tuli tiistai iltana tv 1 kanavalta,ohjelmassa brittipappi kiertelee maailmalla tutkimassa erilaisia uskontoja ja rituaaleja.
Tälläkään kertaa en voinut olla nauramatta uskovaisille huruukoille,tällä kertaa pappi oli Usassa ja kuten kaikki tietää siellä uskonto on viety hyvin pitkälle,jopa niin pitkälle että jotkut näistä oudoista ihmisistä uskovat että Jeesus kävi amerikan mantereella;)
Nyt esillä olleista uskottavin oli Burning Man festareiden yhteydessä esitelty patalappu uskomus,mielestäni se jopa ohittaa Lentävän spagetti hirviön.
Patalappu tai kinnas uskomuksessa perustajajäsenetkään eivät olleet oikin varmoja mitä heidän esille tuomansa usko edustaa,mutta ei minkään muunkaan uskonnon keksijät kovin varmoja otteissaan ole olleet lukuisista virheistä ja epäonnistuneista profetioista päätellen.
Mitä enemmän uskontoja seuraan ja opiskelen sen vakuuttunemmaksi tulen siitä että kaikki ne ovat silkkaa,tekisi mieleni sanoa pahasti mutta maltan,ja sanon HÖLYNPÖLYÄ kuten horoskoopitkin.
Kiehtova maailma
20
162
Vastaukset
- kompostisatiago
amerikkaan??
- Aatteleppaite2.0
suklelti johonkin mustaan aukkoon lähi-idässä ja löysi itsensä Usasta;)
- Uskonnot ovatkin
mutta ei usko Jeesukseen.
Kirjoituksestasi päätellen olisi ollut mielenkiintoista nähdä tuo ohjelma.
Voisitko muuten selittää, mitä on patalappu uskomus, samoinkuin
Lentävä spagetti hirviö..?- Aatteleppaite2.0
löytyy areenalta,uskoisin.
Ja Flying spaghetti monster on maailman vakuuttavin uskonto;)
No nyt toiseksi vakuuttavin. - Kaikkea kanssa !
Aatteleppaite2.0 kirjoitti:
löytyy areenalta,uskoisin.
Ja Flying spaghetti monster on maailman vakuuttavin uskonto;)
No nyt toiseksi vakuuttavin.Aina vain hullummaksi menee maailman meno, ei voi muuta sanoa..
Pakko katsoa ! - ....
Aatteleppaite2.0 kirjoitti:
löytyy areenalta,uskoisin.
Ja Flying spaghetti monster on maailman vakuuttavin uskonto;)
No nyt toiseksi vakuuttavin.http://areena.yle.fi/video/831364
Huvitti vaan tämän papin kommentit. Onko hänen oma uskomuksensa muka sen parempi tai järkevämpi kuin muidenkaan? - Hulluutta piisasi !
.... kirjoitti:
http://areena.yle.fi/video/831364
Huvitti vaan tämän papin kommentit. Onko hänen oma uskomuksensa muka sen parempi tai järkevämpi kuin muidenkaan?Eipä olisi noistakaan tiennyt, ellei tuo pappi olisi ollut noin utelias ottamaan selvää ..en tiedä..
erilaisia jeesuksia, yksi tullut Veenuksesta ja on ufo..oikeampi mormonien lahko on erämaassa,
jossa on omat oluet ja moniavioisuus ja selitetys on, että miehet ovat moniavioisia.. Paratiisikin
on ollut Amerikassa ja Uusi Jerusalemkin tulee sinne..käärmeiden kanssa leikkiminen ja niiden palvominen..kinnasaallot..meediot ja muut istunnot..loppujenlopuksi kaikki Saatanan valhetta ja eksytystä, kun vielä Raamatustakin otetaan joitakin kohtia, joiden ympärille perustetaan lahkoja
aletaan pitää josjonkinlaisia seremonioita..sielullisuudesta lähtöisin olevia, joista Jumalan Henki
on kaukana, vaikka Jeesus-nimeä hoettaisiin miten paljon tahansa - Jumalasta nuo eivtä ole,
vaan tuottavat häpeää Hänen nimelleen ! - -naurulokki-
.... kirjoitti:
http://areena.yle.fi/video/831364
Huvitti vaan tämän papin kommentit. Onko hänen oma uskomuksensa muka sen parempi tai järkevämpi kuin muidenkaan?videossa on mahtava kommentti pastorilta! :D sai nauramaan.
- ei eriseuroille
Hulluutta piisasi ! kirjoitti:
Eipä olisi noistakaan tiennyt, ellei tuo pappi olisi ollut noin utelias ottamaan selvää ..en tiedä..
erilaisia jeesuksia, yksi tullut Veenuksesta ja on ufo..oikeampi mormonien lahko on erämaassa,
jossa on omat oluet ja moniavioisuus ja selitetys on, että miehet ovat moniavioisia.. Paratiisikin
on ollut Amerikassa ja Uusi Jerusalemkin tulee sinne..käärmeiden kanssa leikkiminen ja niiden palvominen..kinnasaallot..meediot ja muut istunnot..loppujenlopuksi kaikki Saatanan valhetta ja eksytystä, kun vielä Raamatustakin otetaan joitakin kohtia, joiden ympärille perustetaan lahkoja
aletaan pitää josjonkinlaisia seremonioita..sielullisuudesta lähtöisin olevia, joista Jumalan Henki
on kaukana, vaikka Jeesus-nimeä hoettaisiin miten paljon tahansa - Jumalasta nuo eivtä ole,
vaan tuottavat häpeää Hänen nimelleen !Raamatussa on sanottu, että hengen hedelmiä eivät ole eriseurat ja lahkot, vaan niitä tulisi välttää.
- Aatteleppaite2.0
.... kirjoitti:
http://areena.yle.fi/video/831364
Huvitti vaan tämän papin kommentit. Onko hänen oma uskomuksensa muka sen parempi tai järkevämpi kuin muidenkaan?yhtään oikeampi vaikka itse niin uskookin,kaikki ovat yhtä humpuunkia,kunnes toisin tieteelliseti todistettakoon.
- Aatteleppaite2.0
Hulluutta piisasi ! kirjoitti:
Eipä olisi noistakaan tiennyt, ellei tuo pappi olisi ollut noin utelias ottamaan selvää ..en tiedä..
erilaisia jeesuksia, yksi tullut Veenuksesta ja on ufo..oikeampi mormonien lahko on erämaassa,
jossa on omat oluet ja moniavioisuus ja selitetys on, että miehet ovat moniavioisia.. Paratiisikin
on ollut Amerikassa ja Uusi Jerusalemkin tulee sinne..käärmeiden kanssa leikkiminen ja niiden palvominen..kinnasaallot..meediot ja muut istunnot..loppujenlopuksi kaikki Saatanan valhetta ja eksytystä, kun vielä Raamatustakin otetaan joitakin kohtia, joiden ympärille perustetaan lahkoja
aletaan pitää josjonkinlaisia seremonioita..sielullisuudesta lähtöisin olevia, joista Jumalan Henki
on kaukana, vaikka Jeesus-nimeä hoettaisiin miten paljon tahansa - Jumalasta nuo eivtä ole,
vaan tuottavat häpeää Hänen nimelleen !kaikilla on oma,jokainen uskovainen uskoo ihan omalla tavallaan,omaan henkilökohtaiseen jumalaan.
- Psychobilly82
Hulluutta piisasi ! kirjoitti:
Eipä olisi noistakaan tiennyt, ellei tuo pappi olisi ollut noin utelias ottamaan selvää ..en tiedä..
erilaisia jeesuksia, yksi tullut Veenuksesta ja on ufo..oikeampi mormonien lahko on erämaassa,
jossa on omat oluet ja moniavioisuus ja selitetys on, että miehet ovat moniavioisia.. Paratiisikin
on ollut Amerikassa ja Uusi Jerusalemkin tulee sinne..käärmeiden kanssa leikkiminen ja niiden palvominen..kinnasaallot..meediot ja muut istunnot..loppujenlopuksi kaikki Saatanan valhetta ja eksytystä, kun vielä Raamatustakin otetaan joitakin kohtia, joiden ympärille perustetaan lahkoja
aletaan pitää josjonkinlaisia seremonioita..sielullisuudesta lähtöisin olevia, joista Jumalan Henki
on kaukana, vaikka Jeesus-nimeä hoettaisiin miten paljon tahansa - Jumalasta nuo eivtä ole,
vaan tuottavat häpeää Hänen nimelleen !Ainoa plussapiste uskovaisille ikinä: Repesin ihan täysin siitä moniavioisuusoluesta: Miksi tyytyä yhteen? Nauratti kovin.
- Rompix
Psychobilly82 kirjoitti:
Ainoa plussapiste uskovaisille ikinä: Repesin ihan täysin siitä moniavioisuusoluesta: Miksi tyytyä yhteen? Nauratti kovin.
Kyl :) heti alko tekeen mieli, siis olutta.
- Rompix
Burning man festarit oli, no festarit. Ei ne nyt mitään uskontoa siellä harjoittanut, vaan piti vaan kivaa.
Spiritismipöytä oli aika hauska, kun näki selkeesti porukan itse heiluttavan sitä pöytää. Ja ne joululaulut, lol.
Intiaanisauna oli aika hieno. Alko itekki tekee mieli saunoa.
Mitäs muuta siellä oli? Ainiin ufojeesus britit puhuivat kielillä... kieh kieh ja mormoonit olivat totuttuun tapaan aivopestyjä jenkkipatriootteja. Se oikeastaan sopi niille. Kumma juttu vaan, että Suomessakin on Mormoneja.
Mitenköhän sille papille käy, kun se on nähnyt kaikki maailman kummallisimmat uskonnot. Vieläköhän Jeesus tuntuu ton reissun jälkeen järkevältä?- Usovana sanoisin
että mikäli pappi oli uskova, uudestisyntynyt, niin ei tuollaiset kokemukset hänen uskoaan kaada, päivastoin,
mutta ihmettelen, miten helposti hän otti osaa noihin meedio- ja muihin istuntoihin, joka laittaa epäilemään
sitä toisaalta kumminkin, koska hänen, jos kenen tulisi tietää niiden taustahenget. - Aatteleppaite2.0
saunasta ja olo on kuin ylösnousseella;)
Mutta eipä tuosta saunomisestakaan nyt niin isoa numeroa tarvitse tehdä,sehän on vaan saatanan kuuma huone. - Kössönöm
Aatteleppaite2.0 kirjoitti:
saunasta ja olo on kuin ylösnousseella;)
Mutta eipä tuosta saunomisestakaan nyt niin isoa numeroa tarvitse tehdä,sehän on vaan saatanan kuuma huone.Noilla tyypeillä oli ihan kamalaa ajatella, että ovat jossain saunassa, missä on JOPA 50 astetta lämpöä. Tietysti sellainen umpikuoppa on ihan älytön. Kunnollinen suomalainen sauna se olla pitää, eikä mikään hikikoppi.
- Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
Noilla tyypeillä oli ihan kamalaa ajatella, että ovat jossain saunassa, missä on JOPA 50 astetta lämpöä. Tietysti sellainen umpikuoppa on ihan älytön. Kunnollinen suomalainen sauna se olla pitää, eikä mikään hikikoppi.
"saunasta" tullessaan oikein piti esittää,kuten kaikki hihhulit tekevät uskonnollisten rituaalien jälkeen,eihän sen kuumempi ole kesäpäivänä ilmastoimattomassa autossa.
Jumalista en ole koskaan saanut merkkiäkään, mutta yhtenä päivänä horoskoopissa luki että tiedossa on rahaa. Ja eikös se ollutkin juuri palkkapäivä! Ihme!
Puaahahahahaaa....joopajoo ;P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477