Missä se majatalo sijaitsee?? Oon aatellut että vois menä sinne kahville bongailemaan salkkarilaisii.
Missä se majatalo sijaitsee?
17
19306
Vastaukset
- eirassa asuva
Se on studiolle lavastettu niinkuin talojen huoneetkin, mutta sallakkareiden ulkokohtauksia kuvataan helsingin eirassa huvilakadulla.
Pihjalakatu on siis oikeasti huvilakatu.- Niksi ismon veli
No missäs se studio on? Aattelin käydä syömässä siel ja juttelemas nuorison kanssa siin sohval ja samalla vedän Sampoa turpaan.
- KiKi.
Kun ette tunne yhtään omaa kaupunkianne, taatusti se majatalo sielä jossain on, se on vaan toinen tarina mitä siinä "oikeasti" on, itse myös näin TURKULAISENA löysin jopa ITSE Helsingistä kaksi kentauria jotka olivat vierekkäin, toinen oli se jota sarjassa käytetään, ja toinen oli siitä "peilikuva" kumpikin oli tyhjillään. Samoin pihlajakadun takapiha löytyi heti, ja sinnekin pääsis siälle ihan ilman avaimia kun vähän kurotteli (se avaus nuppi semmonen putken sisällä), joten onhan nuokni ihan oikeasti olemassa, tosin ovipuhelimessa oli sarjasta tuttuja nimijä vain Viljanen ;)
Eli älkää hesalaiset olko niin ääliöitä, ja kysykö täällä ottakaa auto alle, niin olette viidessä mintuissa siellä katsomassa, you see, täältä jos lähtee niin se on helpolla kaks tuntii- ullanlinnalainen
että me helsinkiläiset, varsinkin siis täällä eirassa ja ullanlinnassa asuvat, emme välttämättä halua mainostaa sarjan ulkokuvauksissa käytettyjä osoitteita sillä emme välttämättä halua, että jotkut TURKULAISET tulevat hiippailemaan sisäpihoillemme, jossa lapsemme leikkivät! tulitko ajatelleeksi sitä, että näissä kuvauspaikoissa asuu ihan tavallisia ihmisiä. En tiedä milloin olet pietarinkadun 'kentaurissa' käynyt kurkkimassa sisälle, mutta se ei ole ollut tyhjillään vuosiin.
Toinen syy miksi ei viitsi mainostaa noita kuvauksia on että ainakin minä tahdon antaa kuvausryhmällä työrauhan! emme mainosta kuvauspaikkoja ettei täällä ala pyöriä nykyistä enempää ihmisiä kameroineen. - KiKi.
ullanlinnalainen kirjoitti:
että me helsinkiläiset, varsinkin siis täällä eirassa ja ullanlinnassa asuvat, emme välttämättä halua mainostaa sarjan ulkokuvauksissa käytettyjä osoitteita sillä emme välttämättä halua, että jotkut TURKULAISET tulevat hiippailemaan sisäpihoillemme, jossa lapsemme leikkivät! tulitko ajatelleeksi sitä, että näissä kuvauspaikoissa asuu ihan tavallisia ihmisiä. En tiedä milloin olet pietarinkadun 'kentaurissa' käynyt kurkkimassa sisälle, mutta se ei ole ollut tyhjillään vuosiin.
Toinen syy miksi ei viitsi mainostaa noita kuvauksia on että ainakin minä tahdon antaa kuvausryhmällä työrauhan! emme mainosta kuvauspaikkoja ettei täällä ala pyöriä nykyistä enempää ihmisiä kameroineen.Siellä katsoamassa, ja sei ei haittaa ketään, jos joku sisäpihalla käy (tiesittekö muuten että portin SIÄPUOLELLAKIN voi olla avaimellinen lukko, eikä vain putki jonka sisällä avausvipu), eikä siellä lapsia leikkinyt, joku mummo tais mattoja vaan tampata, joten vaikka täällä kertoisitkin kentaurin amandan ja muiden osoitteet, se tuskin aiheuttaisi yleisöryntäystä sinne, etenkään kauvuasen aikana.
Ja ainakin kumpikin kentauri (kumpi nyt sarjassa olikaan, se jossa oli ovi ikkunan vasemmalla, tai oikealla) oli aika aution näköinen, verhot edessä, eikä mitään kylttejä tms.
- AaaZzzzzHhhh
Löytyy Eirasta osoitteesta Armfeltintie 12.
- bongari
samasta talosta jossa muka Amanda sijaitsee tuli vast`ikään pientäpintaremonttia ohjelma, yksi talon asunnoista oli kohteena.
- fklkflkf
Majatalo Amanda ja muita...wikipediassa:
Majatalo Amandaa ulkopuolelta esittävä rakennus Armfeltintiellä, pihlajakatu on keksitty katu.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_televisiosarjan_Salatut_elämät_yrityksistä,_tuotemerkeistä_ja_puolueista - paikan päällä käynyt
Tässä on kuvauspaikkoja ja miten sinne pääsee : ) http://www.youtube.com/watch?v=KiU6jmtHdIY
- MUKANA OLLUT
MENIN RATIKAL 3 B HUVILAKADULLE. JA KÄVELIN MAJATALO AMANDAAN KUN SE OLI NIIN LÄHELLÄ. AMANDASSA TEHTIINKIN JUURI SALKKAREITA JOTEN PÄÄSIN KATSOMAAN MITEN NIITÄ TEHDÄÄN JES!
AMFELTINTIE 12 HELSINKI ON SEN AMANDAN OIKEA OSOITE. TOSI PITKÄ KATU!
ELI JOS KÄY HUVILAKADULLA NIIN KANNATTAA KÄVELLÄ AMANDAAN.
MISSÄS SE KENTAURI ON??????
- rebekkarebecca
mä oon sannin sisko nii tiiän et mis se on
- Pihlajakadun_lätkäkingi
Katos, katos! Ootko yhtä pantavan näkönen kuin siskos?
Sori, että kirjotan salanimellä, mutta Iida ei saa tietää, että chattailen toisten muijien kanssa, kun sekin on jo sille liikaa, että Alissa on samassa työpaikassa kuin meisti. - TaleTaalasmaa
Pihlajakadun_lätkäkingi kirjoitti:
Katos, katos! Ootko yhtä pantavan näkönen kuin siskos?
Sori, että kirjotan salanimellä, mutta Iida ei saa tietää, että chattailen toisten muijien kanssa, kun sekin on jo sille liikaa, että Alissa on samassa työpaikassa kuin meisti.Nyt Janne vittuun siitä.
- SonniHaukkala
Tale mene saunaan vetämään käteen! Ethän sä saa edes Sannia tyydytettyä. Toinen vaihtoehto on että rupeat hommiin Eliaksen ja/tai Larin kanssa.
- Anonyymi
studiossa ;) senkin hupsu =)
- Anonyymi
Majatalo vois mennä konkkaan ja se Kentauri/Barbaari takaisin. Myös Ismon alkuperäinen kauppa takaisin.
- AnonyymiUUSI
Varmaan sutudioon sisältä lavastettu, mutta ulkoapäin ko rakennus on kuvattu helsingin eirasta armfelintie 12.
Oikeasti ko. rakennus sisältää varmaan vaan asuttavia taloja ja huoneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020