Huippumalli /uudet mallit

:)

alkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) tänään näin esittely pätkän ko. tulevasta Hyvä tosi hyvä tyynyt sodassa :) saimin tyyli oli dramattisen laadukas eikä hauskuuttakaan puuttunut. Sentäs mä kanssa olen niin tyhmä :) että katson ko. ohjelman aina kun on mahdolista sitä paitsi Kaikkien tyttöjen ja poikien pitäisi käydä mallikoulu tiedoksi vaan että vaikka ei mallin urasta haaveile ainakin silloin erässä mallikoulussa opettivat ihon hoitoa, ruokavaliot , kutsuilla edustamista sekä miten ruokailuvälineitä pidetään kädessä sekä millä mitäkin syödään
oli myös yrittäjyyttä sekä itsensä hyvässä rehelisessä mielessä markkinointia jne.

olettaisin joidenkin vanhempien olevan valistuneita sekä osatan jopa rippilahjaksi tai kun lukuvuosi on mennyt hyvin jälkikasvulleen laadukkaan mallikurssin ettekö tienneet että sen voi käydä vaikka maliksi ei pääse halua ettekö ? voi että ettekö sitäkään tienneet.
no ei oo ihme :)...
p.s tästäkään en kyllä saannut itselleni penniäkään vaan hyvän mielen :) nimittäin kokemusta on.

3

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      :) hyvää huomenta finland eilen jäi kesken tämä maailman paras esseeni koska tunsin tervehierarkiastani lähtöisin olevan tarpeeni heti kirjoittaa kuinka tosi tosi tosi hyväääääääääääää, tykääääääääässsssssssss. hauuuuuuuuuuuuuuuuskaaaaaaa joo no niin kirjoitetaan kunnolla tosin "mitä " mun kunnolla vai lukijani kunnollisuus käsitteellä kuin ymmäryksen tason oppimäärällä :)

      kysymys tuossa oli että ärsyttääkö joku mainos jaa että ärsyttääkö pitääkö tänne kirjoittaa ainoastaan jos ärsyttää :) eikös tuohon ole taa tullut noita kauniita komeita jne. joita näyttää ärsyttävän vai miten se oli..
      juu juu tiedetään että kaupaliset elokuvat kaupallisuuden sitä tätä ja tuota niineteenpäin. Mutta oletteko ajatteleet tälläistä koskaan ikinä missään onko tullut mieleenkään Voin kertoa että ei kyllä meillä päin useillakaan :) kokemusta on.

      ajattelaanpa vaikka että: kolumnisti lehtolaa ei tietäisi tuntisi kukaan hän kirjoittaisi noita "pakinoita" ja niin myös kirjoittaa iltalehteen kuinka moni teistä lukija ajattelisi että kyllä on hullu lapsellinen jne. :) No tosi moni teistä lukija tosi tosi tosi monet onko yllätys kun kohtaat todellisuudessa kaikkea muuta kuin mitä olet ajatellut joidenkin mielenterveydestä jne. juu juu...kyllä siellä nyt selitellään ja anteeksi pyydellään laittavat viellä minun silmissä poikasen maria ohjelmaan vastuuseen vaikka jne...

      tässä päästään ihan kohta asiaankin kunhan :) monologini etenee nimittäin oletteko edes ajatelleet kuinka median luku taitonne kuin yleensä käsitykset ihmisten rumuudesta laihuudesta lihavuudesta saa teistä monetkin aivan sekaisin vieläpä teille täysin tuntemattomien ja kuinka paljon teillä on aikaa rehvastella pilkata valehdella keskustelupalstoilla sitten vielä ihmettelette kun ärsyttää eikä millään tälläiset :) tavikset käyttäydy puhu seurustele niin kuin lukijani tahtovat :)
      jos salakavalasti vessapaperi on nyt loppu niin eikö ostoksille ärsyyntymään....

      • .

        :) ai, niin se asia siis kun nuo kaiken maailman kirja kauppiaat/lehtimyyjät ja sen sellaiset tahtovat itseni lukevan heidän lehtiä kerrottakoon en kerkii :) kun keväällä siis nyt tulee huippumalli lauvantaiviihdettä parasta elämää :) vai miten seoli.. joo ..joo mutta sellaista asiaa että Jokanaisen Puutarhakirja on nyt saannut Hyvän loistavan sekä kuvalisesti Ylivoimaisesti paremman "kilpailjian "
        Harmi että en laittanut kirjan nimeä mieleen mutta ostan sen heti ...niin kuin en laita mieleeni muitakaan yhdentekeviä asioita voisin sanoa että suttukaa tai mustaksi muuttukaa en tästä palstan minulle tuntemattomista kirjoittajista välitä yhtään asteikolla voisin sanoa Välinpitämättömyydestä....epäkiinostuneisuuteen Elän todellisuudessa enkä suomi 24 fi valhe maailmassa että menettkö siitä pillit ja pullat omiin homminne täällä ei ole teidän mielenmaisemaan kuin muuhunkaan mitään mielenkiintoista .

        Näin sen suomalaisessa kirjakaupassa ! mainostakaa sitä! kaikki kiireiset :) mielikuvitus ystävät ostavat kanssa kunhan ensin saavat nähdä ja tietää että sellainen kirja on Viimeinkin tehty että mitenkä tämä huippu malli uudet mallit ohjelmaan liittyy ai, niin luuletko että pääsette lunttaamaan /kopsamaan. ei kulkaas tämä monologi :)...

        sitten herrat jupit sekä muut muukalaiset :) Enirolla Harvennus sopii useille pensaille :) hauskaa viikonloppua sekä levolista mieltä itse kullekin.


      • .
        . kirjoitti:

        :) ai, niin se asia siis kun nuo kaiken maailman kirja kauppiaat/lehtimyyjät ja sen sellaiset tahtovat itseni lukevan heidän lehtiä kerrottakoon en kerkii :) kun keväällä siis nyt tulee huippumalli lauvantaiviihdettä parasta elämää :) vai miten seoli.. joo ..joo mutta sellaista asiaa että Jokanaisen Puutarhakirja on nyt saannut Hyvän loistavan sekä kuvalisesti Ylivoimaisesti paremman "kilpailjian "
        Harmi että en laittanut kirjan nimeä mieleen mutta ostan sen heti ...niin kuin en laita mieleeni muitakaan yhdentekeviä asioita voisin sanoa että suttukaa tai mustaksi muuttukaa en tästä palstan minulle tuntemattomista kirjoittajista välitä yhtään asteikolla voisin sanoa Välinpitämättömyydestä....epäkiinostuneisuuteen Elän todellisuudessa enkä suomi 24 fi valhe maailmassa että menettkö siitä pillit ja pullat omiin homminne täällä ei ole teidän mielenmaisemaan kuin muuhunkaan mitään mielenkiintoista .

        Näin sen suomalaisessa kirjakaupassa ! mainostakaa sitä! kaikki kiireiset :) mielikuvitus ystävät ostavat kanssa kunhan ensin saavat nähdä ja tietää että sellainen kirja on Viimeinkin tehty että mitenkä tämä huippu malli uudet mallit ohjelmaan liittyy ai, niin luuletko että pääsette lunttaamaan /kopsamaan. ei kulkaas tämä monologi :)...

        sitten herrat jupit sekä muut muukalaiset :) Enirolla Harvennus sopii useille pensaille :) hauskaa viikonloppua sekä levolista mieltä itse kullekin.

        :) pitäähän tämäkin esseepakinakolummi vieläpä maailman paras joten :) turha yhtään yrittää jotenkin lopettaa jotta Kaikille jäisi hyvä mieli sekä positiivinen asenne jota tuskin kukaan suomi 24 sisäpiiriläisestä tuntee paitsi silloin kun laki on heidän puolella sekä sanavautensa hurmoksessa tuottavat hörinää mölinää sekä kaikka sitä minkä ovat oppineet jne. Mutta aivanko totta että täälläkin kirjoittelevat ihan oikeasti luulevat että olisinmme kiinostuneita noista
        väärillä nimimillä useilla eri nimillä jne. meille todellisuudessakin tuntemattomista . sano päivää. :) päivää...näkemiin.
        ai niin Elämä saattaa toisinaan olla aika rankkaa, joten on hyvä osata ottaa aina välillä hieman lunkimin. Niinpä minä ja Piparminttu Pipsa otamme mielellään pikaiset nokoset siinä vaiheessa, kun koulutyöt, duuni käy turhan raskaaksi. Ja koppinsa katolla koisiva Ressu on vallan mestari rentoutumaan. Tenavien leppoisalle huumorille nauraessaan myös lukija unohtaa arkisen aheruksen.
        Tenavat tauko paikalla, piparminttu Pipsa :)
        p.s psta.mä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe