Olette pornovegaaneja

Kostuttaja

Sanotaan nyt asia suoraan. Alennatte naisten ihmisarvoa jatkuvilla seksi ja pornotempauksillanne. Taas Espanjassa riisuttiin härkätaisteluja vastustaakseen.

Ettekö käsitä, minkälaisen reaktion te useimmissa ihmisissä, niin miehissä kuin naisissa aiheutatte, kun sekoitatte oman seksuaalisuutennen politiikkaan.

Tietenkin jossain avioliitossa voi olla tilanne, että nainen antaa palkkioksi miehelleen seksiä, jos mies on ollut naiselle mieleen, tai rankaisee miestä seksistä kieltäytymällä, jos mies on käyttäytynyt huonosti. Mutta tämä on persoonallista vallankäyttöä. Henkilökohtaista. Ei tällaista seksillä palkitsemista saa tuoda julkiselle alueelle. Kun oman seksuaalisuutensa tuo julkiselle, yhteiselle alueelle, niin sellaiselle naiselle on oma nimityksensä. Julkinen nainen.

Jos olet nainen, niin kuin valtaosa eläinten suojelijoista ja vegaaneista on, niin muista: yhteiskunnallisesti ja poliittisesti voit vaikuttaa äänestämällä, järjestötoiminnalla, mielenosoituksilla, lakoilla, taiteella, kirjoituksilla ym. Mutta seksillä vaikuttaminen ei kuulu julkisen poliittisen toiminnan alueelle. Nainen ei saa lupailla miehille seksiä, jos nämä alkavat kannattaa jotain poliittista aatetta. Tällöin oma seksuaalisuus on otettu poliitiikan välineeksi, ja yhtä hyvin voisi mennä sitten Vaasankadulle hankkimaan rahaa järjestölle.

3

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+16

      alastomuus on ongelma ja seksuaalista vain sinun korruptoituneelle ja mahdollisesti sairaalle mielellesi. sinä varmaan saat seksipornokohtauksen nähdessäsi lapsia ja vauvoja alastomina ja sanot että lapsi on rietas. tyypillinen mielisairas narsisti.

      eläinsuojelu ei ole ensisijaisesti politiikkaa.

      • @gmail.com

        Ensinnäkin.. Eläinsuojelun tulisi olla juurikin ensisijaisesti politiikkaa ja vasta toissijaisesti tekoja. Tästä poislukien kuitenkin ne tapaukset, jos eläin tarvitsee välitöntä suojelua tai apua välinpitämättömän kohtelun tai muun laiminlyönnin seurauksena. Eli ns. aktivistien (laittomat!!!) tempaukset turkistarhoilla ja tuotantoeläinlaitoksissa on jo lähtökohtaisesti väärin, ja toisaalta tälläisellä eko-terrorismilla ei mitään varsinkaa pysyvää edes saavuteta.

        Sitten se alastomuus juttu..

        On luonnonmukainen tapa shokeerata "sivistynyttä" ja kristillistä(?) maailmaa. Minä tämän tiedän hyvinkin, en sillä että olisin itse monestikkaan ollut julkisesti nakuna, vaan siksi, että olen kuudessa eri maassa työni puolesta ottanut kuvia näistä tempauksista. Usein etukäteen paikalle pyydettynä.

        Valokuvaajan ammatissa - siis jos ei pitäydy pelkästään passikuvissa - Tulee väkisinkin sinuksi alastomuuden kanssa. Mallit ovat joskus oikein ääneen (jälkikäteen tosin) ilmetelleet, miten pystyn käsittelemään heitä niin neutraalisti ja kuitenkin tilanteen ollessä äärimmäisen intiimi (taidekuvauksissa).
        Minulle henkilökohtaisesti alastomuus on muoto, ei seksiä - Työaikana ja usein sen ulkopuolellakin. Petipuuhat on sitten erikseen.

        Mutta ymmärrän toki myös tämän esiintymispuolen, sen shokeeraavuuden ja huomioarvon näissä kaksinaismoralistisissa, yleensä katolisissa maissa ( USA!!!). Siellä se varmasti myös toimii huomion kiinnittäjänä asiaan. Meillä suomessa, saunakulttuurin tyysijassa, painoarvo olisi varmasti pienempi. Tuskin näissä julkialastontempauksissakaan on kuitenkaan tarkoitus ketään "kiristää seksillä" vaan hakea huomioarvoa asialle.. mille asialle sitten kulloinkin riisuudutaan.

        Alastomuus itsessään ei ole seksuaalinen asia, se voidaan toki mielikuvissa tehdä sellaiseksi tarkoitushakuisella sanakäytöllä ja vahvoilla ennakkoasenteilla. Ja jos ihmisellä on valmiiksi huonoja kokemuksia ja epävarmuuksia omasta alastomuudestaan, Tai uskonnollislähtöinen ajatusmaailma, ne usein peilautuvat muuhunkin alastomuuteen liittyvään ajattelumalliin.

        Varsin monenlaisten ajatuksien kanssa olen joutunut "taistelemaan" haatatellessani uusia alastonmalli-kokelaita. Monet heistä ensikertalaisia tässä touhussa. Ja lähes yhtä monesti olen joutunut oikomaan käsityksia alastonkuvaamisesta. lähinna johtuen siitä, että useimmat kuvittelevat sen olevan jotenkin "pornoa ta sinne päin." Mutta kun kuva on valmis, yleensä he ovat varsin hämmästyneitä lopputuloksesta..

        Mutta nyt tämä jaarittelu loppuu tähän.


      • Jerry Kot Kot Kotton
        @gmail.com kirjoitti:

        Ensinnäkin.. Eläinsuojelun tulisi olla juurikin ensisijaisesti politiikkaa ja vasta toissijaisesti tekoja. Tästä poislukien kuitenkin ne tapaukset, jos eläin tarvitsee välitöntä suojelua tai apua välinpitämättömän kohtelun tai muun laiminlyönnin seurauksena. Eli ns. aktivistien (laittomat!!!) tempaukset turkistarhoilla ja tuotantoeläinlaitoksissa on jo lähtökohtaisesti väärin, ja toisaalta tälläisellä eko-terrorismilla ei mitään varsinkaa pysyvää edes saavuteta.

        Sitten se alastomuus juttu..

        On luonnonmukainen tapa shokeerata "sivistynyttä" ja kristillistä(?) maailmaa. Minä tämän tiedän hyvinkin, en sillä että olisin itse monestikkaan ollut julkisesti nakuna, vaan siksi, että olen kuudessa eri maassa työni puolesta ottanut kuvia näistä tempauksista. Usein etukäteen paikalle pyydettynä.

        Valokuvaajan ammatissa - siis jos ei pitäydy pelkästään passikuvissa - Tulee väkisinkin sinuksi alastomuuden kanssa. Mallit ovat joskus oikein ääneen (jälkikäteen tosin) ilmetelleet, miten pystyn käsittelemään heitä niin neutraalisti ja kuitenkin tilanteen ollessä äärimmäisen intiimi (taidekuvauksissa).
        Minulle henkilökohtaisesti alastomuus on muoto, ei seksiä - Työaikana ja usein sen ulkopuolellakin. Petipuuhat on sitten erikseen.

        Mutta ymmärrän toki myös tämän esiintymispuolen, sen shokeeraavuuden ja huomioarvon näissä kaksinaismoralistisissa, yleensä katolisissa maissa ( USA!!!). Siellä se varmasti myös toimii huomion kiinnittäjänä asiaan. Meillä suomessa, saunakulttuurin tyysijassa, painoarvo olisi varmasti pienempi. Tuskin näissä julkialastontempauksissakaan on kuitenkaan tarkoitus ketään "kiristää seksillä" vaan hakea huomioarvoa asialle.. mille asialle sitten kulloinkin riisuudutaan.

        Alastomuus itsessään ei ole seksuaalinen asia, se voidaan toki mielikuvissa tehdä sellaiseksi tarkoitushakuisella sanakäytöllä ja vahvoilla ennakkoasenteilla. Ja jos ihmisellä on valmiiksi huonoja kokemuksia ja epävarmuuksia omasta alastomuudestaan, Tai uskonnollislähtöinen ajatusmaailma, ne usein peilautuvat muuhunkin alastomuuteen liittyvään ajattelumalliin.

        Varsin monenlaisten ajatuksien kanssa olen joutunut "taistelemaan" haatatellessani uusia alastonmalli-kokelaita. Monet heistä ensikertalaisia tässä touhussa. Ja lähes yhtä monesti olen joutunut oikomaan käsityksia alastonkuvaamisesta. lähinna johtuen siitä, että useimmat kuvittelevat sen olevan jotenkin "pornoa ta sinne päin." Mutta kun kuva on valmis, yleensä he ovat varsin hämmästyneitä lopputuloksesta..

        Mutta nyt tämä jaarittelu loppuu tähän.

        Taas oli pornoilemassa kaksi PETAn aktivistia. Viimeksi kuin oli, niin seuraavana viikonloppuna poltettiin kanala. Saivat ilmeisesti kanalan polttaneet pojat jotain vastineeksi PETAn alastontytöiltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe