Rajat kiinni heti!

Rajat kiinni heti!

Ei tällä maalla ole olemassa sellaisia varoja, että velaksi tuodaan vaaliääniä eliitin etujen ajajille, oman kansan kustannuksella. Ensin perusturva ja toimeentulo kuntoon kaikille Suomen kansalaisille, kuten perustuslaissammekin on säädetty.

20

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää, ei enää.

      Ne jotka saapuvat muista EU-maista, tai niiden kautta on palautettava jo rajalla. Laiva ja lentoyhtiöt vastuullisiksi, jos ottavat kuljetettavaksi henkilöitä joilla ei ole viisumia. Ne jotka tulevat venäjän kautta, sinne takaisin.

      • typerää kalle

        Olet tyhmempi kun vasara! Suomi kuulu EU'hun?


    • Raakkuna.

      Kysyt, viela, "Poliittisia, toimen,piteita" Salut. Joilla, saisit, "Innovaatiosi, toteutetuksi" Salut. Ja, miehesi, Mc,Keancy, sen, antaa.. Aamen.

    • saamme uutta verta

      Palaa takaisin Suomen Sossun asiakkaaksi... Rajat auiki. Ja poliisit kuskaa känniset apinat Rajan taakse busseilla ja junalla.Venäjälle, ja polttaa perillä suomi-juoppojen passit,niin sielähän pysyyvät...

      • Rajat kiinni vaan.

        On se kumma kun Suomalainen ilman omaa syytä menettää työpaikkansa ja joutuu soskun asiakkaaksi on juoppo ja pummi, mutta mamu nostaessaan soskun rahoja ei olekkaan pummi.
        Nimim. saamme uutta verta, kirjoituksesi on todella rasistinen. Saa nähdä, ilmoittaako joku poliisille siitä.


      • Kertovat itsestään
        Rajat kiinni vaan. kirjoitti:

        On se kumma kun Suomalainen ilman omaa syytä menettää työpaikkansa ja joutuu soskun asiakkaaksi on juoppo ja pummi, mutta mamu nostaessaan soskun rahoja ei olekkaan pummi.
        Nimim. saamme uutta verta, kirjoituksesi on todella rasistinen. Saa nähdä, ilmoittaako joku poliisille siitä.

        Tyypit, jotka haukkuvat omaa kansaansa pummeiksi, ovat yleensä itse niitä, jotka eivät ole päivääkään rehellistä työtä tehneet, vaan yleensä ottaneet hyödyn toisten ilmaisesta työstä, tavoitteena päästä veropakolaiseliittiin, joka ei enää edes maksa veroja tähän maahan.

        Jokainen ihminen, joka on edes yrittänyt tehdä töitä tässä suurtyöttömyyden maassa, ei huutele veroeurojensa perään, varsinkaan kun ne tulevat omalle kansalle, vaan on mielellään rakentamassa hyvinvointia kaikille Suomen kansalaisille.


      • nämäkö ystäviäsi?
        Rajat kiinni vaan. kirjoitti:

        On se kumma kun Suomalainen ilman omaa syytä menettää työpaikkansa ja joutuu soskun asiakkaaksi on juoppo ja pummi, mutta mamu nostaessaan soskun rahoja ei olekkaan pummi.
        Nimim. saamme uutta verta, kirjoituksesi on todella rasistinen. Saa nähdä, ilmoittaako joku poliisille siitä.

        näiden Alkoholistien elämänkaari on jokaisen vähänkin asiaan perehtyneen tiedossa.. Se elämä alkaa usein yläasteella ja jatkuu Työn välttelynä pieninä rikoksina varkauksina poissa oloilla duunista,, sitten menee jo 3--9 työpaikkaa juomisen krapulapäivien vuoksi. menee ajokortti menee vuokra asunto.. tulee katkaisuasema hoitoja erotaan juoppo naisesta ja nainen heittää itkevän pummi-miehen ulkoruokintaan. sossu antaa tuki kämppää ja vatikeetonta rahaa jo tähän pisteeseen mennessä kymmeniä tuhansia euroja.. pummi vaan puhuu valehtelee, että töitä tekis, mutta kun eioo. yms.. näit suomen niemellä n. 1 miljoona.. nämä haluan siperiaan en kukka-hattu-tätien luo valehtelemaan lisää.. viimein haudataan varattomina kunnan laskuun....


      • Hoho.
        Kertovat itsestään kirjoitti:

        Tyypit, jotka haukkuvat omaa kansaansa pummeiksi, ovat yleensä itse niitä, jotka eivät ole päivääkään rehellistä työtä tehneet, vaan yleensä ottaneet hyödyn toisten ilmaisesta työstä, tavoitteena päästä veropakolaiseliittiin, joka ei enää edes maksa veroja tähän maahan.

