Himasen raportin

Zelig

julkaisujutun keskustelussa (HS) oli hyvä mielipidekirjoitus, jonka laittomasti kopsasin tähän:


"Tämä ulostulo Helsingin Sanomilta on osa tuota mainittua arvotyhjiötä. Suomi murenee omanvoitonpyynnin ja valehtelun alla, suomalaiset murenevat leikkausten ja tehostuksen alla. Miljoona suomalaista jaksaa työssä ja elämässä vain mielialalääkittynä. Kolmasosa korkeakouluopiskelijoista oireilee henkisesti. Lasten häiriökäyttäytyminen on uusi normaali kouluissa ja päiväkodeissa. Joka viikko vanhus päättää päivänsä oman käden kautta, ettei olisi taakaksi. Työikäiset ryyppäävät itsensä hengiltä.

Johtajiamme ei kuitenkaan jaksa kiinnostaa itselle varastamisen ja valehtelun lisäksi mikään muu kuin kansalaisten monikulttuurisuuskasvatus. Etsitään ratkaisuja itse aiheutettuun monikulttuurisuusongelmaan. HS:ia lukemalla voisi luulla, että Suomen suuria ongelmia eivät olekaan tuottavan teollisuuden loppuminen ja työpaikkojen katoaminen, veropohjan mureneminen ja kansalaisten kasvava taloudellinen ja henkinen hätä.

Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä sietämättömissä oloissa. Lakatkaa oksentamasta omaa pahaa oloanne norsunluutornistanne suomalaisten niskaan. Jos itsejulistettu moraalisesti parempi väki haluaa tehdä jotain maailman pahuudelle, niin ajakaa ihmisoikeuksia maailman naisille ja syntyvyyden laskua planeetan pelastamiseksi. Lakatkaa vaatimasta minulta kunnioitusta paimentolaiskansojen kansantaruille ja heidän satumaailmansa vaatimille perinnäistavoille. Olen osa pientä vähemmistöä nimeltään naiset, joilla on ihmisoikeudet. Mittani on täynnä monikulttuurisuuttanne, joka loukkaa minulle pyhiä arvoja."
- nimim. Karoliina K

6

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

      Juuri näin. Miksi uskontoja pitäisi kunnioittaa, vaikka niillä alistetaan suurta määrää ihmisiä.

      • Esko .

        kirjoitettiin? Koetapa kertoa se.


      • Kössönöm
        Esko . kirjoitti:

        kirjoitettiin? Koetapa kertoa se.

        kansantaruista, ja heidän satumaailmansa vaatimista perinnäistavoista, joilla ihmisiä alistetaan. Täsmennettynä: kyse oli uskonnoista.


      • Esko .
        Kössönöm kirjoitti:

        kansantaruista, ja heidän satumaailmansa vaatimista perinnäistavoista, joilla ihmisiä alistetaan. Täsmennettynä: kyse oli uskonnoista.

        mutta sinä et ymmärtänyt kuin yhden lauseen. Mitä luulet tässä tarkoitettavan?

        "Tämä ulostulo Helsingin Sanomilta on osa tuota mainittua arvotyhjiötä. Suomi murenee omanvoitonpyynnin ja valehtelun alla, suomalaiset murenevat leikkausten ja tehostuksen alla. Miljoona suomalaista jaksaa työssä ja elämässä vain mielialalääkittynä. Kolmasosa korkeakouluopiskelijoista oireilee henkisesti. Lasten häiriökäyttäytyminen on uusi normaali kouluissa ja päiväkodeissa. Joka viikko vanhus päättää päivänsä oman käden kautta, ettei olisi taakaksi. Työikäiset ryyppäävät itsensä hengiltä.

        Johtajiamme ei kuitenkaan jaksa kiinnostaa itselle varastamisen ja valehtelun lisäksi mikään muu kuin kansalaisten monikulttuurisuuskasvatus. Etsitään ratkaisuja itse aiheutettuun monikulttuurisuusongelmaan. HS:ia lukemalla voisi luulla, että Suomen suuria ongelmia eivät olekaan tuottavan teollisuuden loppuminen ja työpaikkojen katoaminen, veropohjan mureneminen ja kansalaisten kasvava taloudellinen ja henkinen hätä.

        Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä sietämättömissä oloissa.


      • Kössönöm
        Esko . kirjoitti:

        mutta sinä et ymmärtänyt kuin yhden lauseen. Mitä luulet tässä tarkoitettavan?

        "Tämä ulostulo Helsingin Sanomilta on osa tuota mainittua arvotyhjiötä. Suomi murenee omanvoitonpyynnin ja valehtelun alla, suomalaiset murenevat leikkausten ja tehostuksen alla. Miljoona suomalaista jaksaa työssä ja elämässä vain mielialalääkittynä. Kolmasosa korkeakouluopiskelijoista oireilee henkisesti. Lasten häiriökäyttäytyminen on uusi normaali kouluissa ja päiväkodeissa. Joka viikko vanhus päättää päivänsä oman käden kautta, ettei olisi taakaksi. Työikäiset ryyppäävät itsensä hengiltä.

        Johtajiamme ei kuitenkaan jaksa kiinnostaa itselle varastamisen ja valehtelun lisäksi mikään muu kuin kansalaisten monikulttuurisuuskasvatus. Etsitään ratkaisuja itse aiheutettuun monikulttuurisuusongelmaan. HS:ia lukemalla voisi luulla, että Suomen suuria ongelmia eivät olekaan tuottavan teollisuuden loppuminen ja työpaikkojen katoaminen, veropohjan mureneminen ja kansalaisten kasvava taloudellinen ja henkinen hätä.

        Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä sietämättömissä oloissa.

        koko kirjoituksen.


      • Zelig ei kirj
        Esko . kirjoitti:

        mutta sinä et ymmärtänyt kuin yhden lauseen. Mitä luulet tässä tarkoitettavan?

        "Tämä ulostulo Helsingin Sanomilta on osa tuota mainittua arvotyhjiötä. Suomi murenee omanvoitonpyynnin ja valehtelun alla, suomalaiset murenevat leikkausten ja tehostuksen alla. Miljoona suomalaista jaksaa työssä ja elämässä vain mielialalääkittynä. Kolmasosa korkeakouluopiskelijoista oireilee henkisesti. Lasten häiriökäyttäytyminen on uusi normaali kouluissa ja päiväkodeissa. Joka viikko vanhus päättää päivänsä oman käden kautta, ettei olisi taakaksi. Työikäiset ryyppäävät itsensä hengiltä.

        Johtajiamme ei kuitenkaan jaksa kiinnostaa itselle varastamisen ja valehtelun lisäksi mikään muu kuin kansalaisten monikulttuurisuuskasvatus. Etsitään ratkaisuja itse aiheutettuun monikulttuurisuusongelmaan. HS:ia lukemalla voisi luulla, että Suomen suuria ongelmia eivät olekaan tuottavan teollisuuden loppuminen ja työpaikkojen katoaminen, veropohjan mureneminen ja kansalaisten kasvava taloudellinen ja henkinen hätä.

        Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä sietämättömissä oloissa.

        Maailmassa elää kaksi miljardia ihmistä (jollei enemmän) sietämättömissä oloissa. Siihen ei ole uskonnoilla mitään ratkaisua. Ei, vaikka Jahve tappoi poikansa ihmisten vuoksi. Ongelmat ovat poliittisia ja taloudellisia. Sellaiseen ongelmiin loitsut tai taikausko ei tehoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe