Ostin Manniselta viime viikolla Anabolic Overdrive 2:ta ja käytin sitä eilen. Täytyy sanoa, että koskaan ennen en ole näin hyvää palautusjuomaa käyttänyt. Lihakset tuntuvat treenin jälkeen täysiltä eikä treenikipua tullut tänään. Melkein tuntuu kuin hauikseenkin olisi tullut mittaa lisää. Ei voi kuin kehua!
Anabolic Overdrive 2 rocks
11
4187
Vastaukset
- tonttu32432424324
Saatana mitä paskaa ! ! !
- Treenari88
Jatka sä vain rasvaisen pieruheras syömistä ja ihmettele, kun ei kehitystä tule ja paikat on kipeenä.
- dfsfsdfsdfsdf
Treenari88 kirjoitti:
Jatka sä vain rasvaisen pieruheras syömistä ja ihmettele, kun ei kehitystä tule ja paikat on kipeenä.
Et treenaa tarpeeks lujaa jos ei paikat tuu kipeiksi. Ilman kipua ei tuu kehitystä!
- kkp aloitteleva boda
mä en edes löytäny mitään linkkiä tuolta mannisen sivulta, oli vain jotain mustaherukan kuvia.. mistä sitä vois tilata, joten tilaan jotain parempaa muualta!
- kullinluikaus
Mannisen Urasibol ainaki toimii kuin junan vessa
- A Swarzneeger
onko sitä vielä...BulkPowdersilta UK se halpa versio katosi kuin kaste maasta..
- dsddddsddsdsd
Sulla on Anabolic OD HC:tä eikä kakkosta kun kakkonen ei vielä edes myynnissä ahtaajien lakon vuoksi.
- moro1111
Saako Anabolic OD HC vielä jostain?
- tfffrd
Tuotekuvaus: "...nostaa lähes välittömästi veren...kasvuhormoni- ja IGF-1-pitoisuuksia..."
Jäiskö dopingin testissä kiinni jos tuota käyttäisi? - hera rocks!
Ei jää. Eikä kannata ostaa. Halvimmalla heraproteiinilla ajat saman asian kun tällä hienolla "palautusjuomalla". Pässejä vedetään narusta ja Manssi nauraa setelitukuissa uiden..
ww.fitnesstukku.fi Whey-80
www.mass.fi Mass Whey
www.ebn.fi Self Micro Whey Active
Valitse halvin ja vatsalles sopivin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2892301Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161720Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2151359- 861255
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851165Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel571089Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60973TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p19972Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva136940- 51886