        Jokainen ihminen, joka on edes yrittänyt tehdä töitä tässä suurtyöttömyyden maassa, ei huutele veroeurojensa perään, varsinkaan kun ne tulevat omalle kansalle, vaan on mielellään rakentamassa hyvinvointia kaikille Suomen kansalaisille.

        Ei kukaan täysjärkinen suomalainen suomipummia mielellään elätä, pullamösöillä on luulot vähän korkealla.


      • Raakkuna.

        Joop. Kylla, "Aitisi, ohje" on sovelias, ottaa, huomioon. "Salut" Silla, henkilo,kohtaisen,vapautesi,"Ovi, saattaa, sulkeutua" Salut.

        Niin, tieda, etta, "Rajat, suljetaan, ainoastaan, koko, kansan, hyvaksymalla, poliittisella, paatoksella" Salut.


      • Oma ökypalkka pääasi
        Rajat kiinni vaan. kirjoitti:

        On se kumma kun Suomalainen ilman omaa syytä menettää työpaikkansa ja joutuu soskun asiakkaaksi on juoppo ja pummi, mutta mamu nostaessaan soskun rahoja ei olekkaan pummi.
        Nimim. saamme uutta verta, kirjoituksesi on todella rasistinen. Saa nähdä, ilmoittaako joku poliisille siitä.

        ole kyennyt edes alle 30 v. suomalaisia työllistämään??? Vanhempi sukupolvi on maksanut ikänsä veroja tähän korruptiomaahan, mutta niillä ei kansan k........t ole kyenneet edes seuraavan sukupolven työpaikkoja luomaan. Monikulttuurihaihatteluun haaskataan kipeästi omien nuorten ihmisten työllistämiseen tarvittavat varat, ja utopistisiin, mitään ikipäivinä kehittävään tai aikaan saavaan kehitysapuun ympäri maailmoja. Kyllä suomalaiset päättäjät taitavat olla maailman höynäytettävimpiä? Millähän ilveellä ne kuvittelevat köyhien työttömien, opiskelijoiden ja pikkueläkeläisten sekä satunnaisten pätkätyöläisten ikinä selviävän aivopesuylen kohtuuttoman kallista, eriarvoistavasta, järjettömästä pöngitysverosta? Kyllä ulosotot ja maksuhäiröt tukkivat perintätoimistot!


      • 1241
        nämäkö ystäviäsi? kirjoitti:

        näiden Alkoholistien elämänkaari on jokaisen vähänkin asiaan perehtyneen tiedossa.. Se elämä alkaa usein yläasteella ja jatkuu Työn välttelynä pieninä rikoksina varkauksina poissa oloilla duunista,, sitten menee jo 3--9 työpaikkaa juomisen krapulapäivien vuoksi. menee ajokortti menee vuokra asunto.. tulee katkaisuasema hoitoja erotaan juoppo naisesta ja nainen heittää itkevän pummi-miehen ulkoruokintaan. sossu antaa tuki kämppää ja vatikeetonta rahaa jo tähän pisteeseen mennessä kymmeniä tuhansia euroja.. pummi vaan puhuu valehtelee, että töitä tekis, mutta kun eioo. yms.. näit suomen niemellä n. 1 miljoona.. nämä haluan siperiaan en kukka-hattu-tätien luo valehtelemaan lisää.. viimein haudataan varattomina kunnan laskuun....

        ??


    • rappolla

      jaksaa herroje toilailuja sulattaa.

      • holistille ei rahaa

        Raha pitää AINA ansaita.. Suomi Huorat ja huora-pukit Sekaisin, Kuvittelee, että ns. Köyhä lopettaa Köyhäilyn jos sille annetaan Vastikeetonta rahaa... TODELLISUUDESSA tekee Karhubpalvelluksen Köyhä Jää sänkyyn makaamaan jos Sille antaa Rahaa, seon VIIMEINEN TEMPPU ALKAA Pummia ruokkimaan.. mutta Ongen osta aina Pummille, mutta en Kaloja...


    • Jääman

      Entä jos tehdäänkin juuri päinvastoin ja annetaan kaikille Suomeen tuleville ulkomaalaisille pysyvä oleskelulupa ilman minkäänlaisia taustan tarkistamisia.
      Ja kun vielä mainostetaan tätä ympäri maailmaa niin johan alkaa köyhistä maista virrata väkeä Suomeen ennen näkemättömällä tahdilla ja pian syntyperäiset suomalaiset jäävät vähemmistöksi.
      Pahimmillaan tämä skenaario johtaa kolmen ryhmän väliseen sisällissotaan jossa toisiaan vastaan taistelevat syntyperäiset suomalaiset, islamilaiset maahanmuuttajat ja muut maahanmuuttajat.

