin

34

4119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amina

      Hei! Miten voi aloittaa uuden keskustelun ?
      Niinkuin ihan OMAN.
      Sori, tämä ei kuulu aiheeseen mutta kuitenkin :/

    • SikaNaama

      Siitä voisi tulla Matinkhamon I:n hauta. Sitten kun Vanhanen on Wanha ja kuolee niin siitä voi tulla sen hautapaikka. Vai oliskos Tarja Haloselle sopivampi pyramiidihauta? Naisfaarao! Tarjahamon I. Hähähäh.. tekopartaakaan ei välttämättä tarvittas..

      • Tittelit oikein

        Naisfaaraon nimi on Tavjahalon I Kärkäs.


    • SikaNaama

      Suomen työväenluokka kai sittenkin sen pyramiidin alle pitäs haudata.. Ei taida t-väenluokka enää kauan pysyy hengissä kun kaikki elämisen ehdotkin viedään..

      • aa

        siten, että etsii oikealla näkyvästä sisällysluettelosta sopivan osion ja klikkaa sitä. Sieltä löytyvät alaosiot ja niiden takaa luettelo olemassa olevista ketjuista. Siellä on myös kohta, jossa lukee: Aloita uusi keskustelu. Sitä klikkaamalla saa kirjoitussivun näkyviin.
        Tämä on iso foorumi, joten tuon löytymnen on monimutkaista, mutta yrittämällä onnistuu.


      • Uppu23
        aa kirjoitti:

        siten, että etsii oikealla näkyvästä sisällysluettelosta sopivan osion ja klikkaa sitä. Sieltä löytyvät alaosiot ja niiden takaa luettelo olemassa olevista ketjuista. Siellä on myös kohta, jossa lukee: Aloita uusi keskustelu. Sitä klikkaamalla saa kirjoitussivun näkyviin.
        Tämä on iso foorumi, joten tuon löytymnen on monimutkaista, mutta yrittämällä onnistuu.

        Jos nyt puhutaan siitä miten kauavaksi keihäs lentää 2ms tuulenansiosta niin olet väärässä.

        Kuten Elefanttia kouluttanut mies tässä: http://www.fatalfailblog.com/2/post/2010/03/elephant-kills-man.html


    • Pyramiden.
    • 27

      Tosin ennemmin tälläistä kuin Islamilaista, rakentaisivat kunnon linnan, olisi kotimaisempaa tyyliä.

    • Lapin kota

      Ei jumat***, ens' kertaa tästä luin nyt!
      Vai että pyramidia suunnittelivat... jo on aikoihin eletty..pistäisivät vaikka lapinkodan mieluummin .. osuis vähän lähemmäksi

      • nakkijussi

        pyramideja EI ORJAT rakentanu


      • joo.
        nakkijussi kirjoitti:

        pyramideja EI ORJAT rakentanu

        Jos pyramiidista kaavaillaan matkailuvalttia,on kyllä aika kaukaa haettu idea ja tuskinpa oikeasti pyramiidi jaksaa ketään kiinnostaa? Sademetsä olisi parempi vetonaula,nyt kun tämä ilmastonmuutoskin niin kovaa vauhtia on kuulema Suomeenkin tulossa. Vai olisiko kenties styroksista valmistettu iglukylä lähes aidoilla eskimoilla varustettuna parempi idea? Miksei Cape Kenedyn avaruusrakettien laukaisukeskuskin olisi matkailua edistävä idea. Vanerista vaan kulissit ja taas tulisi sankoin joukoin turisteja paikalle ihmettelemään,mistä näitä älyttömiä ideoita itää?


      • Stonehenge
        joo. kirjoitti:

        Jos pyramiidista kaavaillaan matkailuvalttia,on kyllä aika kaukaa haettu idea ja tuskinpa oikeasti pyramiidi jaksaa ketään kiinnostaa? Sademetsä olisi parempi vetonaula,nyt kun tämä ilmastonmuutoskin niin kovaa vauhtia on kuulema Suomeenkin tulossa. Vai olisiko kenties styroksista valmistettu iglukylä lähes aidoilla eskimoilla varustettuna parempi idea? Miksei Cape Kenedyn avaruusrakettien laukaisukeskuskin olisi matkailua edistävä idea. Vanerista vaan kulissit ja taas tulisi sankoin joukoin turisteja paikalle ihmettelemään,mistä näitä älyttömiä ideoita itää?

        Jos kirjoittajat sattuisivat liikkumaan Ylämaan Virolahden suunnassa tulisi ilmeiseksi miksi Hämäläisen Esko on tätä asiaa jo kauan yrittänyt virittää.

        Siellä tulee rakennuskivilouhoksista valtava määrä hukkakiveä. Lohkareita jotka ovat painoltaan useita tonneja (en lähde selittämään tarkemmin syytä miksi Googlatkaa vaikka rakennuskivilouhinta tai jotain). Sellaisen tiedonjyvän voisin tähän kuitenkin lisätä, että louhinnassa lopputuotetta saadaan pahimmillaan vain alle prosentti louhitusta kuutiosta. Lohkareet päätyvät sitten jätteenä (sisältävät jossainmäärin ravinnekuormaa räjähteiden ym. jäljiltä) Kaakkois-Suomen metsiin. Nämä lohkareet ulkonäöltään näyttävät pyramidikiviä. Ei siihen suurta luovuutta ole tarvinnut sitten keksiä tuo "pyramidi-innovaatio".

        Mutta, kuten muissakin "hyvissä" ajatuksissa, tulee raha rajoittamaan. Kustannukset tuntuvat äkkisistään pieniltä. Toisilla on jätettä mistä ne haluaa eroon ja toisilla voisi olla paikka mihin ne voisi laittaa. Mutta siirrot, käsittely rakenteellisista kustannuksista puhumattakaan. No iloinen asia on että on siitä sentään konsultti kuitannut varmaan mukavan laskun.


    • Ankkakhamon

      Jos pyramidia alettaisiin rakentaa, niin kyllä siitä pitäisi isompi tehdä kuin olemassa olevat. Rakennuskustannuksia saataisiin varmasti helposti pienennettyä. Kiviteollisuuden jätekivestä saadaan ensinnäkin rakennusmateriaali läheltä omakustannushintaan. Myös vaihtoehtoja työtekijöiden saamiseksi riittää:
      -työttömistä saataisiin työvoimaa. Maksetaan työelämäharjoittelusta bonuksena 8 euroa päivä tai tuet loppuvat.
      -kunnallisveron voisi kuitata pyramidinrakennustyömaalla
      -Intiasta ja Pakistanista saa edullista työvoimaa. 1 euro/päivä. Eihän Burj Khalifan (Burj Dubai) intialaistyöntekijätkään saaneet kuin dollari/päivä palkkaa. Siellä kuitenkin oli karsean kuumaa ja vaaralliset työolosuhteet. Joku pyramidin rakentaminen olisi ihan helppo nakki. Eikä mitään pyramidinrakentajien liittoakaan (PDRL) ole olemassa.

      Siitä saisi talvella kivan laskettelurinteen. Kansanäänestyksellä voitaisiin valita vuoden muumio, joka sitten haudattaisiin mahdollisimman syvälle pyramidin alle.

    • kunnon pyramidi

      Mielestäni pyramidi kannattaisi rakentaa, mutta sen tulee ehdottomasti olla suurempi kuin egyptin pyramidit, muuten sitä on turha tehdä

      Eli vähintään 150 metriä pitää olla korkeutta

      • turhaa#¤

        Vietätte elämänne jokatapauksessa taloudellisessa paskapaperipyramidissa


    • Prööti Töröperes
    • niin se on ollut

      Eihä orjat egyptin pyramideja pinonnu, vaan maanviljelijät ym. tulva-aikaan, kun ei ollut kiireempiä töitä niin kävivät pyramidiraksalla.

    • Perkele
    • Lalli

      Kaikkea paskaa sitä turhantärkeät poliitikkojuonijat suunnittelevat.
      Kaikenkukkuraksi kaupunginjohtajan perustama firma olis sen rakentanut.
      Kannattais vähän miettiä, millainen kähmintä tuollaisessa valtuustossa on, jos näin
      selkeästi vielä juljetaan "ideoida" tuollaista paskaa.
      Apinoidaan muita maita, kun ei mitään itse keksitä.
      Suomalaisittainkin sopisi vaikka mahdottoman kokoinen tuulimylly tai valtava hirsirakennus tms.

      Imekää parsaa, tuollaisten ideoijien faijat olis pitäny hakata aikaa sitte.

    • Jääman

      Tekisivät tuosta pyramidista 10 kertaa isomman niin siitä tulisi suosittu nähtävyys koska kaikki haluaisivat nähdä maailman suurimman pyramidin.
      Aitoja pyramideja kunnioittaen tuo pyramidi pitäisi vielä tehdä graniitista.
      Siinä olisi turisteilla ihmeteltävää kun pääsisivät lähietäisyydeltä katsomaan 300 metriä korkeaa graniittipyramidia.
      Kuntoilijoita varten ulkoseinälle voitaisiin rakentaa portaat niin sitten voisi juosta portaita pitkin pyramidin huipulle.

      • Jääman

        Jos rakennetaan kilometrin korkuinen pyramidi niin sen yhdelle seinälle pystyttäisiin tekemään sellainen laskettelurinne, että Suomessa voitaisiin järjestää alppihiihdon MM-kisat.
        Ja jos toiselle seinälle rakennettaisiin kelkkarata niin Suomessa voitaisiin järjestää talviolympialaiset.

        Itse asiassa kilometrin korkuinen pyramidi on niin iso, että sen sisään mahtuisi curlinghalli sekä erilliset hallit pikaluistelulle, jääkiekolle ja taitoluistelulle joten kaikki talviolympialaisten lajit pystyttäisiin järjestämään samassa paikassa.


    • ..

      huomenna pyramidia arkadianmäelle matti nykäsen paskasta.

      • neljään suuntaan

        että tulis kultaa olympialaisista.


    • agasga

      Esko Hämäläinen on vapaamuurari.

    • Mohmetti

      rakentaa Lappeenrantaan?

      • lissu 4

        mun tyhmä sisko asuu siellä,,,,,


    • asdsad

      esko hämäläinen on vapaamuurai ja haluaa ton okkulttiseksi palvomispaikaksi tehdä.

    • Julkisalaliitto

      Kuuluukohan naisfaarao Tavjahalon I Kärkäs Le Droit Humain -järjestöön?

      • Farthamon II

        Itsekin luulin ennen, kun he puhuivat pyramidin rakentamisesta ja sen arvosta nähtävyytenä, että siitä tulisi isokin kasa, koska tuolla Ylämaan käpykylässä on niitä jättimäisiä kiviröykkiöitä jo valmiina, että semmonen sata metriä pitäis olla korkeutta, jotta se herättäisi kiinnostusta. Mutta ex-kunnanjohtajan mukaan sen oikeaksi korkeudeksi tulisi noin 20 metriä, joka on mielestäni pelkkä vitsi, minulla on sitä korkeempi leikkimökkikin.


      • press
        Farthamon II kirjoitti:

        Itsekin luulin ennen, kun he puhuivat pyramidin rakentamisesta ja sen arvosta nähtävyytenä, että siitä tulisi isokin kasa, koska tuolla Ylämaan käpykylässä on niitä jättimäisiä kiviröykkiöitä jo valmiina, että semmonen sata metriä pitäis olla korkeutta, jotta se herättäisi kiinnostusta. Mutta ex-kunnanjohtajan mukaan sen oikeaksi korkeudeksi tulisi noin 20 metriä, joka on mielestäni pelkkä vitsi, minulla on sitä korkeempi leikkimökkikin.

        http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2010/03/ylamaan_pyramidi_maksaa_miljoonia_1520559.html

        http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2010/01/ylamaan_pyramidi_herasi_henkiin_lappeenrannassa_1376435.html


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe