Jeesus oliJuutalainen

Jumaluus Juutalaisinen tapoineen: Jeesus ei koskaan elämänsä aikana kuulunut aurinko kulttiin. Noin 300 v. hänen poistumisestaan hänestä tehtiin aurinko kultin päämies. Lieneeköhän tämä raakaa pilailua? Hänestä tehdään 300 sadassa vuodessa Saatanan leiriin kuuluva, Kuitenkin hän koko maallisen vaelluksensa ajan todisti taivaallisesta isästään. Tuliko nyt Jeesuksesta Saatanan poika? Mielestäni tulisi Kristittyjen vielä nykyaikana eroittaa Jumalan Ja saatanan palvelun erotus. Pyydetäänkö tässä nyt ihan kohtuuttomia. Onko ihmisillä valta, jopa muutella Jumalan pojan omia uskomuksia. Kysyn vaan?

11

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veron kierron yhteydessä oli kyse denarin kolikosta. Kolikossa oli Keisarin kuva. Tähän Farisealaiseen Kysymykseen kysymykseen Jeesus vastaa, että antakaa keisarille mikä on keisarin omaa Ja Jumalalle mikä kuuluu Jumalalle. Minkälainen kuva oli kolikon toisella puolella?

      • Kysymykseen, että mikä kuuluu keisarille ja mikä Jumalalle: Jeesus vastaa, että; "antakaa keisarille mikä on keisarin omaa Ja Jumalalle mikä Jumalan on!" Kolikossa siis oli keisarin kuva ja se kuului keisarille, mutta kenenkäs kuva ihminen on? "Jumalan kuva", no niin, siispä ihminen kuuluu Jumalalle!

        PS:Täällä Norrbottenissa on hieno kevät-talvi ja päivisin jo aurinkokin lämmittää. Markus meni moottorikelkalla tuohon jäälle pilkille. Saas nähdä, että päästäänkö kalasopan keittoon?
        Terveisiä teille molemmille: Sirkka ja Markus;))


      • Sirkka-Iita kirjoitti:

        Kysymykseen, että mikä kuuluu keisarille ja mikä Jumalalle: Jeesus vastaa, että; "antakaa keisarille mikä on keisarin omaa Ja Jumalalle mikä Jumalan on!" Kolikossa siis oli keisarin kuva ja se kuului keisarille, mutta kenenkäs kuva ihminen on? "Jumalan kuva", no niin, siispä ihminen kuuluu Jumalalle!

        PS:Täällä Norrbottenissa on hieno kevät-talvi ja päivisin jo aurinkokin lämmittää. Markus meni moottorikelkalla tuohon jäälle pilkille. Saas nähdä, että päästäänkö kalasopan keittoon?
        Terveisiä teille molemmille: Sirkka ja Markus;))

        Jeesus oli juutalainen todellakin JA ON YHÄ JUUTALAINEN!
        Antakaamme siis keisarille keisarin rahat ja Jumalalle jumalanpalvelus
        - ja Jumalan Israelille Israelin maa.

        Jes.62:4
        Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön,
        vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni,
        sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen.

        1 Siionin tähden minun on puhuttava, Jerusalemin takia en voi vaieta, ennen kuin oikeus nousee siellä kuin aurinko ja pelastus kuin leimuava soihtu, [Jes. 46:13]
        2 ennen kuin kansat näkevät sinun vanhurskautesi ja kuninkaat sinun kirkkautesi. Sinä saat uuden nimen, jonka Herra itse lausuu julki, [Jes. 56:5 ]
        3 ja sinä olet oleva kaunis kruunu Herran kädessä, kuninkaallinen seppele Jumalan huomassa.

        4 Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni, sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen. [Jes. 54:6, 60:15]
        5 Niin kuin nuorukainen ottaa neidon vaimokseen, niin sinun lapsesi ottavat sinut omakseen, niin kuin sulhanen iloitsee morsiamestaan, niin sinun Jumalasi iloitsee sinusta. [Sef. 3:17; Ilm. 21:2]
        6 Sinun muureillesi, Jerusalem, minä olen asettanut vartijoita. Hetkeksikään he eivät saa herpaantua, eivät päivällä eivätkä yöllä. -- Te, jotka huudatte Herraa, älkää suoko itsellenne lepoa!

        7 Älkää suoko lepoa hänelle, ennen kuin hän rakentaa ennalleen Jerusalemin ja tekee siitä ylistyksen aiheen koko maailmalle!


    • Tässä aurinkokultissa kelpaa päivettyä.

      Jes. 30:26
      Silloin kuun valo on oleva kuin auringon valo, ja auringon valo on oleva seitsenkertainen, kuin seitsemän päivän valo yhdellä kertaa -- sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa haavat ja parantaa sen ruhjeet ja vammat.

      Auringon Jumala tekee mitä tahtoo, omiensa hyväksi ...

      Joos. 10:12
      Sinä päivänä, jona Herra antoi amorilaiset israelilaisten käsiin, Joosua puhui Herralle israelilaisten kuullen ja sanoi: "Aurinko, pysy paikallasi Gibeonissa! Kuu, ole liikkumatta Aijalonin laakson yllä!"

      Joos. 10:13
      Ja niin aurinko pysyi paikallaan ja kuu oli liikkumatta, kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen. Näin on kirjoitettuna Oikeamielisen kirjassa. Aurinko seisahtui taivaan laelle kokonaiseksi päiväksi eikä kiirehtinyt laskemaan. [2. Sam. 1:18 | Sir. 46:4]

      Tuom. 5:31
      Näin tuhoutuvat kaikki sinun vihollisesi, Herra, mutta ne, jotka Herraa rakastavat, ovat voitokkaat kuin nouseva aurinko. Israel sai elää rauhassa neljäkymmentä vuotta.

      1. Sam. 11:9
      Saul sanoi sananviejille, jotka olivat tulleet sinne: "Ilmoittakaa tämä Gileadin Jabesin kansalle: Huomenna, kun aurinko hehkuu kuumimmillaan, teille tulee pelastus." Kun sananviejät palasivat ja kertoivat sen Jabesin asukkaille, nämä riemastuivat.

      2.Kun.3.

      22 Mutta kun moabilaiset aamulla heräsivät, aurinko paistoi veden pintaan ja vesi näytti punaiselta kuin veri.
      23 Silloin he sanoivat: "Tuo on verta! Kuninkaat ovat alkaneet taistella keskenään. Viholliset ovat ottaneet toisensa hengiltä! Nyt ryöstämään, Moabin miehet!"
      24 Mutta kun he tulivat Israelin leiriin, israelilaiset kävivätkin heidän kimppuunsa ja ahdistivat heitä niin, että heidän oli lähdettävä pakoon. Israelilaiset ajoivat hellittämättä moabilaisia takaa ja löivät heidät perin pohjin.

      • Toteaja

        olevasi Demoni kultin ylipappi: { Tällä palstalla olet vain narraamassa seurakuntaa Demoonien palvontaan} Tämä on huomattu ja tunnistettu!


      • vaan
        Toteaja kirjoitti:

        olevasi Demoni kultin ylipappi: { Tällä palstalla olet vain narraamassa seurakuntaa Demoonien palvontaan} Tämä on huomattu ja tunnistettu!

        aurinko ei ole mikään demonikultti, vaan se antaa sinullekkin "Toteaja" elämän.
        Ilman auringon valoa ja lämpöä olisit syväjäädytettynä jossain 5 km paksuisen jään keskellä.
        Joten oleppas hieman kunnioittavampi Jumalan luomalle taivaan kappaleelle, joka pitää sinunkin elämääsi yllä.

        Mitä taas demonikulttiin tulee, täytyy todeta, että adventistit ovat siinä hampaat irvessä kiinni.
        He roikkuvat Ellen G. Whiten helmoista kiinni vieläkin, vaikka hän makaa kuolleena kuin kivi.
        Jeesus sensijaan on elävä ja kirkastettu Jumala.
        Jeesuksessa riippuminen on ainut mitä Raamattu kehoittaa noudattamaan:

        Ps. 91:14 "Koska hän riippuu Minussa kiinni, niin Minä hänet pelastan; Minä suojelen hänet, koska hän tuntee Minun nimeni."


      • kuokkavieras
        vaan kirjoitti:

        aurinko ei ole mikään demonikultti, vaan se antaa sinullekkin "Toteaja" elämän.
        Ilman auringon valoa ja lämpöä olisit syväjäädytettynä jossain 5 km paksuisen jään keskellä.
        Joten oleppas hieman kunnioittavampi Jumalan luomalle taivaan kappaleelle, joka pitää sinunkin elämääsi yllä.

        Mitä taas demonikulttiin tulee, täytyy todeta, että adventistit ovat siinä hampaat irvessä kiinni.
        He roikkuvat Ellen G. Whiten helmoista kiinni vieläkin, vaikka hän makaa kuolleena kuin kivi.
        Jeesus sensijaan on elävä ja kirkastettu Jumala.
        Jeesuksessa riippuminen on ainut mitä Raamattu kehoittaa noudattamaan:

        Ps. 91:14 "Koska hän riippuu Minussa kiinni, niin Minä hänet pelastan; Minä suojelen hänet, koska hän tuntee Minun nimeni."

        joka pidät jumalanasi pelkästään jotain todellisen Jumalan luomaa ja luulet sen antaneen sinulle elämän. Auringossako meidän tulee riippua kiinni? Pelastutko, koska tunnet auringon nimen? Palvot aurinkoa kaiken elämän ylläpitäjänä. Mites olisi vaikka happikultti, taikkapa vesikultti? Ethän sinä niitäkään ilman elä.

        Kyllä auringo jumalana pitäminen on demonikultti mitä suurimmassa määrin.


      • R.yssä
        kuokkavieras kirjoitti:

        joka pidät jumalanasi pelkästään jotain todellisen Jumalan luomaa ja luulet sen antaneen sinulle elämän. Auringossako meidän tulee riippua kiinni? Pelastutko, koska tunnet auringon nimen? Palvot aurinkoa kaiken elämän ylläpitäjänä. Mites olisi vaikka happikultti, taikkapa vesikultti? Ethän sinä niitäkään ilman elä.

        Kyllä auringo jumalana pitäminen on demonikultti mitä suurimmassa määrin.

        jo kauan aikaa sitten kuolleen Ellen G. Whiten kirjoituksissa kiinni, kuin edelleenkin elävän Jeesuksen sanoissa Raamatun kirjoituksissa?

        Biologinen tosiasia: aurinko lämmittää maan ja sulattaa lumen ja jään, joka ei kuulu hengelliseen kulttiin laisinkaan.


      • kuokkavieras
        R.yssä kirjoitti:

        jo kauan aikaa sitten kuolleen Ellen G. Whiten kirjoituksissa kiinni, kuin edelleenkin elävän Jeesuksen sanoissa Raamatun kirjoituksissa?

        Biologinen tosiasia: aurinko lämmittää maan ja sulattaa lumen ja jään, joka ei kuulu hengelliseen kulttiin laisinkaan.

        Kukas sellaista on väittänytkään? Ja mitäs vaikka roikkuisinkin? En ole hänen kuullut pitäneen aurinkoa jumalanaan ja hänen elämänsä antajana, kuten ei Jeesuskaan.


      • Huomaaja
        R.yssä kirjoitti:

        jo kauan aikaa sitten kuolleen Ellen G. Whiten kirjoituksissa kiinni, kuin edelleenkin elävän Jeesuksen sanoissa Raamatun kirjoituksissa?

        Biologinen tosiasia: aurinko lämmittää maan ja sulattaa lumen ja jään, joka ei kuulu hengelliseen kulttiin laisinkaan.

        Nimroot ensimmäisenä teki itsestään maanpäällä elävän auringon Jumaluuden. Tämä Jumaluus on syrjäyttänyt Jeesus Jumaluuden, Jopa äiti Jumaluuden alatekiäksi. Sofia tarkoittaa Jumaluus äitiä. Sana philosofia on äiti Jumaluuden tunnus. Poika Jumaluudet syntyvät myöhemmin. Näin toimii maailman järjestys.


      • totuuden etsijä
        R.yssä kirjoitti:

        jo kauan aikaa sitten kuolleen Ellen G. Whiten kirjoituksissa kiinni, kuin edelleenkin elävän Jeesuksen sanoissa Raamatun kirjoituksissa?

        Biologinen tosiasia: aurinko lämmittää maan ja sulattaa lumen ja jään, joka ei kuulu hengelliseen kulttiin laisinkaan.

        Juu kyllä aurinko on kokonaisuudessaan kaiken elämän-lähde, ilman sitä maqapallomme olisi pelkkä avaruudessa liikuva jäävuori. Eli aurinko suorittaa määrätyssä etäisyydessään maapallosta Isän tehtäväää, lämmittämällä maapalloa niin, että se synnyttää elämää maapallomme eläin ja ihmiskuntaa pitäen yllä. Toisin sanoen: maapallomme on äiti joka synnyttää elämää, kun Isä Aurinko luo lämpönsä sen hyväksi, ja samalla me ihmiset saamme myöskin happea, mitä synyttää kasvillisuus lisätuotteena ja jota me ihmiset, sitten ja kaikki eläinkunta henkitämme. Sitähän me voisimme kutsua juuri siksi Jumalan Hengeksi: Jossa me elämme liikumme ja olemme". "Pojaksi". Auringon valon synnyttämäksi: maaaineen kohdussa. Lämpöaineen johdosta syntynyt henkitysilma- happi typpi, plus muut henkitykseen tarvittavat ilman hiukkaset ja molekyylit. Kas siinä se Poika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe