Anabolic Overdrive 2 rocks

Treenari88

Ostin Manniselta viime viikolla Anabolic Overdrive 2:ta ja käytin sitä eilen. Täytyy sanoa, että koskaan ennen en ole näin hyvää palautusjuomaa käyttänyt. Lihakset tuntuvat treenin jälkeen täysiltä eikä treenikipua tullut tänään. Melkein tuntuu kuin hauikseenkin olisi tullut mittaa lisää. Ei voi kuin kehua!

11

4071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonttu32432424324

Saatana mitä paskaa ! ! !

• Treenari88

Jatka sä vain rasvaisen pieruheras syömistä ja ihmettele, kun ei kehitystä tule ja paikat on kipeenä.

• dfsfsdfsdfsdf
        Treenari88 kirjoitti:

Jatka sä vain rasvaisen pieruheras syömistä ja ihmettele, kun ei kehitystä tule ja paikat on kipeenä.

Et treenaa tarpeeks lujaa jos ei paikat tuu kipeiksi. Ilman kipua ei tuu kehitystä!

• kkp aloitteleva boda

mä en edes löytäny mitään linkkiä tuolta mannisen sivulta, oli vain jotain mustaherukan kuvia.. mistä sitä vois tilata, joten tilaan jotain parempaa muualta!

• kullinluikaus

Mannisen Urasibol ainaki toimii kuin junan vessa

• A Swarzneeger

onko sitä vielä...BulkPowdersilta UK se halpa versio katosi kuin kaste maasta..

• dsddddsddsdsd

Sulla on Anabolic OD HC:tä eikä kakkosta kun kakkonen ei vielä edes myynnissä ahtaajien lakon vuoksi.

• moro1111

Saako Anabolic OD HC vielä jostain?

• tfffrd

Tuotekuvaus: "...nostaa lähes välittömästi veren...kasvuhormoni- ja IGF-1-pitoisuuksia..."
      Jäiskö dopingin testissä kiinni jos tuota käyttäisi?

• hera rocks!

Ei jää. Eikä kannata ostaa. Halvimmalla heraproteiinilla ajat saman asian kun tällä hienolla "palautusjuomalla". Pässejä vedetään narusta ja Manssi nauraa setelitukuissa uiden..

ww.fitnesstukku.fi Whey-80
      www.mass.fi Mass Whey
      www.ebn.fi Self Micro Whey Active

Valitse halvin ja vatsalles sopivin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109