Saatana on Vatikaanissa

beenthere

18

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesushuora

      On manannut 70 000 riivaajaa joilla on lennellyt nauloja ja lasinsiruja suusta, mutta
      ei ole ensimmäistäkään tapausta onnistuttu dokumentoimaan. Eli lienee yhtä totta
      kuin rukousparantumiset eli /-0 kpl.

      • Melkoisesti on ollut manattavaa.

        Siitähän tulee 7,7 manausta jokaikinen päivä, siis viikonloput mukaanlukien, ilman lomia.


      • beenthere
        Phoebus kirjoitti:

        Melkoisesti on ollut manattavaa.

        Siitähän tulee 7,7 manausta jokaikinen päivä, siis viikonloput mukaanlukien, ilman lomia.

        Ei oo uskovilla muutakaan tekemistä kun kaikki muu on syntiä. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi manata.


      • Levitaatio
        beenthere kirjoitti:

        Ei oo uskovilla muutakaan tekemistä kun kaikki muu on syntiä. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi manata.

        Ehhehe ehhehe

        Kyllä Vatikaanissa tapahtuu varmasti yhtä sun toista. Kaikki tämä on totta. Mitä avoimempia ollaan totuus tulee esiin ja mitä muuta totuus on kuin Jumalallista voimaa.


      • ottaa rennommin
        Phoebus kirjoitti:

        Melkoisesti on ollut manattavaa.

        Siitähän tulee 7,7 manausta jokaikinen päivä, siis viikonloput mukaanlukien, ilman lomia.

        Joskus totuus on tarujakin ihmeellisempää, kannattaisi ottaa ennakkoluulottomampi asenne, ettei sitten tule järkytystä, jos kohtaatkin tällaisen jutun oikeasti, ja jos huomaatkin että olet ollut väärässä. Niinkin voi joskus olla...!


      • ottaa rennommin kirjoitti:

        Joskus totuus on tarujakin ihmeellisempää, kannattaisi ottaa ennakkoluulottomampi asenne, ettei sitten tule järkytystä, jos kohtaatkin tällaisen jutun oikeasti, ja jos huomaatkin että olet ollut väärässä. Niinkin voi joskus olla...!

        Olen ihan samaa mieltä. Totuus on taruja ihmeellisempää.

        Ja yksi ihmeellisyyksistä on se, miten jotkut voivat pitää taruja totena.


      • beenthere
        ottaa rennommin kirjoitti:

        Joskus totuus on tarujakin ihmeellisempää, kannattaisi ottaa ennakkoluulottomampi asenne, ettei sitten tule järkytystä, jos kohtaatkin tällaisen jutun oikeasti, ja jos huomaatkin että olet ollut väärässä. Niinkin voi joskus olla...!

        No ei tosiaankaan voi. Kyllä minilla on ihan ennekkoluuloton asenne mutta kyllä minä nyt sentään mahdottoman ymmärrän. Sinä näköjään et.


    • .
    • Kössönöm

      oikein jaksaisi edes enää nauraa. Tuollaisia sairaita tyyppejä jotkut jopa kunnioittavat?

    • Enkä ole...

    • Rompix

      Millä tuo Vatipääklaani rahoittaa tuon koko valtionsa toiminnan? Maksavatko katolliset samanlailla kirkollisveroa vai lahjoituksillako tuo porskuttaa?

      • Kössönöm

        "Vatikaanivaltion pääasialliset tulonlähteet ovat kiinteistöjen tuotot – Vatikaani omistaa noin 2 400 vuokrataloa valtioalueensa ulkopuolella – sekä Vatikaanin alueella sijaitsevien liikkeiden tuottama liikevoitto. Vatikaanin supermarketin, huoltoaseman, apteekin ja vaatetusliikkeen tulot menevät suoraan valtion kassaan. Lisätuloja valtio saa matkamuistomyymälöistä, museoiden pääsylipputuloista sekä lahjoituksista. Tärkeä tulonlähde ovat myös Vatikaanin omien eurokolikoiden ja muistomitalien sekä postimerkkien myynti keräilijöille.[36]

        Vatikaani omistaa myös kultaa, joka on varastoituna pankkiholveihin New Yorkissa, noin 850 kiinteistöä, joiden yhteenlaskettu arvo on noin 1,5 miljardia euroa sekä lukemattoman määrän mittaamattoman arvokkaita taideaarteita."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vatikaanivaltio#Talous

        Ja sitten toinen tulkinta:

        "Talous
        Vatikaanin pääbisnes on bisnes. Vatikaani painottaa, että Jeesuksen kehotus antaa pois kaikki omaisuutensa oli vain sitä yhtä miestä koskeva erityistapaus, ja sitä paitsi vertauskuvallinen… kai. Suurin osa Vatikaanin bruttokansantulosta saadaan aneiden ja taivaspaikkojen myynnistä.

        Vatikaanin pahin taloudellinen kilpailija on tiettävästi kondomiteollisuus."

        http://hikipedia.info/wiki/Vatikaanivaltio#Talous


      • Rompix
        Kössönöm kirjoitti:

        "Vatikaanivaltion pääasialliset tulonlähteet ovat kiinteistöjen tuotot – Vatikaani omistaa noin 2 400 vuokrataloa valtioalueensa ulkopuolella – sekä Vatikaanin alueella sijaitsevien liikkeiden tuottama liikevoitto. Vatikaanin supermarketin, huoltoaseman, apteekin ja vaatetusliikkeen tulot menevät suoraan valtion kassaan. Lisätuloja valtio saa matkamuistomyymälöistä, museoiden pääsylipputuloista sekä lahjoituksista. Tärkeä tulonlähde ovat myös Vatikaanin omien eurokolikoiden ja muistomitalien sekä postimerkkien myynti keräilijöille.[36]

        Vatikaani omistaa myös kultaa, joka on varastoituna pankkiholveihin New Yorkissa, noin 850 kiinteistöä, joiden yhteenlaskettu arvo on noin 1,5 miljardia euroa sekä lukemattoman määrän mittaamattoman arvokkaita taideaarteita."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vatikaanivaltio#Talous

        Ja sitten toinen tulkinta:

        "Talous
        Vatikaanin pääbisnes on bisnes. Vatikaani painottaa, että Jeesuksen kehotus antaa pois kaikki omaisuutensa oli vain sitä yhtä miestä koskeva erityistapaus, ja sitä paitsi vertauskuvallinen… kai. Suurin osa Vatikaanin bruttokansantulosta saadaan aneiden ja taivaspaikkojen myynnistä.

        Vatikaanin pahin taloudellinen kilpailija on tiettävästi kondomiteollisuus."

        http://hikipedia.info/wiki/Vatikaanivaltio#Talous

        Olinpa mä taas laiska... kuulostaa ihan Disneyworldin ja mafian risteytykseltä. Nolottais olla katolilainen...


      • Kössönöm
        Rompix kirjoitti:

        Olinpa mä taas laiska... kuulostaa ihan Disneyworldin ja mafian risteytykseltä. Nolottais olla katolilainen...

        Disneyworldin ja mafian risteytys. Voi helvetti että on hyvä määritelmä!


    • goddeloos
    • Atte Ateisti

      No hyvä jos se Vanha Kehno on nyt saatu paikannettua. Pitkään kun oli epäselvää, missä hän piileskelee.

      Kansainvälinen pidätysmääräys on varmaan tehty?

      Oikeudenkäynnissä tämän rikoslista tullee olemaan pitkänlainen?

    • Atte Ateisti
    • Atte Ateisti

      "Mies on varmaan nyt uransa huipulla."

      Toivottavasti Vatikaani tiedottaa, milloin vaara on ohitse. Oletan, että Saatana ei jää pysyvästi Vatikaaniin, nyt kun se on sieltä paikallistettu?

      Paholainen pulloon ja Tiberiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe