Kuulin nimittäin olemattomia ääniä.
Näin se kävi:
Olin kuulevinani koneen tuulettimen koventuneen mölyn seasta musiikkia, olin lähes sata varma että kuulin juuri jotain tiettyä kappaletta ja että tuo oli tuttua. Suggestion sitten kuuntelemaan tätä tuuletinta hieman tarkemmin ja sillä ajatuksella että musiikkiahan tuossa. Ei kuulostanut lainkaan suomalaiselta. Aluksi epäilin meksikolaiseksi musiikiksi kun semmoista kuulin toissa päivänä leffaa katsellessa. Sitten kuulosti ihan joltain animen tunnarilta. Jotain japsipoppia taisi soida. Vieläkin piti sitä tuuletinta kuunnella kunnes muistin. Sitten "heräsinkin" siinä typeryyksissäni tähän reaalimaailmaan ja hokaisin että mikä tyhmä minä nyt olen ollut kun tuulettimesta puhetta tulee.
Mitä hihhulit tekisivät tässä vaiheessa? Eikös heillä ole melkoinen historia tyhjän kuuntelua?
ps. Anime lähtee lapsista hakkaamalla
Ihme on tapahtunut!
QffT
4
118
Vastaukset
- Sylla ei taida olla
kaikki ihan kohdallaan..
- jep jep
Aivot koettavat löytää erilaisista epäjärjestyksistä järjestystä, eli tässä tapauksessa melusta puhetta/musiikkia. Asiasta on julkaistu muutamia tieteellisiä tutkimuksiakin, tähän hätään en löytänyt yhtään
- Kössönöm
Nyt soi päässä Kyllä Jeeves hoitaa-sarjan tunnari.
http://www.youtube.com/watch?v=L7ZrWOGIbIE&feature=related
- Eikös olekin hyvä? - Tähtis 98
kun ei ole tullut tilannetta eteen. Toisaalta vielä vaikeampi kuvitella tai eläytyä kuvitelmaasi!
Ei nyt ymmärrä!!!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39906Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578- 25555
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30547Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523