    • Tosi on

      Tässä taas yksi syy lisää. Srilankalaisia tullut maahan luvattomasti ja tarkemmin tutkittuaan poliisi totesi tulijat Intialaisiksi. Eipä ole puhtaat jauhot pussissa sieltäkään asti tulijoilla. Lähde :Uutisotsikot

      • Tosi on

        Eipä ole luottamista noihin Intialaisiinkaan.


      • Ihmiset Ensin
        Tosi on kirjoitti:

        Eipä ole luottamista noihin Intialaisiinkaan.

        Lasten Reumasairaala lakkautetaan muutaman miljoonan vajeen takia, että voidaan jatkaa eliitin etuja ajavien urapoliitikkojen vaaliäänten tuomista valtion velkarahoilla maahan.

        Tässä vaiheessa ehdottaisin jo Arkadianmäen upottamista itämereen, jos ei Valtionoikeuden ovet ala aueta. Missä perustuslaki oikeusministeriöstä ?


      • loiskistakelu
        Tosi on kirjoitti:

        Eipä ole luottamista noihin Intialaisiinkaan.

        Rajojen sulkemisiin ole tarpeen. Itse olettte äänestänyt suomen EUn kuuluvaksi. Nyt näette tulokset. Ettekö jo silloin osanneet politiikkaa. Ette tietenkään saamarin lukutaidottomat. Täällä vaan huddate pettymyksenne.


      • Maxim Confessor
        loiskistakelu kirjoitti:

        Rajojen sulkemisiin ole tarpeen. Itse olettte äänestänyt suomen EUn kuuluvaksi. Nyt näette tulokset. Ettekö jo silloin osanneet politiikkaa. Ette tietenkään saamarin lukutaidottomat. Täällä vaan huddate pettymyksenne.

        Rajojen sulkeminen ei ole tarpeen. -Miksi ei? Jos hakkaa päätä seinään niin eikö se olisi järkevää lopettaa?
        Minä en äänestänyt Suomea EUhun. En äänestänyt lainkaan, eli siten en myöskään äänestänyt vastaan, sillä ihmisillä oli täysin eri käsitys siitä mitä EU tuo mukanaan. Silloin uskottiin että mm. ruoka, ja kaikki halpenee, eli elintaso nousee. Niin meille uskoteltiin silloin. Ja nyt olemme nähneet, kuinka hyvin lupaukset ovat pitäneet paikkansa.
        Eli jos meitä on huijattu kaupassa, niin ei saa valittaa, koska itsehän olette valinneet. Tuo sanonta palvelee vain valtaapitäviä, sillä se kieltää valitusoikeuden valheellisin korulausein markkinoituun tuotteesseen.
        Normaali kaupassa on laki että jos tuote ei vastaa mainoksen kuvausta, kaupan voi perua.
        EU:ta ja Lissabonin sopimuksesta on laki, että sitä EI voi perua, vai miten on?


      • Suomi 2010
        Maxim Confessor kirjoitti:

        Rajojen sulkeminen ei ole tarpeen. -Miksi ei? Jos hakkaa päätä seinään niin eikö se olisi järkevää lopettaa?
        Minä en äänestänyt Suomea EUhun. En äänestänyt lainkaan, eli siten en myöskään äänestänyt vastaan, sillä ihmisillä oli täysin eri käsitys siitä mitä EU tuo mukanaan. Silloin uskottiin että mm. ruoka, ja kaikki halpenee, eli elintaso nousee. Niin meille uskoteltiin silloin. Ja nyt olemme nähneet, kuinka hyvin lupaukset ovat pitäneet paikkansa.
        Eli jos meitä on huijattu kaupassa, niin ei saa valittaa, koska itsehän olette valinneet. Tuo sanonta palvelee vain valtaapitäviä, sillä se kieltää valitusoikeuden valheellisin korulausein markkinoituun tuotteesseen.
        Normaali kaupassa on laki että jos tuote ei vastaa mainoksen kuvausta, kaupan voi perua.
        EU:ta ja Lissabonin sopimuksesta on laki, että sitä EI voi perua, vai miten on?

        Mikään Suomen Perustuslain vastainen, kuten NWO:n eu, ei ole laillinen, vaan mitätön.

        Suomi irti siitä helvetinsysteemistä kuin olisi jo, maanpetturit tuomiolle ja maahan uudet vaalit heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe