Tavarajunatkin satamiin siirtyy lakon piiriin!!
Jippiii LAKKO LAAJENEE
15
171
Vastaukset
- 1+13=?
Junakuskejakin ahtaajien malliin.Kaipa nekin on syypäitä globaaliin talouskriisiin mikä tapahtui jo 1,5v sitten.
- OIKEIN !
PASKAYHTEISKUNNAT VAAN SUOHON...SE ON OIKEIN !
T: ANARKISTI
- solidaarisuus 2010
http://yle.fi/alueet/kymenlaakso/2010/03/junaliikenne_pysahtyy_kotkan_ja_haminan_satamissa_1540298.html
Vielä löytyy solidaarisuutta. Hyvä veturimiehet!- laaaakko..-.-
Ei asiat muuten selviä kuin laajentamalla lakkoa.
- prole
kumipyörätkin seisomaan!
- Veturi 576
ja junakuskeille!
- Y_L
uh9ferwug0oier kirjoitti:
http://ahtinuottimaki.blogit.uusisuomi.fi/2010/03/18/sak-riensi-jalleen-sdpn-avuksi/
EK:n vai kokoomuksen juoksupoika? Et ainakaan omilla aivolla ole ajatellut
kun tuon hullun blogistin tännne linkitit. - 15+11=?
uh9ferwug0oier kirjoitti:
http://ahtinuottimaki.blogit.uusisuomi.fi/2010/03/18/sak-riensi-jalleen-sdpn-avuksi/
Kaveri jauhaa jotain sisäpolitikkaa sillä aikaa kun kansainvälinen juutalainen jo kaiken omistajana panee Suomea perseeseen..
- vihervasuripaska
15+11=? kirjoitti:
Kaveri jauhaa jotain sisäpolitikkaa sillä aikaa kun kansainvälinen juutalainen jo kaiken omistajana panee Suomea perseeseen..
kokoomuslaisilla ei ole aavistustakaan siitä missä mennään.
- 4+18=?
vihervasuripaska kirjoitti:
kokoomuslaisilla ei ole aavistustakaan siitä missä mennään.
Tavallisilta kansalaisilta ajan takaa:
http://www.youtube.com/watch?v=_oBBuC4thUM
- EK vittuun
vittuun neuvotteluista, saattais sopimus syntyäkin.
Kyllä EK:n kanta on todella selvä tässä ja se kuinka jyrkkä kanta tähän asiaan on, niin enteilee kyllä sitä, että käsky käy keskusjärjestöltäkin ettei erorahaa voida hyväksyä.
- Capitalismia.
Ei todellakaan tule suru puseroon vaikka menisi koko Suomi konkurssiin noiden takia.
- 1111..,,0010100101
on jo niin suuri, että vaikka 2 vuoden kaikki BKT tulot ohjattaisiin sen maksuun, niin vieläkin olisi paljon maksettavaa eli kokoomus ja kepu tämän laivan upotti älyttömällä valanotolla, joka tuhlattiin muiden konkurssivaltioiden tukemiseen ja mamujen ottoon ja verohelpotuksiin rikkaille. Kohta laskee Suomen luottoluokitus ja se käy velkaantuneelle entistä kalliimmalsi. Suossa ollaan ja sitä eivät pelasta satamat eikä vienti eikä mikään. Käy kuin Latvialle ajanmittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612