Neuvostopropaganda jatkuu

Suomi24/7

Seinähullu usafobi, natofobi, fennofobi, baltofobi, eurofobi, antipatriotisti, antisemitisti, jne. suoltaa disinformaatiota Suomi24:n keskusteluissa 24 tuntia viikossa. Onko meno vielä sama kun Suomi liittyy Natoon?

16

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot ihan dille.

      antipatriotisti, koska kannatat Natoa. Koska Suomi muka liittyy Natoon? Jos näin ikävästi kävisi, niin mitä siinä sitten ylipäätään kirjoittelet? Pönttö!!

      • tarvitaan

        Suomeella on raskaana tehtävänä olla suurvallan naapuri. Se ei ole hauskaa. Mutta näin asian laidan ollessa, on puolustus oltava paljon massiivisempi kuin mitä se nyt on. Suomen puolustus on oltava suurvaltaluokkaa, siksi myös Suomi liittyy natoon.


      • Suomi Natoon

        Kaikki russofiilit suomalaiset ovat antipatriootteja.


      • [_________________]

        on nimensä veroinen. Herra [_________________] on panettelija.


    • Asddertson

      "Neuvostopropaganda jatkuu"

      Ai. Vaikka Neuvostoliitto kaatui 1991?

      Oletko kokenut myös DDR-agenttien propagandaa tai nähnyt Urho Kekkosen kävelevän kadulla vastaasi?

    • Te olette hölmöjä.

      joka kannattaa Natoa? heh :)

      Meillä on kyllä ainakin käytännön johtopäätöksissä eri näkemykset patriotismista, Patriootti pelaa aina oman maansa hyväksi. Kuinka paljon nyt esim. Afganistanissa edistetään Suomen tai Euroopan asiaa? Entä tulevissa konflikteissa, seuraavaksi Etelä-Amerikkaanko? Kun tuo Afganistani on selvitetty joskus 2020-luvulla..:) Joka tapauksessa on orjamaista nöyristellä kyyryselkäisenä Jenkkejä. Eikö slaavit ole juuri sellaisia nöyristelijöitä (Slave) ?

      On perin ”ryssäläistä menoa”, suunnitella jotain Natoon menemistä vuonna 2010,( ryssäläinen tässä on tyyli, päämäärä ja tapa.)

      Jenkit kun tulisi tänne vaikka väkisin te olisitte ruusupuskat kädessä vastaanottamassa invaasiota. Olette kaksin verroin pettureita ja hölmöläisiä.

    • Avioehto

      mukamas Suomelle niin tärkeän aito asia, niin Nato keskustelut olisi käyty 1990-luvulla. Tämän sysäyksen tähän vastenmieliseen Nato keskusteluun on annettu alun perin ulkoa käsin, USA:n kutsusta Suomen liittymiseen murenevaan Nato perheeseen. Se murenee, kuin Hangon-keksit tuonne Afganistanin vuoristoon.

    • Stasi-Sasi-Aaltonen

      Miten voi olla Neuvostopropagandaa ilman Neuvostoliittoa? ...tai mitä puuta ja heinää sä ihmisille tässä yrität sölköttää?

      Taidat olla menneiden aikojen miehiä? Sun junasi meni jo elokuussa 1991, että herätys vaan.

      Kiristääkö...? No varmana kiristää ja pahasti.

      "Neuvostopropaganda jatkuu"

      • Nato terveisin

        Onkohan niin, että vielä senkin jälkeen kun Venäjä on liittynyt NATOn jäseneksi, niin tältä sivulta löytyy
        NATOn vastustajia. Jään mielenkiinnolla seuraamaan kehitystä.


      • ...vastustus
        Nato terveisin kirjoitti:

        Onkohan niin, että vielä senkin jälkeen kun Venäjä on liittynyt NATOn jäseneksi, niin tältä sivulta löytyy
        NATOn vastustajia. Jään mielenkiinnolla seuraamaan kehitystä.

        ...kunnolla alkaakin. Koeta saada nyt se tyhmään kalloosi ahdettua, ettei Nato vastaisuus välttämättä (- ei yleensä) tarkoita millään tavoin Venäjä myönteisyyttä! Kyllä ne tyypit tuovat sitten teksteissään esiin sen venäjämyönteisyytensäkin, eikä niitä montaa ole… EI MENE JAKELUUN?!


      • -21-
        ...vastustus kirjoitti:

        ...kunnolla alkaakin. Koeta saada nyt se tyhmään kalloosi ahdettua, ettei Nato vastaisuus välttämättä (- ei yleensä) tarkoita millään tavoin Venäjä myönteisyyttä! Kyllä ne tyypit tuovat sitten teksteissään esiin sen venäjämyönteisyytensäkin, eikä niitä montaa ole… EI MENE JAKELUUN?!

        Jos se ei ole Venäjän myönteisyyttä, niin sitten se on pelkkää tyhmyyttä.


    • vuosimallia 2010.

      Oikea imbesilli, sotkee asiansa sekopäisillä otsikoineilla ja listoillaan.

      "Neuvostopropaganda jatkuu
      Suomi24/7 17.3.2010 15:49 Vastauksia: 9 Lukukertoja: 114 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Seinähullu usafobi, natofobi, fennofobi, baltofobi, eurofobi, antipatriotisti, antisemitisti, jne. suoltaa disinformaatiota Suomi24:n keskusteluissa 24 tuntia viikossa. Onko meno vielä sama kun Suomi liittyy Natoon? "

      • Hehee!

        Disinformaatiota suoltavat täällä natofobit.


      • Viipurinpamaus.
        Hehee! kirjoitti:

        Disinformaatiota suoltavat täällä natofobit.

        ...oikein levittää.... "Ikuinen Nato, Rakas Nato, Nato perhe... ja Neuvostoliitto ja Stalin", sekä Talvisodasta" ei saa jäädä yksin!!" - pölinä jne.)

        me emme ole "yksin" yhtään sen enempää, kuin ilman Natoa.

        Suomen asema on aivan toisenlainen kuin esim. Talvisodan aikana, jota ennen, sen aikana ja sen jälkeen riehui Suur-sota Euroopassa. Myös Kylmän Sodan asetelmasta on nyt turha puhua, tiukimmillaankin se olisi sellainen puolinainen, jossa kenties Yhdysvallat ja Venäjä salaisesti olisivat jakaneet roolit, yhteisten etujen takaamiseksi ja Euroopan pitämiseksi sotilaallisesti matalana.


      • Järkiintykää
        Viipurinpamaus. kirjoitti:

        ...oikein levittää.... "Ikuinen Nato, Rakas Nato, Nato perhe... ja Neuvostoliitto ja Stalin", sekä Talvisodasta" ei saa jäädä yksin!!" - pölinä jne.)

        me emme ole "yksin" yhtään sen enempää, kuin ilman Natoa.

        Suomen asema on aivan toisenlainen kuin esim. Talvisodan aikana, jota ennen, sen aikana ja sen jälkeen riehui Suur-sota Euroopassa. Myös Kylmän Sodan asetelmasta on nyt turha puhua, tiukimmillaankin se olisi sellainen puolinainen, jossa kenties Yhdysvallat ja Venäjä salaisesti olisivat jakaneet roolit, yhteisten etujen takaamiseksi ja Euroopan pitämiseksi sotilaallisesti matalana.

        http://www.youtube.com/watch?v=ZyCWy2WShl8
        http://www.mefeedia.com/watch/33656933
        http://www.youtube.com/watch?v=uUC-JM_f7qg


      • Uhka tulee idästä
        Viipurinpamaus. kirjoitti:

        ...oikein levittää.... "Ikuinen Nato, Rakas Nato, Nato perhe... ja Neuvostoliitto ja Stalin", sekä Talvisodasta" ei saa jäädä yksin!!" - pölinä jne.)

        me emme ole "yksin" yhtään sen enempää, kuin ilman Natoa.

        Suomen asema on aivan toisenlainen kuin esim. Talvisodan aikana, jota ennen, sen aikana ja sen jälkeen riehui Suur-sota Euroopassa. Myös Kylmän Sodan asetelmasta on nyt turha puhua, tiukimmillaankin se olisi sellainen puolinainen, jossa kenties Yhdysvallat ja Venäjä salaisesti olisivat jakaneet roolit, yhteisten etujen takaamiseksi ja Euroopan pitämiseksi sotilaallisesti matalana.

        Suomen geopoliittinen asema on sama kuin aina ennenkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe