Hyvä ahjaatajat !

Tapsa vaan ..

Ahtaajat toimii meidän kaikkien hyväksi. Suomi on EU:n halvimpia maita antaa työntekijöille kenkää ja tämä myös näkyy.

Hyvä ahtaajat, älkää antako periksi. Me muut tulemme perässä.

35

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinäkin

      Tämä Suomi tekee oikeesti kohta konkurssin, sinne menette kaikki perässä Kommarilippujenne kanssa, että on sitten varmaan tosi hienoa muistella juttujanne

      • EK kusettaa

        Höpö höpö
        Paperitehtaat laittoo työsulut muutama vuosi sitten. Ja ei silloin vikisty menetyksistä mitään.


      • ppppppmmmmm
        EK kusettaa kirjoitti:

        Höpö höpö
        Paperitehtaat laittoo työsulut muutama vuosi sitten. Ja ei silloin vikisty menetyksistä mitään.

        tällälailla. Tukilakkoja vaan kehiin. SAK on mennyt vähän lepsuksi kun ei vielä ole tukilakkoja saanut aikaan.


      • Tapsa vaan ..
        EK kusettaa kirjoitti:

        Höpö höpö
        Paperitehtaat laittoo työsulut muutama vuosi sitten. Ja ei silloin vikisty menetyksistä mitään.

        Ja ahtaajat iskevät vain miehiä..työnteon sijaan GAY GAY GAY!


      • rfuytyj
        EK kusettaa kirjoitti:

        Höpö höpö
        Paperitehtaat laittoo työsulut muutama vuosi sitten. Ja ei silloin vikisty menetyksistä mitään.

        vaan missäs on paperitehtaat nykyään...


      • sininen nappi
        EK kusettaa kirjoitti:

        Höpö höpö
        Paperitehtaat laittoo työsulut muutama vuosi sitten. Ja ei silloin vikisty menetyksistä mitään.

        Kertoisitko sinisten nappiesi diilerin?


    • Toissä ollut 30v

      Irtisanomisuojaa on muutettava

      • Yleislakkoa pukkaa

        Ek yrittää nyt ahtaajien kustannuksella ajaa laajempia heikennyksiä suomalaisten yleiseen sopimusturvaan. Suomessa työntekijän irtisanominen on eurooppalaisittain helppoa ja halpaa. On kaikkien suomalaisten palkansaajien etu, että kynnys työpaikkojen siirtämisestä halvan työvoiman maihin tehdään työnantajille hieman vaikeammaksi.


      • JUST JUST
        Yleislakkoa pukkaa kirjoitti:

        Ek yrittää nyt ahtaajien kustannuksella ajaa laajempia heikennyksiä suomalaisten yleiseen sopimusturvaan. Suomessa työntekijän irtisanominen on eurooppalaisittain helppoa ja halpaa. On kaikkien suomalaisten palkansaajien etu, että kynnys työpaikkojen siirtämisestä halvan työvoiman maihin tehdään työnantajille hieman vaikeammaksi.

        "On kaikkien suomalaisten palkansaajien etu, että kynnys työpaikkojen siirtämisestä halvan työvoiman maihin tehdään työnantajille hieman vaikeammaksi"

        Voin työnantajana sanoa että täältä lähtee viimeistkin työpaikat tuolla KOMMARI asenteella

        Koittakaa pärjätä, VIIMEINEN SAMMUTAA VALOT


      • kertakäyttöelämä
        Yleislakkoa pukkaa kirjoitti:

        Ek yrittää nyt ahtaajien kustannuksella ajaa laajempia heikennyksiä suomalaisten yleiseen sopimusturvaan. Suomessa työntekijän irtisanominen on eurooppalaisittain helppoa ja halpaa. On kaikkien suomalaisten palkansaajien etu, että kynnys työpaikkojen siirtämisestä halvan työvoiman maihin tehdään työnantajille hieman vaikeammaksi.

        Työt siirtyvät ulkomaille, koska liitot kiristävät aika-ajoin yrityksiltä rahaa. Tämä taas aiheuttaa sen ettei yritykset kehity eikä uusia työpaikkoja synny. Tässä on nyt kyse vain työssä olevien eduista ja palkoista kun muilla menee vain kurjemmin ja kurjemmin kun ei ole työpaikkoja.

        Yrityksissä työskentelee 1,3 miljoonaa suomalaista ja yrittäjiä on 300 000 joista työnantaja yrittäjiä on 90 000. Julkisella sektorilla saa elinkeinonsa 700 000 suomalaista ja opiskelijoita on 300 000 ja työttömiä 250 000.


      • EK tee jotain
        JUST JUST kirjoitti:

        "On kaikkien suomalaisten palkansaajien etu, että kynnys työpaikkojen siirtämisestä halvan työvoiman maihin tehdään työnantajille hieman vaikeammaksi"

        Voin työnantajana sanoa että täältä lähtee viimeistkin työpaikat tuolla KOMMARI asenteella

        Koittakaa pärjätä, VIIMEINEN SAMMUTAA VALOT

        Onko nämä ahneita kommareita?
        Vai talvisodan sankareita? Pitäisikö Rennyn tehdä elokuva kemianteollisuuden ylemmistä toimihenkiöistä, jotka taistelee ahneita ahtaajia vastaan?

        http://www.teamliitto.fi/?x32730=225666


    • Tapsa vaan ..

      Nussikaa sitten meitäkin perään, kun miehiä jo iskette työaikaan, mahtaa olla mukavaa olla homo-ahtaaja?

      • Olet tosimies!

        Pakko nostaa hattua ahtaajille.
        Edes joku porukka uskaltaa puolustaa itseään.
        Homot voi olla ihan rauhassa näissä työvoimanvuokrausfirmoissa kusetettavina.
        Joten älkää puuttuko miesten asioihin vaan tyytykää kohtaloonne nöyrästi.
        Ei kannata olla kateellinen ahtaajille pelkästään sentakia että itse on vellipöksy.


    • Ahtaajat nurin heti!

      Pakiaiset saatte nuolla pian näppejänne. Ahtaajat ovat ammattitaidottomien pohjasakkaa. Viinalla pilattuja höyrypäitä, kuten keisarinsa Räty. Pitäisi mennä Rädyn ovelle ja estää häntä menemästä työmaalleen ja siinä samalla räpsäyttää auton kyljet ja lasit rikki. Thäh? Miten niin ei? Sitähä ahtaajat paskat haluavat.

      Ahtaajia kanattaa vaan ahtaajat itse ja niiden perheet (perseet).

    • kuulutaan,

      niin kyllä Suomen työsuhdeturvakin pitää nostaa samalle tasolle muiden länsi-eurooppalaisten maiden kanssa. Ja tästä ahtaajien muutosturvastahan oli sovittu työehtosopimusneuvotteluissa työnantajan kanssa jo 2 vuotta sitten. Nyt työnantaja yrittää kieltää (EK:n painostuksesta johtuen) jo yhdessä sovitun asian.

      Täysi tuki ahtaajille, sillä tässä ei ole enään kysymys pelkästään heidän sopimusturvastaan, vaan työnantapuoli yrittää ajaa laajempia heikennyksiä kaikkien palkansaajien työehtoihin.

    • Jep jep ...

      Täysi tuki ahtaajille.

    • PARTNER

      Työnantaja hakee monia heikennyksiä satamatyöläisten työehtosopimukseen:

      - Vahvuuslaskennan romuttaminen ja tilapäisen työvoiman lisääminen
      - Vuokrafirmat /alihankkijat satamiin
      - Jaksotyöhön siirtyminen (Esim. tänään 4 tuntia töitä, huomenna 16, kutsuttaessa töihin mihin aikaan tahansa)
      - Vakituisten työsuhteiden muuttaminen osa-aikaisiksi/tilapäisiksi
      - Lomautusten aikana ylitöiden tekeminen
      - Ylityökorvausten heikennykset

      Tilapäisen työsuhde alkaa työvuoron álussa ja päättyy sen lopussa. Ilman varmuutta siitä onko töitä huomiselle...

      Jos EK saa nyt satamissa tahtonsa läpi, niin luuletteko ettei samaa tapahdu seuraavaksi muilla aloilla?

    • Tosi vähän vaadittu

      AKT:n vaatimus oli muutosturva, jossa ahtaajat vaativat irtisanomisajan korvauksen pidentämistä.
      Jos kolmen Suomen suurimman metsäyhtiön johtoryhmä laittaa kuukauden palkkansa rahastoon, niin se rahasto kattaa kaikkien Suomen ahtaajien irtisanomiset kevyesti. Ei ole paljoa vaadittu.

      • nyt jo

        tyhmät kommarit tuo saman liturgian toistaminen jota ei kukaan täysjärkinen usko.
        Eksää tyhmä nyt jo tätäkin palstaa lukiessa ymmärrä kuinka perseestä
        vaatimuksenne on. Loimaan kassaan tulee tunkua,se ainakin on varma!
        Kai siitäkin pistätte lakon pystyyn!


    • Hyi Einareita.

      Henkilö joka ei osaa nostaa palkkaansa muuten kuin lakkoilemalla. Eikä silläkään, nyt näyttää siltä.

      • ökmmkdkdkd

        sdp hilkka ahde riemuitsi kun satama lakko alkoi. selkään pitäisi kaikille punikeille antaa ja kovaa.


    • Pete...

      Onhan se jo nähty. Työnantajat ei arvosta työntekijöitään pätkääkään ja siksi ahtaajien lakko on ihan oikeutettu.

      STEMPPIÄ AHTAAJAT.

      Lasselle Terveisiä.

      • ahtaajat, jotka

        eivät arvosta työtään ja ministeritasoista liksaa muita etuja. Onneksi rapakuntoisten juoppolallien tilalle palkataan koko ajan oikeaa, osaavaa ja työtä arvostavaa työvoimaa.


      • Koneahtaaja
        ahtaajat, jotka kirjoitti:

        eivät arvosta työtään ja ministeritasoista liksaa muita etuja. Onneksi rapakuntoisten juoppolallien tilalle palkataan koko ajan oikeaa, osaavaa ja työtä arvostavaa työvoimaa.

        3400 m viime viikolla vanhassa kunnon Cooprin testissä. Paljonkos sulla?


      • taso,
        ahtaajat, jotka kirjoitti:

        eivät arvosta työtään ja ministeritasoista liksaa muita etuja. Onneksi rapakuntoisten juoppolallien tilalle palkataan koko ajan oikeaa, osaavaa ja työtä arvostavaa työvoimaa.

        "Onneksi rapakuntoisten juoppolallien tilalle palkataan koko ajan oikeaa, osaavaa ja työtä arvostavaa työvoimaa." kertoo jo pahasta mielenterveyden ongelmasta eli mene jo sinne minne kuulutkin
        http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,959


      • Ahtaajan kaveri
        ahtaajat, jotka kirjoitti:

        eivät arvosta työtään ja ministeritasoista liksaa muita etuja. Onneksi rapakuntoisten juoppolallien tilalle palkataan koko ajan oikeaa, osaavaa ja työtä arvostavaa työvoimaa.

        Ei se ahtaajien peruspalkka mikään ihmeellinen ole (2500€/kk).


      • vasen kaks korni
        Koneahtaaja kirjoitti:

        3400 m viime viikolla vanhassa kunnon Cooprin testissä. Paljonkos sulla?

        rataa ?


    • ay-aktiivi.

      ahtaajat, eiköhän tässä vielä teille konkreettistakin tukea löydy.

    • iiiiiikkk

      Komeita miehiä noi ahtaajat !

    • Tappi 28

      Pitäähän työnteosta palkkaa saada.

      Tsemppiä ahtaajat. Älkää antako periksi.

    • Ah Taaja

      irtisanomissuoja yli 100 000 € !!!!
      Sama pitäisi olla Suomessakin kun nyt olemme yhtä ja samaa unionia! Ja Saksassa kaikki on vielä Suomea halvenpaakin. Tasa-arvo valtuutetulle olisi taas duunia, tosi duunia eikä vain naisten ja homojen suhteen!

    • uskovaisia

      Ihanaa että jotkut ajattelee Suomen kansaa. Ahtaajat pelastaa Suomen työtä tekevät kansalaiset kurjuudesta.

    • Tapsa vaan ..

      Kommunisti ahtarit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe