julkaisujutun keskustelussa (HS) oli hyvä mielipidekirjoitus, jonka laittomasti kopsasin tähän:
"Tämä ulostulo Helsingin Sanomilta on osa tuota mainittua arvotyhjiötä. Suomi murenee omanvoitonpyynnin ja valehtelun alla, suomalaiset murenevat leikkausten ja tehostuksen alla. Miljoona suomalaista jaksaa työssä ja elämässä vain mielialalääkittynä. Kolmasosa korkeakouluopiskelijoista oireilee henkisesti. Lasten häiriökäyttäytyminen on uusi normaali kouluissa ja päiväkodeissa. Joka viikko vanhus päättää päivänsä oman käden kautta, ettei olisi taakaksi. Työikäiset ryyppäävät itsensä hengiltä.
Johtajiamme ei kuitenkaan jaksa kiinnostaa itselle varastamisen ja valehtelun lisäksi mikään muu kuin kansalaisten monikulttuurisuuskasvatus. Etsitään ratkaisuja itse aiheutettuun monikulttuurisuusongelmaan. HS:ia lukemalla voisi luulla, että Suomen suuria ongelmia eivät olekaan tuottavan teollisuuden loppuminen ja työpaikkojen katoaminen, veropohjan mureneminen ja kansalaisten kasvava taloudellinen ja henkinen hätä.
Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä sietämättömissä oloissa. Lakatkaa oksentamasta omaa pahaa oloanne norsunluutornistanne suomalaisten niskaan. Jos itsejulistettu moraalisesti parempi väki haluaa tehdä jotain maailman pahuudelle, niin ajakaa ihmisoikeuksia maailman naisille ja syntyvyyden laskua planeetan pelastamiseksi. Lakatkaa vaatimasta minulta kunnioitusta paimentolaiskansojen kansantaruille ja heidän satumaailmansa vaatimille perinnäistavoille. Olen osa pientä vähemmistöä nimeltään naiset, joilla on ihmisoikeudet. Mittani on täynnä monikulttuurisuuttanne, joka loukkaa minulle pyhiä arvoja."
- nimim. Karoliina K
Himasen raportin
6
121
Vastaukset
- Kössönöm
Juuri näin. Miksi uskontoja pitäisi kunnioittaa, vaikka niillä alistetaan suurta määrää ihmisiä.
- Esko .
kirjoitettiin? Koetapa kertoa se.
- Kössönöm
Esko . kirjoitti:
kirjoitettiin? Koetapa kertoa se.
kansantaruista, ja heidän satumaailmansa vaatimista perinnäistavoista, joilla ihmisiä alistetaan. Täsmennettynä: kyse oli uskonnoista.
- Esko .
Kössönöm kirjoitti:
kansantaruista, ja heidän satumaailmansa vaatimista perinnäistavoista, joilla ihmisiä alistetaan. Täsmennettynä: kyse oli uskonnoista.
mutta sinä et ymmärtänyt kuin yhden lauseen. Mitä luulet tässä tarkoitettavan?
"Tämä ulostulo Helsingin Sanomilta on osa tuota mainittua arvotyhjiötä. Suomi murenee omanvoitonpyynnin ja valehtelun alla, suomalaiset murenevat leikkausten ja tehostuksen alla. Miljoona suomalaista jaksaa työssä ja elämässä vain mielialalääkittynä. Kolmasosa korkeakouluopiskelijoista oireilee henkisesti. Lasten häiriökäyttäytyminen on uusi normaali kouluissa ja päiväkodeissa. Joka viikko vanhus päättää päivänsä oman käden kautta, ettei olisi taakaksi. Työikäiset ryyppäävät itsensä hengiltä.
Johtajiamme ei kuitenkaan jaksa kiinnostaa itselle varastamisen ja valehtelun lisäksi mikään muu kuin kansalaisten monikulttuurisuuskasvatus. Etsitään ratkaisuja itse aiheutettuun monikulttuurisuusongelmaan. HS:ia lukemalla voisi luulla, että Suomen suuria ongelmia eivät olekaan tuottavan teollisuuden loppuminen ja työpaikkojen katoaminen, veropohjan mureneminen ja kansalaisten kasvava taloudellinen ja henkinen hätä.
Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä sietämättömissä oloissa. - Kössönöm
Esko . kirjoitti:
mutta sinä et ymmärtänyt kuin yhden lauseen. Mitä luulet tässä tarkoitettavan?
"Tämä ulostulo Helsingin Sanomilta on osa tuota mainittua arvotyhjiötä. Suomi murenee omanvoitonpyynnin ja valehtelun alla, suomalaiset murenevat leikkausten ja tehostuksen alla. Miljoona suomalaista jaksaa työssä ja elämässä vain mielialalääkittynä. Kolmasosa korkeakouluopiskelijoista oireilee henkisesti. Lasten häiriökäyttäytyminen on uusi normaali kouluissa ja päiväkodeissa. Joka viikko vanhus päättää päivänsä oman käden kautta, ettei olisi taakaksi. Työikäiset ryyppäävät itsensä hengiltä.
Johtajiamme ei kuitenkaan jaksa kiinnostaa itselle varastamisen ja valehtelun lisäksi mikään muu kuin kansalaisten monikulttuurisuuskasvatus. Etsitään ratkaisuja itse aiheutettuun monikulttuurisuusongelmaan. HS:ia lukemalla voisi luulla, että Suomen suuria ongelmia eivät olekaan tuottavan teollisuuden loppuminen ja työpaikkojen katoaminen, veropohjan mureneminen ja kansalaisten kasvava taloudellinen ja henkinen hätä.
Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä sietämättömissä oloissa.koko kirjoituksen.
- Zelig ei kirj
Esko . kirjoitti:
mutta sinä et ymmärtänyt kuin yhden lauseen. Mitä luulet tässä tarkoitettavan?
"Tämä ulostulo Helsingin Sanomilta on osa tuota mainittua arvotyhjiötä. Suomi murenee omanvoitonpyynnin ja valehtelun alla, suomalaiset murenevat leikkausten ja tehostuksen alla. Miljoona suomalaista jaksaa työssä ja elämässä vain mielialalääkittynä. Kolmasosa korkeakouluopiskelijoista oireilee henkisesti. Lasten häiriökäyttäytyminen on uusi normaali kouluissa ja päiväkodeissa. Joka viikko vanhus päättää päivänsä oman käden kautta, ettei olisi taakaksi. Työikäiset ryyppäävät itsensä hengiltä.
Johtajiamme ei kuitenkaan jaksa kiinnostaa itselle varastamisen ja valehtelun lisäksi mikään muu kuin kansalaisten monikulttuurisuuskasvatus. Etsitään ratkaisuja itse aiheutettuun monikulttuurisuusongelmaan. HS:ia lukemalla voisi luulla, että Suomen suuria ongelmia eivät olekaan tuottavan teollisuuden loppuminen ja työpaikkojen katoaminen, veropohjan mureneminen ja kansalaisten kasvava taloudellinen ja henkinen hätä.
Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä sietämättömissä oloissa.Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä (jollei enemmän) sietämättömissä oloissa. Siihen ei ole uskonnoilla mitään ratkaisua. Ei, vaikka Jahve tappoi poikansa ihmisten vuoksi. Ongelmat ovat poliittisia ja taloudellisia. Sellaiseen ongelmiin loitsut tai taikausko ei tehoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592